wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussion in 'MMM clubs' started by ster80, Jul 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Liz en Yaraah wat fijn dat de zwangerschappen goed verlopen!

Ster en Beschuitje Hoe is het nu met jullie? Hebben jullie last van het Baby nieuws hier?

Hier erg druk geweest met werken en ook nog steeds moe, maar ja als dat alles is. Vorige week een kinderwagen gekocht, het wordt nu toch wel steeds echter. Over 2 wkn de 20 wkn echo, spannend!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi Julia, bedankt dat je het vraagt.. Ik gun het alle zwangeren, maar heb het uiteraard erg moeilijk zelf. Maar dat is vast herkenbaar voor de anderen. Daarom ben ik hier niet dagelijks meer.. Ik hoop van harte dat het de zwangeren goed zal gaan. Niets is mooier dan dat. Hopelijk komt het ooit bij mij ook nog eens maar op dit moment betwijfel ik dat nog. X

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Beschuitje, ik begrijp je heel goed. Ik vond dat ook altijd zo moeilijk en was toch altijd jaloers. Houd hoop meid ondanks dat het lang duurd. Bij mij was het ook pas ivf 4 en na 4 jr vanaf start kinderwens. Het is je zo ontzettend gegund! Ben je niet vergeten hoor!

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Ik wil niemand voor het hoofd stoten maar ik wil toch ook wel even uiten dat ik wel heel blij ben op het moment door de zwangerschap.

Ik had vanmorgen nog een bericht getypt op de 'nieuwe' pagina die
    inmiddels weer vervangen is door de oude maar dat is weg dus typ ik even een nieuwe!
    Het valt namelijk niet mee en ik had even een zeur moment. Ergens voel ik me dan gelijk schuldig na jaren mmm eindelijk zwanger dan ga je toch niet klagen? Maar goed ik ben al twee weken enorm beroerd en kots overal de hele tijd. Gisteren in een supermarkt en dat was toch wel even een dieptepunt. Ik wilde niet naar de huisarts want had vandaag toch een afspraak met de Gyn. Die afspraak was echt super fijn. Mijn 9 weken echo zag er zo goed uit! Mijn kleintje had duidelijk twee hersenhelften en hartkamers, ook armpjes en beentjes. Er waren zelfs al hele kleine ieniemienie teentjes te zien <3 Gewoon een klein mensje dus. Ik hoef niet meer terug naar de Gyn maar ga volgende keer (25 april pas) naar het verloskundige spreekuur. Dat voelt gewoon heerlijk en 'normaal'. Ook iets gekregen voor de misselijkheid dus hoop dat het snel gaat werken. Maar moet zeggen als je zo'n echo hebt gehad neem je het weer even voor lief.

Hoe gaat het met jullie meiden?

5. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Hey Liz, even snel vanuit Orlando. Ik snap je wel meid. Aan de ene kant echt balen dat je je zooo beroerd voelt, maar aan de andere kant heerlijk dat je kleintje het goed doet. En normaal vanaf zo'n 11 weken verminderen al die kwaaltjes wel.

Beschuitje ook jou snap ik maar al te goed. Wij hebben al een kinderwens van 2009... Ik hoop dat je gauw volgt.

6. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beschuitje en ster dikke knuffel meiden. Zal niet eenvoudig zijn met zoveel zwangernieuws hier.

Julia fijn dat alles goed gaat :). Toch ook weer even een spannend momentje de 20-weken echo.

Liz ach jee meis dat is wel heel heftig zo veel spugen. Hopelijk helpt t medicijn van de gyn. Tuurlijk mag je klagen over kwalen van je zwangerschap! Het feit dat we er allemaal zo lang over doen en het zo gewenst is, wil niet zeggen dat we niet mogen klagen over kwalen hoor. Zeker niet als t zo heftig is. Dus voel je niet schuldig en klaag maar raak hoor :D
    Wat super dat je echo zo goed was en er al zoveel te zien was! Maakt het steeds echter hè?
    Jij had toch de mogelijkheid om aan een onderzoek mee te doen, waarbij je heel veel echo's krijgt? Ga je hier nog aan mee doen?

En toen wist ik niet zo goed hoe ik t moet vertellen...nou hier komt ie dan...ik ben zwanger!
    We hebben bewust geen ac genomen, maar toch niet verwacht dat het ons zelf zou lukken. Net als een paar jaar geleden stonden we net op het punt om een tp te laten doen in dd, maar dit bleek niet meer nodig :)

7. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Woooooooow Boboke wat geweldig meis! Van harte gefeliciteerd dat is toch gewoon heerlijk! En nog helemaal zelf ook dat is pas gaaf. Hoe ver ben je? Vind het helemaal leuk.

8. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel Liz :). Afgelopen dinsdag echo gehad en ben vandaag precies 8 weken.

9. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Boboke &#127881;&#127881;&#128077;

10. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Echt waar Bobo?! Jeetje meid, gefeliciteerd!! &#128512; Wat bijzonder zeg! Hoe voel je je?

Liz: het feit dat je veel moeite hebt gedaan om zwanger te worden, zegt niet dat je al die kwalen die je tijdens een zwangerschap kunt hebben ook makkelijk kunt verdragen natuurlijk. Helpt het medicijn dat je van huisarts gehad hebt inmiddels een beetje?

11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,335
    8,341
    113
    Amsterdam
    Beschuitje ik snap dat het moeilijk is hoor en ik hoop dat het gewoon snel voor jullie ook zo mag zijn!

Julia fijn dat het allemaal zo goed gaat en hopelijk een mooie 20 weken echo, ik vond dat toch weer heel speciaal moet ik zeggen en ook spannend!

Liz je mag gewoon klagen hoor, is toch ook helemaal niet leuk om je zo te voelen. Heeft de medicatie al wat effect, mocht dat niet meteen helpen er zijn ook nog allerlei andere soorten dus altijd terug gaan als het niet afdoende helpt. Moet eerlijk zeggen kan nou ook niet zeggen dat ik denk yessss zwanger zijn is enorm leuk! En vind ook niet dat wij dat niet mogen zeggen omdat het meer moeite heeft gekost.

Yaraah veel plezier in Orlando, met jouw alles goed?

En Boboke ontzettend gefeliciteerd wat mooi en gaaf en nog spontaan ook!!!

Hier vind ik het nu ook even niet zo leuk word nu echt beperkt in mijn doen en laten door de harde buiken. En daarbij dus maagzuur, laag hb en obstipatie zo slik je geen medicatie en zo heb je er heel veel&#9786;. Dus even klagen en dan hou ik nu ook weer op!
    Van het weekend met de babykamer begonnen, we hadden alles al maar staat nu in elkaar etc. En volgend weekend heb ik een 4d echo gepland, vond dat toch ook wel erg leuk.

Ik zet zo even een paar fotos van de babykamer in een album als het lukt als je vriendjes bent kan je het dan zien.

12. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Wauw Boboke wat heerlijk. Gefeliciteerd!!!

Siepie balen dat je beperkt wordt door de kwalen. Ik ben benieuwd naar jullie babykamer

Ego: de vakantie zit er op... Vandaag thuisgekomen en vanaf morgen weer hard aan het werk. Verder voel ik mij heel erg goed en geniet volop van de zwangerschap

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,335
    8,341
    113
    Amsterdam
    Je kan kijken;)

Geen last van een jetlag dan als je morgen alweer gaat werken pittig hoor! Succes ij ieder geval!

14. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Siepie leuke kamer. Die wieg is eenmooi detail.

Ik probeer vandaag zo lang mogelijk wakker te blijven zodat ik snel terug in het ritme van onze tijdzone zit. Het tijdverschil zal wel nog enkele dagen in mijn lichaam zitten.

15. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    He Yaraah pittig hoor gelijk weer aan het werk, heb ik respect voor. Hopelijk heb je genoten van je vakantie!

Siepie ik heb een vrienden verzoek gestuurd ik ben benieuwd ;)

Verder wilde ik aan de dames vragen die een kindje hebben of zwanger zijn of jullie de combinatie test hebben gedaan en wat jullie beweegredenen zijn? Ik neig naar niet doen omdat er nog steeds veel onduidelijkheid is na die testen (zeker als ik het aantal onderwerpen op dit forum alleen al zie) en ik toch al vrij onzeker ben. Ben benieuwd!

16. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,335
    8,341
    113
    Amsterdam
    Liz je kan spieken hoor, het is nog niet helemaal af moeten nog wat kleine dingen worden opgehangen.

Wij hebben daarom voor de nipt test gekozen dat geeft je tenminste voor 3 chromosoom afwijkingen zekerheid, moet je wel zelf betalen volgens mij was dit 560 euro.

Yaraah succes vandaag, hoop dat het niet te zwaar valt!

17. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel iedereen voor de felicitaties. Het is nog steeds heel onwerkelijk en kan het nog steeds niet geloven.

Pien ik voel me prima. Geen enkele kwaaltje net als bij T.

Siepie leuk kamertje :). Vervelend dat je nog steeds zoveel last hebt van harde buiken en je hierdoor ook erg beperkt wordt in je doen en laten. Lukt het nog met je opleiding?

Yaraah hoe was Orlando? Veel gezien? Wanneer mocht jij ook al weer voor n echo? Succes met werken, zal niet meevallen met een jetlag!

Liz wij hebben wel de combinatietest gedaan met in ons achterhoofd dat het een kansberekening is en geen definitieve uitslag. Wij zijn beide iets ouder, dat speelt ook mee.
    Deze zwangerschap zullen wij het ook weer doen.
    Succes met het maken van je keuze.
    Hoe gaat t met de misselijkheid?

Lena had jij van de week niet je afspraak in Gent?

Fijn weekend iedereen!

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Lieve meiden, mijn relatie is over. M'n partner ziet het allemaal niet meer zitten. De druk en spanningen rondom de ivf en kinderwens zijn toch teveel geworden.M'n droom om ooit mamma te worden is nu helemaal in duigen gevallen.

19. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Beschuitje. Wat een vreselijk nieuws! Ik kan geen woorden vinden om je te troosten. Ik voel wel heel erg met je mee. Dikke knuffel voor jou!

20. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Jeetje beschuitje wat enorm verdrietig meis!!! Heel veel sterkte gewenst.

Share This Page