Jeetje Yaraah wat verdrietig zeg! Gaan ze nog onderzoeken waarom het steeds niet lukt eigenlijk of moet je het maar 'gewoon' accepteren Veel sterkte met dit shit nieuws!
Yaraah, wat een tegenslag weer dit verdrietige nieuws, hoe kan dat nou toch! Laat alles maar even een plekje krijgen meid, je hebt je uiterste best gedaan, maar helaas hebben we niet op alles invloed. Sterkte!!!!
Yaraah wat een rotnieuws! Dikke knuffel en veel sterkte. Echt ik had zo anders voor jullie gehoopt!!! Idd wat liz schrijft gaan ze nog verder kijken waarom het nou weer niet is gelukt.
ik heb een mail gestuurd naar de gyn, maar nog geen antwoord, dus ik weet nog niet hoe het nu verder moet... Heb wel aan een kennis gevraagd om eens de tarotkaarten te leggen voor mij om te zien of wij eigenlijk wel hoop mogen hebben op een kindje.zij heeft gezien in haar kaarten dat het ons uiteindelijk wel zal lukken, maar dat dit waarschijnlijk ten vroegste eind volgende zomer zal zijn en dan is de kans groot op een meisje of een tweeling... Ze zag ook dat wij samen met iets bezig zijn (het bedrijf) en dat we ons daar momenteel beter op concentreren en voor de rest laten komen wat komt...OK zij zegt ook het zijn maar kaarten, dus pas je hele leven hier niet op aan... Ik ben wel blij dat ik dit nu weet, ik heb precies een soort van rust over mij heen gekregen nu en heb dus ook beslist om alles zijn gangetje te laten gaan en afstand te nemen van alles wat met zwanger worden te maken heeft dus ook zwangerschapspagina. Ik wens de kersverse mama's, zwangeren, meiden op de wachtbank en meiden die nog een volgende poging ondergaan het allerbeste en hoop dat jullie samen voor een mooie roze wolk op dit forum mogen gaan zorgen. Dikke kus en knuffel van mij en wie weet tot eind volgende zomer nog eens...
Yaraah, wat fijn dat je de beslissing hebt genomen om even afstand te nemen. Herkenbaar heb ik ook gedaan en dat heb je af en toe ook echt even nodig. Ik hoop je rond de zomer weer te zien met nieuwe energie en wens je alle geluk!
yaraa meid wat verdrietig en onverdiend voor je. Ik hoop dat die hele mooie toekomst voor jou uit gaat komen. xxx en sterkte meid
Ok Yaraah begrijp ik helemaal! Soms is dat precies de oplossing. Los laten....Veel succes en sterkte en mogen al jullie dromen uitkomen. Nu ik dit typ denk ik ook aan mijn eigen situatie want los laten lukt op dit moment absoluut niet helaas. Ik slaap al dagen slecht. Ben vandaag en gisteravond heel de tijd duizelig. Zelfs als ik gewoon op de bank zit. Daar word ik dan ook weer enorm misselijk van. Natuurlijk denk je gelijk oh zou het zo zijn? Maar ik vrees ook dat ik veel van mijn klachten zelf in stand houd of creeer. Kan niet anders dan afwachten.
Yaraah: meid ik vind het heel jammer dat het jullie tot nu toe nog niet gelukt is, had het je zo gegund! Maar ik hoop voor je dat het wonder alsnog gebeuren mag! Heel veel geluk!! Liz: och nee loslaten als je er helemaal midden in zit is geen doen! Wat spannend he, ik hoop zo voor je dat die kwalen een positief teken zijn!
Yaraah dappere beslissing om het nu even los proberen te laten. Ik hoop dat er in de toekomst een mooi wondertje voor jullie komt! Liz, mij is het ook echt niet gelukt hoor om het los te laten in de wachtweken. Enige wat wel lukte pas testen op de dag dat het mocht maar dat was ook al om 5 uur sochtends. Ik hoop dat je me snel mag volgen, want het blijft spannend hoor!
Nou ik ben ongesteld aan het worden. Kramp en jank aanvallen. Test gedaan (wel 2dagen te vroeg) maar omo wit. Zie ik niet veranderen had toch een licht streepje verwacht geloof ik. Voel me zo onwaardig vandaag. Wat een shit proces is het toch. Kan er echt slecht mee omgaan.
Liz ik hoop dat de krampen etc niet van aankomende ongesteldheid zijn! Wanneer was je tp ook alweer? En geen bloed is ook heel goed he!
Yaraah wat een ontzettende teleurstelling weer . Ik hoop dat ze nog ideeen hebben over het waarom het niet lukt, zodat de volgende keer wel raak gaat zijn. Knap dat je even pauze neemt en hopelijk komt jouw/jullie droom over enige tijd ook uit. Dikke knuffel Liz hè bah bij jou ook al niet gelukt . Meestal voel je het zelf al wel aan je lichaam, maar toch duim ik voor jou nog even door aangezien je te vroeg bent met testen. Het is ook een ontzettend zwaar traject. Zeker omdat we maar zo weinig kansen hebben is de hoop denk ik ook groter als je dan eindelijk weer eens een tp hebt. Je zou evt nog kunnen laten testen op natural killercells. Ik weet alleen niet of ze dit in Nl ook doen. Bij mij is dit toen in DD gedaan dmv een scratching. Vwb doorslapen, dat is bij ieder kindje verschillend. Het lijkt er nu op dat hij t langzaam begint te begrijpen hoe dat moet sinds dit weekend Klaproos gelukkig valt t spuiten niet tegen na zo'n lange tijd. Nu op naar een mooi resultaat! Wanneer heb je je eerste echo? Pien inderdaad heerlijk weertje voor een weekendje weg. Gaat dat wel goed zo met je schoonfamilie? Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken Siepie alvast heel veel succes dinsdag met de echo. Ik duim voor een mooi knipperlichtje. m676 balen dat je lichamelijk nog steeds niet hersteld bent. Lijkt me best lastig, omdat je in je hoofd zo veel meer wilt doen en dan ook nog 2 kindjes. Knap dat je er zo rustig mee omgaat. Ik zou geloof erg gefrustreerd zijn. Julia fijn dat je ziekenhuis wil meewerken met de echo's. Hoelang moet jij rijden naar DD? Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen dus ik hoop dat mijn man vandaag tijd heeft om me hierbij te helpen
Liz en yaraah allebei een dikke knuffel van mij.. Wat is het toch een rotperiode he. Afstand nemen deed mij ook steeds weer goed. Klaproos hoe is t nu met spuiten? Ik begin morgen met m'n eerste spuit weer. Vandaag ongesteld geworden. Wel weer spannend allemaal. Hoe is het met de mamma's hier? Pien alles goed?
Bobo wat een mooi mannetje is het! en wat groeit t toch hard Siepie gefeliciteerd beschuitje heel veel succes met de eerste spuit hopelijk is het nou raak!ik duim voor je! yaraah knap dat je even voor jezelf kiest! hopelijk komt jullie droom snel uit! Sorry voor mijn lange afwezigheid heb het zo druk de laatste tijd! Ik ga weer heel heel heel hard voor jullie duimen meiden! hopelijk nog voor 2016 een hoop zwangere dames!Ik denk nog altijd aan jullie!