Jeej Lena dat is goed nieuws Liz veel succes morgen ego: ik had gisteren nog een knaltest in mijn handen zo rond 11u en deze ochtend om 4u moest ik dringend naar het toilet dus ik dacht ik plas maar meteen op die laatste test. Het streepje was dus lichter Nu is het eigenlijk een beetje bang afwachten naar die bloedafname morgen en de resultaten ervan. Hier dus een foto van hoe ze allebei opgedroogd zijn. Bovenste is van gisteren en onderste van vandaag Bekijk bijlage 492135
Lena wat fijn dat jullie zo snel naar gent kunnen. Dat wachten en niks doen is verschrikkelijk. Liz heeeel veel succes morgen. Op naar 2 mooie emmy's in je buik! Yaraah snap je onzekerheid, maar t kan goed zijn dat je urine van vannacht minder geconcentreerd was. Probeer positief te blijven hoe moeilijk ook. Die knaltest liegt er niet om !
Bedankt lieve Boboke. Ik had ook al mail gestuurd naar ivf centrum en dit is hun antwoord: Aangezien ze beiden positief tekenen wilt dit toch iets zeggen. Ik zou zeker morgen komen voor de bloedcontrole omdat dit een duidelijker beeld geeft. U kunt eventueel uw utrogestan verdubbelen voor een mogelijke zwangerschap nog beter te ondersteunen.
Yaraah fijn dat ze zo snel reageren op je mail. Hoeveel utro gebruik je nu? Zou zeker t advies opvolgen en wat extra utro gebruiken. Schaden kan t niet! Ik ga heel hard duimen voor een mooie uitslag morgen!
boboke ik moet normaal 3 x per dag 1 capsule van 200mg opsteken. Dus dat zou dan 3 x per dag 2 capsules van 200mg zijn. Heb er na hun mail al direct eentje extra opgestoken.
bedankt voor alle lieve berichtjes yaraah, jij bent gewoon hartstikke zwanger. je bent midden in de nacht de test gaan doen ipv 's ochtends haha dus je urine is gewoon wat minder geconcentreerd. de bloedtest zal morgen bevestiging geven lena, wat fijn dat de afspraak vervroegd wordt. ik ben ook benieuwd wat ze gaan zeggen siepie wat fijn dat alles goed was! heerlijk van genieten nu bedankt lieve boboke voor je prive berichtje thnx pien julia, zo is het maar net! wat een lieve woorden liz, heeeeeel veeeeeel succes morgen met de tp. ennnnnnnn jij blijft niet achter....... over 2 weken heb jij ook een knaltest net als yaraah maar ik snap je gevoel, voor mijn gevoel ben ik ook altijd de laatste achterblijver.....
Liz indien de tp nog niet geweest is, veel succes. Indien ie wel al geweest is, hoe is het gegaan? Ik ben net terug thuis van bij Dr Decleer ik heb hem mijn testen getoond en hij vond het veelbelovend. Hij vond dat ik niet zo negatief mocht doen over het feit dat de laatste lichter was. Vanavond om 19u belt hij met het resultaat van het bloedonderzoek.
Ik ben ook benieuwd hoor dames! Hou ons niet te lang meer in spanning. Hihi😀 Hopelijk allebei goed nieuws!!
Ik kon niet vroeger iets laten weten, moesten gaan eten, maar heb goed nieuws gekregen: wij zijn zwanger en de waarden zijn goed. Over 10 dagen de eerste echo.