Lena ik hoop ook voor jullie dat jullie eens wat meer embryo's gaan hebben bij de volgende pogingen. Ik heb al een paar keer een tp gehad van toppers, maar het beste resultaat was 2 x een biochemische zwangerschap. Dus ik hoop dat al die extra dingen die Dr Decleer nu gedaan heeft, gaan helpen voor een mooie innesteling. Manlief en ik hebben al eens zitten praten over het feit dat er dus na deze poging geen spermastalen meer over zijn van hem en of we wel dan niet voor nog een TESE operatie gaan. Wij hadden altijd gezegd dat we na de 6 terugbetaalde pogingen zouden stoppen met ICSI, dus vinden we het ook wel jammer om dan voor 1 poging mijn man nog eens die operatie te laten ondergaan, het is ook goed mogelijk dat ze niks bruikbaar meer vinden... Dus eigenlijk is dit onze laatste kans. Dus als we woensdag horen dat er geen cryo's zijn en als ik niet zwanger blijk van deze 2 toppers, dan eindigt onze kinderwens in februari 2016. Ik wil zeker alles uit de kast halen voor deze poging, maar ergens heb ik wel al innerlijke rust met het feit dat dit onze laatste poging is.
Yaraah, focus je eerst op deze 2 mooie toppers die je in je buik hebt. Ik begrijp helemaal wat je bedoeld wij dachten ook dat dit de laatste poging zou zijn en we waren er psychisch ook behoorlijk klaar mee. Ik hoop zo dat het jullie deze keer gegund is, het moet gewoon! Pien ja echt prachtig he! Liz, herkenbaar die reactie op de deca. Ik werd er ook altijd depressief en opgejaagd van, vreselijk spul. Sterkte en ik duim voor een mooi resultaat. Lena ik hoop zo dat het andere ziekenhuis nog mogelijkheden voor jullie heeft zag dat je het andere forum met lotgenoten had gevonden, fijn! Zij kunnen je vast veel info geven. Ik heb morgen weer een echo ben al bijna 12 weken eindelijk die spannende grens voorbij gelukkig.
Pien wat leuk zeg ja voorbij de acht maanden alweer wat gaat dat snel! Ik vind dat een heerlijke leeftijd. Dat gebrabbel en kruip/optrekken om te staan en lekker eigenwijs haha klinkt druk maar ook top! M676 Ja het gaat al een stuk beter met de emoties nu ik die FSH erbij spuit!! Hoe gaat het verder met jou? Je kleine is al 5,5 maand!!! Yaraah wat goed zeg twee embryootjes! Ik ben altijd benieuwd of dat nou zo'n groot verschil maakt. Vroeger was het natuurlijk veel normaler en mocht men vaker twee embryo's terugplaatsen ongeacht leeftijd of pogingen maar nu niet meer. Ik heb altijd gedacht dat ik een tweeling zou krijgen. Mijn vader is een tweeling en het slaat een generatie over in de genen. Ik ben het niet dus ik dacht misschien krijg ik er wel twee. Helaas kreeg Endo ipv een tweeling hahaha. Maar het kan nog steeds. Verder begrijp ik jullie besluit helemaal. Voor alsnog hoop ik dat het gewoon lukt deze keer! Nog wat tips voor de wachtweken in de link! https://blog.freya.nl/wachten/ Julia ik las het van de week inderdaad al ik zag 11 weken staan en dacht bij mijzelf zo dat is mooi nog een weekje voor Julia en ze kan helemaal opgelucht adem halen. Al blijf je natuurlijk altijd een heel klein beetje bezorgd (de rest van je leven!!!) Veel succes en plezier bij je echo Lena ja klopt huilen werkt soms bevrijdend maar dit was niet zo'n huilbui helaas. Gewoon een hysterische, hormoon jankbui hahaha maar het is weer over gelukkig!! Prikken gaat verder wel ok. Ik vind twee prikjes wel weer wat minder. Vorige keer had ik natuurlijk een maand prik dus dan zet je alleen je FSH erbij. Die Puregon of bij dan Bemfola prik is wel top. Dat is zo'n pen met een heel klein naaldje maar de Deca is net als zijn bijwerkingen wat shitter. In elk geval voel ik mijn eierstok nog weinig wat ik wel spannend vind aangezien ik altijd elke verandering voel. Vrijdag pas de eerste echo en tussenstand dus komt nog wel denk ik. Fijne week allemaal meiden!! Weet niet of je hier ook nog meeleest Ster? Maar kus aan jou ook!!!
Julia wauw 12 weken alweer bijna, die eerste mijlpaal heb je dan toch overleefd. Liz: thx voor de link, ik heb hem zeker met veel interesse gelezen. Ik heb het ook wel vrij druk de volgende dagen, dus dat zal wel voor de nodige afleiding zorgen. Julia ik ga me zeker eerst op deze 2 toppers concentreren.Ik ga heel goed voor die twee kleine embryootjes zorgen zodat ze het zo goed hebben in mijn buik dat ze er de volgende 9 maanden blijven zitten.
Liz hoe gaat het nog met spuiten? En nog last van de hormonen? Lieve Ster ik weet niet of jij hier nog meeleest, maar ik denk vaak aan je. Hoe gaat het verder nog? Pien, Boboke, M676 ik vind het echt super dat jullie hier af en toe nog eens iets van jullie laten horen. Ego: ik doe mijn best om afleiding te zoeken, maar soms moet ik toch wel eens iets van mij afschrijven. Ik heb zo het gevoel dat ik deze keer gevoeliger ben voor de Utro. Mijn buik is echt opgezet, als ik er een foto van zou posten dan krijg ik zeker de vraag hoe lang ik al zwanger ben... Ik ben ook wel al 2kg verzwaard sinds de punctie, maar ik denk dat dit ook voor een stuk komt omdat ik nog niet gesport heb sindsdien. Ik heb het nog eens extra nagevraagd en vanaf vandaag mag ik weer lopen, dus vanavond heb ik afgesproken met een paar vrienden om wat te joggen. Ik eet zo gezond mogelijk, maar heb het echt moeilijk om van de chocolade af te blijven (net als wanneer ik ongesteld moet worden) OK nu ga ik snel weer aan de slag, want heb nog heel wat werk voor de boeg.
Tuurlijk Yaraah, ik leef me je mee hoor! Fijn dat je er toch een soort berusting in hebt gevonden dat dit waarschijnlijk de laatste keer is. En ik hoop maar dat dit dan ook gewoon DE poging voor een mooi kindje wordt . Als je buik wat gevoelig is nog, dan kan dat ook komen nog van je eierstokken. Hyperstymulatie kun je na de punctie ook nog krijgen. Goed drinken blijven in elk geval! Overigens kan hyperstimulatie ook bevorderd worden door een zwangerschap. Het is te vroeg om dat nu te suggereren natuurlijk... Ik had wel bij de poging dat ik zwanger was ook een enorm opgezette buik, begon bij mij ongeveer een week na de punctie. Maar goed, daar heb jij niet zoveel aan . Maar ik hoop gewoon heel erg dat het een goed teken is! Liz: fijn dat de FSH zijn werk doet, daar knap je weer een beetje van op he na die ellendige deca. Die deca spuiten zijn idd erg pijnlijk, alsof ze gewoon stomp zijn! Wanneer mag je weer op reis naar Gent?
Yaraah, hopelijk ben je nu gewoon zwanger voor 9 maanden en is die vreselijke keuze overbodig geworden. Ik zou ook niet weten wat ik zou doen in jullie situatie. Julia, ja het andere forum is een verademing. Zoveel succesverhalen over UZ Gent. Dat doet deugd. Ik ben echt benieuwd of ze de oorzaak eindelijk gaan vinden en kunnen oplossen. Ik hoop echt op 1 wondertje in ons leven. Vroeger wilde ik altijd 3 kinderen. Dat is ons duidelijk absoluut niet gegund. Nu hopen we nog op 1 wonderkind...
Soms ben ik wel enorm bang voor de toekomst en bang voor slecht nieuws. Ik hoop dat er niks mis is met mijn eicellen. X
Lieve Lena ik hoop voor jullie ook op een mooi wonder Ego: ik heb net te horen gekregen dat er nog 2 embryootjes ingevroren werden. Ik had dit totaal niet verwacht, want de vorige keren dat er 6 of 7 bevruchtingen waren, had ik nooit cryo's.
Hoi allemaal, Ik lees wel mee alleen vind het moeilijk om te reageren omdat ik het ook niet in wil wrijven, maar ik weet nog wel van paar maanden geleden dat het ook fijn was om te zien dat het ook kan lukken. Pien wat gaat de tijd snel dat hij al weer 8 maanden is zeg, nog even en hij gaat binnen een paar maanden alweer lopen etc. Hoe bevalt het om ook weer te werken etc? M676 hoe voel jij je inmiddels, begint je conditie etc weer een beetje terug te komen of wordt je af en toe nog terug gefloten door je eigen lichaam? Die van jouw ook alweer 5 maanden de tijd gaat echt super snel! Yaraah ik hoop zo voor jullie dat het nu toch echt raak mag zijn, succes met broeden en deze verschrikkelijk slopende weken/dagen. Goed nieuws dat er ook nog 2 zijn ingevroren! Julia gefeliciteerd!!! Ik was ook zo ontzettend moe, heb je verder nog ergens last van? Ik heb nog heel lang gehad dat ik er toch niet helemaal gerust op was, maar denk dat dit ook door onze voorgeschiedenis. Hoe was de echo, mooi is dat he en dat maakt het ook allemaal nog zoveel echter vond ik. Lena welkom ook en wat vervelend dat jullie laatste poging zo is gelopen zeg. Hopelijk kunnen ze dan wat betekenen met de moat. In een topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen zie ik daar heel veel positieve verhalen over. Liz spannend dat je weer met een nieuwe poging bezig bent, ik hoop echt voor jullie dat het nu raak mag zijn. En zo te lezen hebben jullie bij deze behandeling een beter gevoel dan in jullie vorige ziekenhuis. Echt respect hoor hoe jij met alles omgaat. Succes met de volgende echo. Ik zit aanstaande donderdag precies op de helft en we hebben vrijdag de SEO (20-weken echo) Heb nu helaas alleen griep, ben blijkbaar veel vatbaarder en ik heb er ook langer last van. Ik vind het vaak nog erg gek om alles te bevatten maar na de echo moeten we ook echt maar is aan de slag en dingen gaan kopen, hebben we helemaal nog niet gedaan. edit nog, we hebben de NIPT gedaan en blijkt wat dat betreft gezond en een meisje! Iedereen heel veel succes die met een behandeling bezig zijn, ik zal proberen weer wat meer te gaan schrijven.
Lena alles goed met mij, gisteren wel gans de dag last van krampjes in de buik, beetje gelijkaardig als ik heb wanneer ik ongesteld moet worden, maar ja er gebeurt dan ook zoveel in mijn buik door al die hormonen dus ik ga mezelf ook niet gek laten maken. Ik denk wel dat de Pregnyl uit mijn lichaam is, want tot gisteren deden mijn (.)(.) zo'n pijn dat ik het echt niet meer kon verdragen en sinds deze ochtend is dat voorbij. Ik mag 20/02 bloed laten prikken op HCG, nog eventjes wachten dus... Wel ben ik zooooo emotioneel door de Utro...
Vandaag in Gent geweest en ben een soort van in shock. Wat is het toch een bizar traject met emoties all over the place. Dit was mijn eerste echo/follikelmeting met de nieuwe medicatie. Ik heb 4 eitjes en ze zijn 18/20 mm!!!!!! Ik was gisteren al gegaan en heb weer overnacht in Gent omdat mijn afspraak zo vroeg was en ben net weer terug met de trein gekomen. Nu belde ze dus net met de uitslag van het bloedonderzoek dat ze toch graag willen dat ik morgen ook nog even kom voordat we een afspraak maken voor de punctie omdat ze dus eigenlijk geen idee hebben hoe snel de eitjes groeien. Gelukkig kan ik in het weekend wel met de auto maar ben wel enorm gaar inmiddels!
Liz jeetje wat een gedoe toch weer hé. Gelukkig is het voor het goede doel, maar soms kan je wel genoeg krijgen van al die ziekenhuisbezoeken. Ik hoop dat ze je vandaag duidelijkheid kunnen geven.
Liz fijn dat het deze keer wel spoedig verloopt. Succes met het heen en weer rijden. Yaraah wat goed zeg nog cryo s! Maar ik hoop dat deze 2 blijven plakken. Siepie, wat gaat het hard fijn dat het goed gaat. Een meisje wauw gefeliciteerd! Met mij Gaat het ook goed alleen nog steeds erg moe. Gelukkig nu de 12 wkn grens voorbij dat geeft wel veel rust! Lena fijn dat je een forum hebt nu met lotgenoten. Heb je al een afspraak staan? Ster en Beschuitje Hoe is het met jullie? Fijn weekend meiden!
Normaal mogen wij in gent op intake op 3 maart, maar dit moet nog bevestigd worden door hen. Het was normaal pas op 2 mei...😕 toen kreeg ik, van iemand op het andere forum, de tip om af en toe te mailen om te vragen of er een vroeger plaatsje vrijgekomen is. Dat is dus gelukt. Wij staan voorlopig dus op de planning voor 3 maart. Wij zijn de laatste dagen heel rustig geworden. Precies alsof we ons erbij neergelegd hebben ofzo. We hebben ook een reis geboekt voor in de zomer. Toch hopen we dat er voor ons ook nog een kindje mag komen... 💗
Fijn dat het eerder gelukt is Lena! Ga je naar het UZ Gent of Jan Palfijn? Vakanties zijn altijd een heerlijk vooruitzicht! Ik ga nu weer Gent en slaap daar vanavond weer. Gelukkig kan mijn vriend nu mee en kunnen we samen nog een soort van Valentijnsdag vieren. We zouden eigenlijk in A'dam gaan eten vanavond voor zijn verjaardag as dinsdag. Maar ik heb morgen de punctie in Gent om 7 uur. Ben mega zenuwachtig. Darm kramp en slecht slapen etc. Ik vind de puncties echt het ergste wat er is. Heb nog liever een operatie denk ik. Maar goed ik moet er doorheen! Lieve Ster sprak ik al op een ander forum en brand een kaarsje wat ik mega lief vind. Dus als jullie ook positieve gedachtes sturen komt het vast goed!
Lena wat fijn dat je al zo snel terecht kan. En wat lekker een vakantie in het vooruitzicht waar ga je heen? Liz, heeeel veel succes morgen, niet leuk zo'n punctie ik zag er ook altijd erg tegenop. Ik ga zeker een kaarsje voor je branden....Denk aan je!