wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Beschuitje, wat verdrietig zeg, hele dikke knuffel voor jou!

Klaproos, focus op de kleintjes in je buik. Ik heb ook nooit cryo s, ook een x dat er zelfs 5 het niet gered hadden. Ik weet hoe rot het voelt.

Vanmorgen een tp gehad van 2 blastocyste, de 3e is helaas niet door gedeeld. Nu op de wachtbank ....

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Pien,nope helemaal geen cryos meer. De eerste icsi had ik 1 cryo en nu niets. Hopelijk redden die kleintjes het in mijn buik wel..

beschuitje dikke knuffel. Ik zou willen dat die chocolade hielp voor je, heb me hier ook al het leplazarus gesnoept maar ik jank nog steeds.

Julia,dank je wel meis. Voelt wel goed dat ik niet de enigst ben al vind ik het erg voor jou!!

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Beschuitje: een hele dikke knuffel meid. Het is zo hardtelkens die teleurstelling

Klaproos: balen dat er geen cryo's meer zijn. Het is een echte afvalrace. Onze vorige poging had ik 19 eicellen, 14 bevruchtingen en uiteindelijk 2 blasto's teruggeplaatst en 3 cryo's (dus 5 emmy's over van de 14). Focus nu maar op de twins in je buik

Julia: ook voor jou spannende weken weer.

Ik duim heel hard voor jullie meiden.

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Klaproos ik duim voor je dat je geen cryos nodig hebt!

Beschuitje wat verdrietig weer...veel sterkte

Julia heel veel sterkte op het wachtbankje!

Yaraah hoe gaat het verder met jou?

Ster ik snap je 100% O&N mag van mij gewoon worden afgeschaft. Ik ga nu steeds naar Normandie. Daar is niks, geen vuurwerk, feest of wat dan ook. Lekker met mijn ouders eten thuis en bij de haard zitten.

Ik heb het even helemaal gehad. Van de week tijdens het oppassen op mijn neefje had ik verschrikkelijke pijn in mijn eierstok en nieren. Ook heb ik heel veel pijn in mn middenrif en maag? Snap er echt niks van. In elk geval werd ik de volgende dag ongesteld terwijl ik aan de Lucrin zit???Misschien zo'n flare-up waar je wel eens over leest.
    Ik gebruik al jaren Lucrin en dit was de eerste keer. Vrijdag gaan we naar Gent voor de IVF afspraak. We zouden morgen al naar Antwerpen gaan om daar te overnachten. Maar nu heeft mijn lieve oma gister een herseninfarct gehad. Ze is halfzijdig verlamd en het gaat niet goed. Ze is 96 jaar en ik hoop eigenlijk dat verdere ellende haar bespaard wordt. Mijn ouders zijn onderweg vanuit Frankrijk. Ik voel me dus een soort schuldig dat ik naar België vertrek. Voel me ook lichamelijk helemaal niet ok. Helemaal geen zin in die IVF dus. Pffff waarom moet alles zo moeilijk gaan...Sorry moest even mn gezeik kwijt

5. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    liz, tja je lichaam kan soms zo raar doen. ik slik nu sinds 6 weken de pil door. en heb al vanaf dag 1 buikkramp en zo nu en dan bloedverlies, terwijl ik eerst altijd de pil doorslikte en nergens last van had. Lichaam is echt van slag. Ik Heb nooit bloedverlies gehad met Lucrin maar het kan in het begin een doorbraakbloeding zijn maar daarna mag dat toch niet meer voorkomen.
    Wat erg van je oma.Veel sterkte!!
    En succes in Gent vrijdag. Voel je niet schuldig, deze afspraak heb je al zolang staan.

Julia en Klaproos, ik heb goede hoop voor jullie beiden.
    positief blijven hoor meiden!

Hier een baaldag . ook al een flinke reep chocolade op ;)

6. Klaproos

Liz sterkte met je oma meid. En ik hoop dat je in Belgie goed opgevangen word en ze je kunnen helpen.

yaraa,echt kut he die afvalrace! Ik had de eerste keer 13 eitjes en 3 over en nu 16 en maar 2 over. Ik heb dan liever 5 eitjes en 3 cryos ofzo ;)

ster sterkte meis met je baaldag! Hopelijk vandaag beter.

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Beschuitje, wat lees ik, shit!!! Bah wat oneerlijk. Dikke knuffel meid.

Ster, hoe is t nu met je? Weer iets beter?

Liz, wat rot! Niet schuldig voelen hoor, dat is niet nodig. Sterkte!

Klaproos, hoe gaat het met jou?

8. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beschuitje wat een teleurstelling weer (en dat is zachtjes uitgedrukt) :( Dikke knuffel meis. Ik zou goed in de zorgverzekeringen duiken en kijken waar je een 4de en misschien 5de poging nog vergoed krijgt.

Klaproos en Julia de duimen draaien hard voor jullie. Wanneer mogen jullie testen?

Ster zo herkenbaar de afkeer voor de feestdagen en vooral oud en nieuw. Ook al mogen wij ons gelukkig prijzen dat we nu een prachtige zoon hebben, vergeten hoe de vorige jaren waren doe ik niet. Vorig jaar zaten we zelfs in het ziekenhuis klokslag 00.00 met wat ik dacht de volgende miskraam door bloedingen. Zo zie je maar dat het leven plotsklaps kan veranderen dus houdt moed dat het ook voor jullie een keer zo ver mag zijn. Dikke knuffel meis

Liz ook voor jou een dikke knuffel. Het is allemaal zo zwaar en dan ook nog die endo erbij maakt t allemaal niet makkelijker. Hopelijk kunnen ze jullie in Gent verder helpen.
    Hoe is t nu met je oma?

Zwaai aan de rest van de dames!

Voor degenen die vroegen naar mijn bloedverlies...inderdaad al vanaf de bevalling met af en toe een dag niet (geen grote hoeveelheden hoor). Schijnbaar kwam dit, omdat door de speciale borstvoedingspil mijn bms zo dun was dat er elke keer wondjes ontstaan in mijn baarmoeder die voor het bloedverlies zorgde. Nu sinds 6 weken gestopt met de pil en na een gewone menstruatie is t bloedverlies eindelijk gestopt :)

9. Klaproos

boboke ik mag de 19e testen van het ziekenhuis maar ga de 17e testen haha. Wat kan het leven toch ineens veranderen..Vorig jaar kerst had je zulke zorgen en nu een kleine! Geld voor jou ook m676. Een kleine erbij met de kerst!

Weet iemand welke verzekering ik moet nemen komend jaar voor meerdere ivf's als de 3e niet lukt? En welk pakket?

Ik ben trouwens mega geirriteerd door die stomme utro. Opvliegend en een kort heel kort lontje bah!!

10. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ja ook wij zaten oudejaarsdag in het zh. waar we hoorden dat de echo goed was. En absoluut niet verwacht.

Klaproos, umc vergoedt 4e en 5e poging als je al begonnen bent. Veel andere verzekeringen die ook meer ivfs vergoeden hebben als eis dat je al bij de eerste poging bij hun koest zitten.
    Umc kan aan de telefoon zeggen dat ze je afwijzen, maar via hun site aanmelden en dan kan t wel.

11. Klaproos

#3551 Klaproos, 11 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2015
    Kei bedankt meis!!!

Ik kon het niet laten te testen,zit op 9 dagen na tp maar natuurlijk vet negatief. Dan had er allang iets te zien moeten zijn geweest op de test dus ik zie deze poging als mislukt

12. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Kleine update:
    Nou we zijn weer thuis maar vraag niet hoe! Vannacht om 5 uur op en om half zes gaan rijden en waren maar net op tijd!

Helaas ook niet echt geslapen aangezien oma vannacht om 2 uur is overleden.

Wel een nuttige dag in Gent gehad dus het was het wel waard.
    We gaan IVF/ICSI doen echt half om half om de bevruchtingen zo goed mogelijk te laten slagen.

Ze doen uitgebreid hormoononderzoek op THC en Progesteron maar ook HIV etc wordt opnieuw getest. Ook Toxaplasmose wordt nagekeken! Helemaal blij mee.

Over twee weken starten we met stimuleren. Ze willen echo's en bloedonderzoek tegelijk bij FM metingen. Ze kijken of de echo overeen komt met het bloedonderzoek. Dat moet beide voor 13 uur zodat ze op die dag dan besluiten wat er gaat gebeuren. Later dan 13 uur zou de test al weer anders zijn? Ze legde ook uit dat ze alle embryo's tot 5 dagen gaan laten groeien tot blasto. Bij de punctie wordt bloedonderzoek gedaan en mocht er teveel progesteron in het bloed zitten wordt er geen TP gedaan van een verse embryo en gaat alles de vriezer in totdat het lichaam is hersteld van de hormonen. Verder hebben we gevraagd of we scratching konden doen en dat mocht ook gewoon! We zijn helemaal blij met alle mogelijkheden.
    Enige nadeel was dat we €100 hadden betaald voor het consult en vervolgens nog even bloedonderzoek moesten doen à €125 pp en dit wisten we niet van te voren. Ook ging mijn liefde knock out van 1 buisje bloed hahaha. Heel sneu maar heeft hij altijd.

Nu thuis, eten en naar bed. Morgen naar de fam.

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even snel want ik moet zo weg..
    Klaproos moed nog niet opgeven je bent heel vroeg met testen. Kan nog alle kanten op.

Liz gecondoleerd met je oma. Een behoorlijke emotionele roolercoaster voor jou vandaag. Wel super dat je zo positief bent over gent en ook over 2 weken al mag starten! Geen decembersluiting dus?
    Heel veel sterkte de komende tijd

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: hoe is het meid? Nog erg verdrietig? Vind het zo ontzettend sneu voor je. En dan die 'feest' dagen er nog achteraan... Knuffel!!

Klaproos: ik hoop nog even voor je door, al kan ik goed begrijpen dat je het niet meer zit zitten... Bij mijn eerste ivf poging heb ik ook te vroeg getest (negatief), achteraf bleek ik toch zwanger te zijn geweest (ok, het zat allen niet goed...). Ik duim hoe dan ook nog ff door, sterkte met deze dagen!

Liz: gecondoleerd met je oma. Wat een emotionele achtbaan zeg! Fijn dat je toch blij bent dat je naar Gent bent gegaan, moet zeggen dat het ook goed klinkt dat verhaal. Ze kijken daar toch echt meer naar het individu he. Hihi die arme kerel van je ;).

Hier gaat het op zich wel ok. Ben wel veel moe. Uitslapen is er nooit meer bij en dan is mijn man ook in het weeken nog veel weg voor sport. Hij traint een jeugdteam en is echt superfanatiek. Ik gun hem z'n hobby, maar ik baal er eigenlijk meer van dat ik dan weer bijna de hele dag alleen met die kleine jongen en het huishouden zit. Ik kan heel sjagerijnig van huishouden worden (zeker als ik moe ben) en dat uit ik dan het liefst richting mijn man en dat maakt het er niet altijd gezelliger op. Zoontje slaapt nu en dat is ongeveer het enige moment op de dag dat ik zeker weet dat ie even een uurtje slaapt, de rest van de dag slaapt ie amper nog en dat is soms best vermoeiend. Maar goed, genoeg geklaag want het staat in geen verhouding tot wat andere meiden hier mee maken... Het is mooi weer dus ik ga straks maar even met mijn mooie mannetje de stad in!

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Liz gecondoleerd met je oma. Verdrietig zo voor de feestdagen. Sterkte in ieder geval.

Klaproos wees nou niet zo eigenwijs. Als de dokter zegt 19 dagen wacht dan ook 19 dagen. Je bent meer dan de helft te vroeg. Sorry als ik streng klink maar dit is niet zo verstandig van je. Nu zit je meteen in een negatieve flow en dat kan je lichaam niet gebruiken.

Pien ik snap wel dat het niet fijn is als je veel alleen moet doen met de kleine. Al begrijp ik ook heel goed wat je als laatste zei. Ik zou echt zo graag met je willen ruilen, probeer dat steeds te onthouden. Geniet ervan want voor je het weet is je kleine mannetje groot en denk je waarom heb ik toen niet genoeg genoten?

Hier gaat het nog niet zo goed. Lichamelijk nemen de kwalen wel steeds meer af, maar ik ben erg down en heb weinig tot zeg maar totaal geen zin in de feestdagen. Wij krijgen ook allemaal mensen bij ons thuis dus ik moet ook nog de leuke gastvrouw uithangen. Ik ben al de hele week thuis van m'n werk, ga woensdag weer werken.

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Liz wat is scratching? Ik lees in je verhaal allemaal dingen die ik niet ken.. Is het in Gent echt zo anders dan in Ned?
    Wij hebben in de kerstvakantie ons evaluatie gesprek en gaan dan besluiten of we naar belgie gaan of niet.
    Nu lees ik over overstappen van verzekering, ik voel me zo onzeker, eigenlijk geen zin in al die rompslomp.. Maar ja als ik de volgende vergoed krijg.. Gaan jullie overstappen?

17. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Beschuitje, het hele huis vol visite... Niet fijn nu! Het is altijd een rottijd zoals iemand al beschreef.
    Ik ben vorig jaar wel overgestapt naar een andere verzekering. Het stelt eigenlijk niets voor, al kan alles teveel zijn als je je rot voelt. Je heeft alleen een online formulier in te vullen en het meest uitgebreide pakket te kiezen. Ik geloof dat umc Gent wel vergoed, maar Düsseldorf niet imdat dit een privékliniek is.

Pien, soms kun je er echt even doorheen zitten he? Zeker als je er vaker uit moet s nachts en weer vroeg op. Lekker de stad in geweest?

Liz, gecondoleerd! Hoe was het bij de familie? Erg verdrietig?
    Gent klinkt goed. Goed dat je geweest bent, ook al stonden je gedachten er niet helemaal naar.

Klaproos, ik duim door voor je hoor!

18. Klaproos

Beschuitje wat een rottijd nu en ik snap je wat betreft de feestdagen, ik heb er ook echt geen zin in !! Ik ga ook overstappen van verzekering,wel een rompslomp idd maar het is niet anders. Wat betreft testen ik heb echt geen idee hoe ver ik nu zit in mijn cyclus,het is dag 11 nu na de tp.

Liz gecondoleerd meis en sterkte nog. Goed dat ze scratching doen,zou ik zelf ook heel graag willen maar dat doet mijn zkh niet.

Pien nog een leuke dag gehad met je kleine man? Ik snap best dat je het kei druk in je huishouden hebt,in mijn eentje speel ik het al niet eens klaar alles bij te houden haha.

m676,dank je wel voor het duimen maar ik heb ook geen innesteling gevoeld of gezien en bij mijn eerste zwangerschap was dat echt zo mega duidelijk!!

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz gecondoleerd met je oma. Gent klinkt wel weer goed voor je.

Klaproos iedere zwangerschap is anders wordt gezegd. Dus hoef je nu niet opnieuw hetzelfde te voelen als bij de vorige. Een negatieve test hoeft nog niet meteen het einde te betekenen. Je mag niet zo negatief zjn.

Beschuitje een hele dikke knuffel voor jou

Ego: ik zie deze keer niet op tegen de feestdagen, misschien oldat we toch sowieso rustpauze hebben.

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos hoe is het nu? Al een nieuw testmoment in gedachten?

Deel Deze Pagina