Hihi bedankt jullie!! Dat is wel echt wat voor mij mimami Nou moet ik om half 7 naar mijn werk en ik ga echt wel daarvoor testen dus over 12 uur weten we het Het is zo vreemd wat ben bijna nooit tot een testdag gekomen zonder bloedverlies. Toch jammer dat het in dit geval niks zegt. Ik zou zoooo teleurgesteld zijn, maar ja daar weten jullie natuurlijk alles van.
Mimami, geen idee of je wel kramp ed krijgt. Ud, spannend! Ik hoop zo morgenvroeg te lezen dat het positief is!
O wat spannend U&D! Ik duim heel hard voor je! Mnr: hoe vergaat jou de wachtweken? Je bent in principe al 2 dagen verder dan ik. Hoe voel jij je? Ik vind het vanaf nu zo'n beetje wel lastig worden. Ik hoop eigenlijk zo dat ik iets ga voelen waar ik wat hoop uit kan putten, de innestelling ofzo . Maar nog niets gevoeld natuurlijk...
Ups super spannend!!! Ik voel het helemaal in mn buik zo spannend vind ik het voor je! K hooop t zo!!! Vanacht draaien de duimen non stop!
Helaas meiden, de tekst was onverbiddelijk 'niet zwanger'. Ik ben ontzettend teleurgesteld uiteraard, maar ja. Jammer genoeg ben ook ik niet degene die eens goed nieuws komt vertellen. Pien en mnr het is nu aan jullie! Heel veel succes deze loodzware dagen. Ik moet nu stoppen met de pillen en wachten tot ik ongesteld wordt. Daarna gelijk weer beginnen met de progynova. Hopen dat ons wonder tussen de laatste 5 cryo's zit. Allemaal bedankt voor het duimen en de lieve berichtjes afgelopen dagen!
He bah, weer geen goed nieuws, balen meid! Wat een akelige teleurstelling moet dat zijn! Mag je nu meteen door voor je volgende cryo? Geen maand rust dus?
Mimami: vrijdag is 2 weken na de punctie. Officieel mag ik pas na 16 dagen testen maar denk dat ik donderdag of vrijdag al test.
Aahhh nee wat jammer. Wat zul je je verdrietig voelen. Je hoopt er altijd zo op en dan doet het zoveel pijn als het niet gelukt is. Ga je weer meteen door voor cryo ? Ik vind 1 of 2 wachtmaanden altijd wel fijn om weer even op te laden en het verdriet te verwerken. Dikke knuffel meid! Pien en mnr nu is het aan jullie om goed nieuws te vertellen xxx
U&D dikke knuffel meid, echt balen, ik had het je zoooooo gegund Mnr & Pien nu is alle hoop op goed nieuws op jullie gevestigd.
ah klote ups Mnr bij ons in het ziekenhuis mocht het gewoon na 2 weken hoor. sommige houden idd 16 dagen aan. ik testte met 10 dagen al dik positief spannend voor je!
Ups and downs: ik had zo gehoopt op een 'up'... . Doe maar rustig aan, het duurt altijd even voor je de moed weer bij elkaar geraapt hebt. Dikke knuffel! All: aaahhhh vreselijk dit wachtbankje! Het lijkt wel steeds erger te worden naarmate je er vaker op zit . Ik voel he-le-maal niets dat op een innesteling lijkt, terwijl dat nu zo'n beetje toch wel geweest moet zijn... en al hoeft dat dan misschien niet, ik kan me niet voorstellen dat als ik zwanger zou raken ik achteraf niet zou kunnen zeggen dat ik geen voorgevoel had... Kwaaltjes worden allemaal weer minder zoals altijd. Ik wordt hier heel moedeloos van ook al weet ik dat ik dat het nog vroeg is, het is super moeilijk om het vertrouwen in een goede afloop te houden.
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt m676 - 2e kindje - ivf 2 - cryo sept/okt Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8 punctie/terugplaatsing/nod: mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8 Pien - eerste kindje - IVF 3 - punctie 25/8 - tp 27/8 - testdatum 11/9 cryo terugplaatsing: ups and downs - icsi1 - 1e kindje - nog 5 cryo's - wachten op cd1 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje
Bedankt allemaal. Heb vandaag een baaldag gehouden en voel me al wat beter. Ik ben nog nooit zo ontspannen en vol vertrouwen geweest als deze poging, dus ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen Ster, ik vind het fijn dat ik gelijk door mag. Het enige wat me kan helpen is weer bezig zijn voor een nieuwe kans. Ik wil gewoon dit jaar nog zwanger zijn! Weet dat het niet zo werkt hoor, maar bezig blijven werkt voor mij het beste. Pien ik snap je onzekerheid! Het is ook verschrikkelijk. Vind het nu ook veel erger dan vorig jaar met de iui's. Hou vol meid!! Mnr, snap dat je eerder wilt testen misschien kan het ook wel inderdaad. Met te vroeg testen blijf ik altijd denken dat het toch nog zou kunnen... Dat helpt me niet, dus dat doe ik maar niet meer. Fisher, mimami, doom, m676 en yaraah jullie ook bedankt!