Hey meiden ik lees nog steeds mee Heb nu even een rust periode voor mezelf ingelast want het werd me iets teveel allemaal. En ik moet zeggen dat het nu wel iets beter gaat. 13 oktober gaan we lekker op vakantie naar Mexico en als we terug zijn beginnen we weer met een cryo tp. Dikke knuffel voor iedereen . En hopelijk veel positieve uitslagen binnenkort
Dank jullie wel voor alle reacties Ik heb begin november een gesprek om mijn contract te bespreken, als ik dan een verlenging krijg dan kan ik een week later mijn manager bellen om de situatie te bespreken. Hoe ik het nu zie, zou het dan zo zijn dat de week van punctie en terugplaatsing even lastig worden...dus als ik dit dan bespreek dan zouden collega's mijn cliënten kunnen waarnemen..zo iets...poeh..een vast contract zou zoveel makkelijker zijn.. 6 oktober hebben we de info avond...zo benieuwd!
Spannend diligo om eindelijk te mogen beginnen. Ik vind de info avond heel confronterend. Er zaten iets van 20 stellen en je weet dat ze allemaal voor hetzelfde komen. We kwamen zelfs bekenden tegen. Dat was wel even ongemakkelijk. Veel succes meid
Ster: fijn dat het weer wat beter met je gaat meid, soms heeft het echt even tijd nodig om jezelf weer te herpakken. En dan is Mexico natuurlijk ook nog een heerlijk vooruitzicht . Dat soort dingen moet je jezelf blijven gunnen om het allemaal wat leuk te houden! Diligo: tsja geen vast contract lijkt me inderdaad wat lastiger om dan alles op tafel te gooien. Misschien idd even dat gesprek van volgende week afwachten. Ik heb een vast contract en heb tijdens de MMM al een paar keer een andere manager gekregen. Iedere keer vond ik het weer heel spannend om te vertellen, maar tot nu toe (bij 3 verschillende managers) is het steeds goed gegaan. Alle drie hadden ze alle begrip voor de situatie en ik mag in de tijd van de baas gewoon naar het ziekenhuis voor alles wat bij de behandeling komt kijken. Dus dat is gewoon wel heel fijn. Ik hoop dat jouw manager er ook zo naar kan kijken. En het valt in de praktijk altijd best mee hoeveel je moet 'verzuimen'. Tenminste bij mij viel dat best mee. De laatste keer kwam het slechtst uit, omdat punctie toen op een maandag viel. Toen ben ik de hele week maar thuis gebleven. Andere keer punctie op vrijdag (vrije dag voor mij) en terugplaatsing op zondag. Kon ik maandag weer gewoon aan het werk. Niemand wat van gemerkt .
De eerste spuit is redelijk gegaan, maar nu heb ik wel een rode vlek waar ik de spuit gezet heb en is mijn buik beetje pijnlijk.
Yaraah, mooi dat je de eerste gehad hebt! Rode plek en pijnlijk gevoel had ik soms ook, soms ook niet. Diligo, vast contract is dan idd makkelijker! Hopelijk kun je het begin november bespreken! M'n eerste ivf viel niet in de vakantie. Ik heb vrij genomen op die dagen en de tijd ervoor wat extra gewerkt zodat ik na de punctie vrij had. Kan dat bij jou ook? Het is wel fijn om dan even niets te hebben. Ster,mfijn dat de rust je goed doet, en dat je in Mexico nergens mee bezig hoeft te zijn, behalve genieten van een heerlijke vakantie! Ego, nog steeds op m'n ongi aan t wachten... Inmiddels is het al 5 weken sinds m'n vorige. Spannend is het niet, ik heb voor de zekerheid maar even een testje gedaan maar die was negatief. Betekent meteen dat ik, als de cryo niet goed gaat, pas in januari verder kan ivm de kerststop in het radboud. Ach, hopelijk is het helemaal niet nodig om een 3e poging te wagen! Hoe is het met de anderen?
Ach m676 zo stom dat je ongi zo lang op zich laten wachten. Ik hoop ook dat je helemaal geen 3e poging nodig zal hebben
M676: flauw he, dan wil je eens ongesteld worden en dan laat het op zich wachten... hoop dat het alsnog snel komt! En nee je hebt gewoon helemaal geen derde poging nodig meid!
diligo het is idd lastig om dit te bespreken als je geen vast contract heb. Ik kon niet tegen liegen en heb het na 2 weken gezegd.. en kijk waar het mij heeft gebracht.. werkloos! ondanks dat had ik het niet anders gedaan het gaf mij veelste veel stress!
Doom, gebruikte jij nou tarwekiemolie tijdens je ivf? Of was jij dat niet? Dat is toch ter bevordering van de innesteling?
Doom8, Bluh, dat is erg zuur! Ik heb begin november einde contract bespreking..wil het ook echt pas zeggen als dat rond is...in feite starten we ook daarna pas. En ja...wellicht krijg ik dan volgend jaar geen verlenging..maar een vast contract binnen mijn sector is alles behalve zeker op dit moment..
willeke ik heb idd tarwekiemolie gebruikt De capsules van de tuinen, ik begon met slikken na dat ik thuis kwam van de punctie en ben hier mee gestopt op de 5 de week van zwangerschap ofzo. zorgt er voor dat je baarmoeder wat dikker wordt en innesteling meer kans krijgt ( maar meningen zijn daar natuurlijk ook over verdeelt)
Ik reageer later nog ff, moet zo nr mn werk. Vanmorgen ongesteld geworden, dus begonnen met progynova....
Bizar... Vanmorgen al begonnen met progynova. Bel ik mijn eigen ziekenhuis voor de echo afspraak over 14 dagen. Krijg ik te horen dat het AMC drie weken dicht is en ik mn volgende cyclus pas mag starten. Ik krijg er een punthoofd van. Dit soort dingen zijn zo demotiverend!
Mimami, ooh ja wat rot is dat he! Een kennisje van mij loopt ook in het AMC en zij liep hier ook tegen aan, daardoor een maand later starten waardeloos he! Thnx Doom, hier zit geen De Tuinen in de buurt, maar ik zal eens even kijken. Hier vanmorgen weer de echo gehad, er zaten er nu 3 op rechts (20,14 en 10 mm) en een stuk of 7 kleintjes en op links 1 van 23 mm en een stuk of 7 kleintjes. Wordt nu in het medisch team besproken en hoor vanmiddag wat te doen, waarschijnlijk inderdaad die 2 grote laten gaan en door gaan met stimuleren zodat de kleintjes mee komen, want die zitten er genoeg. Moest ook bloedprikken. Wordt binnen nu en half 4 teruggebeld met wat het plan gaat worden.
@mimami: wat rot, dat je nu moet wachten tot de volgende cyclus en dat je niet eens wist dat het ziekenhuis gesloten is...