Hoi julia ik ben daar al geweest maar ze konden niet meer voor me doen dan prednison geven en daar ben ik zeer allergisch voor Ben na die ivf dus ook mega mega ziek geweest omdat ik het niet wist.
Hey meiden, wij zijn dus vandaag voor die tweede opinie bij Dr Decleer gegaan. Hij heeft eigenlijk vier zaken genoemd die zij doen en UZ Gent niet, die volgens hem kunnen helpen om zwanger te worden. Zij plaatsen in situaties zoals die van ons steeds 2 embryo's terug, geven valium bij de terugplaatsing om zo de baarmoeder tot rust te brengen, doen Assisted Hatching en ook moet ik vanaf nu een speciaal ontwikkelde vitamine nemen alsook vanaf de punctie iedere dag 1 kinderaspirine. Wij hebben dus meteen de contractjes getekend om de overplaatsing naar hem aan te vragen. Bij dag 1 van mijn nieuwe cyclus mag ik hen bellen om bloed te laten prikken en de uitgangsecho en dan zijn we weer gestart.
Yaraah, fijn dat jullie er een goed gevoel bij hebben. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst! Je mag lekker snel starten, mooi. En dan hop, een knaltest, ik hoop daarop! Waar zit dr. Decleer?
Yaraah, ook on Gent.hopelijk ook samenwerking met zh in nld voor de echo's. Julia, succes vandaag! Ik duim Heeeeeel hard!
De echo was goed, ik ben zwanger van 1 kindje en we hebben een prachtig kloppend hartje gezien. Klaproos ohh dat wist ik niet wat erg vind ik dit voor je. Hele dikke knuffel. Yaraah fijn dat ze nieuwe mogelijkheden zien ik hoop het zo voor jullie!
supernieuws Julia! Gefeliciteerd! Ik zit ergens nog te denken om naar Gent te gaan,misschien weten zij de oplossing maar dat kan ik denk ik ook wel aan de telefoon vragen..
Gefeliciteerd Julia super nieuws!!! Yaraah buiten het hassisted hatching zou je die dingen toch zelf kunnen doen/nemen dan hoef je niet over te stappen? Of heb je gewoon een beter gevoel dat kan natuurlijk altijd. Ik had al eerder gelezen van de kinderaspirine ga ik misschien ook doen. Valium ook in huis Ik ben lekker aan het prikken. Ik voel mijn eierstok na drie dagen al behoorlijk? Ben benieuwd of er veel verschil is met eitjes. Heb nu andere medicatie en een hogere dosis maar ik was eigenlijk al heel tevreden met vorige keer. Ik had 7 eitjes uit 7 blaasjes in mijn ene eierstok.
Julia: oh prachtig meid!! Gefeliciteerd! Wat een opluchting is dat dan he! Probeer maar lekker te genieten! Hoe voel je je verder? Yaraah: fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, hoop zo voor je dat deze arts je verder kan helpen! Liz: zo dan is er in elk geval wat gaande . Succes met prikken! Wanneer de eerste echo? Hier gaat het goed. Zit op de bank met de Ipad en te kijken hoe mijn zoontje zich probeert voort te bewegen, kost aardig wat energie denk ik aan de geluiden te horen die hij erbij produceert
Julia super nieuws meid Liz: ze dienen blijkbaar ook nog een weeënremmer toe na de tp en ik heb momenteel gewoon een beter gevoel bij deze arts. Anders zeker geen slecht woord van UZ hoor.
Woensdag ga ik weer naar Gent voor een echo! 6 uur in de trein (heen en weer) voor een echo?!!! Maar goed is voor het goede doel!
Liz jeetje 6u in de trein is wel lang, ok het is wel voor het goede doel. Ik kan met de auto en ben heen en terug max 1,5u onderweg.
Succes morgen Liz! Wat een onderneming voor een echo zeg! Hopelijk groeien de eitjes vlot en hoef je niet te vaak op en neer voor een echo!
Ik bedoel niet heen 6 uur en terug 6 uur hé hahaha! Eerst een uurtje naar Antwerpen en dan lange overstap en dan uurtje naar Gent en dan nog een bus is helaas wel 3 uur! Terug ga ik in Antwerpen lekker een bakkie thee drinken bij mn beste vriendin die daar woont dus helemaal geen straf! Ik neem inderdaad een lekker boek mee. Met de auto doen wij er ook 1,5 uur over ja. Maar wil mijn vriend niet steeds een dag vrij laten nemen voor een echo. We hebben 1 auto en hij moet naar werk dus dan maar zo... Had nog een vraagje! Heeft iemand van jullie wel eens last gehad van gewichtstoename tijdens stimuleren? Ik vond mijzelf er gister slank uit zien (hahaha die hormonen) maar de weegschaal gaf aan dat ik maar liefst 3 kilo zwaarder was. Mijn gewicht is al jaren redelijk stabiel dus vind het toch wel gek. Herkenbaar?
Liz succes vandaag. Wat betreft gewichtstoename, helaas heb ik dat ook. Sinds onze eerste poging is er 10kg bijgekomen. Ik vrees ook wel dat dit niet enkel door de hormonen komt, maar ook door het minder sporten.