wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    willeke wat een mooi aantal 14 ! hopelijk gaan ze idd voor de kleintjes. heeft het zkh al gebeld ?

mimami jeetje das idd echt demotiverend !! en dat ze jou daar vantevoren ook niet even over op de hoogte stellen. heb je je zo voorbereid op weer een poging en dan gaat het niet door. geduld geduld geduld, wachten wachten wachten, dat is het motto van ivf.

doom die tarwekiem capsules heb je dat "op eigen initiatief" gedaan of met goedkeuring van je arts ? ik vind het altijd moeilijk om zomaar iets van medicijnen of vitamines op eigen houtje te gaan slikken

diligo lastige kwestie idd over je werk inlichten of niet. op mijn werk weten ze alles, maar ik werk daar al bijna 9 jaar dus dat is heel anders. ik zou denk ik als ik in mijn proeftijd zou zitten het niet vertellen, alleen als het niet anders kan omdat je anders niet weg zou kunnen voor een behandeling of iets dergelijk

pien, donderdag echo toch ? spannend hoor! voel je je goed ?

2. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ster gewoon op eigen initiatief idd !

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja vanmiddag belde ze en moet gewoon doorgaan met spuiten. As donderdag ochtend weer een echo. Hopelijk zijn de kleintjes dan een beetje wakker geworden ;)

4. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje mimami wat een communicatie :( daar word je echt niet vrolijk van, heel apart!

Spannend willeke! Hopen dat inderdaad de kleintjes het nu goed gaan doen en je een mooie opbrengst krijgt!

Pien..alvast succes donderdag! Ik duim nog steeds!

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Willeke: ik duim dat de kleintjes lekker groter groeien :)!

Ik heb idd morgen de eerste echo. Dooooodeng! En ondertussen ook nog steeds weinig klachten. Voel me soms wel een klein beetje anders. Last van mijn onderrug, borsten zijn nog wel ietsje groter dan normaal, maar niet pijnlijk ofzo of vreemde tepels ;). Gisterochtend meende ik een heeeel klein beetje misselijk te zijn, maar daar twijfel ik nu ook al weer aan, voel me nu verder prima. Darmen zijn wel weer wat opgeblazen, maar niet zo erg als in het begin en het wisselt ook wel wat. Al met al geen peil op te trekken... Het wordt echt afwachten tot morgen, ik durf er niets van te zeggen, alleen dat ik heeeeeeeeel erg hoop dat het goed zit natuurlijk!

6. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Pien gefeliciteerd met je positieve test wel vervelend van je schildklierwaarde we gaan er maar van uit dat dit inderdaad komt de innestellling zoals iemand schreef. Moet je nu elke zoveel weken je schildklierwaarde laten testen. Ik duim voor een mooie echo met 1of zelfs 2kloppende hartjes . Sterkte voor jou en je man met het wachten tot morgen zal wel zenuwslopend zijn voor jullie.

Ups and down duim voor een mooi verjaardagscadeau voor jullie suc6 op het wachtbankje

Willeke spannend voor jouw duim voor je dat kleintjes mooi gaan blijven groeien wanneer is je volgende fm

Mimami wat vervelend ben je dr helemaal klaar voor en denk je te beginnen gaat het niet door niet netjes dat ze dit niet door hebben gegeven

Ster geniet maar lekker van je rust periode zal wel lukken over een paar weken naar mexico heerlijk kun je daarna vol goede moed weer beginnen

Diligo suc 6 je gaat bijna beginnen

Yaraah wanneer heb je je eerste fm

M676 hoe gaat het jouw is je ongi al doorgebroken

Doom al weer 29 weken dat gaat snel

Fisher ga je in oktober weer beginnen

Beschuitje wat vervelend dat het niet goed gaat hopelijk gaat het snel wat beter

Boboke hoe gaat het met je huisje

Echo heerlijk mijn zus op visite gehad en heerlijk toen twee weken vrij geweest want dit jaar is ze maar 1 keer geweest normaal werk ik gewoon maar ben gewoon nog steeds moe dus als ik zou werkrn zou ik daarna niks met mijn zus kunnen doen . De tijd vloog te snel voorbij (dat gevoel moeten we juist bij de wachtweken hebben) het seizoen loopt al tot zijn einde het eerste hotel is al dicht maar dit komt door problemen met de touroperator het laatste hotel gaat 2 nov dicht.

Een zwaai naar de rest die ik vergeten ben moet namelijk naar mijn werk

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Willeke: Ok dus verder spuiten, goed dat ze je wel kort opvolgen
    Pien: morgen de eerste echo, spannend wel hé, ik duim voor je
    Ego: zoals de vorige keer heb ik opnieuw helemaal geen last van mijn buik, ik voel me ook niet anders, ben dus ook wel benieuwd naar de eerste fm zaterdag. Ik hou er toch wel wat rekening mee dat het stimuleren met Menopur wat trager kan gaan dan met Puregon.

8. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

daar ben ik ook weer een keer. Sorry dat ik niet zo vaak meer aanwezig ben, maar met al het klussen blijft er weinig tijd en puf meer over om te reageren. Ik probeer regelmatig mee te lezen, zodat ik wel van jullie wel en wee op de hoogte blijf :).

Pien heel veel succes morgen met de echo. Ik duim dat het een mooie echo wordt en ben benieuwd hoeveel het er zijn!

Mimami bah wat een timing zeg. Dat hadden ze inderdaad wel wat beter kunnen communiceren. Wat een vreemde tijd in het jaar om ook 3 weken dicht te gaan.

Fisher ik lees in je handtekening dat je in oktober weer voor een cryo gaat, weet je al wanneer? Wie weet zitten we samen weer op de wachtbank..

Kriti hoe is t met jou? Zijn je schildklierwaardes al aan t zakken? Is er al zicht op wanneer je weer zou kunnen beginnen. En wat heerlijk even 2 weken gezellig met je zus optrekken.

Yaraah ik heb ook nooit iets gevoeld tijdens het stimuleren. De eerste keer had ik puregon en de tweede keer menopur. Ik moest met puregon langer stimuleren. Hopelijk een mooi aantal bij de fm

Doom fijn dat het bij jou allemaal zo makkelijk verloopt. heb je al een nieuwe fotoshoot gepland?

Diligo het zijn inderdaad moeilijke tijden om hierover eerlijk te zijn. Gelukkig komt je behandeling pas na je contractverlenging, zit je in ieder geval het komende jaar nog goed. Het lijkt mij heel lastig om helemaal niks te zeggen zeker als je fulltime werkt.

Mnr balen dat het niet gelukt is. Ik las dat je nu weer verder gaat met iui? Succes!

Ster knuffel :)

U&D jij bent lekker aan t broeden? Hoe gaat t? Je bent al op de helft! Succes op t bankje nog even

m676 ongi ondertussen al doorgebroken. Bizar hè dat als je erop zit te wachten het altijd later komt. Hopelijk snel ook weer een tp voor jou

Ik zal vast nog wel een aantal mensen vergeten zijn, maar ik heb alleen even op de laatste paar pagina's gereageerd.

Ego. Zoals ik al schreef hebben we t ontzettend druk gehad. Ondanks de drukte (die nu misschien iets minder gaat worden omdat we al zo hard gewerkt hebben) gaan we binnenkort starten met onze 3de ivf in DD. Volgende week dinsdag gesprek en hopelijk die week dan ook al starten als mijn menstruatie komt.

Ondanks dat ik niet meer zo veel meeschrijf, leef ik nog heel erg met jullie mee!

Liefs Boboke

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Pien, gelukkig morgen je echo!

Mimami, wat een gek verhaal! Nu dus een maand wachten? Wat zul je je rot voelen!

Ster, ik heb in het zh nagevraagd wat zij dachten over tarwekiemolie. Ik kreeg een soort meewarige blik, net als toen ik acupunctuur besprak, maar ze zeiden dat het wrsch niets zal helpen, maar niet schadelijk is. Ik heb ze gekocht en gebruikt.

Kriti, wat heerlijk, je zus op bezoek! En goed dat je vrij kon nemen! Hopelijk gauw weer fitter!

Willeke, ook een spannende tijd! Betekent het nu je moet doorspuiten dat ze de grote laten gaan? Ik wist overigens helemaal niet dat dat kon. Houdt de deca dan je lichaam tegen om in de lf te gaan?

Yaraah, wat zijn we veel met ons lichaam bezig hè? Voel ik wat, voel ik niks. En is dat dan goed of niet... Pffff.

Ego. Nog geen ongi. Heb gelezen dat het wel 2 weken langer kan duren, dus ik wacht nog even af... Na het weekend ga ik mss eens bellen met het zh?

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bobo: leuk weer wat van je te horen :). En voor jou ook weer spannend, dus toch naar DD, ben heel benieuwd! Succes met de intake en hopelijk snel beginnen!

M676: 2 weken later is nog wel 'normaal' voor een cyclus na een IVF cyclus. Als het echt langer duurt zou ik wel ff bellen. Misschien kunnen ze het dan ook wel opwekken met medicatie.

Ik begin nu wel erg zenuwachtig te worden... ben zo bang voor weer een teleurstelling. Ik gebruik nog steeds een beetje utro, gewoon voor de zekerheid, maar ben ergens ook wel weer bang dat dat een bloeding tegenhoudt. Aan de andere kant heb ik vaak genoeg dwars door de utro heen gebloed, dus waarom zou dat nu niet zijn. Maar ja niet bloeden zegt ook nog niet dat het goed zit... Er zijn gewoon nog zo weinig aanwijzingen dat het goed zou kunnen zitten. Niet misselijk enzo...
    Maar morgen weten we in elk geval weer meer. Ik hoop zo dat we een mooi kloppend hartje mogen zien, 2 zou ook leuk zijn natuurlijk. Maar als er maar wat klopt! Dan ga ik in elk geval heel blij het weekend in!

Morgenochtend om 10 uur is het zover!

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Boboke: leuk om weer wat van je te horen. Blij dat jullie toch naar DD gaan, en hopelijk mogen jullie gauw starten.

Pien: morgen rond 10u zal ik even aan je denken.

Ego: vandaag laatste keer behandeling van de osteopaat gehad. Hij zei dat alles goed ontspannen was nu... En hij vroeg om hem iets te laten weten als ik zwanger zou zijn, dat vond ik echt lief

12. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Pien heeeeel veel succes morgen! Denk ontzettend aan je, weet nog zo goed hoe het voelde toen met mijn zwangerschap. Bij jou gaat het gewoon wél goedkomen!!! Hij is een week verzet of niet? Is nu niet meer op mijn verjaardag haha.

Op de rest reageer ik later! Heb een vierdaags congres en erg druk, lees wel mee!

13. mnr

mnr Niet meer actief

Heel veel succes straks Pien!

14. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Pien vertel!!

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Goed nieuws :D!! Echo liet een kindje van 7 mm zien met mooie hartactie, klopte precies. Ooooo wat zijn we blij en opgelucht!! :D
    Nou kunnen we eindelijk een beetje gaan genieten!

16. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig nieuws Pien!!! Nu inderdaad genieten, zooo blij voor je!

Ik ga volgende maand de cryo proberen, nog een maandje geduld voor mij :)

17. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ooh lieverd wat ben ik blij voor je!!!!! Wat een opluchting hé zeg. Heerlijk meid!!!!
    Ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij voor jullie :D:D:D:D:D:D:D
    Je bent dan toch écht écht écht wel op en top zwanger hé :D:D:D:D

18. mnr

mnr Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie mooie echo pien!

19. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pien super meid gefeliciteerd!!!! Heel leuk voor jullie!

Hier vandaag weer echo gehad, in totaal nu maar 4 follikels boven de 14 mm en 6 nog in de race om ook die grens te halen, maar hangt van bloed uitslag af of ik nog 2 dgn door mag stimuleren. Ik baal echt enorm, zeker omdat er per eierstok ruim 20 follikels zitten maar ze zijn allemaal te klein :( je zou zeggen met zoveel follikels groeien er toch wel wat meer groter... nu straks telefoontje afwachten en hopelijk nog 2 dagen door. Anders vanavond ovitrelle en zaterdag punctie. .. :(

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Pien, geweldig nieuws meid. Geniet er nu maar met volle teugen van

Willeke: meid het zijn misschien niet zo heel veel follikels, maar er moet er maar 1 goeie tussen zitten.

Deel Deze Pagina