wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: oh wat fijn om dit te lezen zeg!! Ontzettend knap dat je zoveel bent afgevallen, echt super respect daarvoor! En ook een nog een nieuwe liefde in je leven! Ik hoop van harte dat het een blijvertje is en vooral dat ie heeeeeeel lief voor je is :)! En wie weet wat het leven dan nog meer in petto heeft :)!

Liz: heftig he die reclux! Ons zoontje had ook last van beide varianten. Maar probeer je vast te houden aan dat het over 2 maanden waarschijnlijk al een heel stuk beter zal zijn. Klinkt misschien lang, maar de tijd vliegt zo voorbij. Dus geniet ook van de goede momenten tussendoor :).
    En dat geldt ook voor de andere kersverse moeders natuurlijk!

M676: beterschap met de kleine meid! Lekker veel knuffelen!

Lena: hopelijk kun je ook wat van de feestdagen genieten, groot gelijk dat je nog even wacht met de tp. Wel heel veel succes gewenst alvast!

Wij gaan begin volgend jaar de ivf draad weer oppakken, wanneer weet nog niet goed, want hik er behoorlijk tegenaan ;). Eerst mijn verjaardag en de feestdagen maar goed doorkomen!

Fijne feestdagen allemaal!!

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Liz wat vervelend zeg die reflux en dan ook nog krampjes door de medicatie. Ze zijn dan ook zo zielig he die kleintjes, wat Pien ook al zijn waarschijnlijk is het over een maand of 2 al een stuk beter! Wat een prachtige foto's trouwens, ze kan al mooie gezichten trekken.

M676 jij ook beterschap voor de kleine! Al achter wat het grote ongemak was of niet?

Beschuitje wat leuk om wat van je te horen en wat goed dat je nu al zoveel bent afgevallen zeg, wow! Geniet van je prille relatie, echt onwijs gaaf dat je weer iemand tegen bent gekomen. Wie weet wat de toekomst je nog gaat brengen!

Pien snap dat je er nou niet echt naar uitkijkt om het hele circus weer te beginnen hoor, het is en blijft gewoon niet leuk. Geniet in ieder geval van de feestdagen, hoe is het nu met jouw zoontje, kwakkelen jullie al wat minder met de voorbij komende griepjes?

Lena jij ook nogmaals vast heel veel succes!

Hier dacht ik dat ze aan het opknappen was, helaas zondagmiddag was het weer bal. Uiteindelijk dinsdag toch weer naar de huisarts geweest, moesten meer gaan puffen andere neusspray en toch maar antibiotica. Het lijkt er nu op dat het eindelijk iets beter gaat, temp is wat lager nog steeds wel iets temp en ze lijkt ook wat minder benauwd. Fingers crossed.
    Morgenavond gaan we voor het eerst weer met zijn tweeen weg en gaat ze bij opa en oma logeren, blijft spannend:)

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Even voor de duidelijkheid haha.. we hebben een paar dates gehad en zien elkaar wel zitten. Een nieuwe relatie is nog wat vroeg om het zo te noemen😉
    De decembermaand is hij heel druk dus helaas kerst en oud en nieuw nog zonder elkaar. Wellicht in het nieuwe jaar een nieuwe relatie. Voor nu doen we het nog rustig aan. Is ook wel goed zo. Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Ik ben afgevallen met dieeten door maaltijden te vervangen door shakes. Wel zwaar maar met wekelijke begeleiding ging het super!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Siepie: ach joh wat sneu voor je kleine meisje dat ze steeds zo benauwd is. Hoest ze ook veel? Dat vind ook altijd zo sneu. Hopelijk gaat het met de nieuwe spray en ab wel beter! Lekker dat jullie even met z'n tweeen uit eten gaan. Wij gaan eind december voor het eerst een nachtje zonder zoontje weg. Vind ik ook spannend!

5. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Pien ze hoest ook veel ja, ontzettend zielig vindt ik dat ook en ze heeft ook nog kapotte billen.
    Jullie alvast veel plezier met zn tweeen, geniet ervan! Zal vreemd zijn ineens een nacht zonder, maar het is denk ik ook weer goed:)

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik ben volledig op... ziek verkouden... oververmoeid. .. pfff alles is te veel en ik ben rotslecht gezind en reageer nors op alles en iedereen. Ik word gek van al die kerstkaartjes met babyfoto's op!!! Elke dag zitten er wel in de bus. Kunnen ze ons niet gewoon iets anders sturen?!!! Doen ze dat opzettelijk? Veel van onze kameraden zijn jaloers op ons huis en op de praktijk die goed draait. Ze gaan daarom extra stoefen over hun kinderen of zeggen iets zoals: zie eens mijne zoon, da heb ik toch goe gedaan hè! ! Dan denk ik echt, zijn die nu achterlijk!!!!!

Pffff sorry.... slechte dag! !!!

Deze morgen zelfs mijn wekker niet gehoord. Schoot opeens wakker... Veel te laat.... eerste patiënt niet kunnen doen vandaag! Ze waren ook niet bereikbaar om te laten weten dat ze niet moesten komen, omdat ik het niet haalde.... natuurlijk stonden ze er wel hè! !!!

Ik Haaaaaat alles momenteel!

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oei Lena, dat klinkt allemaal erg rottig 😢. Gooi het er maar even uit hoor, hopelijk helpt dat een beetje! Kerstkaarten met babies zouden idd niet bij jullie in de brievenbus moeten landen, zeker niet van mensen die weten hoe moeilijk dat voor je is. Kan me voorstellen dat je even echt van alles baalt. Waarschijnlijk heeft het deels ook te maken met de hormonen die je nu krijgt voor de cryo. Das ook ellendig spul hoor! Gun jezelf wat rust en ontspanning, dan voel je je gauw weer beter. Knuffel!

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dank u Pien, voor je lief berichtje.
    Ik voel me echt rottig. Deels door de hormonen, maar het is ook heel druk geweest deze week... Het is een beetje vanalles.
    Ik ben zooo blij met dit forum. Mijn vriendinnen doen wel alsof ze me begrijpen, maar ze krijgen zo gemakkelijk baby'tjes dat ze dit niet kunnen begrijpen!

Xxx

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Lieve Lena, potverdorie wat een rottijd; inderdaad die kaartjes en dan die babyshower en gepraat over baby's. En dan zoals pien zegt die hormonen helpen er ook niet aan mee. Wees lief voor jezelf, koop iets waar je blij van wordt, dat verandert niets aan de zaak, maar voelt voor eventjes misschien wel wat beter? Dikke knuffel

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dank u m676. Ja hoor ik heb iets gekocht. Een babyliss curl secret. Gisteren uitgetest en eerst was het natuurlijk een ramp. ... Haar mee uitgetrokken. Maar toen de handleiding toch eens beter gelezen en ontdekt dat ik het ijzer fout vasthield. Het lukt wel. Heel makkelijk en mooie krulletjes. Vandaag komen mijn collega's eten. Ik heb twee lieve collega's op de praktijk, sinds we met icsi bezig zijn. Dit om mij wat te ontlasten en zij vangen ook nieuwe patiënten op. Dus het wordt wel gezellig straks. Ze zijn 6 jaar jonger dan mij en spreken nog niet over baby's. Ook handig!!

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lieve Beschuitje wat goed om hier nog eens iets van je te lezen en dan nog zo'n leuk nieuws. Dan toch nog een positief einde voor 2016. Ik wens jullie veel geluk samen. En wauw zoveel afgevallen zeg...

Liz ah die reflux hé... hopelijk gaat verder alles goed met jullie

Siepie och balen van je kleine wondertje. Ik hoop dat het ondertussen al wat beter is.

Lena meid het is niet leuk om steeds weer met je neus op de feiten gedrukt te worden. Helaas snappen mensen die niet in de MMM zitten niet hoe heftig het voor ons is. Daarom zijn wij hier om naar jou te luisteren en je een beetje op te peppen.

Ego: sinds deze week ook AR voeding mogen kopen voor kleine G. Hij kwam steeds om de 2u huilend wakken, moest dan nog even boeren en dan weer huilen en vaak slikken of de hik; volgens de dame bij de apotheek is de kans groot dat hij verborgen reflux heeft...Hij moet nu ook wel weer wennen aan de nieuwe voeding en heeft sneller honger dus is een beetje een lastige week, vooral omdat het nu ook in de zaak zo druk is zo net voor Kerst. Ik verlang wel tot hij vaste voeding mag...

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Lena heel veel succes morgen!! Hopelijk een mooie kerst voor jullie!

Yaraah hopelijk is het vooral wennen aan nieuwe voeding en geen verborgen reflux. Vast voedsel gaat nog wel even duren haha, we doen inmiddels sinds 4 maanden kleine stapjes alleen weigerde ze het compleet toen ze ziek was:)

Hier is de kleine weer beter en vandaag op het cb geweest, weer helemaal goed gekeurd. Qua motoriek helemaal, ze doet al dingen die ze pas met 9 maanden hoeft te kunnen, ze was alleen niet heel veel gegroeid. Dat was allemaal niet erg volgens cb en ze is natuurlijk ook ziek geweest.

Fijne feestdagen allemaal!

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dank je. Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen. Xxx

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoe is het gegaan Lena? Hopelijk heb je een mooi exemplaar teruggeplaatst gekregen en kun je lekker gaan broeden met de kerst :)

Yaraah: pittige tijden dan he, een kleintje die veel zorg nodig heeft, prutsen met voedingen en dan ook nog werken! Met een maand of 3 gaan de voedingen meestal wel makkelijker en blijft het meestal wel wat beter zitten. Dan zijn de darmpjes enzo beter ontwikkeld.

Siepie: fijn dat de kleine meid weer opgeknapt is en goedgekeurd bij het CB :)!

Fijne feestdagen allemaal!!!

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Het is goed gegaan. Dank je. Ik kreeg een mooi doorgedeelde blastocyst van 6 dagen oud. De arts die de tp deed was erg nors en koel. Ze werkte dik tegen haar goesting precies. Toen het embryootje in het labo werd genomen, keek ze zelfs even op haar gsm... Maar goed. Het is nu des te liever bij mij, denk ik dan.:)

Hopelijk gaat alles nu verder goed en heb ik eens een normale zwangerschap. Xxxx

Fijne kerstdagen iedereen!

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Lena, fijn dat het, afgezien van een gezellige arts, goed is gegaan!! Duimen draaien volop!!

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zal ook weer voor je duimen Lena!!!

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dank je voor het duimen.
    Wanneer testten jullie positief na de tp? Ik zit nu op dag 5 na tp van een 6 dagen oude embryo. Ik ga misschien donderdag al een testje doen. Ik ben zo benieuwd! !!! ❤❤❤❤❤

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi meiden,

allemaal de kerstdagen een beetje goed doorgekomen? Wij wel, was gezellig, maar zoals meestal ook wel erg vermoeiend. Gister en vandaag 2 uren in de auto gezeten, waardoor zoontje zijn middagslaapje niet meer wilde doen, dus oververmoeid, dus eigenlijk ook behoorlijk sjaggerijnig afgelopen 2 dagen ;). Komende dagen maar weer even een normaal ritme zien te krijgen :).

Lena: ik testte volgens mij 11 of 12 dagen na tp (tp was op dag 2, dus 13 of 14 dpo) positief. Was toen ook al aardig donker streepje, dus waarschijnlijk had ik 2 dagen ervoor ook wel iets kunnen zien. Het aantal dagen na je 'eisprong' is wat je aan moet houden, dus als je cryo al 5 dagen oud was bij invriezen, en dus 6 dagen oud bij terugplaatsing, dan zou je 8 dagen na tp positief moeten kunnen testen, en misschien iets daarvoor ook al wel. Das wel een voordeel als je zo'n 'oud' embryo terugkrijgt, scheelt toch weer een paar dagen wachten! Succes meid, duim heel hard voor je! Zou toch super zijn om zwanger het nieuwe jaar in te gaan!

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik weet het...Veel te vroeg getest, maar jullie kennen het gevoel hè. Ik kon niet meer wachten!!!

Deel Deze Pagina