wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.337
    8.342
    113
    Amsterdam
    Pien wouw jullie kleine man bijna alweer 1 jaar leuk hoor! En zo te lezen verveel je je absoluut niet en heeft je man al een idee hoe hij het feestje gaat houden/doen?

Yaraah gaaf dat het dus echt een jongetje gaat worden, jammer dat je niet wat leuke dingen op de markt hebt kunnen vinden. Of heb je nu toch al ergens anders wat spulletjes gekocht?

Liz echt je schoonmoeder klinkt niet leuk en ook totaal niet steunend het is al zon verschrikkelijk spannende tijd voor jullie en dan dat er ook nog bij hebben, verschrikkelijk gewoon. De tijd kruipt zeker voorbij richting de uitslag. Wel leuk om straks idd nog een echo te doen, hoe is het met je misselijkheid?
    En wat een lief buikje heb je!

Lena vast heel veel succes met de volgende TP. Ik kan je niet echt antwoord geven op je vraag omdat ik in al die dingen niet heel erg geloof en er ook nooit wat mee gedaan heb. Ik kan denk ik alleen maar zeggen wat dat betreft je moet doen waar je je prettig bij voelt zodat je er zo ontspannen mogelijk en vol vertrouwen weer in gaat. Ik heb met onze terugplaatsing helemaal niks anders gedaan dan normaal, enige is geen alcohol drinken en verder gewoon alles gedaan zoals altijd.

M676 snap dat dat moeilijk is hoor nu de spullen weg doen verkopen je sluit idd weer een hoofdstuk af, maar zo te lezen is ze ook al heel druk bezig je andere dingen te laten zien! Wat goed dat je aan het sporten bent zeg, hoe is het nu met je algehele conditie?

Julia gefeliciteerd met de mijlpaal, zo is er elke keer weer eentje haha. Ik blijf van het bewegen ook echt genieten het is zo speciaal!

Boboke hoe gaat het met jouw en met de zwangerschapsdiabetes?

En voor de meiden die ik ben vergeten een zwaai!

Nu nog 2 weekjes werken, dat gaat opzich nog wel kan me ook niet voorstellen dat ik straks thuis zit en wat ik dan in hedensnaam moet gaan doen met mn dag! Alleen 2 weken geleden een presentatie voor mn opleiding moeten doen en nu maandag weer daar ben ik dus nu wel helemaal klaar mee merk dat ik me daar nu eigenlijk even niet meer mee bezig wil houden maar ja dat moet. Verder op de al bekende kwaaltjes voel ik me goed en de dame ligt nu al bijna 2 weken in hoofdligging, het is ongelofelijk maar waar! Wel nog veel harde buiken maar goed dat is al vanaf 24 weken zo dus daar schenk ik ook maar niet teveel aandacht meer aan.

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb de uitslag net binnen gekregen per post en er is GEEN afwijking gevonden!!!!!! Zo opgelucht

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O, wat fijn zeg! Wat een opluchting!!!!! En nu genieten!

4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.337
    8.342
    113
    Amsterdam
    Liz gefeliciteerd!!!! Wat zal dat een opluchting zijn na al die spanning en laat het genieten dan eindelijk eens voor jullie gaan beginnen!
    Even nieuwsgierig weten jullie het geslacht dan ook al?

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wow Liz, wat een super nieuws! !!! Gelukkig!
    Gek eigenlijk dat jullie die uitslag per post kregen hè. Dat zal de meest spannende brief ooit geweest zijn.

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Liz gefeliciteerd!!! Wat zal dat n opluchting zijn voor jullie. Dan kunnen jullie nu eindelijk gaan genieten!!!

Voor de rest even zwaai, ben geveld door de buikgriep dus niet zo veel puf om op iedereen te reageren.

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Liz, wauwwwww! Wat een heerlijk nieuws!!!

Siepie, jullie eigenwijsje gelukkig in hoofdligging! Mooi.
    Ben je voor je studie nu een tijd klaar? Fijn dat het zo goed gaat.
    Mijn conditie lijkt nu echt terug te komen! Heel fijn!

Lena, geen idee. Kruik, waarmee thee, in bad, tja, verder kom ik niet! Hopelijk heb je het snel weer warm.
    Ben het met siepie eens; doe wat goed voelt, al is dat soms moeilijker gezegd dan gedaan.

Boboke, buikgriep heeft jou dus ook geveld. Beterschap!

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz wauw heerlijk nieuws. Nu kan je genieten.

9. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja bedankt meiden we zijn mega blij! Gisteren lekker gaan eten met mijn ouders en zus en bij thuiskomst nog met een groep vrienden geproost (zij champagne ik radler 0.0%). Moet inderdaad nu gewoon gaan genieten al voelt het nog wat onwerkelijk. Donderdag heb ik de geslachtsbepaling pretecho ik hoop dat er iets te zien is :)

Lena ik sluit me aan bij de rest. Niet te veel focussen erop (heel moeilijk weet ik) ontspanning zoeken in bad, kruik, dikke sokken, thermo kleding en gewoon lekker stoken waarom niet.

Boboke veel beterschap het heerst geloof ik behoorlijk. Vervelend hoor! Heb je al uitslag van je bloed en suikertest?

Siepie succes morgen met je presentatie ik heb veel respect voor al die vrouwen die ook nog werken, studeren etc. Hopelijk draait mevrouw snel om!

M676 dat tijgeren lijkt me echt heel erg leuk! Al moet je natuurlijk wel heel erg opletten hoe mobieler ze worden. En ja afscheid nemen van spullen lijkt me ook heel lastig hoor!

Julia super 26 weken alweer voorbij! Hoe voel jij je? Heb je al een flinke buik of valt het nog mee?

Yaraah alweer 17 weken zo leuk dat je net voorloopt op mij! Nog 3 weken tot de 20 weken echo! Heb jij daar zin in of maak je je nog ergens zorgen over? Hoe gaat het met je gewicht? Al een beetje aan het wennen?

Pien wat gaaf Denemarken! Staat ook zeker op mijn lijstje lijkt me heel mooi. Fijn dat je alweer bijna een dreumes in huis hebt!!!

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goed nieuws liz 😘

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Liz, wat een goed nieuws! Nu eindelijk proberen te genieten he !

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liz: wat een super goed nieuws zeg!! Nu idd lekker gaan genieten!

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Beschuitje, hoe gaat het nu met jou?

Ik heb vandaag een babyshower mee georganiseerd voor mijn beste vriendin. Ik vond het heel lastig... Al die spulletjes die zij cadeau kreeg. Uren praten over baby's en alles daar rond.... Wanneer is het eindelijk eens aan ons? Of is het ons nooit gegund? Het doet in ieder geval onze relatie geen goed! Ik ben mijn man echt aan't afstoten... Ik heb behoefte aan rust en met rust gelaten worden, dus geen knuffels en geen kus, ook geen intimiteit meer. (al maanden niet meer)
    Dat is toch niet normaal? Ik weet niet hoe ik me terug positief kan gaan voelen hoor. Pfff:(

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    #4334 yaraah, 23 mei 2016
    Laatst bewerkt: 23 mei 2016
    Liz echt heerlijk dat jullie zo'n goed nieuws kregen en ik denk wel dat je op de pretecho wel wat te zien zal krijgen. Ik ben zo benieuwd wat het zal worden bij jullie.

Lena: het is echt een moeilijke periode en ik heb het er vroeger ook vaak moeilijk mee gehad en ik heb ook mijn deel babypraat en zo gehad, maar ooit lukt het jullie eens en jullie relatie is heel belangrijk dus probeer een romantisch weekendje in te plannen met je partner en geniet vooral van elkaar. Dat heeft ons zo ver gebracht...

Ego: ik ben nu zo'n 5kg bijgekomen, maar ik probeer dit momenteel beetje stabiel te houden met voldoende beweging, extra yoga en gezond eten. Het is voor mij wel een troost te weten dat ik nog steeds in bepaalde broeken kan dus het meeste gewicht zit op mijn borsten en mijn buik.

En voor de 20 weken echo ben ik niet echt bang. Bij de 16 weken heeft de gyn ook al een heel uitgebreide controle gedaan en alles zag er echt goed uit dus ik denk dat met 20 weken nu niet echt iets naar buiten zal komen...

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Weet iemand van jullie Hoe embryo's worden ingevroren in UZ Gent? Elk afzonderlijk of per 2 a 3 samen? Ik moet nog tot 8 juni wachten om een antwoord te krijgen op mijn vragen. Ik heb het zo moeilijk de laatste dagen. De babyshower van mijn beste vriendin gisteren heeft er ook geen goed aan gedaan. Heel de namiddag toneel moeten spelen (doen alsof ik vrolijk ben).

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lena mijn embryootjes werden in UZ Gent altijd per 1 ingevroren.

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oh dat zouden wij ook fijner vinden, als ze onze embryootjes ieder apart ingevroren hebben. We hadden schrik dat ze per 3 zouden zitten ofzo. Als ze na de ontdooiing dan nog alle 3 zouden leven, gaan er steeds 1 of 2 embryo's verloren. Dat leek ons zo'n benauwde gedachte.
    Dit stelt me al enigszins gerust. Dank u Yaraah!

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lenamill het is nog steeds voorbij tussen ons. We hebben nu beiden rust van elkaar genomen. Ik hem hem al dik drie weken niet gesproken, erg lastig want rust krijg ik er niet van hoor. Hopelijk komt het nog goed maar dat vertrouwen wordt elke dag minder moet ik zeggen. Zeker nu ik niks meer hoor. Ik ben wel enorm goed aan het afvallen ( was ik al een tijd mee bezig voordat de relatie over ging) en ben inmiddels al veel afgevallen. Dat voelt wel goed. Maar daar is ook alles mee gezegd. Verder een Vriendin verloren die mij heeft laten vallen als een baksteen. Dus ben wel erg verdrietig, maar meiden ik zal jullie er niet teveel mee lastig vallen met mijn verdriet.

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Jouw verdriet mag er ook zijn, beschuitje. We zitten hier niet alleen maar voor de lollige dingen. Ik leef met je mee en ik hoop echt van harte dat er voor jou betere tijden zullen komen!!

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ja beschuitje, je moet weten dat je hier altijd terecht kan. Als je iets van je af wil schrijven...als je wat troost zoekt... Ik kan jammer genoeg wel begrijpen wat je voelt. Ik en mijn man leven ook al maanden naast elkaar. We leven als broer en zus in hetzelfde huis. Ik heb soms echt schril. Wat als ik binnenkort niet zwanger word? Gaan we dan samen blijven? Ik wil hem terug even graag zien als vroeger, maar dat lijkt niet meer te lukken. We hebben precies te veel tegenslag. Als hij me knuffelt, duw ik hem weg. Ik mag dat niet doen hè. Ik zie hem wel nog graag!

Deel Deze Pagina