wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Vanmorgen licht bloed met afvegen. Witte test.. Meteen een test gedaan wel te vroeg maar ben bang dat het niks meer wordt. Zwaar verdrietig nu. En duimen dat ik te vroeg getest heb maar volgens mij is dat mezelf voor de gek houden..

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik snap er helemaal niks van...had zoveel goede moed en goede voortekens😢

3. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Aaahhh nee wat naar 😢😢😢

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hoeveel dagen na tp zit je? Kan nog te vroeg zijn en zolang je ongi nog niet volledig is doorgebroken blijf ik als een gek voor je duimen meid

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ach nee toch Beschuitje, ik hoop idd dat je vroeg was! Duim nog ff heeeeeeeeel hard voor je!

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Och lieverd...Ik vind het echt zo kut voor je!!! Oneerlijk is het!
    Had je nog cryo's???😰

Wij hebben een pleegkindje van 5 voor korte tijd! Heel druk en ik heb wel een keer flink moeten janken maar nu is het heel gezellig:D Wel heel raar,ik heb de neiging om papa en mama te zeggen als ze bij ons is,kan natuurlijk niet.

Overigens waren we niet met pleegzorg bezig maar ze is ons haast in de schoot geworpen,ik zet liever geen details op internet.

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh wat bijzonder Klaproos! Wist idd niet dat jullie je daar voor opgegeven hadden. Voor korte tijd, maar wel fulltime zeg maar? Knap en super dat jullie dat doen!
    Ik heb er ook wel over nagedacht en laatst ook weer even. Stel dat een tweede kindje niet lukt, dan zou ik ook misschien wel een pleegkindje willen...

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik zit nu 14 dagen na terugplaatsen precies. Het zet niet door nog. Vanmorgen oud bloed met afvegen, maar voel me ook meteen niet zwanger meer. Ik weet nu echt niet meer waar ik aan toe ben. Zou ik te vroeg zijn?

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos ik had geen cryo's. Dus nu einde verhaal als dit doorzet. Ik weet het nu niet meer. Gaan we door op eigen kosten of is het mezelf voor de gek houden?

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Beschuitje ik hoop voor je meid dat dit niet doorzet en dat je toch nog een positieve test in handen mag hebben.

Ster: ik begrijp je gevoel wel. Ieder jaar hoop ik ook dat het volgende jaar ons jaar zal zijn...

Ego: ik ben heel blij met onze rustpauze. Ik denk dat mijn lichaam er ook nood aan heeft. Ik heb opnieuw last van een keelontsteking. En ik vind het nu een perfecte tijd om terug op gewicht te raken. Sinds wij gestart zijn in de MMM ben ik 10 kg bijgekomen.

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Beschuitje, ik hoop dat je te vroeg bent, maar 14dgn na punctie zou er toch wel een streepje te zien moeten zijn. Wat onwijs naar dit en verdrietig. Mocht deze poging definitief klaar zijn, kan je altijd nog overstappen naar UMC zorgverzekering en je aanvullend laten verzekeren voor een 4e en 5e poging, duurste pakket. Ik heb dit namelijk ook gedaan en zit nu in mn 4e poging.

Klaproos, bijzonder een pleegkindje, geeft ook wel wat fijne afleiding lijkt me. Ik duim nog steeds voor de mooie emmy's in je buik!

Yaraah, rust is idd heerlijk maar ook erg belangrijk voor je lichaam. Wat goed dat je gaat afvallen, ik kom ook elke poging 3/4 kg aan, maar zodra alle hormonen weer uit mn lijf zijn val ik dat ook weer vanzelf af.

Ster, zo herkenbaar dat gevoel ik denk dat ook elke kerst weer van volgend jaar ben ik zwanger of hebben we een kindje. Helaas komt de 4e kinderloze kerst eraan en durf ik het ook niet meer te zeggen of te denken. Ik voel dus met je mee, maar laten we nooit de hoop verliezen.

Ik heb vanmorgen contact gehad met DD en alle 3 de musketiers leven nog, 2 lopen perfect op schema en zijn al morula en 1 loopt iets achter die was 8 cellig. Nu hopen dat ze de nacht goed doorkomen en ik morgenochtend een tp krijg. Spannend dit hoor!

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Bedankt voor de tip Julia. Ik denk echt dat het definitief over is, al zet het bloed nog steeds niet helemaal door. Woensdag doe ik nog een test. Heb echt krampen al en het bloed is ook erger geworden.

13. Klaproos

Oh meis dat vind ik echt ontzettend kut voor je! Ik snap ook niet dat het niet nog een keer lukt omdat je al een keer zwanger bent geweest. Mensen zeggen altijd dat het dan weer lukt. Ik had het zo voor je gehoopt!!!

14. Klaproos

Hey Pien dat hadden we wel maar alleen voor dit meisje omdat we haar kennen, het is een soort garant staan en we zijn door de screening heen gekomen. Tot nu toe alleen voor het weekeind en tot half januari maar maar wie weet veranderd dat nog al hoop ik eigenlijk van niet omdat we de ouders kennen;)

yaraa fijn dat je even wat rust hebt,hoop dat je je snel beter voelt!

julia wat goed dat ze het nog doen! Ik duim voor je drietal.

Ster,ik snap precies wat je bedoeld. Ik denk elke kerst: volgend jaar ben ik zwanger en het is nooit zo :(

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Raar he klaproos, ik was de tweede keer iui al zwanger en daarna nooit meer..😢

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: ik vind het echt heel rot voor je 😢. En is inderdaad heel raar dat het na die 2e IUI niet meer gelukt is. Hoe is het vandaag? Nog een klein sprankeltje hoop?

Klaproos: oh vandaar, dat lijkt me idd wel dubbel als je de ouders kent. De reden is natuurlijk nooit mooi... Maar voor de ouders denk ik wel fijn om te weten dat hun meisje bij jullie in goede handen is! Hoe voel je je verder?

Julia: dat klinkt goed. En heb je inderdaad vandaag 2 toppers terug gehad??

Sinterklaas was gezellig, we hebben er van genoten :). Maar ik kan me heel goed nog het gevoel voorstellen als je de feestdagen zonder kindje moet doorbrengen. Ster, ik vond oud en nieuw ook het lastigste...

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Pien geen hoop meer. Sinds vanmorgen is het flink aan het bloeden.

18. Klaproos

Sterkte beschuitje...

Hier is het ook over wat betreft ivf 2. Van de vijf overige eicellen is er geen een goed genoeg om een cryo te worden. Ik denk dat ze een fout hebben gemaakt in het zkh maar het niet willen toegeven, vijf!! eicellen weg!

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: ach meis wat erg 😢. Heel veel sterkte!
    Klaproos: jeetje wat ontzettend balen! Betekent dat dus dat je helemaal geen cryo's hebt? En je had zoveel eicellen... Maar je hebt nog twee in je buik he, vergeet die niet!

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier ook steeds aardig wat over, maar nooit ( of 1 keer eentje dan..) cryo's over.. Zo jammer! Hier is het in alle hevigheid los gekomen. Heb al een reep chocola op maar het helpt niet tegen de tranen..

Deel Deze Pagina