Lena succes alvast voor woensdag. hopelijk ziet alles er goed uit en kan krijg je binnenkort weer een tp Liz hou je t nog n beetje vol? Ik moet er nu echt niet aan denken om nog te moeten renoveren en verhuizen . Lief van je moeder dat ze helpt met schoonmaken. Nog even een paar heftige dagen week, maar dan kan je hopelijk met iets meer rust alles gaan uitpakken en een plaatsje gaan geven. Probeer wel genoeg hulp te vragen hè!! Siepie wat een schatje zeg!! En wat fijn dat de bv nu eindelijk goed loopt. Ik vind t echt heel knap dat je hebt volgehouden en het nu dan ook allemaal super verloopt. Klopt dat het grootste gedeelte bij ons nu wel klaar is. Muv het geboortekaartje dan Ik voel me verder eigenlijk nog steeds best goed. Sommige dagen zijn iets zwaarder dan andere, maar het is nog goed te doen.
Dank jullie wel haha, ik vind haar natuurlijk het knapste kindje wat er is zoals elke ouder) Liz hoe staat het met verhuizen, trek je het allemaal nog? Boboke dat is fijn dat je je nog redelijk goed voelt, neem aan dat de warme dagen niet heel fijn waren en dat het nu eindelijk een heerlijke temperatuur is. Snapt T trouwens dat er een babietje komt of snapt hij het concept nog niet echt gezien zijn leeftijd. Ja ik heb echt zo vaak gezegd ik stop met bv, maar uiteindelijk blij dat ik toch heb doorgezet want het blijft een prachtig iets. Dat ze gewoon groeit etc van wat ze van mij krijgt en het is ook makkelijk mee te nemen haha. Voor de zwangeren nog niet zwangeren onder ons als je bv wil geven bereid je goed voor en als het niet loopt schakel een lactatiedeskundige in, het kan echt weken duren maar als het loopt dan is het eigenlijk stiekem geweldig! Maar als het je meer stress geeft etc en het voelt niet goed dan moet je ook echt niet twijfelen om dan voor flesvoeding te kiezen.
Hey meiden hier ben ik ook nog eens... Ik probeer iedere dag om een reactie te plaatsen, maar door de drukte raak ik er soms niet. Boboke wat ga jij ook snel zeg met die zwangerschap... Liz wat moedig van je dat je nu zoveel nog aankan. Wel goed naar je lichaam luisteren en tijdig rust nemen. Lena hoe was het gisteren? Siepie wat een wolk van een baby. Blij dat de bv nu goed gaat en dat de kleine goed slaapt en eet. Ego: huishouden, fulltime zelfstandig zijn, doopsuiker regelen,... Het is druk druk druk... Iemand vroeg hier laatst hoelang ik nog door zal werken, wel dat zal toch wel zijn tot ergens rond de dag van mijn bevalling. De administratie van mijn man kan helaas niet blijven liggen. Ach dat is toch geen zwaar werk hé. Gelukkig nog niet al te veel last van harde buiken dus de kleine zit goed daarbinnen. Op de controle zaterdag woog hij wel al 2,8kg... Hij zit 2 weken voor op de groeicurve. Als ik de 40 weken haal, zal het een flinke zoon van rond de 4kg worden...
Iedereen klinkt lekker druk hier! Heftig ook Yaraah werken tot het einde. Mentaal moet je je toch ook een beetje voorbereiden denk ik? En wie neemt het straks van je over? Siepie bedankt voor de tip! Ik ga het zeker proberen maar voel me ook niet verplicht. Vind persoonlijk dat er veel 'gedoe' om BV heen hangt. Boboke fijn dat jij je ook nog steeds wel goed voelt. Met een kleine man erbij lijkt het me helemaal zwaar. Hier is het echt chaos in het oude huis. Helaas heeft de nieuwe koper ook om uitstel gevraagd voor zijn financiën die dus niet rond zijn. Hier krijg ik echt de zenuwen van maar is niks aan te doen. Het lijkt er wel op dat we nog een extra maand dubbele lasten hebben helaas. Komt allemaal niet zo goed uit natuurlijk. Het nieuwe huis is wel bijna klaar. Alles is schoon, ramen, deuren, sanitair etc. Alles is gewit en het laminaat ligt ook. Zaterdag komen de verhuizers. Ik probeer me niet meer te druk te maken maar dat blijft lastig natuurlijk. Maar heb wel zin om het nieuwe huis in te richten. Alle losse spulletjes brengen we in de avonden heen en weer. Aftellen dus maar! Zwaai naar iedereen.
Yaraah wel rustig aan dan hè, klinkt wel pittig tot het einde ook al is het maar administratie. Klinkt goed dat hij nu al zo groot is wie weet wat het gewicht gaat worden! Vind je het spannend dat het einde van de zwangerschap eraan komt? Liz ik hoop dat jullie koper wel zijn financieen rond krijgt zeg, dat soort stress zou ik er niet bij willen hebben. En idd bv en al dat gedoe erom heen daar ben ik ook niet van hoor, maar goede begeleiding dat scheelt een stuk. Ik had een hele nuchtere lactatiedeskundige die ook zij lukt het niet dan niet we gaan het niet stressvol maken dan stop je gewoon. Vast heel veel plezier dan met het inrichten! Hier zijn de wendagen begonnen op het kdv, ze heeft ze daar al helemaal ingepakt met der grote glimlach
Hey hallo allemaal, Ik ben een tijdje afwezig geweest. Zo druk (vooral in mijn hoofd denk ik omdat ik weer met werken ben begonnen) Heb niet alles terug gelezen maar pak het vanaf nu weer op. Hoe gaat het met jullie allemaal? Pien, voor het eerst naar de opvang. Wat vervelend dat je tegenstrijdige berichten krijgt! Hoe ging het deze week? Onze oudste is ook rond deze leeftijd naar de opvang gegaan. Het is blijkbaar een moeilijke leeftijd om daar te starten. Bij ons hebben ze heel erg hun best gedaan en ze waren erg trots toen het gelukt was om onze oudste zich goed te laten voelen. Gelukkig hele lieve mensen bij ons. Ik vind het soms best lastig dat het niet altijd gaat zoals afgesproken. Maar dat weegt niet op tegen de pret die ons kleintje daar heeft.
Nou jeetje ik ben verhuisd hoor pffff. Het viel zo erg tegen. Zaterdagochtend vroeg wakker en kijk uit het raam en zie dat ze een braderie aan het opbouwen zijn op het plein voor onze woning en rondom mijn verhuislift. Paniek!! De straten bleken ook te worden afgesloten vanwege een hardloopwedstrijd. We hadden hier helemaal geen info over gekregen van de gemeente. Die gebeld maar kreeg te horen dat er posters hingen in de straat dus het kon weten? Vervolgens de politie gebeld want ja ik wist het ook echt niet meer....Uiteindelijk heeft de wijkagent bemiddeld met de marktboer dat ze de kramen een halve meter verplaatsten maar de vrachtwagen mocht niet parkeren en moest dus een klein busje worden wat half op de stoep kon staan. Nou ja het was een drama en duurde van 8-21 uur. Ik ben eigenlijk nog steeds kapot. Vannacht voor de tweede nacht in het nieuwe huis 'geslapen' en moet nog heel erg wennen. Lig echt uren wakker maar dat hoort ook wel bij de termijn van de zwangerschap geloof ik. Vraagje aan de dames die rond dezelfde periode zitten; Ik heb een beurs stuitje en voel veel druk echt op mijn bekkenbodem (denk ik) is dit een bekend gevoel? Verder veel darmkrampen moet soms echt rennen naar de wc. Vandaag naar het ziekenhuis voor de 34 weken echo en controle. Ik vind nu alles wel best want ik ben in elk geval over naar mijn nieuwe huis! Heel verhaal lekker ego Hoe gaat het met jullie dames?
Siepie T krijgt er echt niks van mee, dat hij een broertje krijgt. Daar is hij echt nog te jong voor. Hij vindt wel mn buik en vooral mn navel heel interessant, maar klimt er net zo makkelijk op zonder rekening te houden met wat erin zit . Ik ben inderdaad blij dat die warme dagen voorbij zijn. Dit zijn echt heerlijke dagen, droog en een mooie temperatuur om erop uit te gaan. Drinkt je meisje eigenlijk ook uit een flesje (bv)? Ik denk dat je nu bijna weer aan de slag moet toch qua werk en studie? Yaraah knap hoor dat je nu nog zoveel doet! Wie neemt inderdaad de administratie over als de baby geboren is de eerste tijd? Doet je man het dan zelf? Probeer ook af en toe je rust te pakken en nog even te genieten van het getrappel in je buik, voor je t weet mis je t! Oh en 4 kilo valt nog mee hoor met 40 weken. T was 3715 gram met 38+3 Liz jeetje wat een gedoe zeg met je verhuizing. Daar zit je niet op te wachten, normaal al niet maar hoogzwanger al helemaal niet!! Gelukkig ben je nu wel helemaal over en kan je rustig er je thuis van maken. De eerste nachten zijn altijd wennen in n nieuw huis met al zijn eigen geluiden en inderdaad het slechter slapen met de zwangerschap ook. Is er al meer duidelijkheid over de financiering van de koper van je huis? Die druk op je stuitje en bekkenbodem heb ik dit keer ook. Erg vervelend gevoel. Ben ook regelmatig behoorlijk opgezwollen daarbeneden En bij mij komt t niet van het indalen aangezien meneer nog steeds met hoofd boven ligt of dwars. Veel plezier zo met de controle! Lena alles goed gegaan met de tp? Wanneer mag/ga je testen? m676 zwaai Julia ben benieuwd hoe t met jou en de kleine gaat. Hier gaat alles zn gangetje. Ondanks de kleine ongemakken probeer ik nog zoveel mogelijk te genieten van de kleine in mn buik. Nog maar n kleine 6 weken en dan is hij er al Zwaai naar iedereen!!
Shit al mijn schrijfsels ineens weg! Had heeeeel epistel voor iedereen geschreven Nu kort: Lena: succes met de tp woensdag!!! Yaraah: succes met de laatst lootjes, niet te hard meer werken hè! Fijn daf het een flinke jongen is, scheelt weer bij de start! Siepie: ook weer aan het werk dus? Vond je het lastig je dochtertje achter te laten bij de opvang? M676: leuk weer wat van je te horen! Goed dat je weer aan het werk bent, vast ff wennen! Bouw je langzaam op of gelijk vol aan de bak? Liz: jeetje meid wat een toestanden allemaal! Gelukkig is de verhuizing achter de rug en kun je hopelijk tot rust komen! Kwalen horen er volgens mij echt bij ja . Bobo: fijn dat jullie zo goed als alles klaar hebben! Hopelijk kan T straks snel wennen aan de nieuwe situatie waarin niet meer alles om hem draait . Ego: zoontje was ziek gisteren en vandaag, dus is nu niet naar de opvang geweest. Tsja zo went het zeker nooit . Maar ja dat virus heeft ie vast daar ook opgedaan. Hopelijk morgen weer beetje beter!
Pien zal hij idd wel bij de opvang hebben opgelopen, volgende keer weer toch komt vast helemaal goed. Heb jij er zelf wel vertrouwen in de opvang naar aanleiding van je vorige posts? Lena vast heel veel succes woensdag! Boboke nog maar 6 weken de tijd gaat snel zeg! Ik dacht al T zal er niet al teveel van snappen haha, maar je weet het nooit toch Dus je neemt het er dan de komende dagen nog van, want de temperatuur blijft mooi rond de 20 graden. De kleine dame kan gelukkig goed uit de fles drinken, dit doet ze al vanaf dag 5 en zijn we expres ook nooit mee gestopt. Ze krijgt nu standaard sochtends en savonds de fles en op het kdv gaat het heel goed gelukkig. Liz pfff dat klinkt niet prettig zo de verhuizing zeg, ik zou zeggen voetjes omhoog nu en goed je rust pakken hoor! Ik kreeg 2 weken voor mn bevalling weer meer last van mn darmen, daardoor ook toen gestopt met movicolon wat een heel slecht plan was daar van werd het alleen maar erger, dat drukkende gevoel ken ik niet. M676 hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn en hoe heb jij opvang geregeld? Yaraah hoe gaat het met jou? Julia ik ben benieuwd hoe het met jullie is, hopelijk gaat alles goed! Hier moet ik volgende week weer aan het werk en ze heeft deze week dus de laatste wendagen. Blijf het spannend vinden maar met haar charmante lach pakt ze iedereen in en ze huilt weinig en is altijd vrolijk dus de leidsters zijn nu al gek op haar. Ik ben nu alvast aan studie dingen begonnen zodat ik wat voor loop en me daardoor in het begin wat meer op mn werkplek kan focussen. En ik ga vrijdag nog even heerlijk een hele dag naar de sauna, ook al gebeld ik kan daar kolven!
Liz, wat een verhuizing! Gelukkig ben je er nu! Hoe ging de controle? Pien, jullie kleintje al weer wat beter? Slaapt hij er wel goed om? Lena, woe een tp! Spannend! Siepie, alweer aan het werk! Fijn dat je, zo te lezen, een goed gevoel hebt over de opvang! Wat heerelijk dat jullie kleintje ze daar helemaal inpakt 😊 Yaraah, hopelijk heb je voor je gevoel ook tijd voor jezelf! Probeer ook als jullie kleintje er is ruim de tijd te nemen voor je kleintje en jouzelf! Voor je het weet zit je weer in een druk ritme! Ik werk 3 dagen, mijn man heeft 1 dag vrij en ze gaan 2 dagen naar de opvang/Bso. Dat bevalt goed voor de kinderen. Mij lukt het ook goed om weer vol aaN het werk te zijn, al.blijf ik nog wel moe met vlagen. Maar ja, dat is natuurlijk met een kleintje ook wel.normaal.
Lena spannend morgen TP Pien balen dat je kleintje ziek is/was Liz pfff wat een heftige verhuizing. Ik hoop dat je al wat kan wennen aan die nieuwe omgeving. Hoe was de controle? Boboke jij ook maar 6 weken meer te gaan... Ja is normaal dat T het nog niet zo goed snapt, hihi Siepie jeetje jij weer bijna aan het werk, wat gaat die tijd toch snel hé. wel goed dat de kleine goed aan de fles kan drinken. M676 ja normaal dat je moe bent met zo'n kleintje erbij. Ego: ja het is druk, maar ik hou wel van die werkdruk, ik zou niks anders meer willen doen. En mijn man is echt wel heel begripvol en hij snapt het dan ook wel als het eens niet gepoetst is in huis. Als ik bevallen ben, zullen we ook zien hoe ik mij voel en indien het te zwaar is, zal mijn man wel de administratie voor zijn rekening nemen, maar ik denk wel dat het zal lukken om dat zelf te doen. Ik zal dan wel hulp hebben om alle huishoudelijke taken te doen.
Nee in Gent ontdooien ze geen andere binnen dezelfde poging. Je moet een dag 6 embryo terugkrijgen op dag 6 van de utrogestan. Dus ze kunnen er nu geen andere ontdooien. Anders zou het niet kloppen met de medicatie. ...
Ja ik moet een maand wachten... Daarstraks zijn we iets gaan eten, maar dat was geen goed idee. Met het zien van een baby, haar mama en haar oma in die brasserie (recht in mijn zicht), ben ik in het midden van die zaak beginnen wenen. Ik kon het even niet tegenhouden. Pff 21 oktober hebben we een afspraak met prof De Sutter. Wij gaan vragen om vanaf volgende keer 2 embryo's teruggeplaatst te krijgen. Hopelijk mag het. We hebben nu nog 10 cryo's. De kans lijkt ons gewoon groter met 2 embryo's tegelijk. Dan heb je in eerste instantie meer kans dat de tp doorgaat en ten tweede als er 2 tegelijk worden teruggeplaatst, hebben we meer kans om van 1 van de 2 zwanger te worden. De extra kans op een tweeling nemen we er dan graag bij...
ach lena, ik kan het me helemaal voorstellen! Het valt allemaal zo tegen! Goed dat je een gesprek hebt waarin je al je vragen nog eens op tafel kunt leggen! Huil maar goed uit! Dikke knuffel
Wat vervelend Lena, gelukkig dat jullie straks nog een gesprek hebben. Laat de emoties ook gewoon maar komen hoor, dat is precies wat dan juist op zon moment moeilijk is. Knuffel van mij!