Hoi allemaal! Beschuitje hoe is het nu met jou? Wat pittig alles wat jij de afgelopen tijd hebt meegemaakt zeg en dan weet je ook nog af te vallen. Liz gefeliciteerd dat jullie ook een meisje krijgen en gefeliciteerd met jullie verloving!! Maar de misselijkheid en overgeven is dus helemaal weg begrijp ik dat nou goed, zo ja wat fijn! Ik heb vanaf week of 20 tot 26 me ook heerlijk gevoeld moet ik zeggen toen kwamen er weer nieuwe kwaaltjes Ik voelde haar rond de 19 weken alleen twijfelde ik toen wel de hele tijd of het echt zo was sommige voelen de kleine pas na 24 weken. Lena wat super dat de gyn zo positief is zeg en dat je ook geen rustmaand hoeft te houden. Als je daar wel aan toe bent zou ik dat wel aangeven hoor. Moet zeggen onze arts was ook zo positief en die heeft gelijk gekregen dus wie weet! Geen idee wanneer ze in gent beslissen om 2 terug te plaatsen in Nederland volgens mij bij de 3de poging en het is al jullie 4de icsi, anders moet je dan gewoon navragen? Julia hoe is het met jou alweer wat meer energie terug? Boboke gefeliciteerd met nog een jongen! Hoe is het nu met de diabetes? Waar gaan jullie naartoe op vakantie? Yaraah jij voelt jouw kleine man dus ook al heel gaaf he. Vast heel veel succes en vooral plezier met de 20 weken echo zaterdag. Elke echo blijft toch weer altijd heel mooi! Pien hoe is het met jullie? Sorry voor mijn kleine afwezigheid, was bezig met afronden werk en heb deze week vooral heel veel afspraken gehad met vriendinnen en zusje etc. Dus vermaak me nu nog wel hehe. En nog veel hilarischer een soort gelijke wieg als die van ons staat nu toch in het stedelijk museum, nu staat die van ons er ook vanaf morgen voor 2 weken. Eerst heel erg getwijfeld maar de afspraak gemaakt dat ze hem binnen een dag weer terug kunnen brengen als ze geboren is en we krijgen van hun een leenwieg. Is toch wel heel speciaal dat de wieg in het stedelijk staat en dat daarna onze kleine meid er in ligt. Verder voel ik me redelijk niet al teveel last van de warmte etc, probeer vooral te genieten.
Siepie voor jullie komt de geboorte toch wel steeds dichterbij. Spannend, straks houden jullie kleine prinsesje in jullie armen... Wat bijzonder van die wieg. Echt leuk om later aan de kleine meid te vertellen.
Komt zeker dichtbij en net bij vk geweest ze zit al goed vast in m'n bekken, dus mochten de vliezen breken zijn er geen problemen Elke verloskundige vindt m'n buik zo leuk want ze kunnen alles heel goed voelen, blijven ze maar zeggen en dat heb je blijkbaar niet zo vaak. Ze kon de voetjes knietjes etc helemaal volgen en natuurlijk moest ze ook nog even schoppen! Vast een fijn weekend allemaal en geniet van het weer!
Ja hahaha ik heb ja gezegd! Siepie spannend zeg aftellen!!!! En super leuk en speciaal van dat wiegje!
Lena fijn dat de gyn zo positief was. Wanneer zal er nu ongeveer weer n tp zijn? Liz oh wat romantisch!! Gefeliciteerd!!! Ik was net even aan t spieken in t buiktopic en mooi buikje al. Ik had jou als blondine voorgesteld Siepie mooie buik ook hoor. Nog geen striemen zo te zien? Nog maar even en dan is de kleine meid er al. Sterkte nog de laatste weekjes.
Hahahaha Boboke wat grappig! Ja je maakt je een voorstelling van met wie je kletst natuurlijk. Maar ik ben lekker donker Buikje gaat aardig. En die van jouw? Yaraah indd veel succes met de 20 weken echo die vind ik nog wel spannend!
Liz ook een mooi buikje! Zo grappig om te zien hoeveel verschil erin buiken is, zat foto's terug te kijken en denk pas bij 24 weken dat je bij mij wat zag. Boboke idd nog geen strepen maar heb nog steeds de angst dat ze er ineens zullen zijn, ik hoop het natuurlijk niet. Bij jou al wat zichtbaar, ze zeggen namelijk dat je het bij de tweede altijd sneller ziet. Yaraah nogmaals veel plezier bij de 20 weken echo morgen!
Ik geniet altijd mee van jullie verhalen. Dat geeft me kracht om door te gaan. Ik ga niet op iedereen afzonderlijk reageren, maar ik volg jullie wel allemaal en wens jullie allemaal een prachtbaby! Hier de eerste druppel rood bloed dus morgen starten met de progynova en dan op dag 12 en eerste echo. Als baarmoeder dik genoeg is starten met utrogestan en dan op dag 6 van de utrogestan een cryoterugplaatsing. Dus binnen minstens 18 dagen. Eind juni zal dit zijn, in mijn weekje verlof. Zalig! Geen stress. Hopelijk brengt het ons geluk! En als de lieve embryo wil blijven zitten, mag die in juli mee op vakantie naar heg Gardameer in Italië. 😍
Ik geloof dat ons kletsgroepje een beetje uit elkaar valt. Op zich niet heel vreemd omdat we begonnen met de MMM en vele moeder zijn geworden en andere niet waardoor het steunen van elkaar misschien wat lastiger is geworden. Ik persoonlijk snap heel goed dat als je IVF niet lukt of je relatie niet goed gaat dat je niet zit te wachten op baby verhalen of zwangerschapsverhalen, die zijn heel confronterend. Ik wil toch wel nog even kwijt dat ik heel veel steun heb gehaald uit deze groep en daar wil ik jullie allemaal graag voor bedanken! Wij hadden vandaag onze GUO en ons meisje was helemaal perfect. 20 cm lang en woog 330 gram (ongeveer) alle organen zagen er goed uit en functioneren goed. Ook had ze de 3 dagen achterstand in groei helemaal goed gemaakt en liep nu zelf voor. We zijn heel gelukkig. Nu alleen nog maar groeien!
Klinkt goed Liz.! Ik heb het erg druk de laatste weken, vandaar wat minder actief. Ik ben vandaag naar de gyn geweest omdat ik progynova slik 3 keer per dag, om de tp voor te bereiden. Mijn baarmoeder was 8,7 mm dik. Ik moet vanaf morgen utrogestan bij gebruiken en krijg dan normaal dinsdag de tp. Wel erg spannend. Tp om 12u, maar wij worden in de loop van die voormiddag nog opgebeld om te zeggen of tp kan doorgaan of niet. Alleen wonen wij ver van het ziekenhuis en kunnen wij niet thuisblijven tot de telefoon. Nu denken wij dat we best sowieso naar Gent vertrekken s morgens. We zullen in de buurt van het zh dan op telefoon wachten. Hopelijk kan de tp dan doorgaan. Hoe deden jullie dat? Jullie wonen toch ook niet vlakbij het ziekenhuis uz gent neem ik aan? X
Geweldig nieuws liz! Ikzelf ben meestal wat terughoudend hier met babyverhalen, omdat ik niemand wil kwetsen. Maar ik leef absoluut met iedereen mee!
Wat super goed nieuws Liz!! Lekker genieten van je groeiende buikje meid! Spannend Lena! Wij woonden ook niet super dichtbij het ziekenhuis van de terugplaatsingen, klein uurtje rijden. Wij werden in principe alleen gebeld als het niet door zou gaan. De kans dat het doorgaat is echter verreweg het grootst hoor, dus lekker positief blijven en inderdaad die kant maar oprijden!
Goed nieuws allemaal! Lena, succes!!! Ik zou ook gewoon gaan en ervan uit gaan dat het goed zit. We wonen zelf niet zo ver van het zh af dat ik er ervaring mee heb.
Liz wat een geweldig nieuws. Ik heb het zelf ook heel erg druk de laatste dagen en daardoor iets minder aanwezig op het forum. Lena meid ik had in UZ Gent 3 cryootjes en die zijn alle 3 goed ontdooit. Dus zoals Pien zegt, de kans dat de tp doorgaat is groter dan dat ze niet doorgaat. Ik duim voor jullie
Lena: voor ons is DD meer dan 3 uur rijden, dus wij moesten ook al vertrekken voordat duidelijk was of de cryo's het hadden gehaald. Wij hebben 2x een cryo tp gehad in DD, beide keren zijn ze goed ontdooid (de 2e is uitgegroeid tot onze jongste dochter). Gelukkig dus onderweg geen telefoon gehad. Heb je dag 5 cryo's? Die zijn heel sterk, kans op goed ontdooien is heel groot. In het UMCG hadden we onze eerste (niet-succesvolle) behandeling. Daar waren de embryo's op dag 2 ingevroren en hebben 2 van de 6 het niet gehaald. Maar toen kon de tp toch doorgaan omdat het niet de laatste waren die ze ontdooiden. En het UMCG is voor ons vlakbij, dus dat was ook geen probleem geweest.