wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lena, fijn dat ze eindelijk wat gevonden hebben, hopelijk word dit de juiste behandeling voor jullie. Tip voor het optrekken na oplossen in ampul. Houd de ampul schuin en dan de naald in de vloeistof doen en opzuigen. Succes meid.

Yaraah ohh al bijna weer een echo, snap dat het spannend is. Hopelijk is alles gewoon goed.

Ik heb gisteren de echo gehad en alles zag er goed uit, wel is er een kleine afwijking in de galblaas gezien, volgende week moeten we terug voor een GUO. Ze gaf aan dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar ze wilde het zekere voor het onzekere.
    De kleine is ook wat groter voor het termijn, dus volgende week ook suikertest om te checken of ik geen zwangerschapsdiabetes heb.

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Julia wow dat is ook weer spannend voor jullie. Doen ze bij jullie niet standaard de suikertest? Mijn gyn laat iedere zwangere die suikertest doen. Volgende week zal er wel gauw gaan zijn. Dan heb je snel weer meer duidelijkheid

3. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Pien gewoon toch lekker genieten van jullie kleine man, snap je overwegingen ook daarin in hoor. Volgens mij is het met alles je moet doen waar je je goed bij voelt en dat is voor iedereen anders!

Julia gelukkig zag alles er goed uit, hopelijk valt het met de galblaas ook mee! Krijg je meteen een glucosetolerantietest of is het gewoon een keer nuchter bloedprikken? Vind het wel bijzonder dat ze dan meteen daarop over gaan, onze kleine meid lag toen ook al meer dan 1.5 week voor op de groei, maar dat is niet de enige reden om meteen te testen. Ik hoop gewoon voor je in ieder geval dat je glucose gewoon normaal is!

Lena vast heel veel succes wel vervelend dat het niet zo goed lukt met de deca, ik heb alleen ervaring met al klaar gemaakte spuitjes.

Yaraah heel veel succes met de echo en als je deze gehad hebt dan ga je je weer een stuk zekerder voelen hoor!

M676 heel moeilijk om mn tempo aan te passen vooral omdat ik iemand ben die eigenlijk totaal niet stil kan zitten! Ben daarom ook blij dat ik gewoon mag werken want thuis zou ik waarschijnlijk meer nog gaan doen dan op werk☺

Wij hebben zaterdag de 4de echo, ze ligt alleen heel eigenwijs al tijden in stuit heeft vorige week wel 2 dagen andersom gelegen maar blijkbaar niet goed bevallen, blaastrappen is haar favoriete hobby!
    En voor degene die de wieg op de foto’s hebben gezien, het blijkt nu een heus museumstuk te zijn. Mijn ouders waren naar het stedelijk museum in Amsterdam voor de tentoonstelling van de Amsterdamse school en wat stond daar een soort gelijke wieg. Ze hebben de conservator gesproken en die wilde graag de ontwerper weten want die was nog onbekend en er moeten foto’s van gemaakt worden. Ik vind het werkelijk hilarisch en heel bijzonder.

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Siepie hihi wat bijzonder van die wieg. Goh jij bent bijna 30 weken. Ik hoop dat jullie kleine prinses zich nog flink draait. Ik snap dat je blij bent dat je nog mag werken...

Ego: omdat ik eigenlijk niet veel last heb van mijn zwangerschap en mij zo goed voel, doe ik ook soms eens iets te veel. Woensdag gans de dag gepoetst en gisteren naar de drankcentrale zodat ik alle soorten drank in huis heb voor de klanten. Resultaat door het vele poetsen en heffen is dat ik vandaag echt zeurende rugpijn heb en eigenlijk had ik ook nog veel willen poetsen vandaag...

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat ken ik Yaraah.😊 Ik zal me ook nog serieus moeten inhouden als ik eens een keer zwanger zou zijn. Ik kan ook niet stilzitten en al ik nog maar een beetje stof zie liggen, krijgt het hele huis een grondige poetsbeurt. Soms maak ik me zooo moe en toch wil ik geen poetsvrouw.

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Vandaag 12 weken echo gehad. Alles zag er goed uit. De gyn kon ook al zien dat het een jongen zal zijn

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Hoera yaraah! Weer een mijlpaal! En een jongetje, leuk om al te weten!!

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Thx M676

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat fijn Yaraah! Goh en wat leuk dat het een jongetje is! Zou nog niet alles blauw verven tot de 20 weken echo 😉.

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Yaraah wat een goed nieuws, gefeliciteerd en een jongen :)
    Zou idd nog ff wachten met kopen tot een volgende echo het bevestigd. 12 wkn is wel erg vroeg haha!

Ik moet op 1 dag 3 x mn suiker laten prikken nuchter /2u na de maaltijd 2x. Doen ze hier niet standaard. ...maar volgens mij wilde ze het voor de zekerheid uitsluiten. Mn hb word ook gelijk geprikt. Vrijdag de echo.

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Pien en Julia: de kinderkamer en kinderwagen en dergelijke zouden we sowieso neutraal houden van kleur. Kleertjes koop ik nu toch nog niet.

Julia: succes met die suikertest

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Yeehhh yaraah weer een mijlpaal bereikt, gefeliciteerd! En idd zou nog even wachten met zeker weten van het geslacht tot of een pretecho later of de 20 weken;). Wij hebben idd ook alles neutraal hoor, ben niet zo van het gender gericht zijn met de spulletjes.

Julia ah k dan hebben ze denk ik ook niet een hoe hoge verdenking meer idd uitsluiten. Succes vast dan voor vrijdag.

Hier gisteren 4d echo gehad was wel super gaaf alleen ze was niet heel erg meewerkend;). Ze lag precies zoals ik al dacht heerlijk in stuit, alles qau groei lag mooi nu op de p50, dus dat is ook goed!

Nog een fijne zondag allemaal!

13. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd Yaraah heel erg leuk!

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Weet iemand vanaf wanneer men van overstimulatie spreekt? Ik spuit nu 7 dagen Bemfola en voel mijn eierstokken al enorm. Als ik zo nog een week zou verder moeten, heb ik het gevoel dat alles gaat ontploffen. Ik heb dinsdag pas de eerste FM. Dat gaat door bij mijn eigen gyn. De resultaten worden doorgefaxt naar uz Gent. Gent belt me dan op in de loop van de dag, vermoed ik. Ze zullen me dan wel vertellen of de dosis omlaag moet ofzo. Ik ben benieuwd. X

15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Lena ik had overstimulatie meer dan 45 eitjes maar ik heb nooit last van m'n eierstokken gehad of het gevoeld. Dus weet niet of dat nou meteen betekend dat je nu overstimulatie heb, bij twijfel anders morgen gewoon even met het ziekenhuis bellen!
    Succes in ieder geval!

16. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Lena ik gebruikte ook Bemfola en had mijn eerste FM na 1 week en ze waren gelijk klaar voor de punctie. Ik reageerde er dus behoorlijk heftig op. Geen overstimulatie want had maar 4 eitjes maar ze waren al 20mm dus dat voelde ik gewoon heel erg goed. Dat is niet vreemd. Hopelijk ben je morgen gewoon al lekker ver!

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wat fijn, dat je na 1 week spuiten van Bemfola al klaar was voor de punctie. Ik vermoed dat hier ook al heel wat gebeurd is. Hopelijk zijn ze al mooi gegroeid! Ik heb wel PCOS, dus meestal heel veel eitjes die klaarzitten. Raar genoeg nooit veel bij de punctie. Misschien lege of sommigen niet groot genoeg. Ik heb ook wel een klein beetje schrik voor de punctie zelf, die nu zo dichtbij lijkt te komen. In Gent gaat het er anders aan toe dan in Leuven. Raar dat mijn man er nu bij mag zijn. Dat was absoluut niet het geval in leuven. Ik ben echt zenuwachtig! Ik denk dat als ze me niet in slaap doen, dat ik gewoon zelf mijn ogen dicht ga doen. Ik wil dir gewoon niet bewust meemaken, die punctie! Wij gaan de avond voordien ook op hotel moeten, want anders zijn we nooit op tijd in Gent. Het ziekenhuis raadde ons Holiday Inn Express aan of zoiets? Waar logeerden jullie? Wij zoeken een hotel waar we na 22u30 nog binnen kunnen. Ik werk tot 21u... Ben wel van plan om de avond voor de punctie nog volledig te werken en pas na mijn laatste patiënt naar Gent te vertrekken.

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Vandaag eerste FM gehad. Veeel follikels tussen 11 en 17 mm. Ik denk wel 30 ofzo. Die gaan niet allemaal groot genoeg zijn bij de pick-up hoor, dus mij gyn zegt dat het geen overstimulatie is. Gent heeft wel nog niet gebeld. De resultaten zijn doorgefaxt. Ik verwacht nu een telefoontje met verdere instructies. Vermoedelijk donderdag terug op cotrole bij eigen gyn of in UZ Gent. De laatste FM wordt in Gent zelf gedaan. Ik denk dit weekend of begin volgende week pick-up. Mijn follikels gaan ze laten doorgroeien tot 24 mm. 17 mm is nog niet rijp genoeg voor mij. Mijn oestradiol blijft heel lang laag en stijgt pas voldoende bij grote follikels (> 24mm). Ze hebben in UZ Gent beslist om langer door te stimuleren deze keer. In Leuven had ik al pick-up bij follikels van 17mm soms... Mijn oestradiol was laatste keer 500 en het moest minstens 1200 zijn!! Pick-up dus veeeel te vroeg. Deze keer heb ik geëist om mijn oestradiolwaarde beter in de gaten te houden en ga ik er straks, als ze bellen, ook zelf naar vragen. Ik zal het zelf ook mee in de gaten houden deze keer.

Fijne dag dames!

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lena: zo dat is mooi wat, dat verklaart ook wel je gevoel! Daar zitten vast genoeg bij die wel groot genoeg worden. Heel goed dat je er nu zelf ook bovenop zit, het moet gewoon allemaal wel goed gaan. Hopelijk dat Gent daar zelf ook wat strakker op zit. Succes!!

20. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja Lena Holiday Inn Express is 200 meter van het ziekenhuis. Prima en betaalbaar en je kan er 24 uur per dag in en uit checken. Veel succes alvast.

Deel Deze Pagina