wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Rustig aan MNR, vervelend dat je kindje nog ziek is en dat je jezelf ook nog eens minder lekker voelt. Duurt wel lang zeg voordat je dan ongesteld wordt, da's ook niets aan, want je weet dat het komt, alleen niet precies wanneer... Beterschap!

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Pien: ik duim ook heel erg hard voor je hoor
    Mnr: balen dat je kindje nog steeds ziek is en dat je jezelf ook niet lekker voelt
    ego: ik voel me ook niet top, verkouden, spierpijn in armen en benen, ik sleep me letterlijk door de dag heen, vraag me af of dit door de Zoladex kan komen of dat ik echt ziek aan het worden ben.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik zag er zoooo tegenop om te testen vanochtend, had er een heel onzeker gevoel over, maar toch verschenen er dus 2 strepen :D:D

Nu heeeeel erg hopen dat het deze keer blijft plakken!!! Vind het ook best wel erg spannend :).

Bijgevoegde bestanden:

• foto 1.jpg
      foto 1.jpg
      Bestandsgrootte:
      57,4 KB
      Weergaven:
      7
  4. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd lieverd! !!!!!!!!!!!!!!!!

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Breekt in
    Gefeliciteerd lieve pien!
    Het is je zo gegund
    Lekker blijven plakken kleine beeb

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#486 Klaproos, 10 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2014
    Oh wauw Pien!!! Ik zou haast nog zeggen een tweeling ook 😄 toen ik swang was van een tweeling had ik ook zo een knaller. En wel doorgaan met utro he!!! Zou het als ik jou was echt minstens 8 weken doen :)

7. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Super Pien!! Heel blij voor jullie!! Het is jullie gegund!!

8. mnr

mnr Niet meer actief

Wat een knaller Pien! Gefeliciteerd meid!

9. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Wooooooow Pien!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!! Moest meteen aan je denken vanochtend :). Wat geweldig zeg!!

10. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Whaaaa Pien!!! Duidelijker er vanaf knallen kán gewoon niet! 😃

Super super gefeliciteerd!! Ben zo blij voor je ik doe gewoon even een vreugdedansje 😄

Geniet ervan meis. Lekker op die roze wolk! Natuurlijk blijft het spannend richting die eerste echo, maar heb er vertrouwen in. Hebben wij ook!

11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Lees wel nog vaak mee;) maar heb eigenlijk niks te melden, maar breek weer even in!
    Gefeliciteerd Pien, dat deze wel mag blijven plakken! Het is je zo gegund.

Succes andere meiden!
    Ikzelf wacht nog steeds en anders meld ik me in december bij de gyn en gaat de ivf van start.

12. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wauw pien!!! Ik wist het!!Vanaf het moment van de punctie!!

Zo gaaf,deze blijft plakken ik weet het zeker!! Xx

13. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw!! Gefeliciteerd Pien! Fantastisch! Het is je zo gegund!

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Wauw Pien gefeliciteerd... Duimen blijven draaien voor een mooie plakbeeb (of 2)

15. sharona87

sharona87 Lid

10 sep 2014
    5
    0
    0
    schiedam
    hallo dames

ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik hier een beetje met wat mensen kan praten.

jaar geleden geopereerd aan me endo en te horen gekregen dat ik het zelf nog een half jaar kon proberen om zwanger te worden omdat ze niet wisten of het hevig terug zou groeien of dat het weg zou blijven.

Helaas zijn we half jaar verder en nog steeds niet zwanger geworden.
    Net een afspraak in het ziekenhuis en te horen gekregen dat ik de eerste 3 maanden Lucrin moet gaan spuiten om heel het zooitje binnenin stop te zetten (soort van in de overgang gaan)
    nog nooit van gehoord dus was voor mij en me partner wel ff een klap.Ik had gehoopt dat ik gelijk met ivf kon beginnen.

Ik weet totaal niet wat me te wachten staat dus ik hoop dat er hier wat mensen zijn met ervaringen.

Groetjes Sharona

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hey Sharona, helaas welkom hier
    Ikzelf heb geen Lucrin gebruikt, maar wel nu bezig met een maand Zoladex (is beetje hetzelfde als Lucrin). Wij mogen 20/09 weer starten met de stimulatie. Het is lang wachten, maar ooit komt het goed

17. sharona87

sharona87 Lid

10 sep 2014
    5
    0
    0
    schiedam
    bedankt voor je reactie.

Hoe ervaar jij het gebruik van Zoladex?
    viel het tegen of mee?

ik ga in januari met ivf beginnen

18. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sharona, Ik heb ervaring met lucrin, heb er 6 maanden aangezeten ivm mijn endo. Eerst 3 maanden en toen daarna verlengd met 3 maanden... snap dat het echt een tegenvaller voor je is, I know how it feels ;)
    Het legt je cyclys helemaal plat en je komt in een kunstmatige overgang, met alle ongemakken van dien. Uiteraard verschilt het heel erg per persoon waar je last van gaat krijgen. Ik had erg veel last van opvliegers, nachtzweten en slapeloosheid. Maar dat kwam ook omdat ik het eigenlijk de hele zomer heb gebruikt en met die hitte werd ik helemaal gek van die opvliegers. Maar deze temperaturen zijn echt een verademing ;)
    Wij beginnen nu as vrijdag met ivf, kort protocol.

Als je wat wilt weten, vraag gerust!

19. sharona87

sharona87 Lid

10 sep 2014
    5
    0
    0
    schiedam
    hi Willeke

ik krijg nu bericht van de huisarts wanneer ik de eerste spuit ga krijgen waarschijnlijk over 2 weekjes. Ik ben benieuwd.

en is het voor jou de eerste ivf poging?
    mag ik ook vragen wat en kort protocol inhoud?

en bedankt dat ik hier alles kan vragen wat ik wil weten.

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bedankt voor de felicitaties meiden, doet me goed :D!
    Morgen doe ik nog een test, clearblue met indicator en dan bel ik het ziekenhuis met de uitslag, want morgen ik officiele testdatum. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat! Voor nu probeer ik er maar gewoon van te genieten. Die onzekerheid komt straks wel weer ;).
    @Klaproos: ik heb nog utro liggen van een vorige keren (toen ik cryo zou krijgen maar het niet doorging), dus die ga ik denk ik maar gewoon opmaken, zie wel ff hoe ver ik kom, 8 weken zou wel mooi zijn, en anders maar wat minder op een dag. Kan vast geen kwaad!

Deel Deze Pagina