wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    @m67 ja klopt er is mijn baarmoeder een laagliggende embryo gemeten van 0,25cm dat was maandag. Samen met HCG van 1005 lijkt het mij dat ik dus 'gewoon' zwanger ben. Maar het vreemde is dat ze dat dus niet willen uitspreken omdat het ook nog een leeg 'zakje/rondje' kan zijn. Samen met dat bloed zijn ze dus heel erg voorzichtig. Maar ik weet inmiddels niet meer wat te denken. Heb buiten wat maagzuur en vermoeidheid geen symptomen en voel me ook niet echt zwanger. Heb al helemaal niet het idee dat ik blij kan zijn. Vind het heel erg jammer want wil graag genieten als het ons eindelijk is gegund...

Lena ik ken ook iemand die hier net aan is geopereerd en zeker als ze er snel bij zijn is dit niet perse levensbedreigend. Dus dat hoop ik dan voor jullie vriend ook!

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Liz wat goed dat je contact hebt opgenomen met Gent. Hun beleid is duidelijk en klinkt wel reëel. Dat je je nu niet zwanger voelt is denk ik ook normaal het is zo onwerkelijk. Ik was de eerste weken alleen maar moe en kon het ook niet geloven.
    Succes donderdag en hoop dat het hcg weer mooi gestegen is. Dan op naar de 7 wkn echo met een kloppend hartje. Fijn dat het bloedverlies minder wordt.

Lena wat een heftig nieuws zeg, sterkte! Vergeet niet dat ieder gezin zn eigen zorgen heeft wel belangrijk zijn.

Ik ben gister op controle geweest bij de gyn en de kleine groeit super goed....lag heerlijk te spartelen in mn buik. S'avonds lijk ik ook al wel wat gekriebel te voelen in mn onderbuik.
    Sinds een week wel last van mn bekken/rug wat uitstraalt naar mn bil en benen. Dit komt door de verandering van hormonen. Als het aanhoud moet ik naar de fysiotherapeut. Verder voel ik me eigen wel goed en krijg langzaam aan mn energie weer terug. Heb het gevoel dat ik nu toch ga genieten en binnenkort is opzoek ga naar meubels e.d.

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz goed dat je nog even contact hebt gehad met Gent. Ik snap wel dat je donderdag nog de echo wil doen en dan na de bloedresultaten beslissen of je wil wachten tot je 7 weken bent voor een volgende echo

Lena wat erg voor die vriend. Ik kan je wel zeggen mijn man heeft ook teelbalkanker gehad, ze hebben bij hem dus ook een teelbal verwijderd en dan nog een preventieve chemokuur om eventuele uitzaaiingen die nog niet gezien werden op de scans en in het bloed te elimineren. Het was een zware periode, maar we zijn er door gesparteld en eigenlijk heeft hij het werk vrij vlot weer kunnen hervatten en nu 10 jaar later is alles nog steeds in orde. Veel sterkte voor jullie vrienden

Julia wat leuk dat je er echt vertrouwen in begint te krijgen. Ik hoop dat je rug niet erger gaat worden.

Ego: gisteren was ik nog tegen iedereen aan het vertellen dat ik helemaal geen last had van de zwangerschap, vandaag ben ik wakker geworden met helse rugpijn, zo net rond mijn staartbeentje. Ik heb daar vroeger als tiener ook een behandeling voor gehad omdat het gebied rond mijn staartbeentje serieus pijn deed rond de periode van mijn menstruatie.

4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Liz succes weer morgen ik hoop dat het nog mooi verder gestegen is. Snap de redenatie van gent wel maar snap ook dat het fijn is om te zien dat er wel iets zit, geeft ook vertrouwen!

Lena zeker heftig nieuws, zoals de andere dames al noemde dit is vaak precies het soort kanker wat heel goed te behandelen is. Zie idd het verhaal van Yaraah. En wat m676 ook al zei het is zeker niet te vergelijken maar dit traject is ook gewoon zwaar en heftig.

Julia goed om te horen dat de kleine het goed doet! Wij zijn idd ook de eerste winkels ingedoken rond hetzelfde termijn, maar pas echt langzaam wat gaan kopen na de 20 weken echo. Heel veel plezier!
    Wel vervelend dat je wat lijst van je bekken lijkt te krijgen hoop dat het niet erger wordt.

Yaraah in het begin komen en gaan bepaalde klachten idd haha. Dat weet ik zelf ook nog en daar werd ik ook helemaal gek en onzeker van!

M676 hoe is het met jou en met de kleine?

Hier morgen 24 weken weer een mijlpaal bereikt dus!

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve ster ik ben er ook nog hoor... Je staat niet alleen. Al hoor je me niet veel ik lees wel geregeld mee.
    Lena wat heftig, zo kom je snel weer met beide benen op de grond he hoe erg ook onze zorg is niet de enige zorg.
    Liz ik kwam voor jou spieken.. Jammer nog steeds niet heel veel zekerheid. Hou vol !

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Beschuitje ik denk vaak aan je... Ik hoop dat jij en Ster gewoon snel mogen volgen

Liz: wanneer heb jij echo vandaag?

Siepie wauw 24 weken alweer.

Ego: de rugpijn is er nog steeds, maar dat neem ik er graag bij. Stiekem verlang ik toch weer naar volgende week woensdag voor de volgende echo.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Dank je yaraah 😘

8. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Lieve beschuitje
    *samen sterk*

Gefeliciteerd siepie met de mijlpaal ❤️

Succes vandaag liz

Julia wat leuk om het baby kamertje uit te zoeken. Welke stijl vind je leuk?

Lena wat schrikken zeg van die vriend. Ik zou ook bang zijn.
    Het is zo'n nare ziekte

Yaraah lief van je! Hopelijk gaat je rugpijn snel over

9. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ga weer om 12 uur bloed prikken en heb dan om half twee een echo. Mijn moeder gaat mee want die zijn even in Nederland om gedag te zeggen omdat ze weer de Camino gaan lopen 3 maanden naar Spanje. Helaas werd mijn oma eergisteren niet lekker en is ze gisteren met spoed opgenomen in Leyenburg DH met een aderontsteking in haar hoofd. Ze hebben gisteren een biopt genomen. Ik ga dus na het EMC naar haar. Ik ben net mijn andere oma kwijt en hoop dus echt met heel mijn hart dat dit meevalt. Klinkt misschien wat dramatisch maar ik had mijn andere oma graag willen vertellen dat we (misschien) een kindje krijgen omdat ze daar altijd naar vroeg. Van de week had ik het daar nog over met mijn zus die toen zei; gelukkig hebben we andere oma nog. Plus mijn moeder is alleen opgegroeid met haar moeder dus ze is gewoon belangrijk in onze fam plus ze is heel erg leuk ;) In elk geval gieren de zenuwen weer door mijn lijf pffff. Lichtpuntje (probeer nog steeds positief te denken)ik heb vandaag gevoeligere borsten dus neem dat gewoon als symptoom haha. Heb ook veel pijn aan mijn verklevingen die duidelijk trekken dus er gebeurd nog steeds iets.

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Liz, ik breek even in. Zie dat je zwanger bent. Wauw, wat een mooi bericht. Ik hoop dat de spannende tijden snel zullen overgaan in een periode van genieten. Want dat is je na al die ellende wel gegund.
    *Breekt weer uit*

11. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Super lief Stiertje!!! Dankjewel hopelijk met jou alles ook goed?

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, gaat goed. Twee meiden inmiddels (de jongste in oktober jl. geboren). 't Is wel aanpoten momenteel, nu ik ook weer werk en nog steeds borstvoeding geef, maar een big smile vanuit de wieg maakt alle vermoeidheid weer goed :D

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    #4033 LenaMill, 10 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2016
    Liz, wat erg van je oma. Hopelijk komt alles snel goed. Ik droom er ook van om mijn beide oma's nog te kunnen vertellen dat ze een achterkleinkind krijgen. Laat ons hopen dat dit ons nog gegund wordt!!!

Beschuitje, start jij ook weldra met een vierde poging, net zoals ik? Wij krijgen op 6 april eerst het resultaat van de Moat test te horen en daarna kunnen we in principe meteen door. MAAR heb hele onregelmatige cyclussen waardoor ik nu op dag 36 zit en nog steeds geen eisprong had... ik hoop dus nog een keer ongesteld te worden voor 6 april en ga dan meteen aan de pil. Zo weet ik tenminste waar ik zit in mijn cyclus.

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liz: laat je gauw wat horen hoe het vanmiddag gegaan is??

Yaraah: ai dat is vervelend van je rug zeg! Hopelijk is dat iets wat snel weer overgaat! En kan me goed voorstellen dat je graag een echo wilt, zeker in het begin, die bevestiging krijgen is heel fijn. Later in de zwangerschap heb je in elk geval de schopjes die je bevestiging geven :).

Siepie: super, 24 weken alweer!

Julia: jij schiet ook mooi op, en leuk dat je al wat gevoeld hebt, dat wordt straks alleen maar duidelijker, geniet er van!

Beschuitje, Ster en Lena: knuffel!!!!

15. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Hé meiden,

HcG is vandaag 2548 dus meer dan verdubbeld. En de echo was ook prima. Ring te zien met dooierzak die zich sinds maandag iets meer dan verdubbeld had. De arts denkt dat ik twee dagen achterloop op wat wij dachten met de tp. Maar ze gaan dus van een iets latere innesteling. Met die beredenering ben ik dus 5 weken zwanger. Ze konden dus geen vruchtje zien (wat ik eng vond) maar ze zei dat het aan hun echoapparatuur ligt in combi met de vroege termijn. 6 weken zal dus misschien iets duidelijker worden maar volgens de arts op dit moment absoluut geen reden (meer dan andere vrouwen) tot zorgen.
    Durf vandaag te zeggen :IK BEN ZWANGER

Maar die banner wacht ik nog even mee ;)

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Yoehoe Liz eindelijk duidelijkheid. Je bent echt zwanger, gefeliciteerd lieve Liz

17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Liz!!! Wat een super leuk en goed nieuws!

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh wat fijn Liz! ik snap je voorzichtigheid, maar idd je bent gewoon hartstikke zwanger! So far so good wederom :)! Gefeliciteerd! Wanneer heb je dan de volgende echo: met 6 of 7 weken?

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Wauw Liz!!! 💕💕wat fijn zeg. Gefeliciteerd! Snap dat je voorzichtig blijft, maar wat een goed nieuws!

Alle anderen, ik denk ook baan jullie, maar nu ga ik eerst slapen.

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lena wij starten voorlopig nog niet.. We hebben een ruime pauze. M'n relatie raakte een beetje gespannen dus daar zijn we eerst aan t werken. Ik ben ook aan het afvallen omdat dat hard nodig is/ was. Als we verder willen hoop ik tzt weer helemaal fit te zijn en ook samen weer sterk genoeg om ertegen te kunnen. Op dit moment weet ik nog niet precies wanneer. We denken aan de zomer of net na de zomer. Dus voorlopig nog even niet. Vind het wel moeilijk maar ja ik weet ook wel dat het even beter is zo. Daarom ben ik ook even niet zoveel hier op het forum.

Liz sterkte met je oma!
    Bedankt voor de knuffels en steun meiden ❤️

Deel Deze Pagina