Ja heb het bij de HA gedaan maar gaat via een Lab bedrijf heet 'star' maar goed die zijn blijkbaar ubertraag:x
Liz ik vind t net als fozzy maar n raar verhaal dat de uitslag 3 dagen zou duren. Als je ha meewerkt zou ik t daar laten doen zeker omdat t toch n hele onderneming is voor jou om naar gent te gaan met ov. Stolsels hoeven niet persé te komen bij een vroege miskraam. Bij mijn miskraam van 6 weken zelfs geen stolsels gehad. Ik vind t echt zo erg voor je Dikke knuffel meis
Liz oooh nee meid. Ik blijf nog een beetje hopen voor jullie. De echo was perfect volgens de gyn. Niet de juiste aparatuur om ver genoeg in te zoomen voor het hartje, maar de grootte en de plaats waren top. 16 maart terug. Heb een foto in mijn album gezet, want wil die hier niet plaatsen.
Fijn dat de echo goed was Yaraah!! Hier is het echt einde verhaal. Ik zal iedereen de details besparen maar ik heb geen twijfels meer. Ga nu maar in bad want dat wil ik al weken:x Ben behoorlijk van slag ondanks dat je weet dat het een mogelijkheid is....Om van voor af aan te starten moet ik echt niet aan denken. Geen idee hoe ik hier mee om moet gaan. Voorlopig alleen semi hysterisch janken
Liz het is ook zo oneerlijk! Heb je eindelijk na zoveel tijd en ellende n positieve test en gaat t alsnog mis . Voor nu de tranen laten lopen en je verdriet toelaten. Geloof me het verdriet wordt draaglijker en je zal de kracht weer vinden om door te gaan. Je bent n vechter! Ook hier kom je doorheen al lijkt t nu misschien niet zo. Dikke knuffel meis
Liz het is zoals Boboke zegt zo oneerlijk dat het na die positieve testen nog zo fout kan lopen. Ik had het jullie echt zo gegund... Laat je tranen nu maar de vrije loop en geniet deze avond van een lekker warm bad en na verloop van tijd zal je een neiuwe behandeling weer aankunnen. Dikke knuffel meid
Gefeliciteerd Yaraah! Jeetje Liz wat heftig Starlab, zit je in rdam? Vind dat zo waardeloos daar. Nogmaals veel sterkte. Het is echt oneerlijk hoe dit gaat.
Ja Rotterdam inderdaad. Ja heel raar 3 werkdagen? In Gent krijg ik altijd een paar uur later resultaat. Maarja heb verder geen haast denk ik maar....
Yaraah: gefeliciteerd meid, fijn dat de echo goed was, op naar de volgende en dan met knipperlichtje! Liz: meid het is vreselijk oneerlijk . De gedachte aan nog een behandeling is natuurlijk erg deprimerend... Nu ff niet aan denken. Ik sluit me bij de andere meiden aan. Heel veel sterkte!
HELP huisarts belde net dat HCG eraf knalde met 183??? Volgens hem kan menstruatie gewoon, zelfs heel heftig.....Had de uitslag zoiezo pas over 3 dagen verwacht....Ideeen? Nu toch nog maar een klein beetje hoop houden?
Hij stelde trouwens voor om over een paar dagen nog eens te testen en dan HCG vergelijken...Als het dan niet omhoog is gegaan is het mislukt. Ik durf dus niet blij te zijn maar misschien kan ook iets minder verdrietig zijn
Liz de keren dat ik rond bloedafname bloedverlies had en er was nog hcg was dat dus 17 of 18, maar geen 183!!! Ik blijf hopen dat het goed zit Toen ik dacht dat het niet goed zat deze poging met die rare testen zei de vroedvrouw dat ik Utrogestan mocht verdubbelen.
Jeetje liz wat zal je gevoel nu heen en weer gaan. Ik zou wat yaraah al zegt voor de zekerheid de utro verdubbelen. Zeker als je zoveel bloed blijft de utro misschien minder goed zitten. Ik ga in ieder geval heeeel hard voor je duimen dat t toch goed zit.
Liz,wat een spanning! Super dat de ha direct contact opnam. Ik kan me goed indenken dat je niet blij durft te zijn, toch geeft het weer hoop! We duimen allemaal mee!! Die utro zou ik zeker doen! Heb je nog voldoende? Yaraah! Wat heerlijk dat de echo goed was! Op naar de volgende. Wanneer is die?
Liz jeetje je gaat echt tussen hoop en vrees zeg. Maar idd dat hcg is echt prima in orde, zou het zeker over paar dagen nog herhalen. Yaraah gefeliciteerd met dit goede nieuws!!!!