Hier nog geen menstruatie en de buikpijn is wat afgenomen. Wel moe, maar dat heb ik ook voor mn menstruatie en het schijnt ook een bijwerking van de bollen te zijn... Het zou nu ook wel vroeg zijn om ongesteld te worden. De tp is vandaag precies een week geleden.
U&d, vandaag tp? Succes! Wanneer hoor je of de cryo goed ontdooit is? Mimami, wat duurt t wachten lang hè? Klaproos, wat ga je doen om af te vallen? Mnr, wat bedoel je precies? Pregnyl zorgt ervoor dat de eisprong 40 uur later plaatsvindt. Daarom plannen ze de pregnyl 36 uur voor de punctie.
M676 ben net gebeld! Helaas waren de eerste 2 niet goed ontdooit, maar was 3 keer scheepsrecht. Pfew! Dus ik heb om half 1 terugplaatsing Mimami wat spannend hè... Ik ga samen met pien voor de innesteling Doom wat vervelend dat je er zo misselijk van werd! En een hele week wachten op de uitslag, nou zeg kan dat niet wat sneller... Succes. Mnr, dat moet goedkomen hoor met dat niet springen! Alvast heel veel succes morgen, ik duim voor je! Hoop dat het je erg zal meevallen. Probeer het over je heen te laten komen. Ontspannen klinkt super afgezaagd, maar helaas is het wel zo... Ga je iets krijgen tegen de pijn? Ik had morfine en vond het daardoor goed te doen, ondanks dat ze erg veel moesten prikken (15 eitjes). Klaproos, niet té streng zijn voor jezelf hè?!
Oooww nu weer pijn... Ook echt de scherpe plaatselijke pijn onderin mn baarmoeder, die heb ik maandelijks. Alleen nog geen rugpijn...
Ik heb met je te doen mimami!! Maar geen bloed is goed voorlopig... Knuffel! Ik ben bij je op het wachtbankje gekomen! De emmy was goed en deelde goed door. Verder ging ook alles goed. Over 12 dagen mag ik testen.
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt m676 - 2e kindje - ivf 2 - cryo sept/okt Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: pien - 1e kindje - ivf3 - start pil 12/7 - start deca 30/7 - start menopur 11/8 - 18/8 eerste echo beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8 punctie/terugplaatsing/nod: mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8 cryo terugplaatsing: ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - testdatum 2/9 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje
Gezellig ups and downs. Helaas ben ik wel gek van mezelf aan het worden op het bankje! Ff vies, maar die utro bollen maken er onder ook een natte smurrie van, dus ik denk steeds als ik.hoest.ofzo dat het bloed is... Het stomme is dat ik nu dus gewoon echt niet meer weet of ik bij mn eerste zwangerschap ook zo'n buikpijn had. In mijn herinnering kwam het later en was het minder...
Succes op het wachtbankje U&D! Fijn dat je een cryo binnenboort hebt! Mimami: het kan nu wel weer heel anders verlopen dan je eerste zwangerschap. Geen bloed dus houd moed! All: vandaag weer meting gehad. 8 follikels in de race en misschien dat er nog een paar kleintjes doorgroeien. Maandag punctie. Voelt al behoorlijk vol daarbinnen. Tot zo ver gaat ie goed!
Pien, Jeetje wat spannend... Ik heb zelf nog geen ervaring, wij starten in oktober/november. Maar voel je dat idd?
Allereerst heel veel succes voor mnr!! Misschien heb je de punctie inmiddels al gehad. Hoop dat het meeviel en dat ze ook genoeg eitjes vinden! Spannend Pien! Je schuift weer door naar de volgende stap op het speelbord 😉 laten we hopen dichterbij de finish! Succes de laatste dagen. Hou je rustig en als je sport laat het dan even. Alle succes voor maandag! 🍀 Diligo ja ik voelde dat ook echt! Iemand vergeleek het eens met een overvolle kerstboom dat vind ik een treffende vergelijking. Je eierstokken zijn maar kleine orgaantjes. Doordat er zoveel follikels aan groeien worden ze flink uitgerekt. Dat is het eerste wat je voelt. Ook voel je dat de follikels elkaar in de weg gaan zitten en raakte ik ook echt 'vol' ervan. Voelde me opgezet en durfde niet eens te springen bij wijze van. Nu ervaart iedereen dit natuurlijk anders hoor! En of je 4 of 16 follikels hebt daar zit ook verschil tussen. Mimami was jij dat niet die er toen 32 had en dat was stopgezet? Of ben ik in de war met iemand anders? Ik duim voor je een nieuwe dag zonder bloed!
Spannend nog mimami! Hoe is het nu? U&d veel succes op de wachtbank! Hier vanochtend de punctie gehad. Er zijn 8 follikels weggehaald en er zijn 4 eitjes gevonden. Dat vond ik wel tegen vallen.. De punctie zelf is me wel meegevallen. Morgenmiddag horen we meer!
Nog geen bloed, nog wel menstruatiepijn. Ik heb net bij de Kruidvat wat testen gekocht. Mnr, jammer dat het er maar vier waren, maar het hoeft er maar 1 te zijn! Fijn dat de punctie achter de rug is. U&d 45 stuks... En inderdaad geen punctie, maar plat op bed.
Vanmorgen 10 dagen na tp en 13 dagen na punctie een negatieve test van kruidvat... Beloofd weinig goeds, maar nog niks gespot. Normaal is de periode tussen mijn ovulatie en menstratie ongeveer 11 a 12 dagen. Gister had ik steken aan de zijkanten van mn onderbuik. Nu weer menstruatie pijn... Ik weet het niet meer en word gek van mezelf.
Mimami, Jeetje meis...zenuwslopend..maar goed, je bent nog niet ongesteld dus ik hoop gewoon erg hard voor je! Mnr, Fijn dat de punctie meeviel...4 eitjes..op zich wel mooi toch? Hopen op goede bevruchtingen! Duim duim! Ups and downs, Jeetje, hihi...maakt me nieuwsgierig! Lijkt me een onprettig gevoel..dat wel... Hier over een halve week lekker op vakantie...twee weken genieten samen in Spanje...nog even lekker weer In oktober start ons traject met op 6 oktober de info avond bij het Erasmus...ben erg benieuwd en het begint nu dichtbij te komen...
Diligo: ja ik voel het wel, het is niet echt pijnlijk ofzo, maar het voelt op een gegeven moment ook niet echt comfortabel meer. Arme eierstokjes . Gelukkig duurt het nu niet lang meer. Goh heerlijk nog even naar Spanje, met mooi weer, ben jaloers . Kun je goed uitgerust starten aan het hele circus! mnr: kan me voorstellen dat je 4 dan wel wat teleurstellend vindt. Jammer hoor dat dat het uiteindelijk is terwijl je eerst in de veronderstelling was dat je heel veel eitjes had en daarom overstappen 'moest' op IVF. Maar goed, je kans dat het slaagt is nu wel weer veel hoger dan bij IUI. Hopelijk zit hier gewoon iets goeds bij, beter 4 hele goede dan 15 slechte! Mimami: o jee wat zenuwslopend is dit he. Je kunt er nog weinig van zeggen want het kan nog heel best te vroeg zijn. Maar snap best dat je liever wat anders gezien had natuurlijk. Wat je cyclus normaal gesproken doet heb je eigenlijk niet zoveel aan, je krijgt nu medicatie wat de hele boel in de war schopt. Ik duim nog even heel hard voor je door!!
Dank meiden. Ik denk zelf dat ik gewoon,ongesteld ga worden en dat de utro en de spanning het tegen houden. Anders begrijp ik niet waarom ik al zo lang menstruatiepijn heb. De gevoeligheid van mn borsten neemt al af. Bij mn dovhter had ik op dag 28 meteen een positieve test in handen. Mijn embryo was 8 cellig, dus had een snelle deling. Dan had ik volgens mij,ook een snelle innesteling,moeten hebben en een snelle positieve test. Tuurlijk hoop ik nog steeds, maar het voelt alsof ik ongesteld moet worden en volgens mij zijn de testen van kruidvat behoorlijk gevoelig...