haha ja hoop gezeur gehad op t werk 2 leiding gevende die fraude pleegde en halve dagen gaan werken en toen nog dingen in huis afmaken vriendje jarig haha vanaf nu rust! alles is nu zo goed als af Vanochtend bloedverlies maar waarscheinlijk gewoon van de baarmoedermond dus niets ergs!
Boboke wat een lieve foto's weer zo te zien doet hij het goed! Liz hoe is het met jou? Beschuitje succes met de eerste prik weer! Girlliej leuk om je hier wee te zien en rustig aan hoor. Heel veel succes met de bevalling! Ik heb morgen de echo, nou er moe wat te zien zijn hoor. Anders heb ik symptomen tussen m'n oren, k ben namelijk al dagen zo ontzettend moe dar het niet leuk meer is
Siepie sterkte met de echo! Vandaag testdag en ter bevestiging nog maar eens een hagelwitte test in mn handen. Nog niet ongesteld maar ik denk dat het een kwestie van uren is eigenlijk. Voel me echt gebroken, verdrietig, onwaardig voor een kindje. Denk niet dat ik geschikt ben voor dit IVF gedoe....
Liz wat ontzettend vervelend, het is ook verschrikkelijk slopend hoor. Dat ligt echt niet aan jouw. Gewoon nu even rust pakken en het gaat jullie gewoon echt wel lukken! Sterkte! De echo was helemaal goed, een mooi knipperend hartje! Over 3 weken weer echo nu inlezen over combi test etc. En nadenken of ik naar de vk wil of bij de gyn.
aah Liz die verdomde test ook telkens! *Knuffel voor jouw* Jouw kindje komt echt! had je nog Cryo's? het is zo een rot traject dat IVF konden ze maar gewoon zegen deze poging lukt t zeker! Slik je toevallig al extra vit D? schijnt te helpen Siepie wat super! ben je precies 7 weken nu? ik ben naar de VK gegaan omdat ik t ziekenhuis wel zat was hihi! en gewoon normaal zwanger wilde zijn.. succes met je keuzen! en lekker genieten!
Beschuitje: oh je bent weer begonnen! Hoe ging de eerste spuit? Nou meid ik duim natuurlijk weer ontzettend hard voor je he! Eens moet het toch een keertje lukken! Bobo: oh wat een heerlijk ventje zeg! Hij is al lekker gegroeid . Wordt het allemaal al een beetje makkelijker? Klaproos: trek je het nog een beetje met die deca? Ben je al met stimuleren begonnen of nog niet? Meestal voel je je dan wel weer wat beter. Hou vol! Liz: ach nee toch wat een teleurstelling toch! Volgens mij ben je juist harstikke sterk, jij hebt al zoveel voor je kiezen gehad. En natuurlijk voel je je nu kl*te, dat heeft iedereen in dit traject... Het is gewoon hartstikke zwaar. Het moeilijkste is dat je niet weet of het ooit gaat lukken. Je kunt alleen maar proberen en hopen. Ik hoop dat je het nog eventjes vol kunt houden om uiteindelijk een positief resultaat te krijgen. Knuffel! Siepie: oh wat goed zeg! Nogmaals gefeliciteerd . Kan je er nu al een beetje van genieten? Hoe voel je je verder, nog last van kwaaltjes? Ik mocht niet kiezen, moest volgens mij gewoon naar de vk, want eenmaal zwanger was ik eigenlijk heel 'normaal'. En ergens voelde dat ook wel weer goed. Wel ff wennen aan het begin, maar aan de andere kant ook wel weer fijn om net als andere gezonde zwangeren 'gewoon' naar de vk te gaan. Het is alleen maar een goed teken dat je naar de vk mag ! Hier gaat het goed. Ik heb de laatste avond voeding geskipt en meneertje slaapt gewoon lekker door . Nu kan ik weer naar bed wanneer ik wil zonder rekening te hoeven houden met die voeding. Verder doet hij het hartstikke goed. Ik zal nu weer naar hem toe, want dan kan hij nog ff wat drinken en op bed.
Siepie gefeliciteerd met je mooie echo,super! girlie jij hoeft ook niet lang meer he? spannend! liz meis jij hebt het ook niet makkelijk😥 dikke knuffel! pien fijn dat meneer zo doorslaapt. ook lekker voor jou haha. ik heb volgende week dinsdag de eerste fm en dan beginnen met gonal-f. spannend dus weer. de pil is nu gelukkig klaar en ben lichtjes ongesteld.
Pien, fijn dat kleine zo lekker slaapt, geeft jou ook wat meer eigen tijd Liz, ach meis wat een rot traject is het toch, telkens die tegenslagen zo herkenbaar. Geef jezelf even de ruimte om je rot te voelen, dat mag ook echt. Hele dikke knuffel! Siepie, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad, het is je zo gegund. Beschuitje en klaproos, jullie zijn ook van start zie ik. Ik doe met jullie mee vanaf eind volgende week verwacht ik. Spannend meiden!
Spannend weer klaproos! Hoeveel spuit je nu? Pien wat heerlijk dat de kleine al lekker doorslaapt! 😀 Julia ook voor jouw spannend alvast heel veel succes!
julia en beschuitje,gezellig gaan we samen op! girlie ik krijg volgende week te horen hoeveel ik moet spuiten. Van puregon ga ik nu over op gonal f. hoop dat het goed gaat.
spannend Klaproos hopelijk een hoop mooie eitjes voor jouw Julia en beschuitje succes! ik ga voor jullie allemaal duimen! hopelijk nog een mooie afsluiter van 2015!
Uit recent onderzoek gepubliceerd in de Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism (JCEM) blijkt dat een hogere vitamine-D-status bij vrouwen de kans op een zwangerschap na IVF (in vitro fertilisatie) verhoogt. Bij een vitamine-D-status < 50 nmol/l was de zwangerschapskans na IVF 20%, terwijl dit bij een vitamine-D-status > 50 nmol/l 31% bedroeg. Bij een vitamine-D-status > 75 nmol/l nam de zwangerschapskans verder toe. Aandacht voor vitamine D lijkt daarom gewenst, ook omdat vitamine D belangrijk is in de preventie van zwangerschapscomplicaties.
Girlliej zo te zien heeft de kleine het nog erg naar haar zin bij je! Hoe is het met de andere dames? Ik ben er wat minder want voel me niet geweldig;( moe moe en nog eens moe en verder de hele dag misselijk, gelukkig nog niet overgegeven en ook niet de neiging. Maar fulltime werken valt me nu wel zwaar, lig elke avond uitgeteld op de bank. K nu klaag modus weer uit want ben wel gewoon zwanger haha, maar is nu wel moeilijk genieten.
Hier ook niet zoveel te melden, al een week lang migraine en heel heftig omdat ik niet tegen de pil kan. Ben bang. Verder veel jankbuien door de deca.
Hoi meiden, we gaan zeker gelijk op klaproos en Julia. Ik heb maandag m'n eerste echo. Ben heel benieuwd hoeveel eitjes er zitten. Ik voel me al meteen weer moe, huilen en niet lekker. Wat een rotzooi is het toch die hormonen...Het spuiten gaat redelijk, ik blijf het heel moeilijk vinden. Ik moet mezelf er echt overheen zetten. Maandag horen jullie dus meer. Klaproos bij jou dus ook al huilbuien. Hier precies hetzelfde. Ik kom soms al huilend uit mijn werk. Dan hou ik het op m'n werk droog en thuis barst ik los. Siepie wat naar dat je je zo rot voelt, maar geniet er toch van want je bent wel zwanger meid. We zouden dolgraag allemaal met je ruilen, en dan bedoel ik dit niet rot hoor. Als je je rot voelt is ook niet fijn. Hou je voorlopig lekker rustig. Girleij hoe is 't ? Nog rustig daar? Of al nieuws? Liz dikke knuffel voor jou hoe voel je je nu meis.. Pien wat een fijn nieuws dat je al een doorslaper thuis hebt zeg. Heerlijk. Lekker genieten.
Beschuitje, Klaproos, Julia en Liz: een heeeeeele dikke knuffel voor jullie! Hou vol meiden, ik weet hoe zwaar het is. Ik hoop zo dat jullie eindelijk eens aan de beurt zijn!! Siepie: vervelend meid dat je je zo beroerd voelt. Natuurllijk ben je wel mooi zwanger ja . Hoop voor je dat het snel beter gaat, al kan het nog wel een paar weken duren . Als het je echt te veel belemmert kun je ook pilletjes vragen bij de huisarts tegen de misselijkheid. Vriendinnen van me hadden dat ook. Wat een verschrikkelijk nieuws vandaag he . Maak me wel zorgen om in wat voor wereld ons kleintje gaat opgroeien. Ben echt niet angstig aangelegd, maar het komt wel dichtbij... Vanavond lekker een wijntje drinken met vriendinnen, dat kan nu eindelijk weer nu de late avond voeding geskipt is .