Hier de feestdagen goed doorgekomen hoor Pien, is jouw zoontje weer aardig in zn ritme terug? Wij waren maandag bij mn ouders en deze passen altijd op dinsdag op dus toen samen besloten dat ze daar bleef slapen zodat we haar niet wakker hoefde te maken om weer naar huis te gaan. Lena ik zie idd een streepje, ik wil niet negatief zijn maar heb je nog pregnyl ofzo gespoten? Dat het streepje niet straks daarvan is, ik hoop het niet natuurlijk!
Oh ik zag eerst je foto nu niet en nu wel: ik zie heel licht een streepje Lena ! Je bent nog erg vroeg, maar als ie over 2 dagen donkerder is, heb ik hele goede hoop voor je!!
Lena, wat spannend!! Over 2 dagen nog eens en dan donkerder!! Pien, fijn dat je kerst leuk was! Die van ons ook. De jongste vermaakt de hele boel. Ze weet wanneer ze grappig is en regelt ook de hele boel, door alleen te wijzen en een geluid te maken weet iedereen wat ze wil.. 1 dag thuis geweest, twee x naar familie. Gezellig!!
Dan zou het toch zomaar wat kunnen zijn Lena!! M676 prachtig dat je dochtertje de boel zo weet te vermaken!
Ja het kan, maar wij kunnen niet meer juichen. Te veel schrik om te vroeg enthousiast te zijn door wat we vorige keer meegemaakt hebben. Die zwangerschap mocht toen net geen 6 weekjes duren. Wij kunnen nu dus nog niet blij zijn. Daar gaan we enkele goede echo's voor nodig hebben vrees ik. X
Uiteraard Lena, een goede echo is hoe dan ook nodig om echt een beetje blij te kunnen zijn. Zeker met wat je allemaal al hebt meegemaakt. Ik duim net zo lang tot het kindje er na 9 maanden is !
Misschien een streepje dat al ietsje beter zichtbaar is op een foto? Nog geen knaller hoor, maar deze keer voelt het precies wel anders.
Lena: ik zie zeker een streepje. Het is alleen een andere soort test dan de vorige die je plaatste, dus niet zo goed te vergelijken. Maar dat het nu anders voelt, zegt misschien ook wel wat! Hopelijk over paar dagen alsnog een knaller!!!
Nu gaat de volgende test de bloedtest zijn op 2 januari, want Sensitest heeft niet geleverd. Waarschijnlijk is mijn pakje verloren gegaan. Heb de indruk dat ze zelf momenteel niet weten waar mijn pakje zit. Ik kan zelf dus niet meer testen... x
Ai das lullig Lena! Nu maar hopen op een goede bloeduitslag maandag! (Je kunt natuurlijk nog ff langs de kruidvat ) Fijne jaarwisseling allemaal!!