wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ups, dat kan dus ook nog.. Niet om de dag maar wel met enige regelmaat geklust. Hopelijk op het goede moment.

Mnr, hoe is t met jou?

2. mnr

mnr Niet meer actief

Pien wanneer mag jij testen? Hou je het nog vol op de wachtbank?

Hier was gisteren de laatste utro dag. Vorige keer werd ik 5 dagen na het stoppen ongesteld. Ik hoop dat het snel komt zodat we verder kunnen.
    Als m'n menstruatie door breekt wil ik het ziekenhuis bellen om te overleggen hoe of wat want ik heb nu eigenlijk geen idee hoe het verder gaat.

M'n dochter is sinds vrijdag ziek (buikgriep) en vanochtend ben ik opgestaan met een flinke verkoudheid en hoofdpijn. Even iets minder actief daardoor op het forum maar ik lees wel bij en leef met jullie mee!

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ups&downs, ja as vrijdag komt gonal f erbij gelijk, en heb dan ook die ochtend gelijk de uitgangsecho. Dus dan gaat het echte werk beginnen!

Mnr, wat balen dat je negatief getest hebt :( niet leuk!

Pien hoe was jou nachtje weg? Lekker kunnen ontspannen? Heb je inmiddels al een testje gedaan?

M676, fijn dat jullie tijdens zo'n wachtmaand nog een kansje kunnen wagen! Wie weet inderdaad! Wat is de reden van jullie mmmtraject?

Wat hebben jullie gespoten voor stimuleringsmiddel? Ik krijg 150eh gonal f, ben heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren...

4. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Weten jullie trouwens of een sauna-dagje kwaad kan tijdens de stimuleringsweken? Had eigenlijk voor volgende week een dagje gepland staan, maar begin nu te twijfelen of dat wel handig is en/of schadelijk voor de eitjes..?
    Tijdens het eerste trimester van de zwangerschap kun je beter niet gaan, maar ook tijdens het stimuleren niet?

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Willeke: ik zou echt niet weten of je we of niet naar de sauna mag tijdens het stimuleren???

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Willeke: ik ben geen echte saunaganger, maar zelf zou ik het niet doen. Het idee dat de eitjes het misschien toch niet zo prettig vinden ;). Misschien slaat het nergens op, maar is meer een gevoel.

Ik mag donderdag testen, met mijn man afgesproken dat we, als ik niet voor die tijd ongesteld wordt, woensdag een testje waag....

7. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Mijn arts gaf aan pas na de terugplaatsing geen saunabezoek. Ik neem aan dat het tijdens het stimuleren geen kwaad kan, anders had ze dat wel gezegd.

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Pien, spannend! Als ik het goed onthouden heb, verwacht je dat je vandaag of morgen ongesteld wordt toch? Ik duim!!

Willeke, geen idee. Ik ben een weekend lang de sauna's in geweest en in dat weekend testte ik positief. Die zwangerschap ging goed, dus een keer zal mss niet schaden. Toch zou ik het niet nog eens doen, in de stimuleringsweken weet ik het niet, maar logisch denkend lijkt het me dat het kan.
    Kun je het zh anders even bellen?
    Wij proberen idd iedere maand, maar na zooooveel jaar hebben we niet veel hoop. Er is geen reden gevonden bij ons.

Mnr, hoe is t? En met je dochter? Alweer wat beter?

9. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Dag lieve Pien! Om je nog even te laten weten dat ik heel erg veel aan je denk antwoord ik hier ook maar even ;)
    Hopelijk heb je lekker genoten van je weekend! Als ik het goed lees ben je nog niet ongesteld geworden, wat je wel verwachtte toch?
    Wat hoop ik zo dat het gelukt is deze keer... Mijn duimen draaien overuren de laatste tijd.
    Dikke knuffel!

10. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Willeke, ik heb de eerste keer ook 150 gonal f gespoten. Voor mij bleek dat te veel. Mij lijkt het niet fijn om na een week stimuleren naar de sauna te gaan. Ik voelde mn buik flink en werd ook misselijk. Ik zou de hitte dan niet fijn vinden.

O pien, wat vreselijk spannend! Ik duim heel erg voor je, tijd voor goed nieuws hier!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bedankt voor het meeleven meiden!
    Elance: lief dat je nog aan me denkt :)! Hoe gaat het met jou?

Ik durf bijna niet meer te hopen, omdat ik weet dat de utro het alsnog wel kan tegenhouden, ook al deed het dat de vorige 2 keren niet... dus dat maakt het nu wel erg spannend. Zit nu op 14 dpo. Mijn man wil niet dat ik te vroeg test, hij is ook bang om teleurgesteld te worden. Dus ik hou nog ff vol en hoop dat het snel woensdag is, dan weten we eindelijk meer :)!

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pien super spannend zeg! Dat lijkt me echt killing zeg dat laatste stukje... dan móet je op een gegeven moment testen en als die test dan niet positief is, is het gelijk definitief. Als je nog niet getest hebt kun je je in je hoofd toch soort zwanger voelen.. soort kop-in-het-zand steken ;)
    Hoop echt dat je woensdag een dikke vette streep gaat zien!!

Ja ik twijfel of het wel verstandig is om te gaan, meer inderdaad of ik me daar goed genoeg voor voel. Heb nu ook al ruim een week dat ik me niet super fit voel, snel misselijk na het eten. Heel gek want dat heb ik nooit, misselijkheid. En ik ben nog niet eens begonnen, lekker dan :p

13. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Ohhh Pien!!! Súper spannend. Ik duim ontzettend hard!

Succes Willeke en doen waar je je goed bij voelt. Neem alleen zeker niet je man mee want voor hem is het zeker niet goed 😉

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hihi oh das waar ook! Conclusie: streep er door! Ander keertje maar dan! ;)

15. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    ohhhh spannend pien nog maar een hele dag wachten!! vandaag wat te doen om de dag wat korter te krijgen?

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ben aan het werk Doom, maar vandaag ff thuis, dus ik laat me steeds ff afleiden om op het forum te kijken enzo ;).

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    *Breek ook even in*. Pien, mijn duimen draaien overuren!!!!!! Oooh, hoop het zo meis! Het klinkt zo hoopvol!!

*Breek uit* :)

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Gizzie, dankjewel meid! Wat leuk dat je ff inbreekt, Elance ook al, begint wel een reünie te lijken ;). Zie dat je net als Elance ook weer zwanger bent, gefeliciteerd!!

19. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Dank je wel meis! Ja, met Elance nog steeds contact :). En nu ben jij aan de beurt!! Ik heb je ivf-pogingen met grote belangstelling gevolgd en heb er nu zo'n goed gevoel bij!! Maar, las ook je bericht van de 'utro' (sorry, weet niet wat het allemaal betekent), dus snap ook je voorzichtigheid. Maar mijn duimen draaien volop!

20. mnr

mnr Niet meer actief

Wat spannend pien! Bij mij houd de utro wel altijd alles tegen. Ben nu nog niet ongesteld.
    Maar bij mij was dit alle keren zo.

Ik hoop zo voor je dat het raak is! Snap ook je angst voor de teleurstelling. Succes met de laatste wachturen!

Ik ben nog steeds wat minder aanwezig. Nog steeds een ziek kind en zelf ook koorts en keelpijn.
    Zodra ik me weer fit voel kom ik weer meer hier!

Deel Deze Pagina