wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Jon wat lief dat je inbreekt! En wat super om te lezen dat je eindelijk zwanger bent! Heb af en toe meegekeken bij het mck topic omdat ik daar ook zit. Gefeliciteerd!

Mnr NIET LEUK dat je geen cryo's hebt en dan druk ik me nog voorzichtig uit... Dan voelt zo'n plotselinge overstap van IUI naar ivf toch erg dubbel. Probeer er niet té lang bij stil te staan! We duimen gewoon dat je zwanger bent en de cryo's voor je eerste beeb niet nodig hebt. Ik zou de steekjes ook als positief zien! Gewoon lekker rustig aan doen anders worden het hele lange weken!

Goed bezig Pien, lekker wat leuke dingen gaan doen op je gemak! Hoop voor jou dat het beter weer wordt! In ieder geval heel fijn dat de pijn weg is.

Yaraah hoe is het gegaan? Wat bijzonder een sms van je gyn! Jullie hebben vast goed contact, fijn! Ook vandaag gehoord of je na een maand mag stimuleren! Dan komt het eindelijk dichterbij! Knap hoor dat je al die tijd ook gezellig hier mee blijft kletsen!

Fisher das inderdaad heel toevallig! Betekent dat ook dat je de volgende poging nu in nl gaat blijven of twijfel je nog? Heb je ook al zicht op wanneer?

Hier geen nieuws. Stom dat augustus 31 dagen heeft ;) Ik voel helemaal niks en voel me gewoon goed. Niet bijzonder moe, geen zere borsten, geen gerommel in mijn buik :( Ik probeer het maar niet als slecht voorteken te zien. Vandaag dagje thuis rommelen en film kijken want manlief is werken. Morgen een verjaardag en maandag mijn eerste werkdag na 3 wk vakantie. En dan, dan is het eindelijk dinsdag.

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    U&D: niks voelen kan ook wel een goed teken zijn... een vriendin van mij was 6weken zwanger en wist het echt niet, ze was wel beetje moe, maar dacht dat het voorjaarsvermoeidheid was. Omdat ze pas een laparoscopie had ondergaan voor endometriose en nog steeds niet ongesteld was, heeft ze bloed laten prikken en wat bleek... ze was zwanger... Dus je mag nog even blijven hopen meid, de duimen draaien voor je
    ego: de spuit Zoladex viel goed mee, de gyn heeft wel eerst verdoofd. Nu nog 2 weken de pil doornemen, dan een stopweek en op 20/09 mag ik starten met Menopur 200eenheden.

3. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    in afwachting om te starten:

kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt
    fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo?
    Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 -
    mimami - 2e kindje - ivf 1 -
    klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept
    boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept
    ster - 1e kindje - ivf 1- cryo
    julia1984 (29jr) - 1e kindje -
    diligo - 1e kindje- ivf 1- okt
    m676 - 2e kindje - ivf 2 - cryo sept/okt
    Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober

onderdrukkende fase (lang protocol):

stimulerende fase:
    pien - 1e kindje - ivf3 - start pil 12/7 - start deca 30/7 - start menopur 11/8 - 18/8 eerste echo
    beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8

punctie/terugplaatsing/nod:
    mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8

cryo terugplaatsing:
    ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - testdatum 2/9

zwanger:
    doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen
    lusvi - 1e kindje
    tebbie27 - 1e kindje
    evertje - 3e kindje

4. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Willen jullie weer even het 'schemaatje' updaten?
    Ben even weggeweest en kan niet meer onthouden waar iedereen is in de cyclus. ☺️

Fijn dat het meeviel yaraah!

UD. Dat kan heel goed uitpakken! Wat is dat wachten moeilijk hè?

Ster en fisher, ik herken me er ook in. Ik voel me soms zo onrustig, opgejaagd en verdrietig dat het mss wel helemaal niet gaat lukken. Op de gekste tijden springen de tranen in m'n ogen. Ik merk dat ik het ook een beetje verdring.
    Ster, wat goed dat je iig naar de ha bent geweest. En het is goed om af en toe je gedachten van je af te schrijven, doe dat maar lekker hier. Wij begrijpen hoe je je voelt!

Pien, minder buikpijn. Gelukkig.

Mnr, geen cryo's. Dat is echt niet leuk! Wij hadden het bij de eerste behandeling ook niet. Hopelijk heb je het helemaal niet nodig en gaat het helemaal goed! Wanneer mag je testen?

Voor wie ik vergeet, sorry! Ik ga m'n best doen weer alles mee te lezen!

5. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ego: we hebben deze week gesprek in het zh gehad. Een heel prettig gesprek. Geen oorzaak bij ons, dus maar doorgaan en hopen dat het goed komt. De arts heeft me heel erg het gevoel gegeven dat we niets goed of verkeerd kunnen doen om invloed te hebben op het slagen.
    Ik start in de volgende cyclus met progynova. Mocht dit niet lukken, dan kan ik de keer erna kiezen voor een tp in eigen cyclus. Dit natuurlijk alleen in het meest positieve geval dat beide cryo's goed ontdooien.

Nu in de race voor een selfie. Ovulatietesten van clearblue gekocht. Wat een geld!!! Hopelijk waar voor m'n geld haha.

6. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    K had er ff overheen gelezen, wat balen dat er geen cryo's zijn MNR, pfff snap dat je daar van baalt. Hopen dat het helemaal niet nodig is, ik duim voor je!

M676 ik hoop inderdaad ook nog steeds dat het puur natuur nog een keer gaat lukken, das toch de leukste manier om zwanger te worden :)

u&d omdat ons ziekenhuis niet samenwerkt met Gent ga ik denk ik de 4e keer toch nog in NL proberen, we gaan wrs weer mn eerste schema proberen want daar had ik het meeste succes mee en dan hopelijk een tp de maand erna ipv een verse. In oktober ga ik voor de laatste cryo, ik heb al bedacht dat die het helemaal gaat worden zodra het goed is ontdooit :) dan word dat gewoon ons wondertje!

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    in afwachting om te starten:

kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt
    fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo?
    Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 -
    mimami - 2e kindje - ivf 1 -
    klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept
    boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept
    ster - 1e kindje - ivf 1- cryo
    julia1984 (29jr) - 1e kindje -
    diligo - 1e kindje- ivf 1- okt
    m676 - 2e kindje - ivf 2 - cryo sept/okt
    Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober

onderdrukkende fase (lang protocol):

stimulerende fase:
    beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8

punctie/terugplaatsing/nod:
    mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8
    Pien - eerste kindje - IVF 3 - punctie 25/8 - tp 27/8 - testdatum 11/9

cryo terugplaatsing:
    ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - testdatum 2/9

zwanger:
    doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen
    lusvi - 1e kindje
    tebbie27 - 1e kindje
    evertje - 3e kindje

8. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi meiden. Sorry dat ik zo weinig meeschrijf de laatste tijd. We hebben t super druk met ons nieuwe huis en vaak heb ik dan geen puf meer om te reageren. Probeer wel zo veel mogelijk mee te lezen.
    Voor iedereen in de wachtweken heel veel succes! Hopelijk komt er eindelijk weer eens positief nieuws hier.

Helaas is mijn cryo niet goed ontdooit dus geen tp. Gelukkig genoeg afleiding. Vooelopig ook even niks, want n punctie en verbouwen gaat niet samen.

Voor iedereen een zwaai en n knuffel

Liefs Boboke

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    U&D: herkenbaar, ik wordt ook altijd onzeker over het niets voelen... maar toch schijnt het niets te zeggen, ik hoop dat jij daar een mooi voorbeeld van wordt :)!

Mnr: jammer meid dat je geen cryo hebt, zeker na zo'n spoed-IVF procedure. Maar aan de andere kant: dat is bij IVF toch best vaak de realiteit helaas... Nu alle hoop op je mooie blasto in je buik!

M676: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Laten we idd hopen dat het gewoon domme pech is en je eerst volgende cryo lekker blijft zitten :). En nu eerst succes en veel plezier met de selfie :). Maar eh waarom ovulatietest van Clearblue? die zijn idd verrekte duur. Je kunt ook simpele dipsticks bestellen op internet, werkt ook prima is mijn ervaring.

Fisher: vind ik ook, die cryo moet 'm gewoon worden, hatsiekiedee!!

Bobo: leuk dat je ff langskomt tussen al je drukte door! Hoe verloopt de verbouwing? Heb je er plezier in? Wij hebben ook veel geklust tijdens IUI behandelingen en voor onze eerste IVF behandeling. Ik vond dat een heerlijke afleiding. Succes ermee!!

All: gisteren al post gekregen over de cryo's: er is 1 ingevroren. En ja dat vond ik toch wel wat teleurstellend nadat het voor de rest zo goed gegaan was deze keer. Volgens mij is het gewoon beleid bij UMCG: 8, 6, of 4 eicellen: we doen gewoon 1 cryo ;). Ik vind het wel apart hoor hoe zoiets werkt. Het aantal eicellen en bevruchtingen zegt gewoon niets... Op de dag van tp waren er nog 3 in de race en een dag later zijn er zo al weer 2 afgevallen. En wat dan te denken van wat er nu in mijn buik zit? Daar ga ik dan ook aan twijfelen he... maar ik weet dat me dat niet helpt en dat ik positief moet blijven, dus ik doe maar weer mijn best ;).

10. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Yaraah, jippie!! Op naar 20/9, wat heb je daar lang naar uitgekeken! Hoop voor een goede en gelijk de laatste ronde voor je!

M676 wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, altijd belangrijk dat je gevoel goed blijft! Ik heb het andersom gedaan en merk dat ik gelijk meer vertrouwen heb in de cyclus met progynova. Spannend!

Fisher inderdaad! En als je tot nu toe zwanger bent geworden van cryo's dan zou ik niet weten waarom niet! :) en oktober is een hele mooie maand ;)

Boboke, wat heerlijk dat je zo met klussen bezig bent. Lijkt me super goed even wat anders tussendoor! Wel echt heel jammer dat je cryo niet goed ontdooit is! Heel veel succes met klussen.

Pien, balen weer hetzelfde resultaat! Maar gelukkig wel een cryo. Laten we hopen dat dat voor een brusje is!

Weten jullie of je door de progynova sowieso niet ongesteld wordt? Ik haalde hoop uit het geen bloed is goed, wat bij mij altijd nogal rommelig verloopt en nu nog helemaal niks. Zelfs geen bruinverlies. En ondanks de utro had ik dat vaak wel. Maar nu las ik gister dat als je het blijft gebruiken samen je nooit ongesteld zal worden. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    U&D: daar zeg je wat... ik heb er geen ervaring mee, maar dat is mij idd wel verteld. Ik ben wel een keer een cryo cyclus gestart met dat spul, maar die ontdooide niet goed, en toen is mij verteld dat je niet ongesteld wordt, totdat je stopt met de medicatie. Dat vond ik toen wel een vreselijk idee eigenlijk, omdat je dan wel moet testen om het resultaat te weten... ik wordt namelijk ook altijd van mezelf eerder ongesteld dan 14 dagen. Het zal de progynova i.c.m. de utro zijn. Bij de verse tp's werd ik ook gewoon door utro heen ongesteld.

Maar niet daardoor de hoop verliezen he, het kan nog steeds even goed!

12. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend u&d! Ik heb dat nog nooit gebruikt. Wel utro en dat houd bij mij wel de menstruatie tegen dus ik moet ook altijd testen.

Succes met de laatste spannende dagen!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ha lieve meiden, even kort een update van mezelf..dinsdag wordt ons cryo ontdooit en woensdag (duimen !) de terugplaatsing ... Ik vind het heel spannend. Volgende keer ben ik weet iets uitgebreider hoor.

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    UD. Je moet idd testen en wordt niet ongesteld, dat zij onze arts afgelopen week nog. Spannend, ik duim heel hard voor je!

Beschuitje. Voor jou ook een spannende tijd zeg. Ook voor jou duim ik dat het allemaal heel mooi mag verlopen!

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: jep, de duimen gaan weer aan voor je :)!

16. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje, ik ga heel hard voor je duimen!

U&D, Dat is voor mij dan ook alvast een goeie om te weten... Ik wist dat dus ook niet. Ik hoop heel erg voor je dat het lukt, dat geeft mij misschien ook weer wat vertrouwen.

Voor de meiden die wisten dat je dan niet ongesteld wordt, weten jullie of je ondanks die hormonen wel de verschijnselen van menstruatie krijgen? Zoals kramp?

Bedankt voor de reacties op mijn cryo's. Zo te horen mag ik wel iets meer vertrouwen hebben. 10% is kennelijk te laag. Ik ben inmiddels niet meer ongesteld en daardoor gaat het ook alweer wat beter. Wel nog een beetje down, maar ik kan het loslaten. Ik duim nu heel hard voor de anderen op het wachtbankje!

17. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel voor jullie reacties meiden, heel fijn!
    Ik hou nog 1,5 dag hoop, al voel ik echt helemaal niks... :)

Ik heb nog wat testen in de kast, maar heb besloten dat ik mezelf ga verwennen met een zonder streepjes maar die met tekst... ;)

Beschuitje spannend! Hoop dat ie mooi ontdooit meis!

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Beschuitje spannend meid. Ik duim voor je woensdag...
    Ups&Downs nu komt de testdag wel heel erg dichtbij. Groot gelijk dat je kiest voor een test met tekst. Zo moet je geen streepjes turen. Ik hoop heel hard mee met jou

19. mnr

mnr Niet meer actief

Ik duim ook voor je beschuitje!

Nog 1 dagje u&d! Spannend zeg! Ook voor jou duim ik.

20. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    U&D, lig je al op bed zodat het eerder morgen is?? Trek je het nog?

Deel Deze Pagina