wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ups wat rot.. klote zeg! Mocht je vandaag officieel testen dan?

Vanmorgen punctie gehad, 17 eitjes gevonden! Heel blij met deze score :) nu lekker op de bed en veel drinken en rustig aan doen.
    Punctie zelf is me alles meegevallen, had me op erger ingesteld dus dat was goed te doen!

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ach nee U&D; een hele dikke knuffel voor jou meid. Ooit houden jullie dat kleine wondertje in jullie armen, geef niet op meid...

Willeke: wauw dat is echt een mooie score

3. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ups... :(

mooie score willeke!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ups: o nee dat meen je niet :(. Wat verdrietig weer :(.... Sterkte meid!

Willeke: jeetje wat een mooie opbrengst! Daar moet gewoon wat moois tussen zitten! En fijn dat punctie meeviel. Viel bij mij alle keren ook mee hoor, dus dat kan ook best :).

All: de bezorgdheid begint weer toe te slaan. Ik was vrijdag en zaterdag niet zo heel fit, wat vreemd gevoel op de maag, maar gister en vandaag weer kiplekker. Daar wordt ik weer heel onzeker van. Zo moeilijk om dat positieve gevoel van vlak na de echo vast te houden... Maar goed, ik zal jullie daar ook maar niet teveel mee lastig vallen. Maar ik had niet gedacht dat de eerste weken zo moeilijk zouden zijn, geestelijk gezien dan....

5. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Ups and down wat k.... dat het niet gelukt is had zo gehoopt op een mooi verjaardags cadeau voor jouw. Ik begrijp je gevoel maar we moeten allemaal positief blijven dat onze droom uit zal komen ( helaas worden we erg op de proef gesteld). Wees nu maar effw down effe het verdriet een plaats geven. Heb je veel steun van je man. Heel veel sterkte voor jullie en in een dikke knuffel. Ga je nu gelijk door met een nieuwe cryo of

Willeke mooie score en fijn dat de punctie is meegevallen inderdaad genoeg drinken en je laten verwennen door man lief waneer hoor he hoeveel er zijn bevrucht en op welke dag krijg he de tp

Pien wat vervelend dat de eerste weken zo zwaar vallen maar jij moet gewoon proberen te denken ik heb de mazzel geen zwangerschaps verschijnselen want heb al veel moeten doorstaan om zwanger te worden. Of van hoeveel vrouwen hebben geen kwaaltjes kijk maar naar i didnt know i was preagnant. Wanneer krijg je weer een echo

Het lijkt hier de aflopen dagen winter regen regen veel wind grote hagelstenen en koud maar gelukkig wordt het weer weer beter want die klagende touristen zijn ook alles
    Fijne avond

6. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ups, wat balen!! Koppie hoog houden hoor!

Willeke, mooie score! Nu duimen voor veel bevruchtingen!

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Pien: niet leuk dat je je zo bezorgd voelt. Probeer toch positief te blijven meid, geen kwaaltjes wil niet zeggen dat het slecht gaat. Veel van mijn vriendinnen hebben zich pas zwanger gevoeld eens hun buik echt goed ging groeien, want voor de rest hadden ze helemaal nergens last van. Niet misselijk, niet overdreven moe,...

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Upsanddowns wat rot voor je ! Heel veel knuffels van mij.
    Pien ik denk dat als je in dit traject zit, je wel langer onzeker zal zijn. Na die 12 weken is het volgende punt weer waar je naar uit gaat kijken. Probeer vertrouwen te hebben meid ook al is het zo moeilijk. Straks wil je wel genoten hebben en niet negen maanden in stress geleefd hebben denk ik. Jij hebt je deel al gehad, dit keer komt 't goed !
    Willeke wat een berg eitjes ! Ik hoop en duik voor je op een goede afloop.

Hier nog steeds pauze. Ik probeer af te vallen maar het lukt voor geen meter. Wederom een teleurstelling. Mijn verwachtingen zijn te hoog. Oh wat is dat toch lastig. Ik wil zo graag verder maar wil ook eerst 20 kilo afvallen. Moeilijk hoor.

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Thnx allemaal! Ben ook heel blij en opgelucht! Zo zag het er vorige week nl echt niet uit. Zo zie je maar..
    Ben nu dus ook begonnen met de utro bolletjes. Heb geen inbrenghuls oid dus doe het met mn vingers. Maar is toch beetje vergelijkbaar met het inbrengen van een tampon?

Voelden jullie je na de punctie ook een beetje gammel? Buik ook nog heel gevoelig.

Pien snap helemaal dat je je onzeker voelt! Het is ook super spannend allemaal!

Beschuitje jeetje meid dat is dan een behoorlijke kluif hoor, zeker niet niks! Wanneer gaan jullie weer starten?

10. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    U&D. Wat ontzettend verdrietig! Houd moed. Maar oh wat is dat moeilijk!
    Knuffel!

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Pien, moeilijk om vertrouwen te hebben. Hopelijk komt dat snel goed.
    Er is geen bepaald recept of bepaalde volgorde van hoe je je moet voelen. Maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel.
    Wanneer heb je weer een echo?

Willeke, doe maar even rustig aan nu als het lukt. Wat een mooi aantal!

Yaraah, bij jou lijkt het ook mooi te gaan. Fijn.

Beschuitje, de moed niet opgeven! Doelen wel haalbaar stellen hè? Ineens 20kilo?? Waarom niet eerst eens 4 kilo eraf? Dat is al een hele prestatie hoor! En daarna weer een nieuw doel.

Kriti, brrrr wat een rotweer! Ven ik deze week ineens blij dat ik lekker in het warme Nederland woon haha

Diligo, het is al bijna 6 oktober! En eind oktober komt ook in zicht Julia! Nog maar heel even wachten!

Mimami, alweer opgeknapt?

Ik nog steeds niet ongi. Heb wel dat gevoel, maar nog niks dus. Ik ga woensdag bellen met het zh. Ze zullen dan wel vragen of ik getest heb, dus dat doe ik dan woensdag ook. Verwacht er niets van, maar zo'n negatieve test blijft toch confronterend en dat kan ik er morgen niet goed bij hebben: werk met een collega die zwanger is en vol enthousiasme al haar kwaaltjes en ideeën spuit...
    Pfff wat duurt het lang. Vorige ivf maar een paar dagen later ongesteld en nu ruim twee weken!

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lief meiden dat jullie zo meeleven, doet me goed :). En het is wel heel dubbel hoor, want ik heb eindelijk datgene wat ik zoooo graag wilde, en wat jullie hier allemaal willen, en dan ben ik zo negatief. Ik had het zelf ook niet voorzien, was altijd alleen maar met 1 ding bezig: zwanger worden.... Maar ik doe mijn best hoor. Volgende week donderdag, dan ben ik 8 weken en 3 dagen, heb ik weer een echo. Van mijn man moet ik het ook echt tot dan volhouden, want ik stond al op het punt te bellen naar het ziekenhuis of het ook eerder mocht... Maar ik heb er niets aan natuurlijk, want met 8 weken moet het ook goed zijn. De geduld knop maar weer aan ;).

Beschuitje: bedankt voor je lieve reactie :). Je hebt ook gelijk natuurlijk. Wat vervelend dat het afvallen zo moeilijk gaat! Heb je er hulp bij? Volgens mij is dat wel prettig hoor. Een vriendin van me ging een tijdje naar weightwatchers en boekte daar snel resultaat mee. Tsja of dat nou helemaal gezond is weet ik ook niet, maar als het je eerst alleen om de kilo's te doen is... kun je daarna wel weer 'normaal gezond' gaan eten en een behandeling opstarten. Ik kan me goed voorstellen dat het hoe dan ook heel lastig is. Maar probeer het doel voor ogen te houden: je wilt je kansen optimaliseren en dat kan met een gezond gewicht! Sterkte meis en een dikke knuffel!!

M676: o jee een zwangere collega... niet leuk. Heb ik ook gehad. Ze is nu alweer zwanger trouwens, maar ik werk niet meer zo nauw met haar samen, dat scheelt. Maar ik weet hoe het voelt :(. En ik snap dat je niet wilt testen als je het resultaat eigenlijk wel weet. Maar probeer het dan maar zoveel mogelijk 'zakelijk' te bekijken. Puur voor de dokter, omdat hij het zo graag wil uitsluiten. En als je het nou zo bekijkt: een witte test is mooi, want dan kunnen ze je een kuurtje geven om de menstruatie op te wekken en kan jij weer verder. Toch? Positief denken voor een ander lukt me wel ;).

13. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    M676 en heb je al gebeld en getest? Wat zeiden ze?

Pien heb je al last van kwaaltjes?

Hoe is het met de rest?

Hier goed nieuws, er heeft een bevruchting plaatsgevonden en heb morgen om 15.30 de tp! :) hoeveel zeggen ze nooit bij het VU, krijgen per brief te horen hoeveel er ingevroren zijn.
    Heb trouwens wel enorm last van mn buik nog :( vannacht zelfs wakker geworden en paracetamol genomen. Dat drinken lukt trouwens niet heel goed, komt mn neus uit zowat. Maar ja het is voor een goed doel!

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Wauw Willeke een Tp. Ik duim voor je

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    M676: en heb je gebeld? En getest???
    Pien: hoe voel jij je nu, kan je al iets meer genieten?
    Ego: morgenochtend opnieuw fm en de zenuwen spelen toch wat op... Hoop dat de follikels mooi doorgegroeid zijn.

16. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Willeke wat super! Gefeliciteerd en succes met de tp vanmiddag.

Yaraah succes met de echo... Het is ook zo spannend allemaal! Kom ons maar snel het resultaat vertellen!

Pien wat lastig! Is het eindelijk zo ver durf je minder te genieten. Kom op meid je kan het, positief denken voor jezelf! Voor jou hoop ik dan dat je snel kwaaltjes krijgt ;)

M676 pff je geduld wordt wel echt op de proef gesteld hè?! Hoop dat er inmiddels wat bekend is voor je want dit is ook niks. Tenzij er een wonder gebeurd is natuurlijk ;)

Hier is het zover. Mijn 30ste verjaardag. Zonder kind en zonder zwangerschap. Ik voel me verdrietig, teleurgesteld en boos. En ik weet dat ik er ook van moet genieten, maar ben sinds de negatieve test van maandag al down. Bleh. Maar goed ik zal mijn glimlach opzetten vandaag :)

17. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    M676 is er iets uit de test gekomen? Het duurt wel erg lang voordat je ongie komt..

Willeke wat fijn dat je een tp hebt! Verder duimen dat je ook nog cryo's hebt, zou fijn zijn! Hopelijk heb je ze niet nodig!

Yaraah succes met de echo vandaag!

Ups een heel herkenbaar gevoel, fijn dat je weer een jaartje ouder bent maar je had nu het liefst ook andere dingen bereikt! Ik heb ook het liefst dat ik voor mn 30e moeder word en zo blijven we onze doelen bijstellen. Eerst wilde ik voor mn 30e drie kids hebben maaruh dat gaat hm niet worden ;-( ben al blij als ik uberhaupt ooit iets op de wereld mag zetten. Hele dikke knuf en succes met je pokerface vandaag!

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ups een hele dikke knuffel en toch een fijne verjaardag gewenst.

Ego: echo was goed. Er waren aan beide kanten 5 follikels te zien, allemaal rond de 19 à 20mm. Zaterdag opnieuw op controle. Wel al voorschrift voor pregnyl meegekregen.

19. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Yaraah ziet er goed uit! Succes zaterdag!

Ups aah balen meid :( niet leuk! Snap dat je in je hoofd een soort 'doelen' heel herkenbaar! Ik heb die van mij inmiddels losgelaten ;) wat gaan jullie nu doen? Heb je nog cryos? Enne, wel gefeliciteerd!

Vanmiddag om half 4 had ik de tp :) en heb een mooi 8cellig embryo binnenboord nu! Dus daar zijn we heel blij mee!
    Wel waren er maar 6 eitjes bevrucht, daar schrok ik eigenlijk wel van aangezien ik 17 eitjes had :) en aangezien er vaak nog wat afvallen voordat ze de vriezer in gaan...
    Weet dat ik eigenlijk niet zo gek moet doen en gewoon focussen op het toppertje wat ik nu binnenboord heb! Beetje raar gevoel ;) onzekerheid hè....

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Gefeliciteerd Ups! Ik snap je gevoel goed, ik had dat ook toen ik 30 werd... Maar ik heb het toen wel uitgebreid gevierd, samen met een vriendin die vlak daarvoor ook 30 was geworden. Ik wilde ook gewoon blij zijn en genieten van leuke dingen in het leven. Ik wilde ook graag voor mijn 30e moeder worden. Dacht dat ik mooi op tijd begonnen was ;). Inmiddels ben ik ruim 32 en als ik van dit wondertje hopelijk bevallen mag, ben ik ook al dik 33. Maar als dat mag lukken, ben ik heel erg gelukkig en het Kan me dan echt niets meer schelen hoe oud ik ben. Dat zal voor jou ook gelden. Het is uiteindelijk maar een psychische grens. Probeer te genieten van je verjaardag meid! Knuffel!

Yaraah: super mooi aantal!

Willeke: mooi zeg een 8 cellige topper aan boord :)! En ja je hoort wel vaker dat er met veel eicellen in verhouding wat minder bevruchtingen zijn. Wellicht waren een aantal eitjes nog niet goed rijp. Als je iets voor in de vriezer houdt, heb je zeker een hele mooie score! Maar nu niet te veel meer aan denken, concentreer je maar op dit kleintje :).

All: gisteren moeder voor moeders op bezoek gehad. Ben goedgekeurd ;). Voelde me toen wel weer even wat meer zwanger, gewoon omdat je er ineens zo over hebt en zelfs een cadeautje voor je kindje krijgt. Ik hoop dat ik de periode vol mag maken. Ben nog wel erg onzeker ;)

Deel Deze Pagina