Rustig aan MNR, vervelend dat je kindje nog ziek is en dat je jezelf ook nog eens minder lekker voelt. Duurt wel lang zeg voordat je dan ongesteld wordt, da's ook niets aan, want je weet dat het komt, alleen niet precies wanneer... Beterschap!
Pien: ik duim ook heel erg hard voor je hoor Mnr: balen dat je kindje nog steeds ziek is en dat je jezelf ook niet lekker voelt ego: ik voel me ook niet top, verkouden, spierpijn in armen en benen, ik sleep me letterlijk door de dag heen, vraag me af of dit door de Zoladex kan komen of dat ik echt ziek aan het worden ben.
Ik zag er zoooo tegenop om te testen vanochtend, had er een heel onzeker gevoel over, maar toch verschenen er dus 2 strepen Nu heeeeel erg hopen dat het deze keer blijft plakken!!! Vind het ook best wel erg spannend .
Oh wauw Pien!!! Ik zou haast nog zeggen een tweeling ook 😄 toen ik swang was van een tweeling had ik ook zo een knaller. En wel doorgaan met utro he!!! Zou het als ik jou was echt minstens 8 weken doen
Whaaaa Pien!!! Duidelijker er vanaf knallen kán gewoon niet! 😃 Super super gefeliciteerd!! Ben zo blij voor je ik doe gewoon even een vreugdedansje 😄 Geniet ervan meis. Lekker op die roze wolk! Natuurlijk blijft het spannend richting die eerste echo, maar heb er vertrouwen in. Hebben wij ook!
Lees wel nog vaak mee maar heb eigenlijk niks te melden, maar breek weer even in! Gefeliciteerd Pien, dat deze wel mag blijven plakken! Het is je zo gegund. Succes andere meiden! Ikzelf wacht nog steeds en anders meld ik me in december bij de gyn en gaat de ivf van start.
Wauw pien!!! Ik wist het!!Vanaf het moment van de punctie!! Zo gaaf,deze blijft plakken ik weet het zeker!! Xx
hallo dames ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik hier een beetje met wat mensen kan praten. jaar geleden geopereerd aan me endo en te horen gekregen dat ik het zelf nog een half jaar kon proberen om zwanger te worden omdat ze niet wisten of het hevig terug zou groeien of dat het weg zou blijven. Helaas zijn we half jaar verder en nog steeds niet zwanger geworden. Net een afspraak in het ziekenhuis en te horen gekregen dat ik de eerste 3 maanden Lucrin moet gaan spuiten om heel het zooitje binnenin stop te zetten (soort van in de overgang gaan) nog nooit van gehoord dus was voor mij en me partner wel ff een klap.Ik had gehoopt dat ik gelijk met ivf kon beginnen. Ik weet totaal niet wat me te wachten staat dus ik hoop dat er hier wat mensen zijn met ervaringen. Groetjes Sharona
hey Sharona, helaas welkom hier Ikzelf heb geen Lucrin gebruikt, maar wel nu bezig met een maand Zoladex (is beetje hetzelfde als Lucrin). Wij mogen 20/09 weer starten met de stimulatie. Het is lang wachten, maar ooit komt het goed
bedankt voor je reactie. Hoe ervaar jij het gebruik van Zoladex? viel het tegen of mee? ik ga in januari met ivf beginnen
Sharona, Ik heb ervaring met lucrin, heb er 6 maanden aangezeten ivm mijn endo. Eerst 3 maanden en toen daarna verlengd met 3 maanden... snap dat het echt een tegenvaller voor je is, I know how it feels Het legt je cyclys helemaal plat en je komt in een kunstmatige overgang, met alle ongemakken van dien. Uiteraard verschilt het heel erg per persoon waar je last van gaat krijgen. Ik had erg veel last van opvliegers, nachtzweten en slapeloosheid. Maar dat kwam ook omdat ik het eigenlijk de hele zomer heb gebruikt en met die hitte werd ik helemaal gek van die opvliegers. Maar deze temperaturen zijn echt een verademing Wij beginnen nu as vrijdag met ivf, kort protocol. Als je wat wilt weten, vraag gerust!
hi Willeke ik krijg nu bericht van de huisarts wanneer ik de eerste spuit ga krijgen waarschijnlijk over 2 weekjes. Ik ben benieuwd. en is het voor jou de eerste ivf poging? mag ik ook vragen wat en kort protocol inhoud? en bedankt dat ik hier alles kan vragen wat ik wil weten.
Bedankt voor de felicitaties meiden, doet me goed ! Morgen doe ik nog een test, clearblue met indicator en dan bel ik het ziekenhuis met de uitslag, want morgen ik officiele testdatum. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat! Voor nu probeer ik er maar gewoon van te genieten. Die onzekerheid komt straks wel weer . @Klaproos: ik heb nog utro liggen van een vorige keren (toen ik cryo zou krijgen maar het niet doorging), dus die ga ik denk ik maar gewoon opmaken, zie wel ff hoe ver ik kom, 8 weken zou wel mooi zijn, en anders maar wat minder op een dag. Kan vast geen kwaad!