Yaraah, mooi! Willeke, fijn! Hoe ging t? Lieve u&d Elke keer weer die stomme mijlpalen. Hoop,dat de mensen om je heen er toch voor kunnen zorgen dat het een leuke verjaardag wordt. Ik, ben net voor dat ik zou testen ongi geworden. Maandag 13-10 ga ik voor een echo en ik hoop zoooooo dat de cryo goed ontdooit! Pien, houdt dat gevoel vast!! Goed dat je dat doet trouwens.
in afwachting om te starten: [/B] kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8 punctie/terugplaatsing/nod: mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8 Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - punctie 29/9 cryo terugplaatsing: ups and downs - icsi1 - 1e kindje - tp 18/9 - testdatum 30/9 m676 - 2e kindje - ivf 2 - tp - 13/10 1e echo zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje Pien - eerste kindje
in afwachting om te starten: [/B] kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8 punctie/terugplaatsing/nod: mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8 Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - punctie 29/9 - tp 2/10 - testdatum 14/10 cryo terugplaatsing: ups and downs - icsi1 - 1e kindje - tp 18/9 - testdatum 30/9 m676 - 2e kindje - ivf 2 - tp - 13/10 1e echo zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje Pien - eerste kindje[/QUOTE]
hey meiden, ff snel tussendoor, want ben op weekend met manlief en mogen zo dadelijk naar het wellnesscenter. FM gisteren was goed, gisteren nog 1 keer menopur moeten spuiten, vanavond om 22u Pregnyl en dan dinsdagochend punctie.
Lieve meiden, wil iemand mij even uit de stimulerende fase halen ( op de lijst)? Gaat zo lastig via de telefoon. Ik ben al een tijdje in afwachting om te starten. Ups alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Die mijlpalen zijn zo rot he. Ik word helaas over een paar maanden alweer 37. Denk maar zo het kan altijd ouder😉 nee hoor dat was een grapje. Je hebt voor ogen dat je jong moeder wil worden en als dat niet lukt voelt dat niet fijn. Ik weet precies hoe t voelt. Knuffel. Succes aan allen die midden in de ivf zitten. Ik duim voor jullie. Hoe zou t met klaproos zijn? Mis je hier! Ik schrijf niet veel momenteel maar lees wel mee. X
Goedemorgen meiden, ik heb heerlijk genoten van het weekendje weg en natuurlijk ook goed ontspannen. Nu heb ik ff een vraagje, is het normaal dat ik heel wat vruchtbaar slijm heb,want dit had ik nl in de 1e poging met Puregon niet.
in afwachting om te starten: [/B] kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt beschuitje - 1e kindje Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober mimami - 2e kindje ups and downs - icsi1 - 1e kindje onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - punctie 29/9 - tp 2/10 - testdatum 14/10 cryo terugplaatsing: m676 - 2e kindje - ivf 2 - tp - 13/10 1e echo zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje Pien - eerste kindje
Beschuitje heb je goed gezet Ups mocht ik jou ook weer bovenaan het rijtje zetten? Hoe is het nu met je? Heb je nog een beetje een leuke verjaardag gehad..? Yaraah, ja ik had dat ook, dat vruchtbaar slijm. Was voor mij ook weer even gek want door de lucrin al een tijd niets gehad daar. Pien, hoe is het met jou? Wanneer heb je weer een echo? Hier in die vre-se-lijk-e wachtweken bij jullie allemaal vast wel bekend. Ik word er zo onzeker van.. het ene moment voel ik helemaal niets, voel ik me gewoon zoals altijd. Dan voel ik weer krampjes, zaterdag 2 x maagzuur (heb ik nooit), maar gisteren bijvoorbeeld weer helemaal niet. Tepels zijn wel wat gevoelig maar ook niet dat je denkt gut gut wat een verandering... Volgende week dinsdag heb ik de bloedtest.
Willeke, vreselijke weken idd! Ik duim voor je! Yaraah, ik weet t eigenlijk niet meer. Ik weet wel dat zo ongeveer alles kan en dat t iedere keer weer anders lijkt te gaan. Fijn dat je zo genoten hebt van je weekendje! Andere meiden, hoe is t met jullie?
Yaraah: succes vandaag met de punctie. Mij is het alle 3 keren reuze mee gevallen, dus hopelijk geldt dat voor jou ook! Beschuitje: knuffel voor jou!! Willeke: oh vreselijk die wachtweken... je kunt niets anders doen dan wachten en hopen. Ik voelde ook steeds niets. Laatste keer kreeg ik rond NOD opgezette darmen en dat was het dan ook qua kwaaltjes. Klaproos: kom je ook weer eens buurten meis? Ben benieuwd hoe het met je is! Knuffel! Donderdag heb ik weer een echo. Ik vind het nog steeds spannend. Ik heb echt heel weinig klachten. Eerder had ik nog wel last van mijn rug, maar dat is ook al weer wat minder. MIjn borsten doen geen pijn, zijn alleen ietsie pietsie voller dan anders. Sinds een paar dagen spelen mijn darmen weer op. Dat vind ik dan wel weer fijn, want helemaal niets voelen maakt me erg onzeker ook al weet ik dat dat niets hoeft te betekenen. Wij MMM meisjes hebben gewoon wat meer bevestiging nodig denk ik .
Pien,lief dat je naar me vraagt. Ik snap je onzekerheid. Ik lees nog wel mee af en toe. Hoop dat je morgen weer een mooie echo hebt! Beschuitje,moeilijk he afvallen..hier lukt het ook niet. 😥 Allemaal,, Ik neem afstand van het forum want ik ben al 3 weken in het ziekenhuis dus de kinderwens is even totaal niet aan de orde. Ik heb ook geen idee hoe lang ik hier ga blijven.
@Pien: wel goed dat je donderdag weer een echo hebt, dan kan je sneller zien dat het allemaal goed gaat met die kleine in je buik... @ Klaproos: sterkte meis ego: vandaag punctie gehad, de punctie op zich viel goed mee, nu thuis op de bank, want toch wel wat pijn in buik en rug, ze hebben 14 eicellen gevonden, morgenmiddag bellen ze om het aantal bevruchtingen door te geven
Klaproos: jeetje meis lig je al zo lang in het ziekenhuis? Voor je lyme denk ik? Ik heb net gelijk ff naar je weblog gekeken en ik had je laatste bericht gemist. Wat triest dat je die keuze nu voorlopig hebt moeten maken . Maar ik begrijp het wel, en het is vast ook beter voor nu! Heb je het idee dat ze je kunnen helpen in het ziekenhuis? Ik hoop zo dat je de ziekte de baas wordt, vooral voor jezelf en daarnaast voor je grootste wens! Hele dikke knuffel en ik hoop echt het allerbeste voor je meid. Xx Yaraah: super mooi resultaat tot nu toe! Nu duimen op een mooi aantal embryo's!
Klaproos, tjee! Wat een bericht. Hopelijk gaat het nu helemaal goed komen! Yaraah, mooi aantal! Pien, gelukkig overmorgen al! Ik begrijp je onzekerheid goed hoor. Maar hopelijk kun je tussendoor ook lekker genieten!
zonet telefoon gekregen van UZ Gent, van de 14 eicellen waren er 11 rijpe en zijn er uiteindelijk 7 bevrucht. Zondag 12/10 mag ik om 9u gaan voor terugplaatsing
Klaproos, Jeetje meis, ik lees niet zo actief mee..maar heftig berichtje. Veel sterkte. Yaraah, Oeeh..dat klinkt er goed, toch? Ego, Ik wil graag actiever gaan meeschrijven en lezen. We mogen eindelijk beginnen..hebben maandag aovnd de info avond gehad en mogen deze maand beginnen. Ik wordt 28 oktober ongesteld, mag beginnen de vijfde dag met medicatie. Ik vind het spannend, maar heb er vooral veel zin in! Gisteren ook afspraak met arts en verpleegkundige gehad en de medicatie opgehaald...spannend.. Jullie nog tips voor de eerste tijd?
Pien vandaag weer een echo! Spannend voor je meid! Weer een bevestiging en hopelijk daarna meer genieten! Yaraah wat fijn! Dat is echt een hele mooie uitkomst! Dilgo...altijd spannend het begin, laat het maar gewoon heerlijk over je heen komen. Het gaat altijd weer anders per persoon. Ik heb verder geen tips eigenlijk