wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussion in 'MMM clubs' started by ster80, Jul 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Lieve Beschuitje jouw verdriet mag je hier zeker van je afscrhrijven. Daarvoor zijn wij hier ook hé.

Lieve Lena zoals reeds eerder gezegd, moet je ook blijven werken aan je relatie en je mag zeker je man niet van je afduwen. Ik heb vooral bij mezelf ontdekt dat mijn man en ik in een periode van rust weer naar elkaar toe groeiden. En ik ben er zo blij om.

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lena, ik ging nooit naar babyshowers, zei altijd af. Ik vond het niet nodig om mezelf te pijnigen en allemaal baby praat te horen. De meeste begrepen het wel en zo niet jammer dan. Ik kies voor mezelf.
    Ik herken idd wel die afstand zeker als je al een paar mislukte pogingen hebt gehad. Probeer in de rust maanden samen leuke dingen te doen en weer naar elkaar toe te groeien. Vergeet niet dat jullie er allebei op een andere manier mee omgaan!

Beschuitje....wat super knap dat je al zo bent afgevallen. Begrijp dat het erg moeilijk is zeker nu jullie even afstand hebben genomen van elkaar. Het kan ook gewoon even nodig zijn om weer tot jezelf te komen. Ik hoop zo voor je dat het nog goed komt. Je mag hier gewoon alles delen hoor! Voel je zeker niet bezwaard, leef met je mee.

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Beschuitje ik sluit me aan bij de rest meid. Het is absoluut niet zo dat we hier alleen zijn om over baby's te praten. Kijk alleen de titel al van onze groep. Jouw situatie is er eentje die we allemaal best wel een beetje herkennen. Helaas is het bij jullie steeds slechter gegaan. Maar dat is ook direct te wijten aan het traject. We leven allemaal mee omdat we het zo goed kunnen begrijpen. Het traject is zo zwaar dat jullie uitkomst er eentje is die we allemaal in ons achterhoofd hadden op een bepaald moment. Delen en er over praten is goed en daar zijn we juist voor! Ik haal ook veel steun uit deze groep. Veel sterkte meis!

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Nog even een klein ego berichtje voor mijn vakantie morgen. We krijgen een MEISJE Yoehoeeeeeeeeee mega blij mee!

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Joepie, een meisje! Leuk hoor. Gefeliciteerd. Nu lekker shoppen voor jurkjes :)
    En fijne vakantie!

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Wat leuk Liz, zen meisje! Stiekem droom ik ook van een dochtertje. ☺ Staartjes maken, leuke jurkjes, ... Geniet ben jullie vakantie.

Wij tellen af tot 8 juni. Dan hebben we een gesprek in gent voor de cryoterugplaatsing. We gaan 2 dingen vragen en ik heb geen idee wat de dokter gaat antwoorden, maar wie niet waagt. ..
    we zouden graag 2 cryo's teruggeplaatst krijgen EN we zouden het zo willen plannen (met de pil lijkt dat haalbaar ) dat de cryo's worden teruggeplaatst in mijn week verlof eind juni. Ik heb geen idee hoeveel tijd ik moet rekenen voor mijn baarmoeder klaar te krijgen voor de terugplaatsing. Ik ga dus wel wat gestimuleerd moeten worden. Als ik op 8 juni meteen stop met de pil en mijn regels laag doorkomen, is df terugplaatsing denk ik de voorlaatste week van juni. Ik heb het die week enorm druk op de praktijk. De zomer planning moet dan met alle patiënten worden meegegeven. Ik heb dan waarschijnlijk ook nog wat rapportbesprekingen en mdo's...Veel te druk voor een innesteling. Zouden ze hier begrip voor hebben denken jullie?

7. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Liz wauw een meisje. Leuk. Genieten nu maar van dat wondertje in je buik en van je vakantie

Lena: wie niet waagt, niet wint. Ik heb ook zelf beslist dat ik een pauze wou van 3 maanden alvorens weer een nieuwe poging te wagen, dus ik zie niet in waarom jij niet zou kunnen vragen om alles een beetje te plannen rond jouw werk

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Liz gefeliciteerd een meisje, wat super leuk! Geniet van je vakantie!

Lena, je kan het altijd vragen, hoop dat de artsen met je mee willen denken.

Yaraah Hoe gaat het? Groeit je buikje al?

Hier gaat alles goed, druk met de babykamer. Merk wel dat mn energie level low is, maar voel me opzich nog goed.

9. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    wauw Julia jij al 27 weken...

Ja mijn buikje begint wel te groeien. Vandaag zei de kassabediende in de winkel tegen mij dat ik er goed uitzag met mijn tuinbroek aan. Ze vindt dat heel mooi als je zwanger bent. Dat vond ik dus wel leuk om te horen dat de mensen het beginnen te zien.

Ik voel de kleine ook al sinds een week en wat is dat een heerlijk gevoel...

10. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien nog gefeliciteerd met je zoontje! Alweer 1 jaar. Hoe was zijn verjaardagsfeestje?

Liz toch een meisje :D! Had ons gevoel t toch goed. Een beetje laat misschien, maar fijne vakantie nog.
    Je vroeg nog naar de uitslagen. Combinatietest was gelukkig helemaal goed. De suiker is op t moment nog onder controle met alleen een dieet.

Lena heel die mmm valt ook niet mee en kan behoorlijk belastend zijn voor je relatie. Wij vrouwen staan er qua gevoelens toch vaak anders in dan mannen, tenminste zo ervaar ik dat. Misschien weer eens iets leuks doen met zn tweeen of een keer een weekendje weg of zo?
    Nog maar een kleine week tot je gesprek en hopelijk kan je dan weer snel van start.

Yaraah wat fijn dat je zo veel vertrouwen hebt en je ook goed voelt. leuk dat je de kleine ook al voelt. Wanneer heb je de 20-weken echo?

Beschuitje dikke knuffel meis. Het is echt ontzettend zwaar. Knap dat je ondanks alle stress toch bent afgevallen, je hebt ooit geschreven dat je een emo-eter bent dus dat is nu extra zwaar om toch door te zetten met het afvallen.
    En we zijn hier ook voor elkaar in slechte tijden dus als je behoefte hebt om je hart te luchten gewoon doen!!

Julia fijn dat het goed met je gaat op een laag energieniveau na dan ;). Gewoon lekker rustig aan doen en je af en toe laten verwennen.

Siepie ben je ondertussen al met verlof? Hoe gaat t met de harde buiken?

m676 wat heerlijk dat je je steeds beter voelt en je energie weer terug komt. Gaat alles goed met de kleine?

Ster hoe gaat t met jou?

11. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Boboke hoe gaat het verder met jullie en kleine T en de kleine spruit in je buik?

Ik heb de 20 weken echo op 11 juni, dus nog een weekje wachten. Gisteravond was de kleine zo actief in mijn buik dat hij tegen mijn hand stompte die op mijn buik lag. Ik wou dit deze ochtend ook proberen laten voelen aan manlief, maar de kleine had geen zin...

12. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah dat is al bijna! Ik vind t altijd wel leuk om de verschillen te zien met België. Jij hebt altijd je echo's op zaterdag, dat doen ze hier alleen door de week.
    Met mij, T en de kleine spruit gaat t prima.

Ego. Vrijdag gehoord dat ze ivm de diabetes zo vroeg in de zwangerschap een guo willen ipv een seo. Dus deze staat nu voor begin juli. We zijn precies rond de 20 weken op vakantie dus beetje lastig plannen.
    Zaterdag hebben we een pretecho gehad en we krijgen nog een zoon :)!!

13. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Jeej Boboke nog een zoon

Lena jij bijna naar Gent

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Inderdaad Yaraah. Morgen naar Gent. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Vermoedelijk krijgen we uitleg over de cryoterugplaatsing. Geen idee wanneer wij een terugplaatsing gaan hebben. Duurt dat lang in een gestimuleerde cyclus?

15. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Lena: succes morgen, hopelijk kun je vlot een cryo teruggeplaatst krijgen!

Liz: ah wat leuk een meisje!!
    Bobo: jij weer een knul, ook prachtig! Een broertje voor T :)

16. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Lena ik heb steeds cryo terugplaatsingen gehad in een natuurlijke cyclus dus ik weet niet hoe lang het zou duren in een gestimuleerde cyclus. Ik hoop dat je snel een tp zal hebben

17. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Boboke wat leuk nog een zoontje lijkt me ook voor jullie andere jongen heel erg fijn een broertje! Hoe voel jij je nu verder?

Lena succes in Gent ben benieuwd of ze iets anders gaan doen. Ik vind het een heel fijn ziekenhuis die goed meedenken. Blijf er in geloven. Was ook hun boodschap aan ons. Houd je einddoel in zicht en daar heb ik veel aan gehad!

Yaraah spannend die 20 weken echo! Ik kijk er een beetje tegenop eerlijk gezegd. Hoop maar dat alles gewoon gaat zoals het moet. Ik moet eerlijk zeggen dat nu ik niet meer overgeef vaak denk zou alles wel goed gaan? Alsof ik kwaaltjes nodig heb. Kan me herinneren dat jij dit ook wel eens had. veel succes ik geloof as zaterdag?

Hoe gaat het met alle andere dames?

Ik ben net terug van vakantie. Mijn lieve vriend heeft me ten huwelijk gevraagd op een bergje in Portofino in Italie met een eigen ontworpen ring. Ontzettend lief. Verder gaat het eigenlijk wel goed. Ik voel de baby alleen niet wat me wel wat onzekerheid geeft. Al weet ik het ook niet zeker want voel van alles maar denk vooral krampen en darmen.

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    O wauw, Liz! Je hebt ja gezegd neem ik aan? :D
    Je kunt de baby echt ieder moment gaan voelen hoor. Dat zal vast een opluchting zijn.

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Waauw Liz, proficiat! !

Vandaag in Gent waren ze heel positief. Prof DS zei dat ze 13 cryo's nog niet heeft meegemaakt in haar carrière. Ze gaf ons 80 procent kans dat ik zwanger zou worden binnen de 4 terugplaatsingen. Ik zou nu elke maand een terugplaatsing krijgen. Geen rustperiode meer tussen 2 terugplaatsingen. Ik kan zelf wat timen met de medicatie die ik moet slikken. Wel krijg ik telkens 1 embryo en geen 2 tegelijk. Vanaf wanneer beslissen ze in gent om er 2 terug te plaatsen?

20. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Wauw Liz gefeliciteerd met de verloving. Ja ik had ook soms wel het gevoel dat ik kwaaltjes nodig had om me zwanger te voelen...Onze kleine prins ben ik beginnen voelen tussen week 18 en 19 dus jij zal dat ook wel gauw voelen... Eens het echt jouw kleine meid is, dan zal je wel snappen dat het dat is en niet jouw darmen of zo...

Lena: wat goed dat ze in Gent zo positief zijn. Nu moeten jullie er ook gewoon in gaan geloven dat het zal lukken en dan komt alles goed.Normaal plaatsen ze in Gent 2 emmies terug vanaf 3 mislukte pogingen

Share This Page