Kan me je gevoel goed voorstellen Mimami! Voor een ander goede hoop hebben is makkelijker dan voor jezelf .
Mimami wat balen dat je negatief getest hebt. Om eerlijk te zijn lijkt mij ook dat het niet gelukt is als ik je verhaal zo hoor. Ik wil niet negatief doen maar vaak merk je het zelf ook wel aan de signalen. Ik begon na de eerste ivf naar precies 1 week al met bloeden. Ze vonden dat ook al zo snel. Mogelijk lag het aan die utrobolletjes. Die hoef ik niet meer hoor volgende keer ! Doom alweer 24 weken zwanger jeetje wat gaat dat bizar hard. Ik weet nog dat je het hier vertelde... Pien is het nog uit te houden? Bolle opgeblazen buik..? Diligo alvast een fijne vakantie ! Daarna met frisse moed weer verder... MNR wat fijn dat de punctie een beetje mee viel. Bij mij was het een drama dus ik zie uiteraard erg op tegen de volgende keer. En dat het aantal tegenviel dat hoor je vaker. Al heb je er maar eentje nodig he dus..maarre is de pijn alweer een beetje gezakt? Lang last gehad? Klaproos zag ik nou een foto bij de buikfoto wedstrijd? Die was van je eerste zwangerschap..?
M676 pien en u&d dank jullie wel. Hoop inderdaad dat de medicatie snel zijn werk doet zodat ik snel weer verder kan. U&d fijn dat de tp is geweest werkt het toch drie keer is scheepsrecht sterkte met de wachtweken en goed broeden he Pien fijn dat alle 8 follikels nog in de race zijn suc6 maandag met de punctie Mnr fijn dat je tp achter de rug is en inderdaad vier eitjed van goede kwaliteit heb he al gehoord wanneer de tp is Mimami vervelend een negatieve test hopelijk ben je gewoon nog te vroeg Zwaai naar de rest
Beschuitje: hoe istie? Je krijgt je cryo in eigen cyclus toch? Ja dan hoef je niet in de weer met die bolletjes . Maar die bolletjes zouden eerder je bloeding tegen moeten houden dan eerder op gang brengen. Hoewel de bloeding bij mij er ook gewoon dwars doorheen komt hoor, werd ook beide keren gewoon na 10-11 dagen na punctie ongesteld. Het is nog wel uit te houden hoor, maar ben wel blij als het weer achter de rug is. Hoewel de wachtweken zie ik ook niet echt zitten . Het is wel een gedoe en een toestand hoor dit hele traject, pfff.... Kriti: dankje! Jij ook sterkte he, voel je al dat de schildkliermedicatie wat z'n werk doet?
Mimami, en het enige dat je kunt doen is wachten. Pffff zwaar hoor! We leven allemaal met je mee! Kriti, hebben ze iets gezegd over hoe lang het duurt voor je iets merkt? Mnr, al iets gehoord vandaag? Ups, de tp gehad! Yes! Succes met wachten.. Pien, mooi dat het goed doorgroeit. Nog heel even, vanavond de pregnyl gespoten? Dan ben je fijn weer van het spuiten af, hoera! Diligo, Spanje!! Jaloers hoor! Wat heerlijk. Geniet er lekker van! Hier gewoon even rustig. Volgende week maar starten met de Ovu testen voor een selfie 😉
Ups&downs: jeej een tp van een cryo Mimami: ik blijf toch duimen dat je gewoon te vroeg was met testen Pien: leuk dat het allemaal doorgroeit Hier: rustig afwachten tot volgende week vrijdag en dan weer een stapje verder in het proces
Sorry mimami heb er over heen gelezen zie ik idd nu Wat jammer maar het zegt idd nog niets wat een vreselijke dagen zit jij nu in! Pien nog steeds mooi aantal! MNr, ik had 11 follikels uiteindelijk 4 eitjes. Wel alles topkwaliteit en dus nog 3 in de vriezer het hoeft dus niet vervelend te zijn maar jeetje wat schrok ik toen ook! Beschuitje ja erg hè. Over 3 maanden en 1.5 week ofzo beval ik al. Het gaat niet normaal zo hard!
Ha pien, hier gaat het wel goed. Zo heerlijk dat de cryo in eigen cyclus kan en je geen medicijnen hoeft te nemen. Ik moet aanstaande woensdag voor de eerste echo en ben nu bezig om plasjes te sparen. Hopelijk missen ze nu de eisprong niet. Ik ben daar wel huiverig voor hoor... Ik wil nu zoooo graag eens een soepele terug plaatsing 😉
Nog steeds niet ongesteld, weer een negatieve test. Ik ga proberen mezelf niet meer gek te maken. Ik ga niet meer testen. Inmiddels ook pijn in mn rug, dud ik wacht op de rode duivels... Donderdag is niet meer zo ver weg, dus als dan uit de bloedtest blijkt dat het niet gelukt is, kan ik stoppen met die bollen. Die houden de boel bij,mij kennelijk tegen.
M676: haha een selfie . Nou gewoon maar weer proberen he, je hebt er in elk geval meer lol van dan zo'n IVF behandeling . Yaraah: heb je volgende week vrijdag een gesprek o.i.d.? Ben je trouwens al aan de Zoladex, of nog aan de pil? Sorry weet het ff niet meer... Doom: Gaat idd heel snel, geniet nog maar even van je buikje . Goh jeetje ja, dat verwacht je idd ook niet met 11 follikels, maar zo zie je maar weer: wat eerst als een teleurstelling voelde, kan toch een positieve wending krijgen . Hopelijk geldt dat ook voor jou MNR! Beschuitje: je krijgt nog wel pregnyl neem ik aan? Dat had ik wel in natuurlijke cyclus namelijk. Als de follikel groot genoeg is, krijg je pregnyl en dan weet je precies wanneer je eisprong is en kan de tp dus goed gepland worden. Gewoon op tijd en regelmatig om een echo vragen, lijkt me stug dat ze 'm dan nog eens missen. Mimami: balen . Ik zou er ook maar niet te veel meer op hopen, kan het altijd nog meevallen... maar nog wel ff volhouden met die bollen hoor! Mijn eerste IVF ben ik te vroeg gestopt omdat ik 1. ongesteld was geworden en 2. te vroeg getest had. Maar ondertussen was ik dus wel zwanger... All: gisteravond voorlopig de laatste prik en hopelijk dan ook echt de laatste prik gehad! Morgen punctie. Ben heel benieuwd hoeveel eicellen ze dit keer vinden. Het is gewoon niet te voorspellen ondanks het aantal follikels. Heb weinig zin in de punctie, maar vorige keren was het redelijk te doen. Dit keer wel een andere arts, maar wie weet brengt dat geluk .
Even een snel berichtje, zijn een weekend in venetie en het is heerlijk hier! Heb even bijgelezen. Mimami super balen die negatieve testen maar ik snap dat je nog hoop houdt! Pien heeel veel succes morgen!! Ik duim voor een soepel verloop en een mooi aantal eitjes meid. Mnr al gehoord over de terugplaatsing? Op de rest reageer ik later weer. Groetjes!
Pien heel veel succes meid! Dat er maar een hoop eitjes gevonden worden en er op 1 na alles lekker de vriezer in gaat!
Pien succes !!! Trouwend nee ik krijg geen pregnyl.. Ik krijg echt helemaal niks aan medicijnen... Vaag he? Ik vind het ook vreemd want de kans dat ze m weer missen is aanwezig lijkt me. Ik moet vier dagen urine opvangen en dan kunnen ze daarin ook zien hoe t met de eisprong is.
Mimami: nog geen bloed? Beschuitje: dat is raar! Ik dacht dat ze altijd wel pregnyl gaven. Ik ben vanochtend gebeld. Ze hebben er van de 4 eicellen er 2 kunnen bevruchten. Vandaag op dag 3 was er eentje 5 cellig en de andere 8 cellig. Ik heb eigenlijk geen idee of dit goed is.. Weten jullie dat? En maar twee kunnen bevruchten is dat vaker zo? Ik vond dat echt tegenvallen.. Ik word morgen weer gebeld en dan hoor ik of de tp morgen of woensdag is. Ik hoop zo dat ze nog verder door delen en dat het allemaal goed gaat..
Doom: dankje! U&D: wow Venetie! Hebben jullie het mooi gehad? Beschuitje: ok, nooit gehoord dat ze dat op die manier doen. Maar feitelijk zijn het gewoon ovulatietesten die ze doen denk ik, maar dat kun je dan toch thuis zelf ook doen? Nou ja, als het maar werkt! Mnr: op 4 eicellen is dat een prima score. 5 cellig is redelijk en 8 cellig is heel goed op dag 3 voor zo ver ik weet. Dus je weet nog niet wanneer ze de tp doen? Meeste ziekenhuizen doen het op dag 3. Die van ons op dag 2 al. All: Vanochtend punctie gehad en er zijn 8 eicellen gevonden, een persoonlijk record . Ging verder vrij soepel allemaal. Nu thuis op de bank en rustig aandoen. Wachten tot we hopelijk woensdag een positief telefoontje krijgen!
Waardeloos mimami! had het zo gehoopt voor je! Pien mooi resultaat,spannende dagen! Mnr, 8 cellig werd bij ons een top embryo genoemd! Deze zal dan ook bij je terug geplaatst worden! Ik was vandaag bij de verloskundige. Gelukkig geen suiker