Pien van harte gefeliciteerd! Spiek nog steeds af en toe met jullie mee. Voor alle dames die ik niet ken ik schreef mee toen dit nog een iui forum was.. Zoals het er nu uit ziet hebben wij januari toch een intake voor ivf. (Ons 2e wonder) vorig jaar een dochter gekregen nooit meer anticonceptie gebruikt en zonder resultaat. Als we binnen een jaar niet zwanger zijn mogen "gelukkig" gelijk door naar ivf. Iedereen succes! Op naar nog meer positieve reacties en testen!!
Mimami en m676 wat leuk dat jullie een beetje tegelijk opgaan! Laten we hopen dat jullie over een maand mee kunnen schrijven in een zwanger forum samen!! Pien, alles goed? Aan het idee gewend en vertrouwen hè! Op naar de eerste echo. Yaraah begin je al zenuwachtig te worden of valt het mee? Het is iig bijna zaterdag! Welkom terug liefde, helaas dus eigenlijk. Wel een heerlijk gevoel dat je uit de MMM al een kindje hebt misschien. Al blijft het rot dat je nu toch weer erin moet. Wie weet de komende maanden nog een wonder, succes! Hier stijgt de spanning weer, vandaag wordt de cryo ontdooit. Wordt morgen gebeld over hoe laat de tp. Hoop dat we er nog een paar overhouden.... We zullen het zien.
Hallo meiden, ff een echoberichtje Sinds afgelopen weekend werd het volle gevoel in mijn buik al wat minder, maar ja de obstipatie werd ook minder. Sinds gisteren zijn mijn borsten ook minder stevig en zeker niet meer gevoelig. Dat maakte me vreselijke onzeker. Vanochtend, op 5w2d, kon ik het niet laten om weer een digitale test te doen, en nu zegt de test nog steeds zwanger 2-3 weken. Dat betekent dat het hcg in elk geval niet zover gestegen is als het idealiter had moeten doen. Hij zou nu eigenlijk wel 3+ moeten aangeven . Vorig jaar na IVF 1 heb ik een missed abortion gehad (had niet eens door dat ik zwanger was, omdat ik toen wel rond menstruatie aardig wat bloed was verloren). Dus het feit dat ik niet bloed zegt me weinig. Ook gebruik ik nog (in lage dosis) wat utrogestan, puur voor het gevoel. Ben zo bang dat het nu weer gebeurt en dan weet ik echt even niet meer wat ik moet . Ik mag nu 1 week eerder dan gepland voor een echo komen, dan ben ik 6w3 dagen, maar ja, dat duurt me nog te lang, maar ik weet ook dat eerder echt geen zin heeft. En dat het dan nog wel akelig vroeg is voor een echo met kloppend hartje. Bloedprikken had nu ook weinig zin volgens de verpleegkundige. Ik heb ook wel gezien dat hcg op deze termijn heel verschillend kan zijn. Het feit dat er nu 2-3 weken staat is misschien nog niet het ergste, maar wel als je weet dat het 6 dagen ervoor ook zal zo was en dat de klachten verdwenen zijn. Al met al voel ik me vreselijk ellendig nu. Hoe kom ik de dagen naar de echo door als ik me zo niet zwanger blijf voelen? Ik had zo gehoopt dat het anders zou zijn....
Ow jeetje Pien wat een onzekerheid en herkenbaar. Ik ben bang dat er niets is wat je kunt doen dat je rustiger zal maken, je hebt nu eenmaal de ervaring dat het helaas fout kan gaan. Het enige wat mij rustiger maakte was dat ik bedacht dat als het helaas toch niet zo mag zijn je het vanzelf gaat merken vanwege bloeding en tot die tijd ben je gewoon zwanger! Ik denk dat het bij mij ook lang zal duren voordat ik zou kunnen genieten vanwege de voorgaande miskramen. Geen bloed is goed! Hele dikke knuffel en sterkte aankomende tijd tot de echo, ik duim voor je! Xx
Ach pien.. Wat vreselijk om je zo te voelen! De testen zeggen niks.. Bij mij liep de digitale mooi op terwijl het mis was. Het kan best zijn dat je langzamer hcg aanmaakt. En het kan ook nog dat ze eerst alle twee ingenesteld zijn maar dat eentje uiteindelijk is blijven zitten en de ander verdwenen is.. Ik snap dat de komende week enorm zwaar en moeilijk voor je gaat zijn. Dikke knuffel voor jou en ik hoop zo op een mooie echo volgende week!
Thanks meiden! Het is echt moeilijk om vertrouwen te houden. En de tijd gaat zooo langzaam. En jullie hebben beide ook miskraam meegemaakt, en weten hoe onzeker die eerste weken zijn. Zo'n test wil ik nooit meer doen, wordt er alleen maar ongelukkig van .
@U&D: nee nog geen zenuwen... misschien helpt die osteopaat echt wel zo goed ... vanavond weer een behandeling bij de osteopaat, ik kijk er echt naar uit, ik voel echt wel dat mijn spieren in rug en nek heel wat losser zijn, dus hopen maar dat de spanning in mijn buik ook al een stuk minder is hé. Ik duim voor jouw cryo hoor. @Pien: ah meid, zo'n rot gevoel, hoop echt voor je dat het toch goed zit, misschien is het zoals mnr zegt en maak je gewoon trager hcg aan. Ik zeg ook altijd voor mezelf, geen bloed, geeft moed...
Pien, kon je maar sneller de tijd door! Eerst in spanning of je zwanger bent, en nu is de spanning eigenlijk alleen maar groter. Ik hoop zo voor je! Ups voor jou ook spannend! Hoeveel had je er ook al weer? Succes morgen!
Lieve pien, wat moet jij je rot voelen nu. Ook ik weet helaas hoe t voelt om een miskraam te krijgen, maar laten we daar niet vanuit gaan bij jou!!! We duimen heel hard, dit keer moet t goed gaan meid. Ik denk aan je xxx
Hallo! Ik reageer om dit ik op de valreep ook in 2014 zal starten. Ik krijg morgen mijn eerste Lucrin injectie en hoop eind December te starten met IVF. Ik heb eerder Lucrin gebruikt voor endometriose en heb er echt een hekel aan. Vorige keer 25kg aangekomen binnen 6 mnd. Iemand nog tips tegen al die nare bijwerkingen? Verder ben ik uiteraard gespannen over het traject. Ik heb ernstige endo met cystes, verklevingen de hele pestzooi. Heb 6 laparascopische operaties en 1 laparotomie achter de rug. Nog 1 eierstok maar wel bergen hoop en goede moed over👍. Ik weet niet zeker of dit de juiste forum is maar dacht gooi het in de groep? Groetjes Liz
pien wat vervelend en begrijpelijk dat je je zo voelt Ik ben na die week bewust niet meer gaan testen en die digitale dingen vind ik zelf helemaal niks.. Voor je eigen gevoel, pak eens zo een kruidvat test en kijk eens of het streepje mooi krachtig is? Dan zit het echt wel goed hoor.. Mijn borsten deden alleen zeer tijdens de wachtweken daarna was dit volledig over. Kom op meid probeer wat meer te genieten!
Hi Liz, jij hebt ook al een hoop voor je kiezen gehad met de endo! Jeetje, 25 kg aangekomen door de lucrin?? Heb ook 6 mnd lucrin gehad en zitten nu middenin onze eerst ivf. Mbt tot endo is er ook een ander topic waar je kunt meekletsen en ervaringen kunt uitwisselen, vind je hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/432510-endometriose-de-medische-malle-molen-deel-2-a-377.html
Hoe gaat het nu met je pien? En het is heel normaal als je nog niet kunt genieten hoor! Die spanning zal helaas blijven tot aan de echo, ik snap dat heel goed.
Even ego bericht; de eerste cryo is gelijk goed ontdooit! Net tp gehad. Alles ging goed! 30-09 testen. Ben erg blij!