Siepie dat is schrikken! Hou je voorlopig een beetje rustig meid. Thanks voor jullie medeleven. Ik heb de laatste tijd heel erg geprobeerd mezelf direct te veranderen enz maar heb vandaag besloten er maar even rust van te nemen. Ik loop op m'n tenen en kan ook niet zijn wie ik niet ben. Ik wacht maar even af, als hij echt voor me wil gaan dan komt het ( hopelijk) wel...
Pien dat klinkt idd beetje hetzelfde als bij jouw dan. Ze waren gisteren ook bang dat het misschien al ging gebeuren, ik zelf had dat totaal niet, want ze zijn en waren ook niet pijnlijk. Ben idd slank en daardoor kan je zelfs zien dat mijn baarmoeder aan het samentrekken is en ook heel goed voelen aan de buitenkant. Vandaag opgeven moment weer heel veel een uurtje lang is nu gelukkig weer afgezakt. Lena nee ik hoef geen bedrust te houden zijn namelijk geen contracties en ze zorgen ook niet voor ontsluiting dus kan nu geen kwaad.
K heb al de hele dag hoofdpijn en geen energie. Pff ik denk dat het de hormonen zijn door terug met de pil te starten. Iemand een idee om me beter te voelen zonder dat ik een pijnstiller nodig heb? X
Siepie, dat lijkt me wel eng geweest te zijn! Gelukkig weet je nu meer en hoef je geen bedrust te houden. Wel rustig aan doen hoor. Woensdag dat tentamen en daarna alleen nog maar in het belang van dat kleintje denken en doen! Lekker anderen voor je laten rennen bijvoorbeeld. Lena vervelend! Veel water drinken misschien? Beschuitje, inderdaad, je kunt niet iemand anders worden, hopelijk lukt het je om in dit proces jezelf te blijven vinden. Ik merk dat ik mezelf wel wat verloren heb en wil weer graag terug mezelf zijn/vinden. Pien, wat leuk dat hij zich zo lekker vermaakt! Hier gaat het goed. Ik krijg langzaam mijn energie wat terug. Ons kleintje rolt nu over het hele kleed en kletst aan 1 stuk door. Vandaag kwam het eerste tandje door!!
Beschuitje meid. Jij moet op de eerste plaats komen. Als jij je goed voelt in je vel dan straal je dat uit en dat zal je vriend ook oppikken. Dan kunnen jullie weer samen aan die relatie gaan werken. Siepie oei dat was wel schrikken dan. Gelukkig is het niets erg en zoals je ziet heeft Pien dit ook gehad. Julia balen dat je weer zo moe bent, ik hoop dat je je gauw weer wat fitter voelt. Wel leuk om al een te denken aan spulletjes voor jullie kleintje. Lena jeej jij ook weer gestart. Het kan wel dat je je zo moe voelt door die pil. Misschien een flinke wandeling doen. Ik voel me ook altijd een stuk fitter na een flinke wandeling van een half uurtje let de hond. M676 goed dat de energie terugkomt. En oooh het eerste tandje. Liz hoe voel jij je verder? Ego: druk weekend gehad dus nu wel een beetje moe... Gisteren moest ik een ganse dag op stap en alle broeken die ik heb passen niet zo goed meer dus heb maar een zwangerschapsbroek aangedaan die ik kreeg van een vriendin Bekijk bijlage 495643
Beschuitje goed zo! Liefde kan alleen als je elkaar accepteert zoals je bent!! Ik hoop dat jullie elkaar terug vinden. Siepie jeetje klinkt best heftig zeg! Is het inmiddels al wat afgenomen? En weten ze de oorzaak hiervan. M676 Wat heerlijk die beschrijving Ik vind baby gebrabbel altijd zo aandoenlijk! Geen ellende door die tandjes? Julia balen inderdaad die vermoeidheid! Ik slaap ook super veel hopelijk gaat het wel afnemen. Jij zit toch wel in die fase dat het minder gaat worden of nog net niet? Of houdt het gewoon nooit meer op hahaha Lena hormonen zijn gewoon shit houd je einddoel in zicht om het dragelijk te maken. Yaraah hartstikke mooi hoor! Mijn buik is veel dikker Maar dat was hij ook al voor de zwangerschap hahaha. Ik heb gister ook zwangerschapsleggings gekocht zodat ik wat ruimere tunieken kan dragen ofzo want kan het niet lang blijven verstoppen vrees ik. Ik heb zelf het hele weekend opgepast en ben zaterdag met mijn neefje van 9 naar de Efteling geweest. Heel vermoeiend plus je mag nergens in maar ik vond het toch wel heel erg leuk. Gisteren naar het Maritiem Museum geweest en dat was ook super gaaf voor kids heel veel doe dingen. Het werd alleen een beetje te zwaar en kreeg mega rugpijn. Toen we hem thuis hadden afgezet voelde ik me ronduit slecht. Bij thuiskomst voelde ik iets op mijn been. Ik draag verband voor die stomme balletjes maar het bloed was er weer langs gegutst. Erg van geschrokken wederom maar toch geen twijfel deze keer over de zwangerschap. Ik denk dat het bloed ergens anders door komt. Als ik te lang loop of mij inspan lijkt het te komen. Ik ben gelijk plat gaan liggen en daardoor is het nu enorm afgenomen. Goed is het niet natuurlijk dus ga donderdag in het ziekenhuis nog maar eens praten wat er aan de hand is.
@ Yaraah: dat buikje beginnen wij al goed te zien! Mooi! @ Liz: wat stom dat dat bloed zo blijft komen en gaan! Dat maakt jou altijd terug ongerust. Zo kan je niet volop genieten van je zwangerschap he!
Vandaag voel ik me terug goed. Gisteren toch maar een pijnstiller genomen... Ik droom weer van een baby!!! Het is zeker 1,5 jaar geleden dat ik nog eens heb kunnen dromen over een baby'tje! Het was een heel mooie droom en het leek zo echt allemaal. Zalig! Zou dat een goed teken zijn? Ik voel het terug! Dat gevoel is echt weggeweest!! Ik heb 2 weekjes geleden zo van die superschattige, kleurrijke sokjes gekocht voor een baby, met een dierenhoofdje op. Ik begin ook meer te dromen over de inrichting van de baykamers, die hierboven nog in ruwbouw staan. We houden de deuren al twee jaar toe... Sinds kort durf ik terug meer te gaan kijken op die kamertjes.
Lena fijn dat je weer gestart bent en ook zo positief bent ingesteld! Hopelijk komen je mooie dromen snel uit!! Beschuitje wat een moeilijke situatie. Hopelijk komen jullie er samen uit. Dikke knuffel Julia wat gaat t snel bij jou! alweer bijna 20 weken!! Hopelijk gaat de vermoeidheid nog weg en krijg je de energie om je straks te storten op shoppen . Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Of had je dat al verteld Siepie jeetje dat zal vast even schrikken geweest zijn. Gelukkig geen voorteken van de bevalling. Na woensdag toch maar wat rustiger aan gaan doen. Alvast succes met je tentamen! Pien super dat de kleine man het zo goed doet. Gaat t nu met het slapen ook weer goed? Hij had toch een periode dat hij vaak wakker werd? m676 wat leuk t eerste tandje ! Yaraah mooi buikje al . Wat een verademing zijn die zwangerschapsbroeken dan hè? Liz poeh petje af voor jou hoe kalm je eronder blijft met zulk bloedverlies! Wel super dat je zoveel vertrouwen hebt in je ukkie. Ik zou inderdaad nog een keer extra laten kijken of ze een oorzaak kunnen vinden. Hier gaat alles goed hoor. T slaapt gelukkig al vanaf 4 maanden de nachten door. Overdag als we weg zijn dan slaat hij t slapen regelmatig over aangezien hij zo nieuwsgierig is en alles wil zien Hij begint steeds ondernemender te worden dus hopelijk komt t tijgeren of kruipen nu snel.
Liz goed dat je zo positief blijft en vertrouwt in je kleintje. Het is wel een goed idee om donderdag nog eens te horen of ze toch geen oorzaak kunnen vinden voor het bloedverlies. Lena blij dat je je weer goed voelt. Boboke fijn om te horen dat je kleine T het goed doet.
Morgen weer naar het ziekenhuis voor een echo. Ik ben best wel weer een klein beetje nerveus. Gisteren heel de dag verschrikkelijk naar heel erg misselijk en in de avond weer gemene steken die helemaal in mijn benen trekken. Ik weet niet of het van de Endometriose is of dat het bijv niet goed gaat met de embryo. Ik hoop maar weer gewoon goed gegroeid. Zo leven we van week tot week!
Ja ik denk eigenlijk dat ik voornamelijk littekens en verklevingen voel trekken en steken. Maarja het is allemaal nieuw voor me dus weet het niet zeker. Als de echo morgen goed is ga ik naar de huisarts om te vragen of ik wat begeleiding kan krijgen voor mijn stresshoofd!
Strak plan. Ik had tijdens de eerste zwangerschapsweken ook steeds een menstruatiegevoel hoor. Bij mij is het ook één groot feest met verklevingen enzo daarbinnen.
Nou inmiddels is het ook weeeér gaan bloeden. De VK gebeld en die zei ja je mag nu komen maar morgen kan ook, wat er ook gebeurd we kunnen er weinig aan veranderen. Alleen belde de makelaar of ik kijkers voor mijn huis kan ontvangen. Dus toch maar wachten op morgen en nu snel mijn huis opruimen! Dat bloed maakt me zo onzeker kut zooi!!!!!
Liz, wat stom seg! Beangstigend ook! Volgens mij hoor je geen bloeding te hebben zo lang, als je zwanger bent. Ga desnoods voor een tweede opinie naar een andere arts om te laten uitpluizen wat er dan de hand kan zijn. Voor alles is er een reden. Als het iets onschuldigs is, wil je nog weten WAAR het vandaan komt he. Je baby voelt jouw stress ook hè. Het is belangrijk dat je je rustig en ontspannen kan houden en op deze onzekere manier lukt dat nooit. Laat maar uitzoeken wat er aan de hand is. Niet tevreden zijn voor je een deftige uitleg krijgt.
Liz wat een gedoe toch met dat bloed... ik hoop op een mooie echo voor jullie straks. Veel succes Ego: ik moet zaterdag bij mijn eigen gyn en hij wil wat extra info meegeven over downscreening en wil ook zelf nog een echo doen. Dus ik zal ons kleintje dan toch nog eens kunnen bewonderen.
Liz succes vandaag! Vervelen dat je toch weer bloedverlies hebt zeg!! Yaraah zo gaaf om toch weer een echo te morgen hebben. Wij hebben de nipt gedaan omdat het niet invasief is en geen kans berekening en daarnaast wisten wij ook wat we met een mindere uitslag wilde.
Liz, wat balen van dat bloedverlies snap dat dat je onzeker maakt. Heel veel succes met de echo vandaag. Ze zeggen idd dat je minder vermoeid ben in het 2e trimester, merk er nog weinig van dus wacht geduldig af haha! Yaraah wat fijn zaterdag weer een echo, heerlijk om naar je kleintje te mogen kijken. Mooi buikje heb je al, hier gaat het ook ineens hard, zal binnenkort een buik foto in mn album zetten. M676 wat gaat het hard, al kletsen en een eerste tandje, bijzonder! Fijn dat je weer wat energie terug krijgt. Boboke, ik hoop binnenkort lekker te kunnen shoppen, al wel op pad geweest voor een wagen. Deze week maar is aanschaffen wij weten al wat het wordt maar wil het hier niet neerzetten, weet niet of ik stiekeme meelezers heb. Fijn dat je kleine zo lekker doorslaapt en zich goed ontwikkeld. Siepie, hoe gaat het nu met je? Nog veel last van harde buiken? Lena, misschien proberen wat ontspanning...lekker bad of massage, kruik? Sterkte en goed dat je er zo positief in staat duim voor je. Beschuitje en ster, hoe gaat het met jullie?
Mijn echo was helemaal perfect!!! Echt bizar. Maar goed ik klaag niet natuurlijk. Mijn kleine heeft geen groeiachterstand (meer) en de hartslag van 140 per minuut was ook perfect. Zelfs een 3D echo gedaan en het ruggetje kunnen bekijken. Enorme fijne opluchting. Bloedverlies is niet goed. Ze gaan een uitstrijkje maken om te kijken naar evt afwijkingen of infecties. Voor nu enorm opgelucht dus. Heb net een rompertje gekocht. Gewoon om het wat tastbaarder en echter te maken.