wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Klaproos Wauw 13 eicellen!!
    Super!!!
    Het ergste is nu voorbij... Je hebt het hartstikke goed gedaan meid. Trots op jou dat je het toch hebt volgehouden
    Op naar donderdag...

Beschuitje, kaarsjes branden hier voor jou... Tijd voor goed nieuws 😄

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Beschuitje, lang altijd dat wachten he. Wanneer is je testdatum? Duim voor je hoor!

Klaproos, zo wat een super mooie score, nu hopen dat er mooie bevruchtingen tussen zitten. Wel naar dat de punctie zo vervelend was voor je.

Girlie, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, ben uiteraard erg nieuwsgierig naar de naam. Heb je ook een foto in je album? Hoe voel je je nu, na al dat bloedverlies?

Ik ben gisterochtend voor echo geweest en er waren 7 grote en 3 kleine follikels te zien. Ik moest daarom gisteravond en vanmorgen nog spuiten. Vanavond de pregnyl en dan donderdag de punctie.
    Smiddags langs mn oude gyn geweest en zij wil voor de verzekering zeker een verwijsbrief schrijven, wat een lieverd he.
    Toch belachelijk dat mn eigen fertiliteitsarts dat niet wil doen, omdat ze zelf niet zo gelooft in de behandelingen in het buitenland.

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

beschuitje,ik denk aan je! Puncties zijn altijd rot en pijnlijk denk ik behalve onder narcose ;)

julia wat fijn dat ze die brief wil schrijven! Scheelt je weer veel centen denk ik. Het is allemaal al zwaar genoeg.

Ik heb besloten na deze poging te kappen. Ik denk dat het toch allemaal geen kans heeft door mijn Lyme.:(

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Klaproos, wacht eerst deze poging maar is af, misschien lukt het nu wel. Laat alles even berusten en richt je eerst op deze poging, daarna kan je altijd nog beslissen. Ik was er na de 3 e poging ook helemaal klaar mee. Maar na 7 mnd begon het toch weer te kriebelen.

Het schilt zeker een zo'n 3500 Euro, dus dat is behoorlijk veel geld

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik vertrek straks al richting DD, pakken we lekker een hotel zodat we morgen niet zo vroeg op moeten.
    Zodra ik thuis ben zal ik laten weten hoe het is gegaan.

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Klaproos, midden in een poging is het niet goed beslissen misschien. Hopelijk hoef je helemaal niets te beslissen en is het gewoon raak!

Julia succes!

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klaproos: de focus op deze poging meid, kop op!! Morgen tp of vrijdag? Spannend!

Julia: heel veel succes morgen!

8. Klaproos

Morgen de tp van 2 als alles goed gaat althans 😀

Julia ook heel veel succes! Ik duim voor je.

m676 en Pien dank jullie wel,hoop dat het snel raak zal zijn ;)

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos heel veel succes meid! Mijn vriend zou zeggen nu eerst positief denken over nu en daarna zien we wel weer.. Hopelijk heb je genoeg positieve energie om er ook in te geloven. Ik blijf ook geloven ook al vind ik het soms zo moeilijk.
    Ik heb erg goede hoop trouwens meiden. Ik voel me geregeld wat wee in m'n buik, soms kokhalzend boven de wc haha.. En er gebeurd veel in m'n buik. Maar ja alles kan nog met de hormoonspuiten te maken hebben dus maar niet teveel denken dat het gelukt is.
    Precies over een week testen dussss nu wordt het spannend komende week. Klaproos hoe tof zou het zijn als wij nu beiden twee embryo's terug plaatsen en beiden zwanger zijn na al die tijd? Heel veel sterkte morgen, hoe laat moet je? Laat je even weten hoe het was?

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Klaproos ik hoop ook dat je gewoon geen volgende poging meer nodig hebt.

Beschuitje: dat wachten is echt ondraaglijk hé meid. Probeer toch zoveel mogelijk afleiding te vinden

Julia: succes morgen

Ego: ik heb dan eindelijk gebeld voor een afspraak bij Dr Decleer. 7/1 mogen we gaan

11. Klaproos

Beschuitje nog een week! Duurt lang he..Ik hoop zo dat je positief test en het klinkt al heel spannend! Hoop echt dat het van een zwangerschap is! Ik zie het trouwens echt heel somber in voor mezelf. Weet zeker dat ik kinderloos achter blijf:(

yaraah wat goed dat je gebeld hebt. Ik hoop zo dat deze meneer als het dat is je kan helpen! Gun het je zo.

Ik heb van de 13 eitjes 7 goede dus ben blij! Twee gaan er zometeen terug de rest word cryo denk ik. Het is trouwens wel icsi geworden ivm mijn Lyme.

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ego, 5 eicellen gevonden, had meer gehoopt maar tevreden met deze score. Morgen hoor ik hoeveel er bevrucht zijn.
    Punctie niks van gemerkt, narcose was heerlijk.

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Klaproos meid het lukt je zeker echt wel een keer hoor. Wel goed dat er nu 2 teruggeplaatst worden en ik hoop op een hele reeks cryo's voor jullie, dan hoef je weer een paar keer die stomme hormonen niet

Julia: als het 5 goede eitjes zijn die super emmy's worden, dan is het toch wel een mooie opbrengst

14. Klaproos

Julia ik hoop dat het vijf mooie toppers worden,net zoals jij,ik vind je altijd zo lief!

yaraa ik hoop het zo en ik hoop het voor jou ook echt zo erg! Vandaag de 4e en 5e tp gehad van twee achtcelligen en nog 5 cryo's gelukkig! Ik moet alleen maandag bloed prikken ivm overstimulatie want ik had in het begin 16 eitjes haha.

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Klaproos, wat lief je berichtje! fijn dat je er 2 teruggeplaatst hebt gekregen.

Ik heb vanmorgen gehoord dat er 4 van 5 bevrucht zijn, maar 1 had geen goede deling. Nu dus nog 3 over, welke in de embryoscoop zitten. Morgenvroeg weer naar DD voor een intralapid infuus, ik zal maar denken 'het houd me van de straat'

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Julia en klaproos wat een mooi aantal bevruchtingen en eitjes weer! Ik heb helaas nooit cryo's. Eentje maar een keertje. Jullie hebben maar mazzel! Klaproos spannend jij ook twee terug geplaatst net als ik.. Niet negatief denken nu hoor, het kan gewoon !! Ik stuur je positieve energie toe!! Hier wordt het met de dag spannender..woensdag testen...ik begin steeds zenuwachtiger te worden. Gister zaten de tranen erg hoog.had veel rare krampjes was opeens zo bang.
    Even wat anders gaan jullie nog Sinterklaas Vieren vandaag?

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Julia: wow dat is een hele goede score voor dat aantal eicellen, dat moeten top emmies zijn :).
    Klaproos: top meid, jij ook 2 mooie emmies aan boord! Ik heb echt goede hoop hoor! Bij mij was het raak bij de 4e tp met 2 emmies, hoop zo voor je dat dat bij jou ook zo mag zijn!
    Beschuitje: oh de spanning stijgt echt nu! Mijn duimen draaien heel hard! Voor jullie alle 3!
    Ja wij vieren vanavond sinterklaas. Eindelijk nu met ons eigen kindje :). Hij snapt er natuurlijk geen sikkepit van, maar ik heb er erg zin in en we hebben leuke cadeautjes voor hem :).
    Wens jullie ook allemaal een fijne avond/ weekend, met of zonder pakjes!

18. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    pien, wat byzonder , je eerst sinterklaas nu je een kindje hebt. hopelijk mogen we dat allemaal ooit meemaken. Was het leuk ?

beschuitje, nog een paar dagen tot woensdag. heb je genoeg afleiding om de dagen door te komen ?

julia, waarvoor is dat infuus ? nog 3 in de race, je hebt in ieder geval een tp zo te horen. spannende dagen voor je :)

klaproos, wat een super score heb jij toch :) 2 terug geplaatst en nog 5 cryo's. daar gaat vast en zeker een positieve test uit komen :)

yaraah, alles goed meid?

liz hoe gaat het met jou ?

ego, weinig nieuws.... zie erg op tegen oud en nieuw, dat vind ik de meest confronterende feestdag. weer een jaar voorbij..... weer geen zwangerschap..... nieuwe voornemens worden gemaakt, wensen worden uitgesproken.... elk jaar zeg ik weer: volgend jaar rond deze tijd zal ik toch wel zwanger zijn...... en weer niks....
    ik durf niet meer te hopen en te wensen

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ster heel begrijpelijk dat gevoel..ook ik heb het ieder jaar lastig met oud en nieuw.. Hopelijk voor mij dit jaar anders.
    Geef de moed nooit op ster.
    Hier nu doodop in m'n bed, voel weer allemaal rare krampen. Ook opeens hoofdpijn. Ik kom de dagen wel door hoor. Gewoon werken en lekker weekeind vieren. Vrij druk weekeind dus de dagen gaan wel snel. Ik heb vandaag testen gekocht alvast. Hopelijk brengt dit geen ongeluk. Heb een vrij goed gevoel dus probeer dit vast te houden.. Trusten ik ga lekker slapen x

20. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    beschuitje fijn dat je veel afleiding hebt, dan gaan de dagen wat sneller. alhoewel de laatste paar dagen voordat je mag testen meestal voorbij lijken te kruipen....
    ik hoop dat je goede gevoel klopt! je bent al eens eerder zwanger geweest dus je weet dat je in ieder geval zwanger kunt raken. ik gun het je meid!! zou een mooie afsluiter van dit jaar zijn

Deel Deze Pagina