wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Yaraah heel veel succes morgen.

2. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah,succes vandaag!! Ik start met duimen!!!!

Lena, wat tot dat het zo gelopen is! Ik begrijpen je frustratie en hoop voor je dat je kunt blijven vertrouwen op de artsen. Ik wist niet van het bestaan van die waarde af. Ik had ook altijd het idee dat mijn eicellen langer moesten doorgroeien. Goed dat je het blijft noemen.

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Lena ik moet even mijn excuus aan je aanbieden. Ik heb vorige keer niet zo heel aardig gereageerd en dat had eigenlijk niks met jou te maken maar meer met mijzelf! Ik vind het heel klote voor je dat het allemaal zo is gelopen in Leuven en nu ook weer dat verhaal met je eicellen. Dat is echt om gek van te worden. Waarom moet je alles zelf uitzoeken daar zijn toch die artsen voor? Vind dat jullie slecht geholpen zijn in Leuven en ik hoop dat je wel een goede behandeling in Gent krijgt!

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zit op dag vijf na mijn menstruatie en moest gisteren ineens na een telefoontje van Gent komen. Geen tijd verliezen en gelijk door is het motto dus ik heb gisterenavond gelijk mijn eerste spuit Deca erin gezet!

Yaraah heeeeeeeel veel sterkte met de punctie ik duim voor je dat het maar mag meevallen en er ineens belachelijk veel super goede eicellen uitkomen die allemaal bevrucht worden!!

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Wauw Liz dat is snel weer van start gaan.

Ego: ik heb echt een hele drukke dag gehad. Er werden 13 follikels aangeprikt en daar zijn er 11 eicellen in gevonden. Morgenmiddag weten we hoeveel bevruchtingen er zijn.

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hoi Liz, ik weet niet waar die excuses voor nodig zijn hoor. Ik heb geen onaardig bericht gezien. Heb ik er over gekeken? Fijn dat je weer mag starten. Ik hoop ook dat wij het aangenamer gaan vinden in Gent. Hier gisteren , 10 dagen na pick-up. , al ongesteld geworden.

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Yaraah, wanneer hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn? Hoe is het met je nog veel pijn?

Lena, goed dat jullie naar Gent gaan, hoop dat zij het gouden ei voor jullie gaan vinden!

Liz, wauw meteen al door.....Hoop zo dat deze poging beter gaat ik duim voor je!

M676 en boboke Hoe is het met jullie en de kids?

Ik heb gisteren het hartje voor het eerst gehoord, wat een magisch geluid is dat zo mooi. Hoop dat jullie dit ook gaan meemaken meiden!

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Julia wat moet dat inderdaad bijzonder zijn om dat hartje te horen.

Ik heb net telefoon gekregen van het IVF centrum en er zijn 6 eicellen bevrucht. Zondag is de terugplaatsing en volgende week woensdag horen we of er cryo's zijn.

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws....Vanaf zondag weer broeden! Heb je wel eens eerder cryo s gehad?

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Waauw 6 eicellen bevrucht. Wat goed! Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wij hadden altijd nul of Max 2 bevruchtingen. Plaatsen ze in Gent altijd op dag 5 terug? In Leuven was dat al op dag 3. Wat bijzonder dat het overal anders gaat. Dat geeft weer hoop. Als ze later terug plaatsen kunnen ze de embryo's ook langer zien en opvolgen. Veel succes!
    Moeten jullie in Gent nooit bloed laten prikken op oestradiol en lh enzo.. Ik hoop dat ze dat daar bij mij alleszins wel gaan doen want aan de grootte van mijn follikels kunnen ze niet afleiden wanneer het tijd is voor de pick-up.

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Yaraah: mooie score tot nu toe meid! Nu maar lekker rustig aan en jezelf laten verwennen! Ik duim voor je op een goede tp en een paar mooie cryos's!

Liz: go girl, daar ga je al weer! Zet 'm op!

Lena: bij mij is er ook nooit bloed geprikt, maar ieder ziekenhuis is weer iets anders. Als je wilt zullen ze in Gent vast ook wel bloed willen prikken hoor als ze dat niet standaard doen. Wat ik van Gent hoor is dat ze daar heel goed naar de patient en haar behoeftes kijken.

Julia: oh wat goed meid! Mooiste geluid dat je maar kunt horen :)!

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Julia bij poging 4 hadden we 3 cryo's, maar toen waren er ook 14 eicellen bevrucht.

Lena in UZ Gent werden die waarden bij mij nooit geprikt. Nu in AZ Jan Palfijn moet ik heel veel bloed laten prikken. Nu zondag bij de terugplaatsing ook nog en dan ook nog eens op dag 5 na de punctie en op dag 15 na de punctie.

Pien bedankt voor het duimen meid.

13. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam

Nou ja ik had iets attenter kunnen reageren maar misschien zit het allemaal in mijn hoofd! Hahahaha

Gisteren ongeveer 2,5 uur hysterisch gehuild echt bizar. Kwam er gewoon niet uit. Dat heb ik echt nooit eerder gehad was wel ff creepy. Mega depressed om helemaal niets eigenlijk. Zal echt van de Decapeptyl zijn. Gisteren ook begonnen met de Bemfola (belgische Puregon begreep ik?) en dat voelde ik gelijk een uurtje later al in mijn eierstok. Die is inmiddels zo gevoelig dat ik elke kleine verandering waarneem. Hoop maar dat het een goed teken is!

Yaraah ik zou mega blij zijn met die eitjes en bevruchtigen echt heel goed!!! Gaat het met jou ook goed?

Julia wat ontzettend fantastisch zeg!!! Daar doen we het allemaal voor zou ik zeggen <3

Lena ja in UZ Gent doen ze geen dag 3 embryo's meer vertelde ze me van de week. Ze zijn ontevreden over die resultaten dus gaan alleen nog voor dag 5 embryo's

Pien thanks! Hoe gaat het met jou??

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liz: dat lijkt me idd wel eng om zo overspoeld te worden met je eigen emoties, maar idd het zal de deca zijn. Weet je nog dat Klaproos daar ook zo heftig op reageerde? Hopelijk is het wat te doen voor je en helpt die Bemfola goed voor super eitjes!
    Met mij gaat het goed hoor. Zoontje wordt steeds meer een jongetje, het gaat zo mega snel. Hij is steeds minder baby en het duurt niet lang meer en we moeten ook echt gaan opvoeden ;). Hij begint al steeds meer een eigen willetje te krijgen, dat merken we vooral als hij iets NIET wil haha!

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz zo bizar die emoties. Ik hoop dat je er niet nog meer last van krijgt.

Ego: ik ben zeker blij met de aantallen. Van de punctie geen last, maar deze nacht plots een aanval van buikgriep. Ik lig al gans de dag in de zetel. Ik hoop dat ik morgen weer fit ben

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Veel beterschap Yaraah! Gaat het al wat beter?

@ Liz: Zo'n huilbui heb ik ook al eens gehad. Soms wordt het ons gewoon allemaal even te veel! Dat is ook normaal, als je zo vaak geconfronteerd wordt met bevriende koppels die op 1 - 2 -3 zwanger worden. Ik gun het hen, maar ik heb het er erg moeilijk mee soms! Het probleem is denk ik dat wij niet in de toekomst kunnen kijken. Wij willen zo graag weten of het OOIT gaat lukken om zwanger te worden en te bevallen van een gezond kindje. We kunnen niets anders dan afwachten en hopen... Zo frustrerend! Dus huil gerust! Dat doet even goed!! XXX

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lena: gisteravond was ik weer helemaal de oude. Gelukkig, want vandaag tp gehad van 2 toppers

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat goed Yaraah!! Gelukkig niet meer ziek. Nu maar lekker broeden, rustig aan!

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah super!

Liz hoe voel je je nu?

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Waauw Yaraah, 2 toppers! Wat goed! Ik hoop dat ik dat ooit ook mag meemaken. Wij hebben in die 3 icsi pogingen nog maar 1 embryo gehad in totaal, en dat was zelfs geen topper. Veel succes. Dit kan niet anders dan goed komen volgens mij!

Deel Deze Pagina