Ik kreeg net een berichtje van uz gent dat er 13 embryo's werden ingevroren! !!!!!! 😀😀😀😀😀 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Ik droom precies. Wat een ontlading! Wij kunnen dus wel bevruchtingen hebben, met geassisteerde eicelactivatie! Topteam Gent!!!!!
Wat een fantastisch nieuws, dat zijn heeel veel kansen! Wat fijn dat dit de behandeling is voor jullie.
Lena gefeliciteerd met zon mooie terugplaatsing en ook met die hoeveelheid cryos! Er wordt hier geduimd! Julia gaaf he nu echt met vertrouwen spullen kunnen kopen, straks wel foto's van de kamer showen he! Wat heb jij ook een net buikje zeg. Hier vandaag babyshower gehad super leuk maar nu gesloopt op de bank!
Gefeliciteerd Lena echt super fijn!! Hier nog iemand die gesloopt op de bank ligt. Ik kots alles eruit en heb zooo weinig energie over. Gisteren werd ik 33 jaar mijn laatste verjaardag voor ik mama word dus dat hebben we goed gevierd met vrienden. Zo'n 15 man die bleven eten en daarna nog een avond met party en co. Het was mega gezellig maar merk nu wel dat ik veel minder energie heb. Vanmiddag ook een vakantie geboekt. Eind mei gaan we lekker cruisen van Barca naar Rome heel veel zin in! Hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad!
Lena wat een fantastisch nieuws. Zo'n mooi aantal embryootjes. Ik duim voor jullie. Liz ik snap wat je bedoelt. Ik voel mij heel erg goed, maar ik voel ook wel dat ik sneller moe ben en minder snel recupereer. Gisteren was een hele drukke dag. Eerst ontbijt bij mijn bestie om haar te vragen als meter voor ons kleintje, daarna door naar het voetbal en dan nog naar een verjaardagsfeestje tot 1u vannacht. Vandaag heb ik echt nul energie...
Dat lijkt me echt vreselijk, zo misselijk zijn! Gelukkig is het meestal maar tijdelijk en gaat die periode echt voorbij! Hopelijk kan je snel beginnen genieten, want op deze manier is dat natuurlijk heel moeilijk! Ik zou het niet mogen doen, maar ik vraag me nu continu af of ik iets zou moeten/ kunnen voelen op dag 3 na de tp van een blasto (van 5 dagen oud)? Ik voel namelijk niet veel! Ik ben soms echt bang voor elk steekje dat ik voel. Daarnet kreeg ik mij mijn eerste patiënt ineens heel pijnlijke bovenbenen (zoals net voor mijn regels) en ik slaap erg slecht!!! Ik droom veel en word heel veel wakker... Van het piekeren zeker? Hebben jullie iets gevoeld in de periode tussen de tp en de test?
Siepie leuk een babyshower (dat ik dat zeg na al die jaren van het juist mijden van zulke dingen ). Je energie is beperkt he....haha! Ik zal zeker foto's van het kamertje erop zetten zodra het af het...duurd nog wel paar weekjes voordat de meubels er zijn! Liz, wat heerlijk vakantie saampjes....nog even genieten! Ik hoop zo dat je misselijkheid beter word, maar er is weinig over te zeggen. De een blijft misselijk de hele zwangerschap en de ander een paar weken. Zo jammer dat dit je zo beperkt. M676 wat super dat de kleine al wilt gaan staan, wel vroeg zeg sterk kindje . Ster, hoe was je weekendje? En hoe gaat het in je relatie? Al energie om te starten met een nieuwe poging? Yaraah, fijn dat je je zo goed voelt. Lena, het enigste verschil wat ik gevoeld heb de week na de tp is dat ik regelmatig behoorlijke buikpijn had. ....je gaat nu.ook.op alles letten natuurlijk. Vertrouw erop dat dit gaat lukken. Beschuitje, wil je even laten weten dat ik aan je denk! Hier lekker genieten van mn vakantie....Ohhh was er zo aan toe. Kan me nu focussen op alles wat ik allemaal nog moet doen!
Dag dames, hoe is het.. ? Ik zocht iets op het internet en kwam op deze site terecht. Ik was vroeger(+1.5jaar terug) ook actief op deze topic. Na 6 iui en 3 ivf pogingen, waar ik nooit zwanger uit ben geworden was ik uitbehandeld. Ik heb toen afscheid genomen hier omdat ik in een diep zwart gat terecht was gekomen. Ik was er helemaal doorheen. En guess wat, de maand erop ben ik spontaan zwanger geraakt. Inmiddels ben ik moeder van een zoon van 6 maanden. Nu denken jullie dat overkomt weer een ander en mij niet. Ja, zo dacht ik ook. Lieve dames geef de hoop niet op.. Ik weet het is makkelijk praten van deze kant, maar hoop doet leven.
Liz wat vervelend dat je zo misselijk bent en blijft. Is er geen ander medicijn dat helpt of heb je al de hele medicijnkast geprobeerd? Kijk je wel uit dat je niet uitdroogd?? Leuk nog een vakantie in het vooruitzicht. Wordt het jullie laatste vakantie met zn tweetjes of gaan jullie van de zomer ook nog? Siepie fijn dat het redelijk goed met je gaat zolang je je energie goed verdeelt . Je kunt al bijna gaan aftellen!! Is alles al bijna klaar? Pien wij waren ook niet gericht bezig hoor met op natuurlijke manier zwanger worden. We wisten wel dat we vrij vlot door wilden met onze cryo's ivm onze leeftijd en de grote kans dat het weer heel lang zou kunnen gaan duren. Vandaar ook het besluit om niet meer aan de pil te gaan, zodat je dan niet weer moet ontpillen na een paar maanden. Groot gelijk dat je geniet van wat je hebt!! Ster hoe is t met je? Hoe was jullie weekendje weg? Heeft t jullie relatie weer een boost gegeven? Beschuitje ook ik denk aan je. Klaproos mocht je nog meelezen, ook jij bent nog in mn gedachten. Julia dat waren een spannende tijden voor jullie met de 20-weken echo. Gelukkig is uiteindelijk alles goed gekomen en is de kleine helemaal goedgekeurd. Moest jij eigenlijk niet dat drankje drinken om te testen op suiker? Zo'n feest is t niet hoor, maar dacht dat dat altijd de standaard test was. Nu heerlijk genieten van alle voorbereidingen. Lena wat super dat de behandeling in Gent zo'n groot succes is!!! Echt heel goed dat het allemaal blasto's zijn en dan ook nog 13!!!!cryo's. Kan me voorstellen dat je dolgelukkig bent met dit resultaat na de vorige pogingen. Nu duimen dat je emmy in je buik goed blijft groeien en je over een aantal dagen een positieve test hebt . Weet je al wanneer je gaat testen? Oh en ik heb nooit iets gevoeld van een innesteling of zo hoor dus dat hoeft echt niet. Yaraah super dat de combinatietest goed was. Ik dacht echt dat je met 12 weken het geslacht nog niet kon zien. Dit ontwikkeld zich toch pas rond de 14 weken? Of heeft de arts gekeken naar de nub? Zou wel leuk zijn n jongen , is alweer een tijdje geleden hier in t topic.. m676 wat gaat t dan opeens snel hè met die kleintjes! Liz nav je vraag van of je een wieg moet aanschaffen....wij hebben het niet gedaan. In eerste instantie wilden we hem ook gelijk op zn kamertje leggen, maar toen hij er eenmaal was hebben we zijn ledikant toch bij ons gezet. Nu hebben wij gelukkig een grote slaapkamer en past dit ook. Dit hebben we ca 2 weken volgehouden en toen is hij toch naar zn kamer gegaan, omdat meneer zoveel herrie maakte tijdens het slapen dat wij niet meer aan slapen toekwamen . Maar het blijft natuurlijk jullie beslissing en wat het beste voelt voor jullie. Nijntje ik herinner me jou nog wel , Wat fijn dat het jullie uiteindelijk nog zelf gelukt is en je nu een mooie zoon hebt Ego. Hier gaat alles goed. Merk eigenlijk niet dat ik zwanger ben behalve dat mijn buik toch al een behoorlijke proportie heeft aangenomen , gaat in ieder geval een stuk sneller nu. Volgende week heb ik de combinatietest en ook gelijk de suikertest. Met T gaat t super goed. Echt leuk om de ontwikkeling te zien.
Wow Nijntje, wat een verhaal! Dat is echt wel een wondertje!! Mooi! Ik moet 11 mei een bloedtest laten doen op HCG... Spannend! Te spannend eigenlijk! Nu we eindelijk, na al die tijd uit onze negativiteit zijn getrokken, heb ik wel wat schrik voor een negatieve test. (terwijl we negatieve tests tot nu toe wel gewend waren) Beschuitje en Ster, hoe gaat het met jullie nu?
Boboke wat een wonder toch hé dat er opnieuw een kleintje groeit in je buik en spontaan dan nog wel. Mijn bestie is ook zwanger van haar tweede en haar buikje groeit ook een stuk sneller hoor. Ik weet niet hoe het zit met het geslacht en vanaf wanneer je het kan zien, maar de gyn was toch wel heel zeker dat hij een mannelijk geslachtsdeel kon zien... Lena 11 mei zal er gauw zijn meid, zoek maar veel afleiding. Ik weet 1 ding ik voelde deze ronde niets en dacht echt dat het ook gewoon niets zou zijn, maar toch... Dus niet teveel vastpinnen op wat je wel of niet zou moeten voelen. Ik duim heel erg hard voor jou. Nijntje een heel verhaal, maar wel met een heel mooi einde.
Dames, mag ik eens een heel vreemde vraag stellen? Ik heb sinds 1 dag na de terugplaatsing, vooral s avonds, heel veel last van kou. Over mijn hele lijf. Ik kan voor de openhaard gaan zitten met een deken en het nog kou hebben. Ik weet echt niet wat er is. Ik ben niet ziek, voel me goed. Ik vroeg me alleen af of iemand dit herkent? Iemand dit ook al gehad na de terugplaatsing? Of zou het een teken van een late overstimulatie kunnen zijn? Ik had wel 23 eicellen. Op dit moment zit ik dus met mijn jas aan binnen in de zetel. Ik heb broekkousen aan en daar boven 2 paar sokken. Het is 23 graden binnen...
Na een douche heb ik heg ijskoud. Ik ben iemand die het anders nooit kou heeft. Altijd zweten... veel te warm hebben... En nu zoooo kou. Ik warm niet op. Zelfs niet met een berg dekens op mij. Wat kan ik nog meer doen? Zou ik naar Gent mailen? Misschien heeft het een logische verklaring of is er toch een teken van overstimulatie?
Lijkt me geen overstimulatie of heb je ook veel buikpijn?aangekomen in gewicht? Kruik bij je voeten proberen? Ik heb er eerlijk gezegd geen verklaring voor. Meet je temperatuur anders is.
Nee hoor, ik heb echt helemaal nergens last van. Mijn benen zijn zwaar en vermoeid, zoals tijdens mijn regels en ik heb het regelmatig ijskoud. Dat is alles. Geen griepje ofzo, geen koorts...
Beste Lena op het moment ga je je van alles voorstellen. Alles kan een teken of 'kwaal' zijn. Het is helaas een bijkomstigheid van de wachtweken. Niemand kan je hier zeggen of het juist wel of juist niet een goed teken is. Laat het over je heen komen. Helaas speelt ons hoofd ook vaak een grote rol in 'symptomen'. Zo veel mogelijk ontspanning en afleiding zoeken werkt het allerbeste. En ergens deze week een testje wagen kan je ook al helpen! Ik duim voor je.
Ik denk dat kou hebben niet echt een zwangerschapsymptoom is. Heb ik toch nog nooit gehoord. Ik vroeg me gewoon af of het normaal kan zijn na een zware stimulatieperiode. Ik heb nog steeds een opgeblazen buik, maar verder geen last en geen pijn gelukkig. Die kou is echt vervelend. Ik heb het normaal al tijd te warm. Mijn man moet superhard stoken in huis (houtkachel) en dan helpt het nog niks. Hij zit ondertussen te zweten en geeft het Veel te warm. Misschien gaat het vanzelf wel weer over. Ik probeer me niet te veel zorgen te maken. Ik pak me dik in. Ben gekleed zoals in de winter, met dit mooi weer. Daar trek ik me niks van aan. X
Overstimulatie heeft andere symptomen zo ver ik weet. En koud of warm hebben zijn wel degelijk zwangerschapssymptomen. Maar het wordt aankomend weekend 27 graden dus hopelijk is je probleem snel opgelost!