Dank je wel lieve Liz. Ik sta op de wachtlijst voor het autisme centrum maar het duurt zo lang. Heb al mijn hele leven lang last van paniekaanvallen dus heb al veel hulp gehad maar ja dat moet ik nu ook krijgen dan. Het helpt bij mij helemaal niet dat ik weet waar het van is,ik ben zo compleet verdrietig vooral dat ik gewoon niet weet waar ik het zoeken moet. Ik voel me totaal verlamd daardoor en wilde dat ik met de deca mocht stoppen maar nee. Gelukkig belde het zkh me net en ze zijn heel lief en zeiden dat ik hoogstens nog tot komende zaterdaf deca moet dus nog een week volhouden. Ik herken mezelf totaal niet terug,ben altijd wel zwaar op de hand sinds ik Lyme heb maar dit...wow..dit ben ik niet. Pien,lieve Pien dank je wel voor je berichtje. Mijn man is gelukkig heel lief en begrijpend. Hij heeft het wel heel zwaar met me maar ja ik soms ook wel eens met hem maar hij meer met mij. Beschuitje hoe gaat het met je meis? Nog veel napijn? xx
Liz, goed dat jullie overstappen naar Belgie, volg je gevoel. Klaproos, wat vervelend dat je er zo'n last van hebt, nog een weekje afzien meid. Hou je doel voor ogen. Dikke knuffel. Beschuitje, had jij nu morgen een TP? Had ik al gezegd dat ik weer van start ben? Afgelopen donderdag gestart met de synarell en vanaf gister weer begonnen met spuiten. Aankomende donderdag de 1e FM, ben benieuwd.\
Ha Julia inderdaad morgen is de tp. Nu maar hopen dat ze alle zes goed bevrucht zijn! Liz klinkt wel heel goed in Gent. Wij hebben ook in overweging om naar belgie te gaan als deze poging mislukt. Maarr we zijn nu heel positief en m'n vriend denkt al vanaf de eerste behandeling dat deze, de laatste, raak is. Dus dat hoop ik dan ook maar. Klaproos wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo naar blijft. En nog 14 spuiten dat is een boel. Ik ben ook echt aan het aftellen, ik moet er nog drie. Voel me lichamelijk gezien wel beter maar van binnen is de boel nog wel beurs. Hoop dat die eendebek morgen niet te zeer doet. Ik laat morgen zeker horen hoe het gegaan is. Duimen jullie mee?!
Beschuitje is alles goed gegaan ? X Julia veel succes !! Spannend weer helemaal midden in het traject Klaproos, gaat het nog ? Wanneer heb je follikel meting ?
Beschuitje: ik hoop dat het goed gegaan is gisteren! Julia: hoe voel jij je, hopelijk niet al te veel last van de hormonen? Heb je lang of kort protocol? Ster: hoe is het met jou? Enig idee wanneer jullie weer van start willen gaan? Kom je er wat uit samen met je vriend?
Beschuitje, hoe is de TP gegaan en hoeveel bevruchtingen had je? Nog cryo's? Hoeveel embryo's heb je teruggeplaatst gekregen? Nu lekker broeden en de slopende wachtweken in. Dankje Ster, hoe is het verder met jou? Pien, ik heb kort protocol met synarell, fostimon 150 en menopur 225. Moet zeggen dat ik me eigenlijk heel goed voel. Ben zo blij dat ik geen deca hoef te spuiten, daar had ik altijd het meeste last van. Donderdag echo ben erg benieuwd wat er groeit, merk nog niets.
Julia: fijn dat je een kort protocol hebt, de deca vond ik ook altijd het vervelendst! Maar zo erg als bij Klaproos had ik er gelukkig geen last van... Van Synarell heb ik nog niet eerder gehoord, is dat een soort pregnyl misschien? Hopelijk is de fostimon samen met de menopur de gouden combinatie .
synarell is vergelijkbaar met de deca. Alleen is het een neusspray waar ik 2x daags een pufje van moet nemen. Ja ik hoop ook zo dat het gaat lukken, lief dat je reageert.
Ja synarell ken ik wel, dat heb ik ook gebruikt Julia. Menopur trouwens ook. Dat andere ken ik niet. Sorry gister geen puf meer... Ik heb een mooie terugplaatsing gehad van twee embryo's. Helaas geen cryo's dus mijn laatste hoop is op deze twee gevestigd...zo spannend...
De synarell is om je cyclus stil te leggen begreep ik van de arts pien. Hiernaast gebruik ik pregnyl dus het is geen vervanger van pregnyl.
Beschuitje: oh wat goed dat je twee emmies binnenboort hebt!! Zal heeeeeeel hard voor je duimen!! Julia: oh dus in kort protocol krijg je dus ook wel iets, synarell, om de eisprong te onderdrukken. In lange protocol is dat dus decapeptyl. Weer wat geleerd . Neusspray klinkt in elk geval stukken vriendelijker dan zo'n spuit. Die decaspuitjes waren altijd erg stomp en pijnlijk...
Beschuitje spannend hier wordt ook voor jullie geduimd! Klaproos hoe gaat het nu met je? Liz wanneer hebben jullie de afspraak in Gent staan? Julia jij mag dus ook alweer bijna voor de punctie spannend hoor! Pien hoe bevalt het eigenlijk weer om te werken en moeder te zijn? Boboke hoe is het met jou? M676 jammer dat het doorslapen van korte duur was. Hoe is het nu met je conditie? Girlliej een tijdje niks gehoord betekend dat de kleine meid is geboren? Hier met name nog steeds moe, het is momenteel werken thuis komen eten en op de bank ploffen. Ik heb niet eens energie om te sporten tot m'n grote frustratie. Maar super spannend want aanstaande maandag weer echo. En ik heb inmiddels een verloskundige gevonden waarbij ik ook keuze heb in welk ziekenhuis ik wil bevallen want alles hier in de omgeving werkt met een samen waar we absoluut niet naar toe willen.
Pien, ja die neusspray is idd veel fijner en heb minder tot geen bijwerkingen iets sluimer hoofdpijn maar daar doe ik het voor. Helaas geen prik minder omdat ik nu ook fostimon erbij spuit en normaal alleen de menopur Girlie idd tijdje niet gehoord, ben benieuwd! Boboke, hoe is het met jou? Siepie, fijn dat je een goede verloskundige hebt gevonden. Gewoon lekker toegeven aan de moeiheid er groeit tenslotte een wondertje in je buik. Klaproos, hoe gaat het met je? Nog steeds klachten of neemt het af? Hoeveel follikels had jij op de echo?
Beschuitje ik duim mee! Heeel hard! Julia ik heb ook neusspray gehad, die was echt mensvriendelijk haha. Heel wat andere dan die deca spuiten.. Ster hoe gaat het met je? Siepie lekker toegeven aan de moeheid! Spannend weer een echo! boboke hoe is het met jou? En met jou Pien? sorry voor wie ik vergeet.. Ik had 9 eitjes op dag 8 dus ben heel blij. Nog steeds de tijd uitzitten van de deca. Mezelf weer een beetje terugvinden daarna. Nog maar 4 daagjes gelukkig!!!
Ik krijg van die neusspray wel lichte hoofdpijn en een gevoelige neus van binnen. Maar goed we doen het allemaal maar he.. Oh superscore klaproos 9 eitjes ! Al enig idee wanneer je de punctie hebt?
Goedzo klaproos, aftellen er ligt een mooi aantal klaar. Beschuitje, ik reageer ook altijd heftig op de deca dus dit is echt peanuts voor me.
Pien ik vond borstvoeding in het openbaar ook niet echt een lolletje . Hoe gaat t met de bijvoeding? Lust hij alles? T heeft als we smeren weinig last van het eczeem, dat nu uitgebreid is naar heel zijn lichaam, alleen als het op zn oogleden zit heeft hij er natuurlijk jeuk van. Dat kan je helaas ook niet smeren . We hebben morgen een afspraak bij een homeopaat, kijken of die wat kan betekenen voor eczeem. Klaproos jeetje meis jij hebt t echt zwaar te verduren door die hormonen . Gelukkig is het einde bijna in zicht. En wat de andere meiden zeggen, dit ben jij niet het zijn die stomme hormonen. Fijn dat je man dit ook begrijpt en er mee om kan gaan. Sterkte nog even. Lees net dat je ook al 10 kg bent afgevallen! Petje af hoor, zeker in zulke moeilijke tijden qua stress en behandeling valt het niet mee. Beschuitje jij ondertussen al de punctie en de tp van 2 mooie emmys gehad. Balen dat er geen cryo's zijn De duimen draaien weer hard voor een mooie test, zodat je geen cryo nodig hebt. Wanneer mag je testen? Julia jij ook weer van start . Synarell heb ik ook gehad in DD, ik werd er wel heel onzeker van of ik wel genoeg binnenkreeg, omdat ik het spuiten nooit echt voelde in mn neus . Maar schijnbaar heeft t zn werk goed gedaan gezien het resultaat . Succes met de echo. Op naar een mooi resultaat! m676 jammer dat het doorslapen maar eenmalig was, maar misschien is dat ondertussen al veranderd. Hoe gaat t met jou? Liz hoe gaat t nu met jou? Je vechtlust weer hervonden? 11 december is al bijna. Hopelijk kan je daarna vrij vlot starten. Heb je nu eigenlijk nog veel last van de endo? Siepie als het goed is, is die vermoeidheid met een paar weken stukken minder. Lijkt me voor jou nu extra zwaar aangezien je net met een nieuwe opleiding bent begonnen. Bevalt t wel? Vreemd dat er dan zo weinig keuze is. Dacht altijd dat aan iedereen vrij is om te bepalen waar je wilt bevallen . Alvast succes voor maandag Iedereen bedankt die naar me gevraagd heeft . Afgelopen week waren zowel de kleine man als ik niet echt fit en zijn nog steeds niet 100% dus weinig energie, daar de kleine man ons een aantal gebroken nachten heeft bezorgd . Gelukkig gaat t met de kleine weer de goede richting op en heeft hij vannacht weer doorgeslapen. Wel al om 5.30 wakker, maar beter dan de 3.30 van de nacht daarvoor Nog een paar goede nachten en dan ben ik ook weer bijgetankt Verder groeit hij goed en heeft alweer zijn 2de prik gehad. Zelf wordt ik alleen een beetje gestoord van het aanhoudende bloedverlies . Het zou nu met het stoppen van de pil en een normale menstruatie beter moeten zijn, maar ik merk er nog weinig van . Hopelijk snel verbetering anders toch maar weer aankloppen bij de gyn.
Boboke, wat vervelend dat jullie niet zo fit zijn allebei en dan ook nog dat bloedverlies. Hopelijk knappen jullie snel op. Ik heb precies hetzelfde met de neusspray dat ik denk, komt alles wel aan. Maarja ze zullen er wel ervaring mee hebben dus ik ga ervan uit dan het goed is. Net FM gehad, links 4 follikels, rechts 5 maar die zijn nog erg klein. Heb DD gemaild, benieuwd wanneer de volgende echo moet. Ben erg tevreden moet ik zeggen.
Julia, mooi aantal! Beschuitje ik duim heel hard! Boboke, nog bloedverlies vanaf je bevalling? Pfff. Zielig dat eczeem, hopelijk kan de homeopaat wat betekenen. Fijn dat T weer wat beter is en het goede slapen terug is! Siepie, hoop dat je je snel fitter voelt, meestal is dat ook zo gelukkig. Ik wist niet dat je zelf je zh niet mocht kiezen. Gelukkig een vk gevonden die bij jullie past! Klaproos, 9! Mooi joh! Later meer 😊