wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wat een goed nieuws Liz!! Je lange geduld werd eindelijk beloond! Nu genieten, ook al ben je nog een beetje ongerust. Je zal vanaf nu heel je leven ongerust blijven over dat kindje.:p

Beschuitje, dat begrijp ik. Wij hebben ook al heel moeilijke momenten gekend samen. Zeker na de laatste icsi. Ze belden ons op om tf zeggen dat er helaas geen enkele bevruchting was! Slik!! Nu hebben we dus een pauze van eind januari tot april. Het doet deugd! We groeiden terug wat meer naar elkaar toe en we kregen terug wat extra moed en energie om er in april weer mee te starten. Blijven hopen... dat is het enige wat we kunnen doen. Veel succes nog!

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Jeej Liz gefeliciteerd meid. Wanneer heb je nu de volgende echo met 6 of met 7 weken?

Hoe is het nog met je oma?

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wat een geweldig nieuws, Liz! Nu nog geen hartje kunnen zien, is echt niet vreemd hoor. Tussen de 6 en 7 weken zou dat wel moeten kunnen, dus ik hoop dat je dan weer een echo hebt.

Relatieperikelen: heel bekend. Het was hier ook spannend. Weet niet of onze relatie het overleefd zou hebben als wij geen kinderen hadden gekregen. Mijn vriend wilde wel voor adoptie gaan, maar dat zag ik absoluut niet zitten.

4. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Liz van harte! Ik duim dat je snel een hartje ziet. Dan gaan de tranen nog harder stromen. Althans was dat hier het geval.
    Liefs

5. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    He meiden

Bedankt voor alle lieve berichtjes!! We blijven voorzichtig optimistisch maar gaan er langzaam toch een beetje in geloven! Volgende week weer een echo op donderdag. Ik zou dan volgens het EMC 6 weken zijn en heb begrepen dat het dan nog steeds op het randje is of je iets ziet of niet, we blijven gewoon geduldig. Ondertussen ben ik ongeveer alleen maar aan het slapen dus het kost zeker energie!

Stiertje leuk weer eens wat van je te horen! En wat zijn je meiden alweer 'oud' zeg het gaat mega snel!!

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, het gaat idioot snel. Maar wel genieten hoor.
    Ik had bij de eerste een kloppend hartje met 6.2 weken en bij de tweede met 6.3 (meen ik). Bij de tweede klopte het hartje toen nog wat langzaam. De week erna had ik weer een echo en toen klopte het op volle snelheid.

7. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ok fijn om te weten! Ja misschien verzet ik de afspraak nog een paar dagen. Anders blijf ik aan de gang!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Stiertje: leuk dat je hier ff komt buurten en fijn om te lezen dat het goed gaat met de meiden :). Wil graag geloven dat het ook flink aanpoten is ;).

Liz: misschien is verplaatsen niet zo'n gek idee. Ik had met 6 weken en 3 dagen een kloppend hartje. Ik zou voor ruim 6 weken of 7 weken gaan als het kan. Het lijkt me wel zo fijn voor de gemoedsrust om bij de volgende echo een kloppend hartje te zien!

9. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Meiden!!!

We stonden op pagina 2 :( Dat kan niet hoor hahaha.
    Wat hebben jullie allemaal gedaan afgelopen weekend?

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Inderdaad Liz, het is hier veel te rustig! Maar misschien nu ook wel ff een goed teken :). Mijn zoontje zat gister voir het eerst voor bij mij op de fiets :). Leuk momentje!

11. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ohh wat leuk Pien!! Kan hij al goed zitten?

Ik heb het weekend op de rommelmarkt gestaan. Zaterdag was een succes maar zondag heel rustig en zooooo koud!

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hihi ja het is rustig hier. Wij waren op weekend. Lekker gezellig in Leuven rondwandelen met zijn tweetjes. Ook wel al een paar zomerspulletjes gekocht zoals twee grotere bikini bovenstukjes

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Pien wat leuk zeg, klein jochies worden groot :)

Yaraah wanneer heb jij weer een echo? Hoe voel je je?

Liz, is het bloedverlies helemaal gestopt? En hoe gaat het met je?

Hier af en toe bandenpijn, raar en vervelend gevoel. Verder gaat alles goed met mij en de kleine, ik geniet van mn zwangerschap!

14. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    He Julia!

Ik zat net op het forum te neuzen bij 'echo's en onderzoeken' en zag een topic dat heet potty shot of NUB? Hahaha zo vaag allemaal. In elk geval allemaal vrouwen van rond jou termijn die echo's bekijken en met 75% zekerheid kunnen bepalen of het een jongen of meisje is. Vroeg me af of jij daar al mee bezig was of gewoon geduld? Lijkt me zo spannend!

Yaraah leuk gezellig een weekendje samen! Vind ik altijd heerlijk. Leuk dat je even voorloopt op mij kan ik mooi bij jou meekijken ;) Heb jij nog onzekerheden of het goed blijft gaan? Telkens als ik denk nou alles zit goed krijg ik weer een steek of krampje waardoor ik gelijk in de twijfel schiet. Vind de onzekerheid of het goed blijft gaan heel erg zwaar.

Ik heb geen bloedverlies meer ook niet bruin alles is gestopt. Ik gebruik wel nog steeds die verschrikkelijke Utro ballen (ben ze zooooo zat). Mijn borsten zijn ook aan het groeien en gevoeliger geworden. Nog steeds mega moe en vaak trek (gelukkig gezonde trek). Ik voel me eigenlijk heel erg goed zwanger. Ik heb de echo van donderdag laten staan om mijn eigen onzekerheid te bevredigen :-/
    Ik hoop dat ik dan twee weken later nog eens mag komen...

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Goed nieuws, Liz! En laat die echo idd maar lekker staan.
    Wij hadden bij de oudste een echo met 13 weken bij de gynaecoloog. Ik vroeg hem toen wat hij dacht dat het zou zijn, op grond van de NUB-theorie. Hij dacht een meisje, en dat bleek later zo te zijn.

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Liz, heb idd de nub theorie hier erop losgelaten op het forum en allemaal zeggen een jongen. Ik denk zelf ook een jongen. Heb ik al vanaf het eerste begin...maar gebaseerd op gevoel. Binnenkort een pretecho en dan weten we het...spannend!

Die krampjes en steken hoort erbij heb ik ook heel erg gehad tot 6 wkn. Snap dat je de echo laat staan....je zoekt toch een stukje zekerheid heel herkenbaar.

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, sorry voor de lange afwezigheid! Mijn man had vorige week vakantie dus ik had niet zo veel tijd voor zp :)

Liz echt super dat het zo goed gaat en er ondanks het bloedverlies iets moois aan t groeien is in je buik :). Donderdag weer een echo toch?
    Hoe is t met je oma?

Ster dikke knuffel meis. Niemand kan inderdaad garanties geven, maar ik hoop met heel mijn hart dat jullie nu snel aan de beurt zijn voor jullie wondertje!
    Hoe gaat t met je opleiding? En hoe gaat t tussen jullie?

Julia fijn dat alles goed gaat en je zo geniet! Hoe is het nu met je rug?

Yaraah succes morgen met de echo! En wat bijzonder dat je samen met je beste vriendin zwanger bent. Hoe gaat t met jouw rug?

Siepie heerlijk dat je je energie weer terug hebt. En ook lekker bezig met de kinderkamer. Weten jullie al hoe jullie t gaan inrichten? Blijft bijzonder dat trappelen te voelen. Geniet ervan!

Lena wat een schok van die vriend. Hoe gaat t nu met hem? Is de operatie geslaagd?

Beschuitje knap dat je t zo goed volhoudt met afvallen!! Fijn dat het tussen jullie ook weer beter gaat en de pauze jullie goed doet. Straks in de zomer weer vol goede moed beginnen met een nieuwe poging. Gaan jullie nog naar t buitenland? Daar zat je toch aan te denken?

Klaproos ik hoop dat het goed gaat met je. Dikke knuffel

Pien wat een mijlpaal weer! Hoe vond hij t op de fiets?

m676 zwaai :)

Hier gaat alles zn gangetje. T lust nog steeds geen groente, maar gelukkig wel fruit en sinds kort ook brood. Ook kan hij nu eindelijk rollen van rug naar buik. Terug moet hij nog ontdekken ;)
    We hebben voor de zomer een camping geboekt dus ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan!

18. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    wat fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat :)

Hier gaat het ook wel goed. de studie is super leuk. Het leren gaat ook goed. ik heb natuurlijk nog geen toesten ofzo gehad dus weet niet of ik het ook echt allemaal zo goed weet haha maar de motivatie is er zeker.
    tussen mij en mijn man gaat het wat beter.
    eind volgende maand gaan we een weekend naar brussel ivm onze trouwdag. zijn dan 4 jaar getrouwd. hopelijk bloeit de romatiek dan weer op ;)
    ben alleen 4,5 kilo aangekomen van medicijnen die ik nu slik. voel me echt dik en opgeblazen. het lukt me ook niet om af te vallen, heb continue erge honger. vanaf volgende week moet ik toch echt afvallen van mezelf. voel me er nu niet prettig onder

Ik ben per ongeluk klaproos tegengekomen, ze was bij mij op het werk. ik herkende haar meteen van de foto van fb.

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz: Ik heb ook zo af en toe nog eens een kramp waarvan ik dan denk dat het toch misgaat. Ik vrees dat die onzekerheid nooit helemaal zal verdwijnen. Wel goed dat je geen bloedverlies meer hebt meid. Ik heb geen last van vermoeidheid, maar mijn (.)(.) zijn dus wel al gegroeid, want kan niet meer in mijn bikinitopjes van vorig jaar, heb nu dus al een cupmaat groter :$ Ik pas ook nu al bijna niet meer in mijn shorts van vorige zomer en wij vertrekken op 29/03 naar Orlando voor 10 dagen :) Ik denk eraan om volgende week toch al eens een kijkje te nemen bij de zwangerschapskledij. Ook heb ik veel meer honger en dan moet ik echt eten of ik word misselijk :cool: Ik moet ook nog die Utro bollen opsteken tot 12 weken en ben ze ook wel een beetje zat.

Julia spannend ik ben benieuwd of je gevoel juist en je echt een jongen krijgt.

Boboke leuk dat de kleine toch wel al fruit en brood lust. Die groente dat komt nog wel. Mijn rug is al een stuk beter, heb gewoon veel last als ik te lang stil moet zitten. En ja morgen opnieuw een echo, toch wel weer spannend hoor, vooral omdat ik echt niet mag klagen van de kwaaltjes en ik nog steeds niet voor de volle 100% besef dat ik zwanger ben.

Lena: hoe gaat het met jullie en met die vriend die teelbalkanker heeft?

20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Liz groot gelijk hoor dat je gewoon donderdag wel de echo laat doen! Fijn dat het bloeden in ieder geval gestopt is en dus ook al wat symptomen dan moet het toch gewoon goed zitten!

Yaraah succes en veel plezier morgen met de echo!
    Komt me bekend voor dat je borsten idd behoorlijk snel al gaan groeien, dacht eerst echt waar moet dit eindigen maar het is gelukkig gestopt en scheelt tot nu toe maar 1 cupmaat. Vast heel veel plezier gewenst ook voor jullie vakantie, wie weet de laatste echt vakantie met zijn tweeën!

Ster wat voor studie ben je precies gestart, fijn dat je er in ieder geval al zon plezier in hebt. Heel veel plezier in Brussel en goed om te horen dat het tussen jullie weer wat beter gaat.

Pien zo gaaf dat je met je zoontje al hebt kunnen fietsen, volgens mij blijven al de eerste keren ook heel gaaf of niet?

Julia ben benieuwd of de dames op het forum gelijk hebben dat het een jongetje gaat worden, binnenkort weet je het! Wat goed dat je van de zwangerschap kunt genieten!

Boboke ook weer een mijlpaal bereikt met het kunnen omrollen dus, bijzonder dat hij geen groente nog wil maar wel fruit haha komt dus vast nog wel goed. We hebben inmiddels meubels besteld, die zijn vandaag gearriveerd moeten alleen nog op zolder in de kamers daar gordijnen ophangen (ook besteld) en dan kan de slaapbank weg en kunnen we de kamer gaan indelen! Wordt zo wel steeds echter moet ik zeggen.

Beschuitje wat goed dat het afvallen zo goed gaat en dat het tussen jullie samen ook weer wat beter gaat. De pauze doet jullie dus goed, mooi om te horen.

Van het weekend toch maar zwangerschapsbroeken gekocht, wil ze gewoon in huis hebben als ik ze echt nodig heb. Pas namelijk nog steeds in al mijn gewone kleren , maar merk wel dat mijn buik nu echt een groeispurt krijgt. Moet trouwens wel een beetje met eten opletten want de laatste weken is er meer aangekomen dan ik zou willen☺, mijn omgeving vind dat ik niet moet zeuren niemand die het ziet zeggen ze!
    Verder sporten weer opgepakt dat is wel heerlijk moet ik zeggen, lekker gisteren wezen zwemmen, ik mag echt niet klagen behalve obstipatie waarvoor movicolon helpt heb ik nu gewoon nergens last van heerlijk gewoon!

Deel Deze Pagina