Liz, hoe ging het? Ik kwam door de hormonen wel iets aan, ook doordat hormonen maakten dat ik me minder lekker voelde en ach, dan is eten zo lekker... Maar vooral kreeg ik een opgezette buik ervan. Dus ik leek echt niet slanker dan
Klaproos ik zie dat je je heb afgemeld van zp . Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je gewoon wat afstand wilt nemen om aan je gezondheid te werken en niet elke keer met babynieuws geconfronteerd te worden. Ik zou het wel leuk vinden om af en toe nog wat van je te horen. We zijn er in goede en slechte tijden voor elkaar! Ster zwaai Julia gefeliciteerd met de goede echo! Hoe voel je je? Yaraah het klinkt in ieder geval goed bij die nieuwe arts. Toch weer een aantal zaken die tot nu toe niet geprobeerd zijn. Hopelijk zit daar de succesformule tussen! Wanneer verwacht je ongeveer te kunnen starten? Liz jeetje meis wat een onderneming weer voor een echo van een paar minuten . Gelukkig na afloop nog gezellig met een vriendin afgesproken, dat maakt t toch wat draaglijker zo'n reisdag. Hoe is het gegaan? Gewichtstoename heb ik ook gehad, maar ik geloof eerlijk gezegd dat dat bij mij meer kwam door het snoepen
He meiden Nou het reizen was prima te doen deze keer! Lekker boek bij me en geen vertragingen. Follikels vielen wat tegen volgens de arts maar ik was er best tevree mee Had er 5 allemaal rond de 10mm. Ze hebben de dosis verhoogd naar 300 en moet zaterdag weer terug komen. Ga dan lekker met de auto want dan is manlief vrij! Groetjes!
Liz fijn dat zowel de echo en de reis meevielen. Scheelt ook wel dat je nu geen pijn had net als de vorige keer. Gelukkig zaterdag met de auto. Yaraah oh dat is al bijna. Spannend weer! Hier gisteren de uitslag gehad van de testen en T heeft inderdaad koemelkeiwitallergie. Gelukkig zal hij er wel overheen groeien, maar dit kan tot 4 jaar duren. Tot dan koemelkvrij eten en drinken en dan vanaf 9 maanden af en toe proberen door kleine beetjes aan te bieden.
Boboke ik had ook koemelkallergie als kind. Dit is er bij wel redelijk snel weer uitgegroeid. Liz: succes morgen met de echo. Ik hoop dat het 5 toppers mogen worden.
Klaproos: ach ik zie het nu ook dat je niet meer actief bent... Wat jammer, maar je hebt er vast een goede reden voor. Ik hoop dat het verder goed met je gaat meid! Liz: fijn dat de reis meegevallen is! 5 follikels is best netjes idd. Hopelijk zijn het een paar toppers! Succes morgen met de tweede meting! Boboke: goed dat je het nu weet van de allergie. Hopelijk groeit hij er een beetje vlot weer overheen. Gaat het verder ook goed met je mannetje? Yaraah: spannend, bijna weer beginnen! Zet 'm op meid! All: hier gaat het goed. Wel al meer dan een week behoorlijk gebroken nachten. Had ook het idee dat hij weer honger had 's nachts want hij zette het echt op een brullen dus heb de papfles voor het slapen gaan geintroduceerd en mijn borstvoeding afgebouwd naar alleen nog 's ochtends. Het lijkt wel te helpen tegen de honger, maar hij wordt nog steeds vaak wakker 's nachts en huilt dan vaak ook een beetje en moet een van ons er toch weer even naar toe voordat hij weer verder gaat slapen. Misschien is het een sprongetje, volgens de oei ik groep app zit ie daar wel in . Gaat vast wel weer over. Voor de rest gaat het goed, hij tijgert steeds meer en brabbelt wat af! Ook heeft ie 2 tandjes inmiddels.
Kom net terug van de tweede meting en die was goed knudde ;-( Er was 1 eitje al veel te ver en de rest nog ver achter. Na bloedprikken om te kijken of ze willen afbreken is toch besloten dat ik verder moet prikken om te kijken of de overige nog mee willen. Zo niet houd het dus op deze poging. Maandag vroeg weeeeeeeer terug naar Gent om te checken of de rest nog wil groeien. Begin het nu wel een beetje zat te raken maar heb weinig keus natuurlijk. Boboke ik had vroeger ook koemelk en gluten allergie oa en heeft wel jaren geduurd maar ben er niet kleiner op geworden (1.97cm!) dus we kunnen ook prima zonder. Wel vervelend uiteraard Ahhh Pien zit helemaal te glunderen als ik het lees, twee tandjes en tijgeren wat een heerlijkheid! gebroken nachten zijn minder natuurlijk! Yaraah ook aftellen voor jou nog een klein weekje! M676 ja dat doe ik ook wel dat eten als ik down ben. Is het er bij jou weer afgekomen of niet? Hoe is het verder met jou? Ster knuffel hoe gaat het meis?
Liz, ik had ander nieuws willen lezen van jullie. Ik wil wel even zeggen dat het mss beter is om deze poging af te breken... Als de rest niet goed rijpt, heb je geen goede bevruchtingen... Ik hoop toch dat je maandag beter nieuws hebt.
Dag dames, Mag ik hier met jullie mee praten? Het andere IVF forum ligt precies wat stil. Mijn verhaal: Na 5 mislukte IUI's naar UZ Leuven gestapt voor IVF: - eerste pick-up: (puregon + suprefact neusspray + pregnyl) pick-up te laat, eisprong al gehad, ze hebben nog 1 eicel kunnen aantreffen. Blijkbaar reageerde ik de snel op pregnyl en springen mijn eitjes niet na 36u, maar vroeger! Die ene eicel die ze nog hadden is dmv ICSI niet bevrucht geraakt. Deze poging telde wel mee als poging 1!!! ongelooflijk! - tweede pick-up: (puregon + suprefact neusspray + pregnyl) 9 eicellen, 2 bevrucht! teleurstellend resultaat! Van de 2 bevruchte eicellen is er eentje gestopt met delen en de andere was 7-cellig bij de terugplaatsing. Niet zwanger - deze maand krijg ik een derde pick-up. Deze keer hebben ze andere medicatie uitgetest (gonapeptyl + Menopur) . Ze vonden het vreemd dat ik zo weinig bevruchte eicellen had vorige keer, terwijl er niks gevonden werd bij ons. Mijn man zijn zaadjes waren ook goed... Ik spuit al 12 dagen Menopur en heb links 6 eicellen nét boven de 10 mm gekregen en rechts 1. Er zitten verder links nog 20 eicellen klaar onder de 10 mm en rechts nog 6. Mijn baarmoeder is momenteel 9 mm dik. Ik vind de eicellen weinig groeien... Het duurt enorm lang deze keer. Ik heb schrik dat Menopur weer niet het goede middel is voor mij... Hopelijk groeien er toch nog wat door! De dosis is aangepast (2,5 ampulle per dag), maar mijn bloedresultaten veranderen niet echt en de follikels groeien amper door... Ben benieuwd wat het maandag weer zal zijn... Deze poging (als het goedkomt met de follikels) zullen ze 2 embryo's terugplaatsen (als ik er 2 heb!) en passen ze normaal gezien ook attached hatching toe. Dan maken ze in de schil rond de embryo al een kleine snede zodat die embryo beter kan innestelen... (Ik dacht toch dat het zoiets was) Soms ben ik het zoooo zat allemaal. Al die spuiten, die amper reactie geven, pick-ups met terleurstellende resultaten... Pfff Gelukkig ben ik van België en krijg ik 6 terugbetaalde pogingen, want cryo's hebben wij nog niet gehad. Zo zijn de pogingen snel op he! Jullie ook nog veel succes! Moed houden en hopen dat er ooit een baby'tje in onze armen mag liggen!!! Veel liefs, Lena
Lena je mag hier zeker meepraten. Helaas is het niet zo'n leuke weg die we moeten bewandelen. Wij zijn ook van België en hebben dus ook 6 terugbetaalde pogingen. Ik heb meestal wel goede resultaten met een hogere dosis Menopur (19 eicellen bij poging 4). Ik hoop dat er toch een mooie oogst zal zijn voor jullie en dat jullie gauw een wondertje in jullie armen mogen houden.
Hey lieve meiden, sorry dat ik zo afwezig ben....maar ben echt zo moe...lijk wel of ik aan een winterslaap doe. Morgen voor de 2e echo en vind het wel weer super spannend hoor. Liz, wat een tegenvaller, hoop voor je dat de andere 4 follikels wel mooi groeien. Lena welkom hier, spannend idd weer een nieuwe poging, zolang je nog hoop hebt ga er voor meid! Ik duim voor je. Pien, vervelend dat de kleine zo onrustig is s'nachts, hopelijk word het snel weer beter. Wow 2 tandjes al, wat gaat het hard! Yaraah, wat fijn dat je weer kan starten, met frisse moed er tegen aan, succes. Boboke, wat vervelend dat je kleine een allergie heeft, hopelijk groeit hij er nog overheen. Ster hoe is het met je?
Laat maarlekker gebeuren Julia, het is er wel weer voor Succes vandaag!! Lena, succes! Hopelijk gauw goed nieuws!! Liz, hoe ging het gisteren? Pien, al verbetering in de nacht rust? Hier een zielig verkouden meisje. Ze slaapt wel, maar is hangerig en spuugt extra veel. Ruikt echt naar maagzuur, dus dat voelt vast niet fijn.
Ja ik weet het niet meer zo goed. Echo was vond ik maar vreemd. Grootste eiblaasje nu 20mm en dan nog 3 van 15mm er was eigenlijk weinig veranderd. 1mm verschil in 3 dagen. Ik reageer dus slecht op Menupur en krijg de hoogste dosis. Bloedwaardes gaven wel aan dat er meerdere eitjes zijn. We hadden eigenlijk de grens bij 3 gesteld dus wilde opgeven. Maar de artsen hebben overlegd en ze waren het er respectvol mee oneens en adviseerde toch door te gaan. Ze denken dat de grootste nog mee kan doen en de kleintjes van de week wel groot genoeg zijn. Morgen weer terug naar Gent dus. Het reizen breekt me nu wel op. Ik voelde het gisteren al aankomen en heb nu een griep van jewelste. Ik wacht het maar af maar ben het wel super zat.
Oh Liz, ik had toch wel wat beter nieuws van jullie verwacht. Maar ja ze zullen in Gent wel weten wat ze doen hé dus wie weet zit er toch een topper tussen en komt daar wel een mooi wondertje uit.
Ego, echo was goed hartje klopte mooi en kleintje is lekker gegroeid. Liz lastige beslissing, het is jou poging dus jij beslist. Sterkte. M676 wat sneu voor de kleine meid, volgens mij heerst er ook een griepje
Julia: die vermoeidheid is lastig, maar gewoon lekker even aan toegeven. Energie komt wel weer over paar weekjes. Fijn dat de echo weer goed was ! Liz: hmmm toch wel een beetje balen dan he. Maar wel fijn dat Gent er zelf wel vertrouwen in heeft. Hopelijk over paar dagen toch paar goede eitjes te oogsten! Rustig aan he en beterschap! Lena: welkom, volgens mij was je hier ooit ook eerder al eens geweest? Hopelijk kun je hier wat steun vinden, er zijn in elk geval nog 2 meiden in hetzelfde schuitje! Siepie: hoe ist met jou meid? Al tijdje niets van je vernomen... Buikje lekker aan het groeien? Hier gaat het goed. Nachten gaan sinds kort weer wat beter (op afgelopen nacht na dan ).
Hallo, ik ben hier inderdaad al eens eerder komen piepen. Toen waren we nog niet begonnen met ivf of icsi. Ik kwam toen vooral wat meevolgen met jullie om een idee te krijgen van wat me te wachten stond. Mag ik vragen welke 2 dames momenteel nog aan het proberen zijn om zwanger te worden? Lizinlondon, ik spuit ook Menopur nu. De eerste icsi met menopur en gonapeptyl. De vorige twee pogingen waren met Puregon en duprefact neusspray. Ik merk dat ik op Menopur ook veel minder reageer en dat het veel langer duurde alvorens er eindelijk een eicel in de groei schoot. Enkel mijn baarmoeder leek dikker te worden. De follikels groeiden lang niet boven de 10 mm. Ik had er links zeker 20 kleiner dan 10 en rechts nog 7 ofzo. Omwille van mijn pcos heb ik altijd heel veel follikels klaar zitten. Het is alleen een heel karwei om ze te laten groeien. Ik ben al 15 dagen aant spuiten. Morgen terug een follikelmeting en bloed controle. Maandag was mijn grootste follikel 16 mm. Ik had er links 10 boven de 12 mm en rechts nog enkele. Rechts niet zo veel. Ik heb het niet goed onthouden. Ben benieuwd wanneer de pick up is. Denk vrijdag of zaterdag. Heb jij met menopur altijd zo'n resultaat Liz? Heb je ook al andere medicatie gehad? Ik had veel betere eigroei met Puregon, maar waarschijnlijk geen al te goede kwaliteit. Van de 9 eicellen waren er maar 2 bevrucht vorige keer. Hier ontstond 1 matige embryo uit... ik HOOP dat er nu een beter resultaat bereikt kan worden. Ik duim ook voor jou. Liefs, Lena