wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Gelukkig nieuwjaar iedereen! !!!!

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Weer barstende koppijn. Is dat ook een symptoom van een beginnende zwangerschap misschien? Ik zou kunnen overgeven van de koppijn. Heb net een halve paracetamol ingepakt. Hopelijk kan dit geen kwaad en helpt het snel.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi lieve meiden: een heel gelukkig 2017 voor iedereen!

Lena: vervelend, zou kunnen hoor dat het van de zwangerschap komt, maar daar horen dan ook vele klachten bij ;). Paracetamol mag best als je zwanger bent hoor, kan geen kwaad! Ibuprofen en aspirine mag je niet hebben.

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lena: spannende dag voor jou!! Ik hoop zooooo voor je dat je goed nieuws krijgt! 😘

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Het is heeeeel spannend! Zeker omdat ik al 4 dagen niet meer heb kunnen testen, omdat Sensitest mijn pakje kwijt gedaan heeft. Ik weigerde nog eens geld uit te geven aan andere tests. Het bloed prikken is al achter de rug. Nu wachten tot ze bellen vanuit Gent. Kan 16u en later worden... Zenuwslopend. Xxxx

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ooh das echt zenuwslopend ja, voel helemaal met je mee!

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik weet nog steeds niets.... Pfffff

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Nog niets gehoord. ... sebiet is er weer een fout gebeurd en heeft het labo van Geel niks doorgefaxt. Dan bel ik naar mijn eigen gyn hoor!

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ik hoopte algoed nieuws te lezen... Intussen al nieuws??

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Och balen Lena! Hopelijk hoor je snel wat!

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Gent heeft niet gebeld, dus het labo heeft geen resultaten doorgefaxt!!! Ik was op van de zenuwen en heb uiteindelijk na 17u zelf met het labo contact opgenomen. Blijkbaar kregen ze een foutmelding bij het faxen en heeft er iemand van het labo telefonisch contact opgenomen. Dus ik wist nog steeds niets... Toen ik hen dan vroeg of ik zwanger ben, zeiden ze me doodleuk dat ze me niet verder konden helpen en dat ik naar het secretariaat gynaecologie moest bellen. Gelukkig was daar nog iemand aanwezig en heeft de secretaresse verklapt dat ik zwanger ben. Maar van Gent dus niets gehoord. Ik heb hen ook proberen te bellen, maar vanaf 16u 30 krijg je blijkbaar al voicemail. Dus heb ik gemaild zodat ze me morgen kunnen bellen. Pffff wat een dag.
    Wij zijn voorzichtig blij, maar merken dat we niet enthousiast kunnen zijn. Is dat normaal? X

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Och jee wat een toestand Lena! Erg vervelend dat het zo loopt als je al zo gespannen bent. Maar ik snap dat je ook nog niet euforisch bent hoor! Ga er maar wel vanuit dat de secretaresse gelijk heeft, dat je dus echt zwanger bent. Koop morgen anders nog een zwangerschapstest, als je daar een mooie streep op krijgt is het gewoon echt waar!! En ja dan komt vervolgens het zogenaamde 'verlengde wachtbankje' tot de eerst echo. Minstens zo spannend als de 'gewone wachtweken' ;).
    Maar voor nu: gefeliciteerd je bent zwanger!! :)

13. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Jaaaa Lena! Zwanger! Wij noemden het altijd een soort van indekken en waren ook nooit onvoorwaardelijk blij wanneer zwanger. Laat je weten wat er morgen gezegd wordt?

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ja hoor, morgen horen jullie terug wat van mij. Hopelijk bellen ze me vanuit Gent dan op. Dan weet ik iets meer.
    Zowel ik als mijn man, zijn opvallend rustig. Wij willen eerst een goede echo zien. Blij zijn lukt echt nog niet. We beschermen onszelf. De miskraam was te erg vorige keer. We zijn daar zo slecht van geweest! Hoop dit NOOIT nog te moeten meemaken. X

15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Wat vervelend dat het vandaag zo gelopen is lena! Maar dus wel gewoon zwanger, het is logisch dat je voorzichtig bent hoor denk dat iedereen dat zon beetje hier heeft gehad. Je leeft als het goed is ook nog van de ene mijlpaal naar de andere.
    Ben benieuwd wat ze morgen zeggen en doe idd anders nog een zwangerschapstest.

16. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend hoor Lena ik duim met je mee! En die onzekerheid gaat helaas nooit meer weg. De zorgen voor je kindje (on)geboren blijven maar horen er ook bij. Laat je niet volledig in de stress schieten en probeer positief te blijven!!

17. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Nog een gelukkig nieuw jaar voor alle lieve meiden die mij zoveel steun hebben geboden het afgelopen jaar! Ik hoop dat jullie allemaal gezellige kerstdagen achter de rug hebben! Ik merk dat ik mede door tijdgebrek maar ook wel door de veranderingen (moeder worden) ik steeds minder op deze site te vinden ben. Ik wil niet ondankbaar zijn want ik heb hele periodes gekend dat ik hier dagelijks mijn steun en antwoorden zocht. Nu ben ik (ondanks wat opstart probleempjes) ziels gelukkig met mijn meisje en volop aan het genieten. De dames die moeder zijn geworden herkennen het misschien een beetje. De dames die nog aan het vechten zijn wil ik een hart onder de riem steken. Ik hoop dat het voor jullie is weg gelegd en gegund. Persoonlijk gun ik jullie allen dit geluk natuurlijk. Geef niet op en vecht voor je droom, het kan zo maar eens lukken! Een gelukkig 2017!

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mijn hcg stond gisteren op 286. Ze vonden het goed voor 4 w 2d. Spannend nu. 23/01 een eerste echo.

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Meiden een heel gelukkig 2017 gewenst. Ik hoop dat jullie allemaal mooie feestdagen gehad hebben. Hier was het heel erg bijzonder.

Lena wauw meid dat klinkt al goed. Ik duim voor een goede echo meid

20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Lena dat is zeker een mooie waarde wij duimen met je mee voor een goede echo!

Deel Deze Pagina