Nee helaas! Gister weer een moeilijke dag met zulke heftige voorweeën dat ik steeds moest overgeven. Dacht wel dat het ging starten maar vannacht 'gewoon' geslapen. En nu niks!
Liz ik ben ook zo benieuwd *edit: oooh nog niks dus. Hoop dat het gauw doorzet voor jou. Ik had de zaterdag ook het gevoel dat het misschien wel zou starten door mijn rug die zo pijn deed en dat is ook gewoon over gegaan. Die nacht is het dan toch gestart. Lena heb jij nu gisteren bloed geprikt? Ego: er staat een foto van ons wondertje in mijn fotoalbum en zijn naam staat er ook bij.
Liz wat vervelend dat je dan overdag zo in de weer bent geweest en het dan toch niet doorzet Yaraah wat een mooi mannetje en prachtige naam! Hij ligt daar heerlijk op het voedingskussen, lijkt in ieder geval helemaal tevreden! Lukt het ook allemaal en kan je er een beetje van genieten? Lena hoe was gisteren de bloedtest?
Yaraah wat een schatje zeg!! Heel mooi zijn naam is in NL vrijwel onbekend, maar super. Kan niet wachten!!!
Yaraah wat n schatje en n leuke naam. Zelf al wat hersteld? Liz balen dat t nog niet doorzet en je al zoveel last van voorwerk hebt. Duimen dat t nu snel gebeurt. Ego. Ik ben vannacht bevallen van onze tweede zoon. 8 uur na aanvang van de inleiding was hij er al. Suikers zijn gelukkig goed en we mogen zo naar huis.
Waauw jij ook al! Proficiat met jullie zoontje! !! Hier was de bloedtest negatief hoor. Dus daar komt die vervelende hysteroscopie. .. Tja. ..niks aan te doen. Xxx
OMG Boboke zo maar ook al bevallen! Ik wist niet dat je inleiding nu was maar wel logisch met je suiker problemen!! Van harte gefeliciteerd meis! En wat fijn dat jullie straks naar huis mogen. Ga maar lekker genieten van je kleine man! Lena wat balen meissie....Het gaat een keer lukken!
Boboke gefeliciteerd, fijn dat alles goed is gegaan en de suikers ook goed zijn. Geniet ze straks thuis! Lena wat jammer weer;(. Wel goed dat ze alles gaan onderzoeken toch?
Boboke wauw jij ook al bevallen. Gefeliciteerd Liz nu is het echt aan jou meid Lena balen, maar het zal vast en zeker gauw eens goed gaan Ego: ja ik voel me vrij goed. Doe nog niet te veel, zo af en toe eens iets . De borstvoeding gaat heel goed en dat zijn zo meestal ook de rustmomenten die ik heb, dus ik vind het niet erg als hij om de 2u een voeding wil 'snachts moet ik gewoon om 3u opstaan voor zijn voeding en de volgende is dan om 6u, maar dan zijn we toch al wakker, want manlief moet wel werken...
Oh Bobo jij hebt er ook al een wondertje bij! Van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat fijn dat jullie al naar huis mogen. Geniet van je kersverse mannetje ! Liz: och toch nog niet dus, lastig hoor al die voorweeen, maar lang kan het niet meer duren. Zet 'm op meid! Lena: balen weer zeg . Zo'n hysterescopie valt wel wat mee hoor, of had je het al eens eerder gehad? Sterkte meid!
Wat lief dat jullie me blijven steunen en me hier doorheen helpen. Dank jullie wel! Ik heb idd al een hysteroscopie gehad een jaar geleden. Toen was alles normaal hoor, maar nu wil ze kijken of er niks van de miskraam achter bleef? ? Ik vond de hysteroscopie niet zo prettig. Het was wel niet in Gent, maar Leuven de vorige keer. Misschien scheelt dat ook al.
😍yaraah, wat een mooi kindje!! Bobo, gefeliciteerd 😊, dat kun je niet vaak genoeg horen 😘 Lena, brrr. Wel goed dat ze t doen, maar niet fijn. Zeg je wanneer, dan denken we extra aan je!!! Liz, blijft spannend. Dat wachten valt ook niet mee! Misschien vanavond??
Liz, blijft spannend. Dat wachten valt ook niet mee! Misschien vanavond??[/QUOTE] Neeeee helaas haha zit natuurlijk nog voor mijn uitgerekende datum dus misschien iets geduldiger zijn. Vandaag naar een verjaardag van mijn neefje. Mijn ouders hebben 1 ander kleinkind en die is 10 jaar geworden. Dat vind ik wel bijzonder. Ik vrees dat ze lekker blijft zitten en vrijdag heb ik die inleiding.
Zo is het Liz: ga maar uit van vrijdag, dan kan het altijd meevallen . Ik mocht pas een datum voor inleiding plannen toen de bevalling (achteraf) net begonnen was . Veel plezier op de verjaardag! Lena: nee een hysterescopie is natuurlijk nooit leuk... Wel goed dat ze het nog een keertje willen checken. Hopelijk is het in Gent wat beter te doen!
Ik ben benieuwd Pien. Ik wou dat het allemaal al achter de rug was! Het is goed dat ze verder willen kijken ja, maar het hele traject begint voor ons nog zwaarder door te wegen nu. Wie weet wat wordt er nog meer ontdekt? Ik ben bang hoor. Wij willen zo graag een kindje.
Hihi Liz, ja je hebt wel dagelijkse meldplicht tot vrijdag hoor! In elk geval nogmaals: zet 'm op als het zo ver is! Je kunt het!! Lena: ja ik snap je gevoel erbij. Het komt er ook nog weer "even bij". En bij ieder onderzoek vraag je je toch af of er iets uitkomt en zo ja wat dan... Probeer hoop te houden op een goede afloop zolang je nog in het traject zit en er nog behandelingen mogelijk zijn!