wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    M676 thx. Hoe gaat het met jullie?

Lena heb je nog getest? Ik herken je gevoel wel. Ze noemen dit niet voor niets de verlengde wachtweken.

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ja hoor. De testjes zien er goed uit, maar dat was vorige keer en de zwangerschap daarvoor ook...

Bijgevoegde bestanden:

3. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ziet er idd goed uit Lena!
    Was het de vorige keer niet wat lichter allemaal?

Yaraah, hier gaat t prima. Heerlijk gezellig allemaal 😊

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Het loopt mooi op Lena. Maar ik snap je gevoel heel goed dat je niet eerder gerust bent als dat je een kloppend hartje hebt gezien! Duimen draaien op volle touren!

Ik start deze week weer met de pil als voorbereiding op een nieuwe ivf behandeling. Helaas ziet het er naar uit dat er niet per ongeluk een wonder is gebeurt en moet ik er toch aan geloven ;). Niks moet natuurlijk, maar ja als we nog een kindje willen, zullen we dit wel moeten proberen, anders weten we haast wel zeker dat het bij 1 kindje zal blijven... Dus we gaan ervoor, al ist nog met wat frisse tegenzin ;).

@Beschuitje: als je af en toe nog meeleest: hoe gaat het me je? Is het nog helemaal aan met je nieuwe vriend? Hoop zo voor je dat je nu weer lekker in de lift zit :)!

5. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Yaraah spannend hoor dat het alweer zo snel is, heel veel succes vast!

Pien snap ik hoor dat het met frisse tegenzin is je weet weer wat er gaat komen maar ook wat voor mooie uitkomst er weer uit kan komen.

Lena die testen zien er goed uit hoor!

Hier de pil weer aan de kant gegooid, denk niet dat er een wonder gebeurt maar was er wel weer klaar mee. Mn libido was er ongeveer niet en mocht er wel iets gebeuren mag dat want dan zit er meer dan genoeg tussen ivm keizersnede. Hier is de kleine meid van -1sd met een groeispurt weer naar de 0 lijn gekomen.

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mijn hcg waarden op 4w2d was bij beide vorige zwangerschappen perfect. 286 of hoger. Een miskraam of biochemische zwangerschap was niet voorspelbaar. Positieve tests heb ik nu voor de 3 de keer. Ze zijn zelfs de eerste keer veel donkerder geweest. Voor mij zeggen deze tests nog niets. Ik moet voorbij week 6 geraken. X

Veel succes met jullie poging voor een broertje of zusje!!! Wat knap dat jullie dit alles nog een tweede keer kunnen/durven/willen.

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hcg 425
    Progesteron 18

Het ziet er voorlopig goed uit! Duimen jullie heeeeel hard? Xxxxx

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn Lena! Natuurlijk, ik duim zo hard ik kan!!!

9. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Mooie waardes lena, we duimen ook weer mee!!! Wanneer is de eerste echo gepland?

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    23 maart is de eerste echo in Gent, maar ik bel maandag naar mijn eigen gyn om te vragen of ik niet vroeger al kan langskomen bij haar. Zij gaat me deze keer kort opvolgen...

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lena ik ga heel hard duimen voor jullie

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik hen sinds gisterenavond buikkrampen en diarree. Hoort dit bij een beginnende zwangerschap? Of krijg ik buikgriep? Goed voel ik me in ieder geval niet... x

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Oei Lena ik had die klachten niet. Ik vrees dat je rekening moet houden met buikgriep

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ai vervelend Lena 😬. Kan beide zijn... je darmen kunnen ook van slag raken door de zwangerschap, maar er heersen ook allerlei griepjes tegenwoordig...

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lena gaat het al weer wat beter met je?

Ego: vandaag de eerste follikelmeting gehad en alles zag er goed uit, 1 follikel van 13mm. Donderdag opnieuw op controle en grote kans dat ik die avond pregnyl moet prikken en dan volgende week donderdag TP als de cryo's het overleven natuurlijk.

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wat gaat het snel Yaraah! Leuk hè! !!

Ik heb enkel iedere ochtend diarree... Ben dan ook misselijk. Morgen een eerste echo. Ik heb mijn gyn gevraagd om me goed op te volgen deze keer. De eerste echo in Gent is pas op 23 maart. Dan ben ik al 7 weken. Zo lang kan ik me geen zorgen blijven maken. X

17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Yaraah spannend dat het zo snel alweer is en mooi dat alles er goed uit ziet in ieder geval!

Lena realiseer je je wel dat je misschien op de echo nu nog niks kan zien dus dat dat de onzekerheid alleen nog groter kan maken? Als je nog kan wachten zo ik zeker nog een week wachten dan kan je in ieder geval een vruchtzakje zien. Of misschien hebben jullie mazzel en zie je al wat, dat hoop ik dan voor jullie!

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ja er is waarschijnlijk nog niet veel te zien. Ik heb met 5w4d ook een echo gehad (net voor eerste miskraam ) en hier wel al duidelijk een vruchtzakje en vruchtje te zien. Ik heb zelf ook niet gekozen om morgen al te gaan. Mijn gyn heeft me die afspraak gegeven. Ik weet ook niet wat ze gaat doen. Misschien enkel naar mijn klachten luisteren en bloedbonnen meegeven. Ze ging me kort opvolgen.

19. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    In ieder geval succes vandaag lena, ik hoop natuurlijk dat je wel al wat kan zien mocht je een echo krijgen en anders dat het hcg gestegen is!
    Ik moet eerlijk zeggen tot 24 weken leefde ik ook van echo en contact met de vk en heb ook nog een doppler gekocht met 12 weken voor mijn onzekerheid, dus dat blijft helaas toch wel. Maar zeker met jouw voorgeschiedenis en van alle dames hier is dat niet zo gek!

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lena veel succes vandaag.

Ik heb net als Siepie ook van echo naar echo geleefd tot ik die 20 weken voorbij was en ik heb ook zo'n doppler gekocht om tussendoor eens naar dat hartje te kunnen luisteren dus helaas gaat die onzekerheid niet meteen smelten als sneeuw voor de zon.

Ego: ja het gaat allemaal snel opeens. het is wel net heel druk in de zaak, want wij staan op een beurs dit weekend en weekend erna. Dus TP gebeurt tussen de beursdagen in.

Deel Deze Pagina