Wat leuk Siepie! Gefeliciteerd! Ik heb dinsdag een embryootje teruggeplaatst gekregen dat volledig gehatched was en mooi door gedeeld. Het zag er op foto al erg gevorderd uit. Veel verder dan onze vorige embryo's. De arts was erg positief. Dit werd dus teruggeplaatst in een cyclus zonder hormonen. Geen progynova en geen utrogestan. Wij zijn benieuwd! Nog 1 dag werken en dan is het hier in België een weekje krokusvakantie. Ik ga een weekje vrij nemen. Zalig! Volgende week vrijdag mag ik gaan voor de hcg test. Spannend! Xxx🍀🍀🍀
Wauw Lena dat is goed nieuws. Goh de duimen beginnen hier meteen heel erg hard te draaien voor een wonder voor jullie
Wat spannend weer Lena! Klinkt als een goede start! Geniet van je vrije week en ik zal weer heel hard voor je duimen! 😘
Even jullie raad nodig. Hoe lang blijft pregnyl 5000 in je lichaam rondspoken? Ik zit nu 12 dagen na de pregnyl en heb een duidelijk positieve hcg urinetest. Ik zit op dag 5 na terugplaatsing. Ons embryootje is vandaag 10 dagen oud. Het was 6 dagen bij tp. Weet niet wat ik moet denken. Ik had ook 3 eicellen bij de eisprong en daar hebben we ook gebruik van gemaakt. Straks hebben we nog een meerling?
Lena spannend meid... Bij mij was Pregnyl 5000 er wel uit na zo'n 12 dagen, maar bij sommige meiden blijft er nog lang een restje hangen. Heb je een foto van de test?
Nou Lena dan denk ik wel dat het er goed uitziet hoor meid. Ik ga heel hard duimen voor een mooie plakbeeb
Wij zitten vanaf vandaag ook weer officieel in de MMM voor een brusje. Vandaag was dan eindelijk dag 1 van mijn nieuwe cyclus en ik mag op dag 10 gaan voor een follikelmeting. Dat is dus op 6 maart. Nu hopen dat die cryootjes mooi ontdooien en dat mijn lichaam dan de rest wel doet.
Oh jij moet wel utro nemen? Ik niet... Dat was ook mijn vraag. Ik wilde van de utro af. Die vuiligheid. Utrogestan houdt bij mij trouwens een miskraam niet tegen. Het werkt niet in mijn lichaam.
Ja ik moet wel utro nemen, maar het houdt bij mij ook niets tegen hoor. Als het vruchtje niet goed is, dan stoot mijn lichaam dat ook af, bij iedereen trouwens denk ik. Maar als alles goed is met het ingenestelde vruchtje, dan ondersteunt de utro mijn lichaam perfect.
Lena, ik duim voor je! Yaraah, hopelijk zit je heel kort weer in de mmm! Pien, hoe gaat t met jou en de mmm?
Dank jullie voor het duimen!!! Hopelijk halen we deze keer de echo met kloppend hartje! Dan ga ik al wat geruster kunnen zijn. Op dit moment is het gewoon echt eng.