wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Yaraah, nee klopt hoor, heb je helemaal gelijk in en dat houd ik mezelf ook voor ogen..

Maarrr, ze belde net, ik mag nog 2 dagen doorspuiten :D ik ben echt heel blij (wel 10 jaar ouder geworden van de stress het afgelopen uur). De oestrogeen in mijn bloed was nl flink gestegen dus dat duidt op actieve groei en eierstokken en dat was natuurlijk ook wel te zien omdat er weer flink wat kleintjes bij waren gekomen. Nu een punctie doen was volgens haar zonde dus gewoon doorspuiten en as zaterdag weer terug voor de echo... pff ik moet even aan het zuurstof ;)

2. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wauw pien wat ben ik blij voor jou!!!

Al wist ik het al die tijd al hoor, deze blijft zitten echt!!

3. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Willeke wat een stress hè. Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt. Uiteindelijk maakt de hoeveelheid eiblaasjes niks uit. Als er maar eicellen in zitten. Ik had "maar" 8 eiblaasjes maar uiteindelijk wel 6 embryo's en alles cryo. Dus beter weinig van goede kwaliteit dan Veel van slechte kwaliteit.
    (Nog beter is heel veel en allemaal goede kwaliteit maar dat komt weinig voor :) )

Pien ook via deze weg van harte gefeliciteerd! ! Geweldig nieuws. Enne, pas het lijstje maar aan ;)

Fisher ook weer bijna een cryo tp. Spannend!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankjulliewel meiden :). Het is zo bijzonder, maar het blijft nog wel onwerkelijk hoor ;).

Willeke: oh jij ook stress vandaag, gelukkig mag je nog ff doorspuiten, maar je hebt er minimaal 4 he, dat is in elk geval mooi en het kan alleen nog maar mooier worden. Hoop voor je dat er nog wat doorgroeit!

5. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Klaar met werken en gelijk effe kijken pien
    :Dwat fijn nieuws wat zullen jullie opgelucht zijn :)
    Voel je al wat meer soms hoor je dat als de echo hebben gehad ze gelijk meer voelen.

Boboke over twee weken ga ik weer testen hoop dat het al aardig gezakt is. Was inderdaad heerlijk en gezellig met mijn zus. Suc 6dinsdag

M676 was inderdaad eeen verassing dat ik echt twee weken vrij was eerst was de bedoeling dat ik al zal stoppen omdat ik dan al zou begonnen zijn met de ivf en omdat ij wel last geb van de medicatie en moe was ben naar toen ging het helaas niet door en zei ik tegeb mijn baas dan neem ik die twee weken vrij ging wel moeilijk maar mijn baas is mijn zwager . Wat vervelend dat je ongi nog niet is doorgebroken zal inderdaad ba het weekend bellen

Willeke toch wel fijn twee dagen langer doorspuiten duim voor je dat twee dagen extra goed zijn werk doet en dan volgende week je punctie

Zwaai naar de rest

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Pien, ik krijg gewoon tranen in m'n ogen! Wat heerlijk! Hopelijk kun je nu langzaam tot rust komen en heerlijk genieten.

Willeke, fijn dat je nog even door mag spuiten!

Boboke, bijna tegelijkertijd gereageerd gister. Weer op voor een nieuwe poging! Hoe gaat het in jullie huis? Schieten jullie op, zie je al mooie plekjes ontstaan, etc.

Ups, succes met de vierdaagse 😉

Yaraah, wat heeft de osteopaat gedaan? Lief dat hij/zij zo betrokken is.

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Willeke: wel goed dat je nog twee dagen mag doorspuiten, zoals ze zeiden als ze zien in het bloed dat er een mooie groei is, dan zou het inderdaad zonde zijn om nu al een punctie te doen
    m676: de osteopaat heeft vooral op mijn buik gewerkt om zo te zorgen voor een betere doorbloeding, heb ook ademhalingsoefeningen meegekregen, die zouden ook zorgen voor een betere doorbloeding en ik zou er meer ontspannen van moeten worden. Nog snel even een vraagje meiden, hadden jullie het ook zo moeilijk na 5 dagen spuiten om die naald nog makkelijn in je buik te krijgen?? Ik heb zo het gevoel dat die naald er in het begin toch wel een stuk makkelijker inging dan nu...

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah, thx voor ie uitleg. Over het spuiten, ik kreeg hier de tip, weet niet meer van wie, om in m'n bovenbeen te spuiten. Eerste keer heel eng, maar nu spuit ik de deca in m'n been en de gonal in m'n buik. Ik vind het veel fijner.
    Ik weet niet of je menopur in je been mag spuiten, maar dat zou je moeten navragen.

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden, net weer de echo gehad en ik heb nu 15 grote follikels (van 14 mm of meer) zo ik ben echt heel erg opgelucht zeg! Die twee dagen extra spuiten hebben echt geholpen! Ze bellen vanmiddag of ik dan maandag de punctie heb (maar dat zal wel).

Yaraah Hoe ging jou fm vandaag?

M676 Hoe is het met jou? Je menstruatie al begonnen? Daar wachtte je nu op toch?

Kriti leuk dat je zus langs is geweest! Heerlijk hè Hoe snel de tijd dan gaat!

Ster je hebt idd gelijk hoor, het gaat om de kwaliteit en niet de kwantiteit.. maar gevoelsmatig is het wel lekker er iets meer te hebben. In die 15 hoeven natuurlijk ook niet allemaal eitjes te zitten maar iets meer dan 4 moet hopelijk wel lukken ;)

Hoe is het met de rest?

10. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Pien wat een prachtige banner!!! Super blij voor je :)

Willeke hoe was de echo vandaag. Zijn de kleintjes mee gaan doen en punctie datum bekend?

M676, ster en Fisher hoe is het met jullie??

Yaraah, ik kreeg ook wel een gevoelige buik. Ik prikte altijd ene dag deca links van mijn navel en Puregon rechts en andere dag andersom. En zorgde dat de plekjes beetje uit elkaar lagen. Maar als er dan een blauw werd, tja was de volgende dag extra rot. Succes hoor! Vandaag eerste echo toch? Hoe gaat het?

Kriti heerlijk dat je even tijd hebt kunnen doorbrengen met familie! Hoop dat de waarden straks een stuk beter zijn. Voel je je al beter?

De testdatum komt weer dichterbij en dat merk ik... Vind het erg spannend. Voel wel iets meer dan vorige maand, maar het vertrouwen dat ik vorige week nog had is weg. Hoop heb ik nog wel. Nog 2 nachtjes slapen, ga maandag testen. Dat komt beter uit, maar dat kon ook wel zeiden ze.

11. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ups wij schreven langs elkaar heen ;)
    Oh spannend voor jou ook weer!! Maandag is al snel!! Voor ons beiden een spannende dag dus!

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Willeke & Ups spannende dagen voor jullie weer.

Fm toonde 10 blaasjes van rond de 10mm. Ik mag nu verder spuiten en moet volgende donderdag weer op fm en dan zien we wel weer...

13. Suzanne87

Suzanne87 Actief lid

10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh nog een paar dagen wachten tot ik mag testen,
    en vanmorgen ga ik naar de wc, bruine afscheiding bij
    't afvegen.. Daarna weer naar de wc, licht roze...
    Ik hoop zó dat 't niet doorzet!! Aub😔 nog een páár daagjes!

En dan jezelf niet druk maken, pfff moeilijk!!

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    in afwachting om te starten:

kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt
    fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo?
    Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 -
    mimami - 2e kindje - ivf 1 -
    klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept
    boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept
    ster - 1e kindje - ivf 1- cryo
    julia1984 (29jr) - 1e kindje -
    diligo - 1e kindje- ivf 1- okt
    m676 - 2e kindje - ivf 2 - cryo sept/okt
    Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober

onderdrukkende fase (lang protocol):

stimulerende fase:
    beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8

punctie/terugplaatsing/nod:
    mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8
    Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - punctie 29/9

cryo terugplaatsing:
    ups and downs - icsi1 - 1e kindje - tp 18/9 - testdatum 30/9

zwanger:
    doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen
    lusvi - 1e kindje
    tebbie27 - 1e kindje
    evertje - 3e kindje
    Pien - eerste kindje

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ups: oh meid wat is het weer spannend he!! Ik zou het wel heel gezellig vinden als er iemand bij me op het verlengde wachtbankje schuift, kom je er gezellig bij :)?

Suzanne: ook voor jou spannend, ik duim voor je!

Willeke: succes maandag, hopelijk goed nieuws! En bedankt voor het nieuwe lijstje :).

All: Het nieuws van de mooie echo is wat geland en inmiddels komen de zorgen langzamerhand weer terug ;). Het blijft onwerkelijk en het is moeilijk om nu ineens wel vertrouwen in mijn lijf te hebben dat 5 jaar dienst heeft geweigerd.. Misschien dat ik me wel ietsje meer zwanger begin te voelen. Gisteren en vandaag wel veel moe... lichte hoofdpijn. En vreemd gevoel op de maag. Misselijk wil ik het niet noemen, want heb nog geen neiging gehad tot overgeven. Maar een soort hongergevoel, maar waarbij ik dan toch niet zo zin heb om wat te nemen.... Gewoon een beetje 'bluh'. En als ik me 'bluh' voel komen ook de minder vrolijke gedachtes boven en die wil ik eigenlijk niet meer hebben, maar ja, dat zal er ook wel bijhoren ;).
    Gisteren heb ik rompertjes bij de Hema gekocht. Gewoon omdat het kan en omdat ik wilde profiteren van die positieve vibe :). Soms moet je geluk afdwingen, dacht ik ;).

Meiden ik leef nog ontzettend veel met jullie mee!! Hopelijk volgen er binnenkort meer :). Dikke knuffel voor iedereen!!

16. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff kort, ben ziek.

Pien, super nieuws dat je een mooie echo had! Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter geen misselijkheid gehad! Dat hoeft echt niet. Ik denk dar minder dan de helft van de vrouwen dat heeft. Ik was wel moe en had steken onderin mn buik. Staar je niet blind op de verschijnselen, sommige vrouwen voelen zich die 9 maanden beter dan ooit! Heb vertrouwen en geniet tot het tegendeel bewezen is! Wie weet ben je maar 1 keer 40 weken zwanger. Dan zou het zonde zijn als je alleen maar met twijfels hebt geleefd. En als her mis gaat is het hoe dan ook vreselijk verdrietig, of je nu wel of niet geniet! Het klinkt allemaal prima! Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet!

17. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    #637 Doom8, 27 sep 2014
    Laatst bewerkt: 27 sep 2014
    Lieve pien nogmaals ik had 0.0 zwangerschap klachten of gevoel.
    Dus echt stop met zoeken want ik denk dat je dan blijft hangen in die onzekerheid al kan ik mij goed voorstellen dat je na 5 jaar gewoon onzeker word van dit stadium!

willeke, ik had 11 mooie follikels zitten. Van die 11 zaten er maar 4 eicellen in. wat was ik even bang en teleurgesteld. maar toch alles was bevrucht en van topkwaliteit ingevroren.
    Pin je dus niet vast op de getallen.. het kan opeens erg tegen vallen.

ups voor jou ook spannende tijden wijfie. ik duim weer voor je!

18. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Pien,
    Wat heerlijk meid..ik ben blij voor je..geniet! ;) Makkelijk gezegd, hoop dat het ook snel makkelijk gedaan is.

Hier nog steeds wachtende...6 okt de info avond, daarna starten we!

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, eind okt gaan wij voor ivf 2. Dus dan kom ik weer actief meekletsen. Succes allemaal! Liefs

20. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Helaas negatieve test vanmorgen... Zucht zou het dan nooit gaan lukken??? Is het voor ons dan echt niet weg gelegd? Pff Erg verdrietig. Op naar de volgende cryo, voor zover ik daar nog vertrouwen in heb...

Deel Deze Pagina