U&d ik vind het heel knap en sterk hoe je er mee omgaat. Ik zelf heb ook nog nooit pauze gehouden, ook na m'n mk ging ik gelijk door.Maar ivf is toch weer wat zwaarder, en vind het dan ook knap hoe je er mee omgaat. Mocht jij ook pas na 16 dagen testen? Ik ga niet echt veel eerder testen hoor. Maar omdat sommige gyns ook wel na 14 dagen zeggen ga ik dat doen, misschien een dagje eerder. Pien: het is ook niet leuk! Ik hoop dat je het vol kan houden. Hier ook af en toe flinke dip momenten. Hier vandaag niet fit. Ineens puistjes in m'n gezicht (heb ik anders nooit) hoofdpijn, en ontzettend koud terwijl het dat in huis niet is. Heb ook een paar drukke dagen gehad. Morgen maar eens rustig aan doen.
mnr: ik zou elk kwaaltjes als hoopgevend betitelen, maar ja, ik weet ook dat dat weinig zegt, kan ook van medicatie komen en je weerstand is misschien na al die hormonentroep sowieso wel wat minder. Wat testen betreft: ik kan het testmoment denk ik wel redelijk afwachten. Hoewel 14 dagen na punctie je op zich wel zou moeten kunnen testen. Ik mag volgende week donderdag pas testen (14 dagen na tp), maar gezien vorige keren kan ik zondag of maandag al wel ongesteld worden, want da's dan 13/14 dagen na punctie. De utro heeft het bij mij nog nooit tegengehouden. Als ik maandag niet ongesteld wordt, begin ik kans te maken .
Dit is pas mijn derde ronde met utro. De eerste keer was ik zwanger (mk) en de tweede keer op dag 16 na iui getest, toen gestopt met de utro en pas na 5 dagen ongesteld. Hier houd die het wel tegen. Ik heb trouwens bijna geen last van gevoelige borsten terwijl ik dat normaal wel heb van de pregnyl. Ik hoop dat het natuurlijk raak is, maar ik weet ook hoe m'n lichaam me voor de gek kan houden. Pfff wat is het toch een achtbaan hé..
pff hoe kan het nou.. we moeten toch binnenkort weer een hoop goed nieuws krijgen:Ohet is nu al zolang stil hier!
Hey meiden, vinden jullie het goed als ik weer mee kom schrijven in dit clubje? Het begint nu voor ons ook wat concreter te worden mbt de ivf, morgen de intake en volgende week als het goed is starten met stimuleren (kort protocol). Dus spannend allemaal wat er gaat gebeuren maar kijk er ook soort naar uit dat we éindelijk iets gaan doen. Ben wel mee blijven lezen en jeetje wat is er een hoop gebeurd bij een ieder! Heftig allemaal hoor, jullie hebben al een hoop doorstaan! Hopelijk snel positief nieuws voor iedereen hier!
Willeke, fijn dat je nu kunt starten! Pien en mnr, heel veel succes met wachten nog! Het wordt steeds spannender hè? Mnr, ga je morgen testen? Ups, ik ga ook het liefst meteen door. Écht verwerken kan denk ik pas als alles achter de rug is. Ik zit al op dag 20 met de Ovu tests en nog steeds geen positieve test. Kan het wel zó lang duren? Heb wel eens gehoord dat het na een ivf poging langer kan duren, maar klopt dat ook? Ik test 2x per dag op advies van het zh, dus echt missen kan ik het niet. Tenzij ik teveel water gedronken heb voor een test?
m676 ik heb het ook wel eens gehad dat ik pas op dag 22 een positieve ovu test had (en dat was toen nog voor het hele IVF gebeuren)
M676: is dit je eerste cyclus direct na de ivf behandeling? Ja toch? Ja dan duurt je cyclus meestal langer! Bij mij ook. Hier ga ik sowieso dit weekend nog niet testen, omdat ik verwacht dat als het mislukt is, ik dan ongeveer wel ongesteld zal worden. We gaan nog een nachtje weg het weekend, ff wat afleiding. Hopelijk wordt ik niet onaangenaam verrast...
Willeke fijn voor je dat er schot in de zaak zit!! Spannend hoor, hoe was je intake! Bedankt voor alle knuffels het gaat wel weer. Hoop dat ik snel ongesteld wordt, nog niks te bekennen. Ik wil heel graag voor mijn verjaardag weer een tp, hoop dat dat gaat lukken. Ben volgende maand jarig en wordt dat 30... Zo jammer dat het niet is gelukt mijn grote wens voor die tijd te vervullen. Pien wat goed dat je weg gaat! Lekker naar het strand ofzo? Veel plezier en duim mee dat je achteraf kunt zeggen dat dit je eerste weekend weg was, zwanger van je beeb! Mnr voor jou komt het ook dichtbij, hou je het nog vol? Hoop dat je hem snel vind m676, dan hopen dat de cryo goed ontdooit. Spannende tijden. Succes hoor!!!
UPS een dikke knuffel ook van mij.. Hier zou gister de cryo worden terug geplaatst maar helaas ooi voor mij weer geen goed nieuws.. Niet goed doorgedeeld dus 't feest ging niet door.. Gister was ik ontroostbaar , vandaag gaat het ietsje beter maar ik voel me nog wel erg verdrietig. Ik denk dat wij ook weer een pauze in gaan lassen want ik ben zo moe van alles.. Eerst maar eens afvallen..
M676, thnx ja ben ook blij, eindelijk schot in de zaak! Jij gaat voor een cryo tp nu? Ups&downs, ik hoop voor je dat je wens in vervulling gaat, het is je gegund hoor, jullie hebben ook al zoveel op je bordje gehad.. Pien, succes met het wachten! Heerlijk hoor wij gaan ook dit weekend een lang weekend naar Drenthe. Even ontspannen en klaarmaken voor de ivf. Beschuitje, oh dat is balen zeg!! Snap dat het even een flinke tegenvaller is. Je verheugd je toch soort op een nieuwe kans! Hier vandaag intake gehad. Ga vanaf volgende week vrijdag decapeptyl spuiten en hoor morgen wanneer de gonal f erbij komt, of dat gelijk vrijdag wordt of een paar dagen later ivm de planning. Ga 150ml gonal f spuiten. Dus de doosjes liggen nu klaar in de koelkast
Beschuitje: wat jammer zeg.. Niet leuk Hier negatief getest. Weet nu even niet hoe we verder gaan, ik wil eerst wat kilo's kwijt voor we weer ivf gaan doen. Ik heb ook geen cryo's dus ben gelijk al een poging kwijt.
MNR: oh nee toch, wat vreselijk jammer! . Wat zul je toch teleurgesteld zijn. Het was al zo'n vreemd traject bij jullie en dan loopt het ook nog zo af... Hele dikke knuffel!! Beschuitje: jakkes, bij jou ook al slecht nieuws. Kan me helemaal voorstellen dat je er helemaal af was. Je hoopt zo dat je weer een kans krijgt, en dan krijg je die vervolgens niet eens. Doe maar ff rustig aan, dikke knuffel voor jou! U&D: fijn dat het weer een beetje gaat. Ik hoop voor je dat je dan maar snel weer ongi wordt, zodat je weer verder kunt. Das dan wel een nadeel van die rottige medicijnen. m676: we gaan naar Haarlem. Kunnen we zowel een dagje shoppen als een dagje naar het bos/strand. Heb ik wel even zin in, hopelijk blijft de ongi gewoon lekker weg . Willeke: groot gelijk, nog even er uit. Geniet van je weekendje weg!!
Mnr, vandaag is toch 14 dagen na je punctie? Het zou nog te vroeg kunnen zijn. Niet stoppen met de bollen hoor! Ik mocht eigenlijk pas 14 dagen na de terugplaatsing testen. Ik wil je geen valse hoop geven, maar zonder bloedtest.op dag 14 na punctie en geen menstruatie lijkt me te vroeg om conclusies te trekken.
Beschuitje, bah dat is een scenario waar ik ook voor vrees. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit dan! Mnr, klinkt niet goed. Hopelijk heeft mimami gelijk. Iig niet stoppen met de bollen. Je weet nooit! Pien, haarlem is zó leuk! Ben er in het voorjaar geweest. Geniet! Willeke, fijn zo vlot al! Ups, vreselijk als de tijd voorbij vliegt en je niet haalt wat je graag wil! Wij proberen deze maand zelf, t is m'n rustmaand na de ivf. Volgende maand de cryo. Nog steeds geen positief Ovu-resultaat...
O beschuitje, ik had jouw berichtje helemaal gemist. Wat balen zeg! Lijkt me ook zo rot dat je dat dan op het laatste moment hoort! Sterkte meid!
Beschuitje wat rot voor je!! Heel erg om er helemaal klaar voor te zijn en dat het dan ineens afgelopen is. Ik snap dat je ontroostbaar bent! Hoop dat het inmiddels weer iets beter met je gaat. Sterkte meid. Mnr jeetje wat balen die test! Heb je nog een keer getest? Voor de zekerheid wat mimami zei? Pien ik hoop dat je een super leuk weekend weg hebt! Jij ook Willeke! Heb je al gehoord wanneer de gonal erbij gaat komen? Veel succes en sterkte met de eerste spuiten, die vielen mij wel zwaar. Een dubbel gevoel van eindelijke starten maar ook jezelf dit aan moeten doen om je wens te kunnen vervullen. M676 succes met klussen. Doe je het wel om de dag, zodat je het niet mist ondanks de testen? Ik heb nog nooit een positieve test gehad. Hier gister ongi geworden. Mooi op tijd gezien 4 dagen werd geroepen op internet. Vandaag weer begonnen met de progynova, volgende week zondag eerste echo. We gaan er weer voor