Dank jullie wel allemaal! Lena onze kleine meid is ook ontstaan uit een cryo blastocyste van toen 6 dagen oud, dus wie weet!! Ik hoop het zou voor jullie!!! Ster jij ook even een virtuele knuffel en dank voor de felicitaties. Yaraah leuk he al die voorbereidingen dat vond ik namelijk ook altijd en het word zo ook steeds echter!! Geniet ervan zou ik zeggen dat hebben jullie ook wel verdiend! Liz hoe gaat het met jouw eigenlijk nog kwaaltjes, of voel je je goed. Nou ik hoef jou ook niet te vertellen hoe die operaties voelen haha. Beschuitje jij ook dank je wel voor de felicitaties, vind het gezien de omstandigheden waar jij in zit zo lief. Normaal succes met je ex en het gesprek. M676, we herstellen langzaam maar ja ook totaal 3 uur onder het mes geweest dus moet het de tijd geven he. Pien we hebben gelukkig nog 2 dagen verlenging gekregen ivm moeizame opstarten borstvoeding dame heeft een eigen willetje ik heb genoeg maar ene keer drinkt ze wel en de andere niet en door de gecompliceerde keizersnede en nu krijgen we dus nog 2 keer 8 uur dus dat is fijn! Zwaai naar de andere dames!
Siepie wauw je mooie meisje is geboren! Wat een prachtige naam en wat ziet er mooi uit! Heftig Hoe je bevalling verlopen is....nu herstellen en genieten. Lieve meiden ik ben jullie zeker niet vergeten maar voel me momenteel niet zo goed. ....moet daarnaast erg veel werken wat me enorm zwaar valt. Ik probeer deze week even tijd te maken om op iedereen te reageren. Lieve zwaai naar jullie!!!
Vandaag werd er een cryo-embryo teruggeplaatst van 6 dagen oud. Hij of zij was al volledig uit de schil gekropen. Volledig gehatched noemde de arts het. Ik ben benieuwd wat dit voor effect zal hebben. Op 8 juli mag ik de bloedtest laten doen. X
Dank je wel! De arts was ook wel positief, maar zelf proberen we neutraal te blijven denken. We wachten rustig af.xx
Dank je wel Yaraah! Ik hoop echt dat dit hem gaat worden. Ben wel blij dat ik verlof heb nu. Dan gaat alles rustig aan, wat wel goed is denk ik. X
Lena: fijn dat je nu even vrij hebt! Een weekje toch? Probeer maar wat leuke dingen te doen voor de broodnodige afleiding . Met ons gaat het goed, dank je 😊. zijn net 2 weken op vakantie geweest en nu nog een weekje thuis. We zijn flink aan het opruimen hier. Julia: wat vervelend dat je je niet lekker voelt! Misschien komt dat ook door de drukte op je werk? Denk om jezelf en je kleine spruit hè! 😘
Ik vind het eng en spannend. Ik voel niks. Geen enkel teken dat het gelukt is. Ik heb geen kou gehad over mijn heel lichaam (wat ik vorige keer dus wel had), enkel wat kou voeten en hoofdpijn. Geen flauw idee wat ik moet denken. Deze vrijdag is de bloedtest. Vandaag is embryo 12 dagen oud. Ik zou in principe al een licht positieve test kunnen hebben als het gelukt is, maar ik durf niet. Ik ben altijd zoooo teleurgesteld als er geen tweede streepje op komt, dat de test hier door de lucht vliegt...
Siepie wat is ze mooi!!!! <3 wat een droppie zeg. Ik kan nergens een naam ontdekken? Snap nooit zoveel van die profielen enzo hahaha. Maar hele mooie meid. Hoe gaat het nu met je? Begin je al te herstellen? Lena je hoeft ook niks te voelen hoor! Die wachtweken maak je jezelf helemaal gek alles kan een teken zijn van...Maar goed alleen geduld helpt je want dat heb je nu nodig. Ik zou nog even wachten met testen een dag of twee ofzo!! Succes Yaraah jeetje wat ben jij georganiseerd! Ik heb wat kleertjes en toen de luiers in de bonus waren van de week daar ook maar wat van ingeslagen maar dat is het hahaha. We moeten alles nog aanschaffen! Heb je al foto's van je kamertje? Ben benieuwd. Lieve Ster denk vaak aan je maar dat wist je vast wel. Voel me bijna schuldig dat het mij nu gelukt is zwanger te worden. Ik gun het jullie ook zo!! Beschuitje ook jouw situatie met je relatie is zo balen. Ik hoop dat jullie een manier vinden om alletwee weer geluk te krijgen, samen of apart. Pien hoe gaat het met jou? Julia waarom ben je niet lekker? Door de zwangerschap echt? Ben heel benieuwd!!! Ik kom net terug uit Normandie. Lekker een week alleen bij mijn ouders geweest. Ik begin wat kwaaltjes te krijgen. Heb af en toe flinke steken in mijn liezen. Krijg regelmatig dikke enkels en heb wat rugpijn maar het is echt niks vergeleken met de endo pijnen die ik gewend was dus eigenlijk roep ik steeds dat ik me heerlijk voel! Wel 1 keertje op de spoed geweest ivm heftige migraine aanvallen maar dat is inmiddels ook weer achter de rug. Mijn as man had in mijn afwezigheid laminaat gelegd in de baby kamer dat is heel leuk. Maar verder zijn we nog niet gekomen . Vanmiddag heb ik mijn 20 weken echo (niet de GUO die hebben we al gedaan) bij de VK. Een beetje laat en ook dubbelop maar goed als ik even naar mn meisje kan kijken ga ik niet klagen!
Ik vond net een test in het kastje van toilet (dacht dat ik geen test meer had). Ik kon me niet inhouden. Heb een beker uitgespoeld met water en dan met middagurine getest (dus sterk verdund) en een week te vroeg. En...tot mijn grote verbazing kwam er meteen een licht tweede streepje piepen. Ik weet niet wat ik nu moet denken. SPANNEND! !!!!
Lena je hoeft echt niks te voelen hoor. Ik heb niets gevoeld tot ik al voorbij 12 weken was. Heb je pregnyl gespoten? Ik had 12 dpo ook een licht streepje. Liz zo leuk een weekje Normandië. Wij moeten nog 13 dagen werken en dan is het 3 weken vakantie. We hebben alle meubeltjes al voor het kamertje, maar de kamer zelf moeten we nog aan beginnen.
Vandaag is onze embryo 12 dagen oud en ik heb geen pregnyl of iets anders gespoten. Het is zoooo spannend! !
Spannend Lena klinkt goed!!!! Blijf positief Lekker zeg Yaraah gaan jullie nog weg of gewoon lekker klussen thuis
Liz we gaan waarschijnlijk wel nog zo'n 10 dagen op vakantie met de caravan. Tenzij er hier toch heel goed weer voorspeld wordt...
Lena: oh wow dat is heel positief meid!! Nog ff voorzichtig zijn misschien, maar je krijgt natuurlijk niet voor niets een tweede streep! Duim voor je dat het goed mag blijven gaan!
De test met ochtendurine! 😀💖👍 Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina