Lieve lieve Ster. Wat goed dat je je gaat omscholen, dat brengt wel wat extra afleiding en misschien dat de pauze jullie relatie ook wel goed doet. Ergens vind ik het persoonlijk wel erg van je man dat hij zulke dingen roept en zelfs maar durft te denken. Jij hebt er zelf ook niet voor gekozen om endometriose te hebben en in de MMM te moeten gaan voor jullie kinderwens. Ik hoop heel erg hard voor jullie dat alles goed komt en dat jullie ooit een prachtig wondertje in jullie armen mogen sluiten. Een hele dikke knuffel meid en wij zijn er voor je als je het nodig hebt.
mijn man is altijd degene geweest die zei: zonder kinderen hebben we het ook leuk, dan gaan we reizen, en vaker uit eten en kunnen we leukere dingen kopen etc. hij wilde ook altijd bij me blijven ook zonder kinderen. ik was altijd degene die zei niet zonder kinderen te kunnen. de laatste tijd is het besef bij hem gekomen dat het misschien wel nooit gaat lukken. en dat besef komt nu hard bij hem binnen. ik ben bang dat ik dadelijk en mijn kinderwens niet vervuld zie worden, en dat we een scheiding moeten aanvragen in nl krijgen we 3 vergoede pogingen en we hebben nog 1 poging over. mijn man wil geen adoptie en pleegzorg, donor is niet van toepassing op ons. hij wil ook geen zelf betaalde poging doen
Yaraah oh wat spannend!! Ik hoop toch zo dat het nu eindelijk raak mag zijn voor jullie!! Ik hou t morgenochtend zp in de gaten om te zien hoe je test er nu uit ziet. Liz fijn dat de punctie er weer op zit en dat t meeviel, op die ene prik na dan . Duimen draaien voor 4 mooie bevruchtingen! Mag je er nu ook al 2 laten terugplaatsen? Ster jeetje meis wat een ellende . Ook ik sta er eigenlijk van te kijken dat je man dit tegen jou zegt. Alsof jij ervoor kiest om endo te hebben! Ik hoop echt dat hij dit nu alleen zegt, omdat hij het erg moeilijk vindt om hier mee om te gaan en ziet hij snel in hoe kwetsend dit naar jou is. Heel veel succes en plezier met je opleiding! Julia de 12 weken alweer voorbij!!! Nu hopelijk genieten en geen zorgen meer. Siepie leuk om weer een keer iets van je te horen . Leuk n meisje!! Hoe was de 20-wekenecho? Beschuitje hoe gaat t met jou? Klaproos ik weet niet of je nog meeleest, maar je ik denk aan je en hoop dat t wat beter met je gaat. Pien hoe gingen de hapjes in t begin bij jouw zoontje? Vond hij t gelijk lekker of duurde dat n tijdje? Hier vindt hij er nl niks aan Lena fijn dat jullie al eerder terecht kunnen en ook dat jullie wat meer rust hebben gevonden. Heeft ook wat tijd nodig om alles te laten bezinken en een plaatsje te geven. Hier gaat t allemaal heel goed op t moment, op de hapjes na dan . T groeit goed en is vandaag weer goedgekeurd op het cb. Helaas heeft hij nog weinig zin om te rollen, wel al een begin van tijgeren Ach ja het zal wel n keer komen. Alles op zn tijd
Lieve lieve ster. Wat vreselijk om zulke ruzies te hebben. Het is zo'n zware strijd en afreageren op elkaar komt dan al snel om de hoek kijken. (Daarbij zijn wij degenen die alle behandelingen moeten ondergaan en hoewel mannen vast blij zijn dat zij dat niet allemaal hoeven is het denk ik om moeilijk om niets te kunnen doen). Maar de verwijten die hij maakt zijn wel hard en vreselijk voor je. Ik hoop dat hij dat ook ziet!!! Yaraah....????????? Boboke, tijgeren. dat lijkt mee zo leuk om te zien!!! Dat ik me niet fit voel heeft nog alles met de bevalling te maken. Het heeft gelukkig geen weerslag op genieten. Wij zijn ook met de hapjes begonnen en kleintje, heeft nu voor de tweede nacht door geslapen. Een goed begin ☺
Bedankt meiden. Ik kan het nog niet goed geloven. Durf het ook nog niet aan mijn man vertellen omdat ik zo bang ben dat het dan morgen of vrijdag misgaat. Zaterdag mag ikbloed laten prikken.
Yaraah Waauw het lijkt echt geluk te zijn he. Proficiat! ! Toch bijzonder hoe het ineens toch nog goed kan komen. Altijd moedig blijven en blijven hopen is zooo moeilijk, maar als je af en toe dan zo'n positieve berichtjes kan lezen op dit forum, denk ik dat we misschien toch ook nog een kansje hebben op een baby'tje. Laat ons hopen.
Gefeliciteerd Yaraah!!!! Gewoon vertellen, als het nog mis gaat is dat verdrietig en hoort hij dat toch ook te weten? Voor nu onwijs spannend maar je test liegt niet dus van harte! Ster wat heftig die ruzies! Is dus eigenlijk niet veel beter dan wanneer jullie in het traject zaten? Die uitspraken zijn heel zwaar en ook niet echt fair. Het heeft totaal geen zin je partner een rot gevoel te geven over dit onderwerp want je kan er echt nul komma nul aan veranderen. Ik hoop dat jullie er uit komen meid! Veel plezier met je nieuwe opleiding in elk geval Siepie leuk dat je een meisje krijgt wat een heerlijk vooruitzicht! Het lijkt er wel op dat het merendeel hier op het forum inmiddels moeder is of aan het worden is. Een goed vooruitzicht voor diegene die nog bezig zijn maar ook wel confronterend. Ik heb zelf gister van Gent gehoord dat we twee embryo's hebben. Zaterdag is de TP.
Ster, wat een heftige uitspraken van je man. Ik snap dat het enorm frustrerend is dat het maar niet wil lukken en dit een hoop een onzekerheid met zich meebrengt. Maar daar kunnen jullie beiden niks aan doen. Ik heb wel gemerkt dat een man en vrouw beide anders om kunnen gaan met dit gemis en je daardoor soms even niet op hetzelfde level zit in dit traject . Ik hoop dat je man gaat in zien dat dit niet de weg is. Zo oneerlijk tegenover jou! Hele dikke knuffel en succes met je nieuwe opleiding. Waarom gaan jullie het niet in het buitenland proberen? Yaraah, jaaaaaaa ik zie het oplopen. Het is echt waar hoor je bent gewoon zwanger. Lekker genieten met je man van dit fantastische nieuws. Boboke, fijn dat het zo goed gaat met je gezin M676 , vervelend dat je nog zo'n tegenslag hebt van de bevalling. Fijn dat het met de kleine goed gaat. Kleintjes worden groot! Liz, yeah 2 goede embryo's op naar een mooie tp! Ik begrijp je gevoel helemaal ik vond dat ook altijd moeilijk als er meerdere zwanger werden en ik weer de zoveelste mislukte poging had. Blijf sterk en houd hoop, ik heb er ook 4 jaar op moeten wachten! Lena, fijn dat je weer positief er tegen aan kijkt. Meiden we zijn volhouders en vechters om tot dat wondertje te komen, hou vol en geef niet op zolang de wens sterker is dan te stoppen.
Lieve Ster ik hoop dat jullie er samen uit raken. Bij ons hielp het om in de rustpauze veel dingen samen te doen en veel te praten. Liz 2 embryootjes is kan genoeg zijn meid. Ik duim heel hard mee voor jullie. Ik gun het jullie heel hard. Lena bedankt. Echt de hoop niet opgeven en blijven dromen van dat wondertje. En je niet laten afschepen door de artsen. Als jij denkt dat er iets mis is, moet je eisen dat ze het onderzoeken. Julia bedankt. Mooie woorden trouwens. We zijn inderdaad allemaal vechters. Ik heb zonet een foto van de test doorgestuurd naar manlief omdat hij op klantenbezoek is en ik niet wist of ik hem kon bellen. Hij heeft zonet teruggebeld en was natuurlijk SUPERblij. Heb hem ook gezegd dat we wel zaterdag moeten afwachten.
Ff snel vanaf het werk: ohhh wat goed Yaraah en wat vreselijk spannend!!! Natuurlijk ben je nu heel onzeker, das niet meer dan logisch, maar het ziet er voor dit moment heel mooi uit. Ik hoop en duim voor je dat dit nu echt goed mag gaan!!!
Lieve Liz ik wil jou nog eens een hele dikke knuffel geven. Ik wou je zeker niet confronteren met mijn misschien wel goed nieuws. Ik hoop ook heel erg hard dat jij en Lena snel gaan volgen. Ego: deze ochtend toch met een klein hartje naar het toilet om te zien of ik toch niet ongesteld was, nog niks te zien... Gisteren had ik wel veel buikpijn dus ik vreesde er wel al voor.
Liz: ik hoop heel erg dat je ons mag volgen en dat het 2 super embryo's zijn die je zaterdag terug krijgt. Heeeeeel veel succes!! Ster: meid, ik vind het heel erg voor je dat je man er nu zo in zit. Dat verdien je gewoon niet! Ik hoop echt dat het een fase is die snel voorbij gaat en dat jullie weer van elkaar inzien hoe waardevol jullie voor elkaar zijn, met of zonder kinderen! Hele dikke knuffel!! Yaraah: so far so good . Zaterdag bloedtest toch? Sterkte met deze spannende periode!! Alles wat je wel of niet voelt zegt niets . Maar ik weet hoe moeilijk het is om er niet op te letten, want je kunt eigenlijk niet anders .
Yaraah gefeliciteerd!! Dat ziet er goed uit en snap dat je vanochtend toch bang was voor bloed ik heb dat nog weken gehad hoe bizar ook. Ster wel flinke uitspraken van je man hoor, het is onzeker en een verschrikkelijke tijd maar ik vind het wel behoorlijk heftig. Ik hoop dat het een fase is en dat hij zelf ook in ziet dat deze uitspraken niet heel handig zijn. Een virtuele knuffel voor jou en ik hoop echt dat jullie wens gewoon ooit uit mag komen!! In ieder geval wel heel veel succes en natuurlijk plezier met de opleiding die je gaat starten. M676 goed om te horen dat het wel langzamerhand beter gaat, maar kan me ook heel goed voorstellen dat je conditie nog niet je van het is. Liz wat goed in ieder geval 2 embryos, heb je de tp al gehad, zoniet heel veel succes de duimen gaan dan weer draaien. Boboke leuk om te horen dat het allemaal goed gaat! Lena goed van je dat je zo positief weer bent, heb je al conformatie dat de eerdere afspraak doorgaat? Julia nu echt de 12 weken voorbij, hoe voel je je? Heb je er al een beetje vertrouwen in of is dat nog wat moeilijk? Pien met jullie en de kleine man ook alles goed? Ze is met de 20 weken echo helemaal goed gekeurd, ze beweegt ontzettend veel en dat was weer positief met de echo want ze hebben alles kunnen zien in een ruk achter elkaar. Waar ik alleen al bang voor was is dat het een grote meid gaat worden, ze loopt nu meer dan een week voor op de groeicurve. Mijn vriend was namelijk 11pond bij zijn geboorte . We zijn inmiddels ook wat dingen gaan kopen afgelopen week. Er wordt nu ook een buikje zichtbaar en ik voel haar de hele dag door dus dat is ook zo ontzettend gaaf!
Li: VEEL SUCCES MORGEN!!! Ik ga duimen!! Yaraah: kan je het al wat vatten?? Je bent waaarschijnlijk EINDELIJK zwanger!!! Ster: hoe gaat het met jou? Zijn de ruzies wat bijgelegd of nog steeds zo heftig! Ik hoop mee dat alles in orde komt!! Soms denk ik weleens: "waar blijft dat kindje?" Dat zou ons terug dicht bij elkaar brengen! Wij zijn hier ook door uit elkaar gegroeid een beetje. Mijn man wil ook zelden spreken over onze ICSI-problemen. We spreken er dus bijna nooit over! Gelukkig heb ik dan dit forum om mijn hart te kunnen luchten.. Maar het is niet gemakkelijk... Onze relatie is er ook op achteruit gegaan. Ik heb zelfs weinig zin in intimiteit tegenwoordig en mijn man merkt dat hij steeds vaker door mij wordt afgewezen... Ik moet steeds denken aan die naald die bij de pick-up (punctie) erin moet... haha @ hier: Joepie, onze afspraak in UZ Gent is vervroegd!! Wij mogen aanstaande dinsdag al gaan, door een annulatie van een ander koppel! Ik ben hier wel heel blij mee. Eindelijk een gesprek over hoe het nu verder zal gaan bij ons en onze kansen bespreken....!! Ik ben zo benieuwd hoe zij erover denken!!! x