wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee oorzaak is lastig. Er was wel bloed te zien in mijn baarmoeder maar niet genoeg om te verdenken van iets 'ernstigs'. Ik ben ook niet de grootste fan van het EMC maar dit was wel een prettige arts. Dat ze weinig zien heeft te maken met de grootte van het embryo. Er was een klein stipje te zien maar geen bevestiging dat dat de zwangerschap was. Baarmoederslijmvlies was wel gewoon goed en dik dus nog geen MK gehad ondanks het bloedverlies.

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liz: so far so good meid! Een spannend weekend, maar denk dat je nog steeds goede hoop mag hebben op een goede zwangerschap.Ik zal in elk geval heel hard voor je duimen!!

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik denk het ook Pien. Tot nu toe buiten de bloeding gaat het dus goed:(hahaha zo verwarrend. Wij gaan er even uit dit weekend. Hotel geboekt in Zwolle en we gaan een dagje Giethoorn doen. In de avond lekker in een sterren restaurant eten ik kan daar nu wel even naar uitkijken. Maandag zien we wel verder. Ik voel me nu wel relaxt eigenlijk.

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz wel goed van je HCG en het feit dat ze dan op die echo wel konden zien dat het baarmoederslijm nog dik is dus ook nog geen MK.

Geniet lekker van jullie weekendje weg en ik verwacht hier maandag goed nieuws van jou te lezen.

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Goed idee Liz! Lekker even ontspannen nu, geniet van je weekend!

Geldt ook voor de rest: fijn weekend meiden!!

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel veel succes vandaag liz. Duimen draaien nog volop.

7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Succes vandaag liz!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Succes Liz, hopelijk kom je vandaag met goed nieuws!!

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz succes vandaag ik hoop hier straks goed nieuws te lezen van jullie.

10. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Thanks meiden,

Kneiter zenuwachtig natuurlijk. Bloeden is nog steeds niet gestopt. Als ik ongesteld zou zijn dan was het nu wel weg want bloed altijd maar 3 dagen max ofzo. Verder kunnen we alleen maar afwachten. Ik duim vooral voor HCG aangezien die echo's nog niet echt iets concreets laten zien. Ik laat het jullie weten in elk geval en bedankt voor de lieve berichtjes allemaal!!!

Yaraah hoe voel jij je? Heb je nog 'kwaaltjes'?

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz ik voe me eigenlijkheel goed. Gewoon wat gespannen (.)(.), maar voor de rest nog geen last van "kwaaltjes"

12. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Yaraah klinkt fijn!!! Ik voel niks in mijn borsten vind ik heeeeel vreemd. Ik ben 1 keer eerder zwanger geweest en toen waren ze mega gevoelig. Hoop maar dat het niks betekend allemaal. Ik ben namelijk wel heel erg moe de hele tijd. Maar verlies ook zo veel bloed...afwachten dus.

13. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Liz heel veel succes vandaag

14. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Dankjewel Ster;) Het is een beetje erop of eronder

15. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Ja super spannend voor jullie!

16. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Ik ben dadelijk als enige over in dit topic 😢
    Hopelijk komt mijn tijd ook nog 🍀

17. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik hoop met je mee ;)

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Yaraah fijn dat je je zo goed voelt....houden zo!

Liz ik heb ook vanaf mn zwangerschap geen zere boobs gehad dus dat zegt nog niks. Wat ontzettend naar dat je nog steeds zo bloed....Hoop zo op goede uitslagen vandaag. Wanneer weet je meer vandaag? Succes!

Lieve ster, ik snap dat het voelt alsof je de enige bent die overblijft. Maar houd hoop....ik had 4 x ivf nodig om zwanger te worden en moesten er zelfs de grens voor over. Ik blijf hier meelezen en je steunen hoor. Vergeet je echt niet!

Morgen mag ik weer naar de gyn voor controle hoop dat ik de kleine nog even mag zien....Zo benieuwd naar de ontwikkeling.

19. limburger

limburger Niet meer actief

Beste dames,
    Sorry dat ik inbreek in jullie topic, hoop dat dit niet erg is.
    Ik wilde graag een vraag stellen hier aangezien jullie IVF hebben gedaan of nog bezig zijn hiermee.
    Ik ben (nog) bezig met IUI. Heb al een hele reeks IUI achter de rug inclusief een miskraam, hierna nog 2 pogingen en dan ook IVF.

Ik ben benieuwd hoe jullie omgaan met de spanning van de wachtweken. Ik heb af en toe het idee dat ik als enigste zó gespannen ben. Ik heb bijvoorbeeld dit weekend bijna constant een gespannen gevoel gehad in mijn lijf.
    Lichamelijk voelt dit als een soort van 'knoop' die vastzit boven mijn buik. En mijn ademhaling gaat wat sneller dan normaal.
    Nu ik weer op het werk (afleiding) ben is dit gevoel weg. Ben benieuwd of dit heel gek is dat ik dit heb? Lichamelijke klachten door spanning bedoel ik dan?
    Hoop niet dat ik nu raar over kom? haha

20. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam

He Limburger;)

Nee hoor je komt helemaal niet raar over. Juist heel normaal om gespannen te zijn denk ik. Maar goed is het natuurlijk niet. Ik heb er ook veel last van hoor. Afleiding is inderdaad het beste maar misschien kun je ook proberen wat ontspanningsoefeningen te leren. Of bijv naar een meditatie uurtje (gewoon via youtube ofzo) te luisteren. Ik probeer altijd te denken dat het resultaat niet veranderd als ik er over ga piekeren. Maar dat is logisch helaas gaan je gedachten toch snel dwalen. Je lichaam reageert uiteraard op je geest en daarom is afleiding toch wel heel belangrijk. Misschien Yoga of Mindfulness? Probeer dingen te vinden die jou ontspannen. Ik ben door de wachtweken gekomen maar ben nu ook weer aan het wachten of het wel goed gaat. Het wachten houd eigenlijk niet meer op dus moet je een manier vinden ermee om te gaan. Sterkte

Deel Deze Pagina