wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lena: er zijn wel meer dan 2, maar volgens mij zijn nu op dit moment liz en yaraah bezig. Ik heb alleen ervaring met menopur. Heb 3 ivf pogingen gehad en qua hoeveelheid follikels ook wat wisselend resultaat. Maar heb wel gehoord dat menopur goed is voor de kwaliteit tov andere middelen.
    Hopelijk groeien ze nog even door en straks een goede oogst!!

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lena, ik mag deze week weer starten met spuiten als mijn cyclus mooi op tijd start. Mijn eerste poging was met puregon en decapeptyl. Ik had redelijk snel een mooi aantal follikels, maar meer dan de helft van de eitjes die gevonden werden, waren niet rijp. De volgende pogingen ben ik overgegaan op Menopur en het duurde inderdaad een stuk langer, maar de eitjes waren wel mooi rijp en goed bevruchtbaar. Er bestaan gewoon zoveel combinaties dat het wel even duurt voordat ze voor jullie situatie de juiste combinatie gevonden hebben.

Liz: jij vandaag weer naar Gent voor echo?

Ego: de rustpauze heeft mij goed gedaan, maar ik merk wel dat ik nu vol ongeduld zit te wachten op mijn menstruatie zodat ik opnieuw van start kan gaan. Ondertussen loop ik 4 à 5 keer per week zo'n 5 à 6km per keer en ik hoop dat ik dit nog een tijdje kan doen, want het helpt wel veel stress verminderen.

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Het doet me deugd te horen dat ik niet de enige ben die traag reageert op Menopur. Ik hoop dat het vandaag goed is, want ik ben de spuiten meer dan zat. Hopelijk vanavond de pregnyl en dan vrijdag pick-up. Ik heb zoveel rugpijn en begrijp niet hoe het komt. Heeft nog iemand er last van? Misschien door de druk in de eierstokken? Ik heb geen idee....

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lena, ik reageer ook het beste op menopur en de kwaliteit is dan ook beter. Ik spoot gemiddeld 11-13 dagen voor ik de pregnyl mocht zetten. Maar dat is bij iedereen anders. Hoop dat je een goede echo hebt vandaag. Die rugpijn heb ik alleen gehad toen er rond de 10 eitjes aan het groeien waren. Heel vervelend gevoel maar na de punctie is dat gevoel meteen weer over. Succes!

Pien fijn dat je weer wat betere nachten hebt!

Yaraah, heerlijk he die Rust maanden had ik ook altijd echt nodig om me op te laden voor een volgende poging. Goed dat je zo lekker sport geeft idd ontspanning. Hoop dat je snel mag starten!

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mijn echo was nog niet goed genoeg. Baarmoeder was 11mm dik. Eicellen van 19,18,17,15,14,13,12,11 mm en nog wat kleinere. Van 15 en 14 mm heb ik er enkelen. Ze moeten nog meegroeien. Nu weer afwachten wanneer ik terug moet. Ik ben al 15 dagen menopur aant prikken. Er komt geen eind aan. Ik zie het nog gebeuren dat de pick-up zondag is. Dan kan ik met mijn collega's niet mee gaan ontbijten. We doen 2 keer per jaar iets en het komt altijd zo uit dat ik niet mee kan. Dat word ik enorm beu.

6. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik reageer later wat uitgebreider maar wilde even meedelen dat mijn poging is afgelast. Eitjes 26mm 15mm 13 en 10mm geloof ik maar die kleinere zijn al een week hetzelfde. Amh heel erg laag ze waren niet heel positief over het algemeen. Zet nu de Pregnyl om zsm ongesteld te worden. Heb ook enorme griep inmiddels en vandaag dus weer 5 uur in de trein gezeten helemaal voor niks. Ben behoorlijk verdrietig. Heb al even met lieve Ster gekletst via het Endo forum maar vind het zo oneerlijk allemaal.

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Oh liz, wat vreselijk stom dat het zo loopt bij je!! Hele dikke knuffel!! Het is zeker oneerlijk.

Lena, echt niet leuk dat je er zoveel voor aan de kant moet zetten he? Duurt wel lang, maar ik heb het wel gehad dat ze met deze groottes gingen prikken en dan houd je weinig over. Fijn dat het bms zo dik is! Nog even doorzetten, ik hoop met je mee dat het niet zondag is!

Yaraah, wat goed dat je loopt! Ik ben in mijn hoofd ook al lang gestart, maar ja.. Dat helpt niet ;)
    Ik herken je ongeduld wel!

Julia, wat fijn dat je echo goed was! Wanneer mag je weer?

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liz: ach meid wat vreselijk balen! Al die moeite voor niets :(. Dikke knuffel, hopelijk hebben Ster en jij wat steun aan elkaar!

Lena: vervelend dat het zo langzaam gaat, maar er zit nog steeds groei in he, en wie weet zijn het wel echte toppers straks en heb je direct ook paar mooie cryo's. Ik hoop het voor je!

Yaraah: ja laat die ongi dan nu maar snel weer komen he! Goed dat je veel sport! Ik heb het net ook weer opgepakt. Bij ons op het werk is een fitnessruimte en een instructeur, ideaal!

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dank u om mij wat moed in te spreken. De eicellen groeien wel ja, maar zo TRAAG en mijn oestradiolwaarde in het bloed blijft achter...
    Ik HOOP echt dat Menopur goed spul is en dat we deze keer eens meer dan 1 GOEDE embryo hebben ja! Ben bang en benieuwd tegelijk.

@Liz: Wat erg! Al die stomme spuiten dus voor niks? Of krijg je nu een IUI? Ik zou alvast spontaan proberen... Je weet maar nooit! Je zou de eerste niet zijn die tussen twee IVF-behandelingen spontaan zwanger wordt. Maar ik begrijp heel goed hoe je je nu voelt! Je zet tenslotte al je hoop erop en dan loopt het zo. Het is niet eerlijk! Vandaag zag ik in het ziekenhuis een "mama" van max. 20 jaar, met haar TWEE kindjes van ik schat 2 jaar en de andere 6 maanden. Ze was zelf nog zo kinderachtig. Ik krijg het ervan he! Ik ben zeker 10 jaar ouder dan haar en wacht al bijna 3 jaar op een kind. Het geluk is niet normaal en niet eerlijk verdeeld hoor!

XXX

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz het is echt heel oneerlijk allemaal. Ik vind het echt heel erg jammer voor jullie dat deze poging nu afgelast werd, maar het is wel beter dat ze het nu al afbreken en niet de PU laten doorgaan en dan proberen bevruchten wat er te bevruchten valt, want dan ben je gewoon die poging helemaal kwijt. Nu krijg je een nieuwe kans meid.

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Zoals verwacht, vandaag dag 1 van mijnmenstruatie. Morgen om 9u45 word ik bij Dr Decleer verwacht voor bloedprik en uitleg van de medicatie en het prikschema. Als alles goed zit, mogen wij morgen starten met prikken

12. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Yaraah spannend om weer te beginnen. Succes morgen met de afspraak

Lena welkom terug. Jeetje wat moet je lang spuiten zeg. Wanneer heb je weer een echo? Hopelijk zijn ze nu mooi gegroeid en kan je zondag toch mooi ontbijdten met je collega's

Liz dikke knuffel voor jou. Het zat al zo tegen deze poging. Ff flink uithuilen maar. Gelukkig heb je je lieve vriend om je te troosten. Samen slaan jullie je er wel doorheen

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik moet vandaag terug voor follikelmeting. Ben eens benieuwd. Ik heb me er al op voorbereid dat ik zondag waarschijnlijk de punctie zak hebben en dus niet mee kan met de collega's. Maar ja...ik ben dag al gewoon. Het valt al bijna 3 jaar op de verkeerde momenten. Dit is nu even belangrijker.
    Net ook weer bloed laten prikken. Deze namiddag weet ik meer. Hopelijk kan de punctie dan gepland worden.
    liefs Lena

14. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah fijn dat je zo'n betrouwbare cyclus hebt :). Alvast heel veel succes deze ronde!

Pien we wisten het inderdaad al vrij zeker, maar een bevestiging is aan de ene kant ook wel fijn, dan weet ik dat ik me niet aangesteld heb toen hij zoveel huilde :). Gelukkig gaat t verder heel goed met T. Vrolijk mannetje dat graag alles ziet en daardoor (helaas) nog steeds niet zo makkelijk gaat slapen overdag. Gelukkig gaan de nachten wel klokje rond.
    Vervelend dat jullie zulke gebroken nachten hebben/hadden. Als je ook nog moet werken zal dat behoorlijk pittig zijn.

Liz ach wat een tegenvaller weer :(. Zeker met de afstand die je er ook elke keer voor moet afleggen valt dit natuurlijk vies tegen. Mag je nu gelijk weer starten, zodra je menstruatie komt? Zeker met jouw aggressieve endo wil je toch zo weinig mogelijk menstruaties. Dikke knuffel meis

Lena welkom terug! Hier heb ik ook heel lang moeten spuiten met menopur. Ik dacht ook altijd dat dit beter was voor de eitjes, maar ik moet zeggen dat het bij mij de slechtste poging was van alledrie :). Hopelijk voor jou met een beter resultaat!

m676 hoe gaat t nu met de kleine meid? Al weer een beetje opgeknapt?

Julia fijn dat de echo goed was. Op naar de 12 weken!

Ster hoe gaat t met jou?

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Boboke, slechter dan mijn vorige 2 pogingen kan al bijna niet meer. Ik heb een week langer moeten spuiten dan de meeste andere vrouwen omdat ik de eerste week van de Menopur superziek was, met koorts en al. Ze denken dat mijn lichaam toen niet reageerde op de menopur. De FM vandaag: 22, 19, 17, 17, 15, 14, 14, 12, 10, 10... Nog steeds niet schitterend dus... die kleinere moeten nog meedoen zegt de gyn. Dus nog maar wat spuiten bijhalen morgen...

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lena als die kleintjes meegroeien heb je wel een mooie kans een op mooi aantal bevruchtingen...

Ego: ik ben net terug van AZ Jan Palfijn, heb bloed laten prikken en vanavond word ik dan gebeld of ik mag starten met spuiten of niet. Blijkbaar willen zij eerst de progesteronwaarde in mijn bloed kennen, want volgens Dr Decleer kan je niet zwanger raken indien die waarde te hoog is...

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hallo,
    Ik heb maandag de punctie om 9u15. Ze gaan niet meer verder stimuleren. Heb alleen gisteren nog Menopur gehad. Vanavond de pregnyl... Die kleinere van 12 en 14 mm zullen dus niet rijp zijn... Helaas. Ik ga dus max. 5 eicellen hebben. Ik reageerde absoluut niet goed op Menopur. Hopelijk zijn de eicellen nu wel van een top-kwaliteit, dan heeft het toch iets opgeleverd...

xxx

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lena heel veel succes morgen

Ego: wij hebben groen licht gekregen om te starten.

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Mooi yaraah. Succes!!!!

Lena, fijn dat je vandaag mee kon met het werk uitje, was het gezellig?
    Succes morgen!

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lena heel veel succes morgen!

Yaraah wat fijn dat je weer van start ben.

Liz....hoe is het nu met je?

Ster, jullie al plannen voor een nieuwe poging?

Deel Deze Pagina