heb ik al gedaan gisteren en wederom negatief. Ik heb ook veel ongi krampen en puistjes alweer bleeeh.
Vandaag 12 dpo en heb een positieve test. Eindelijk ben ik zwanger, wat een wonder. Ik weet niet hoe ik een foto kan uploaden. Ahh nee klaproos ik zie dat jij negatief hebt getest...Zo oneerlijk. Maar je zit toch nog niet aan je officiële testdatum? Hou vol meid. .....bij mij is dit de 4 e ivf en nog nooit eerder 2 streepjes gehad
Super Julia!! Lijkt me ontzettend spannend! Ik duim voor je dat alles goed is en blijft!! Maar voor nu alvast een dikke proficiat. Het kunnen er dus zomaar twee zijn? Woehoeeeeee!!!! Boboke nee geen december sluiting denk ik? Hebben ze niets over gezegd in elk geval. Hoe gaat het met jou verder? Pien inderdaad een achtbaan! En ja huishouden kan ik ook niet echt. Ook lichamelijk niet hoor. Kun je niet net als ik bijv 1 x per twee weken een hulp nemen? Scheelt mij zo veel werk! Fijn dat het goed gaat met je mannetje! Beschuitje dankjewel! En ik herken je gevoel. Ik geloof dat ik ook last van de Lucrin heb op geestelijk gebied. Gisteravond echt woedend naar boven gestormd en jankend in bed gaan liggen. Snap nu niet meer zo waarom. En de feestdagen maken het er inderdaad niet makkelijker op. Afleiding helpt soms ook. Lekker in een bos lopen ofzo? Succes met werken morgen weer. Oh en scratching is eigenlijk een onbewezen techniek waar veel vrouwen toch zeer sterk in geloven. Ze maken een wondje in je baarmoeder (max 3 weken van te voren van de TP) Het lichaam maakt vervolgens een stofje aan om dat wondje te helen maar datzelfde stofje zou een positief effect hebben op de aanhechting van de embryo. M676 Ja ben nog wel erg verdrietig. Heb een mooi gedicht geschreven wat ik haar ga voorlezen op de uitvaart. Mijn oma was een schat! Hoe is het met jou en je kleine? 3 maanden bijna 4 alweer zie ik op je banner hoe snel gaat dat? Echt bizar. Veel foto's maken maar Klaproos wat ontzettend shit zeg. Hoe gaat het met je? Ben je thuis of moet je ook nog werken? Ik leef met je mee! Hoop dat je goed kunt praten met een vriendin of een familie lid. Yaraah fijn dat je niet opziet tegen de feestdagen. Heb je ook echt rust in je rust periode? In mijn hoofd zit het altijd wel namelijk. Ster dikke knuffel voor jou! We kletsen zoiezo wel bij Ik heb gister contact gehad met het ErasmusMC die willen onze echo's voor de FM meting niet doen. Verzekeringtechnisch bla bla bla. Dat is wel echt een domper want dan moet ik dus straks echt om de zoveel dagen naar Gent gaan. Wat ik ook nog wel lastig vind is dat we in Gent voor elke afspraak eerst 100 in een soort potje moeten stoppen voor een consult en 125 voor bloedonderzoek of echo. Afgelopen week moesten we dus zomaar even 350 neerleggen. Als ik straks 2 of 3 follikelmetingen heb en daarna een punctie etc gaat dat dus onwijs veel geld kosten. Omdat ik ben afgekeurd moet ik het doen met een UWV uitkering en mijn vriend is net afgestudeerd en begonnen aan een baan (maar met starters salaris). Voor diegene die IVF zelf betalen is dit natuurlijk een schrijntje maar voor ons is 300/ 400 bijleggen in een maand echt heel erg veel. We moeten dus even gaan praten met CZ om te kijken wat die kunnen betekenen voor ons. Ik krijg er wel de zenuwen van natuurlijk. Maar goed verder heb ik er wel een goed gevoel bij!
Yaraah fijn dat jullie even een rustpauze nemen, vond ik ook altijd erg fijn tussen de pogingen. Kan je weer even met andere dingen bezig zijn dan babies. Beschuitje, het is echt de moeite waard om over te stappen, kijk nu naar mij, vorig jaar overgestapt en nu toch een 4e poging kunnen doen. Ik snap dat je er echt even helemaal klaar mee bent en geen zin hebt in gezelligheid, dikke knuffel voor jou. Heb je wel is gedacht aan Gent of DD? Ster, hoe is het met jou? Viel mij ook altijd zo zwaar die feestdagen, ook voor jou een dikke knuffel. Liz, gecondoleerd met je oma, wat ontzettend heftig allemaal. Fijn dat je nu naar Gent gaat en zij jou nieuwe mogelijkheden bieden. Ik heb je een pb gestuurd m.b.t. FM in NL. Pien, je mag ook best is klagen hoor, als je een kleine hebt wil dat niet zeggen dat het allemaal rozegeur en maneschijn is. Heb je een lekkere dag gehad met de kleine? Ik zal mijn positieve test foto's in mn album zetten, dan kan je er evt naar kijken als je dat zelf wilt. Wil namelijk niemand voor het hoofd stoten, weet hoe het voelt als iemand positief test en jezelf nog met lege handen staat.
klaproos, jeetje balen zeg meid echt zo verdrietig. maar geef de moed niet op hoor. ik weet het, dat is soms heel erg moeilijk. dikke knuffel julia, WAUWWWWW GEFELICITEERD. wat een goed nieuws zeg!!! poging 4 en dan een positieve test, dat geeft weer moed dat het toch nog kan ook na meerdere pogingen. wat zul je blij zijn! ga je het al vertellen aan je omgeving of houd je het nog geheim ? liz, wat een gedoe zeg, dat je zkh in nl niet wil meewerken met de echo's in Gent. echt super flauw. mijn zkh in eindhoven zei uit zichzelf dat ik beter naar Gent kon gaan en dat ik dan de echo's gewoon in Eindhoven kan blijven doen. Is toch niet te doen om meerdere keren op en neer naar Belgie te gaan, niet voor de kosten, maar ook niet qua afstand en er moet steeds iemand met je mee. is echt een gedoe. dikke knuffel meid! het zat al zo tegen en dan komt dit er ook nog eens bij
Dankjewel Ster, absoluut zijn er nog kansen. Ik zei altijd zolang we nog hoop hebben gaan we door.....hou vol meid ik dacht ook dat het onmogelijk zou zijn. Ik denk het weekend aan mn ouders en schoonouders vertellen en dan met kerst aan mn zussen. Verder houden we het even stil tot we de 10 wkn echo hebben gehad. Er kan nog zoveel gebeuren.
Yaraah: hoe gaat het verder met je? Wel fijn dat je niet opziet tegen de feestdagen in elk geval, heb je iets gezelligs om naar uit te kijken. Klaproos: ach nee toch meid, wat ontzettend verdrietig . Ik weet dat je de hoop eerder al opgegeven had, maar toch... Voor een ander goede hoop hebben is vaak makkelijker dan voor jezelf. Dikke knuffel en veel sterkte! Liz: tsja dat klinkt wel aantrekkelijk zo'n schoonmaakster . Probeer het toch eerst nog maar ff zonder, man en ik werken allebei 3 dagen dus je zou toch zeggen dat we ergens de tijd moeten vinden... Wat balen dat het Erasmus niet mee wil werken. Zijn er misschien niet nog andere ziekenhuizen in de regio die wel mee willen werken? Wellicht kun je advies vragen bij je verzekering? En kan me voorstellen dat elke maand ff 350 extra neertellen best pittig kan zijn hoor! Hopelijk kan je verzekering dat ook dekken, altijd even proberen! Wel fijn dat je met de feestdagen naar je ouders kunt in Normandie, lekker even weg van alles . Julia: joehoeeeeee gefeliciteerd!! Wat een mooie test al op 12 dpo! Wat fijn zeg, eindelijk resultaat! Voel je je ook anders of dat nog niet? En misschien komt dat ook wel niet hoor, had ik ook niet, dus laat je vooral niet gek maken door wat je wel en niet voelt. Ik zal hard voor je duimen dat het goed mag blijven gaan! Met mij gaat het goed hoor, het is inderdaad niet altijd rozegeur en maneschijn, maar ja dat is het denk ik voor niemand in het leven . Maar voel me wel ontzettend gezegend met ons mooie mannetje! Vandaag weer goedgekeurd op het consultatiebureau. Hij weegt nu 8,6 kilo en is 71 cm. Dat is bovengemiddeld . Ik zal zo ook weer een foto uploaden voor de liefhebbers .
WAUWWWW Julia, wat een heerlijk nieuws! Ik heb een vriendschapsverzoek gedaan om je foto's te kunnen zien. Wat heerlijk om dit goede nieuws straks te delen met je familie Liz, wat fijn dat je een gedicht kon maken en je die ter afscheid kunt voordragen, sterkte. Kun je een ander zh in Nederland zoeken die de scans wil doen? Het gaat anders wel veel kosten. Zowel tijd als geld. Ons kleintje slaapt overdag al op haar eigen kamer, nog even en ze slaapt er s nachts ook. Ze is ook al naar de opvang geweest. Wat een grote stappen! Na de kerst start ik misschien weer met werken.
WAUW Julia wat een goed nieuws. Toch nog eens positief nieuws hier in de gezelligste tijd van het jaar. Ego: ja ik kan echt rust vinden tijdens deze rustperiode, ik heb er alle hoop in dat het voor ons in poging 5 of 6 wel zal lukken. Ik hoop dat iedereen een beetje moed kan vinden om de feestdagen goed door te komen, want met of zonder kleintje, we hebben toch wel onze dierbaren bij ons en dat is echt belangrijk.
m676, kan me voorstellen dat het wel weer wennen is als je weer gaat werken. het liefste blijf je dan toch thuis met je kleintje. wat voor werk doe je ? yaraah, wauw wat ben je lekker positief! ik wou dat ik dat kon poging 5 alweer, wat gaat het dan hard met de pogingen. jij ook alvast hele fijne feestdagen pien wat fijn dat alles goed was bij het cb. trotse mama julia wat een perfecte tijd om het met kerst te mogen vertellen. veel plezier met het brengen van het goede nieuws ego, ik heb veel stress de laatste tijd, weet niet zo goed waar het aan ligt, het ging juist weer een stuk beter met me, maar de laatste dagen pak ik weer alles heel neagtief en persoonlijk op. last van een decemberdip denk ik ....
Klaproos, hoe is het nu met je? Ongi geworden? Of nog getest? Pien, wat een heerlijk ventje is het, leuke foto's! M676, spannend weer aan het werk, fijn dat alles goed gaat met de kleine. Ster, wat vervelend zeg dat je je zo voelt, is misschien ook alles zo bij elkaar en dan die feestdagen deze maand. Big huge! Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties, krijg 8 jan de echo! Wel spannend allemaal hoor, er kan nog zoveel mis gaan. Maar de positieve testen en het feit dat ik dus gewoon zwanger kan worden neemt niemand me meer af!
Dag allemaal Ben ondertussen heel erg ongesteld,tsja wat wil je met 16 eitje haha. 16 januari intake voor ivf 3 en dat word tevens de laatste. Ik ben er klaar mee eigenlijk en wil mijn leven terug. xx Klaproos ps,julia nog gefeliciteerd meid!!
Klaproos, wat verdrietig zeg! Hele dikke knuffel. Waarom neem je niet lekker een half jaar rust en tijd voor jezelf tot je weer helemaal opgeladen bent. Ik heb dat ook gedaan en was erg fijn
He meis,dat zou ik wel willen maar het blijft dan constant malen. Ik wil nu gewoon weten waar ik aan toe ben en dat is uitbehandeld zijn en weten dat er hier nooit een kindje komt. Ik heb altijd gdacht dat ik een kindje zou kunnen krijgen,nu blijkt dat dat niet zo is. helaas ben ik gewoon te ziek. Dankzij het falen van een alternatieve arts die me in 2011 zo ziek heeft gemaakt door teveel antibiotica kan ik nu geen kindjes meer krijgen,hoe triest het ook is. 😓😪😥
Julia gefeliciteerd! Wat super zeg! Ga er maar super van genieten!💋 Lid gecondoleerd met je oma! 😔 Yaraah mooi gezegd! Probeer te genieten van de mooie momenten samen met je dierbaren dat os soms toch wel een super fijne afleiding! Ik ga duimen voor een topjaar voor jullie❤️Volgende x is t raak! (Slik je al extra vit D van Davitamon met foliumzuur?) M676 wauw wat gaat dat toch snel he! Hoe beviel de opvang? Geniet van een mooie kerst met jullie kleintje
Julia gefeliciteerd met je zwangerschap! Klaproos ook voor jou dus een domper vlak voor kerst. Ik snap je gevoel helemaal, ik wilde ook duidelijkheid en merk aan m'n lijf dat ik eigenlijk niet meer kan. Maar opgeven is geloof ik ook nog geen optie. Ik ben momenteel erg besluitloos en voel me erg moe en verdrietig. Zie als een berg op tegen de feestdagen. Oud en nieuw vieren we denk ik lekker saampjes voor t eerst.
beschuitje,mijn lichaam is ook op en ik heb pas 2 ivf's gehad Dat van de feestdagen herken ik erg en mijn schoonzusje heeft een "newborn" en dat doet mij extra zeer 😪😪 Gelukkig kan ik met oud en nieuw naar Oostenrijk vluchten..Ik zie trouwens dat we net zo lang in de mmm zitten. Wat een tijd alweer.
Lieve meiden, ik wil iedereen alvast hele fijne feestdagen wensen. Dat al onze wensen en dromen mogen uitkomen in 2016. En mocht dat niet zo zijn, samen zijn we sterk. We zijn alzover gekomen, en we geven niet op!
Dankjewel Ster! En mooi gezegd, ik hoop vooral voor jou en de andere meiden die nog met lege handen staan dat 2016 een heel goed jaar mag worden, op wat voor manier dan ook (bij voorkeur natuurlijk zwangerschappen en lieve baby's!!!). En de andere meiden wens ik natuurlijk ook fijne feestdagen en een heel mooi 2016!