wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Thx meiden
    Diligo zoals Fisher zegt, gewoon alles op je af laten komen, het gaat allemaal wel redelijk vlot hoor
    Pien vandaag weer echo... Spannend, ben benieuwd
    Ego: er zit zo'n klein duiveltje in mij dat mij toch ergens zegt dat ik mss zondag niet haal, ik probeer positief te blijven en iedere dag dat ze niet bellen om te zeggen dat er geen embryootjes meer zijn, is een overwinning

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Yaraah: o jij zit in Gent? Dus jouw emmies zitten lekker in de embryoscope zeker dat ze pas zondag teruggeplaatst worden? Klinkt wel goed hoor! Als ze zondag halen zijn het sowieso toppers! Dat is toch ook wel weer een fijn idee lijkt me :). Ik had op dag 2 al mijn terugplaatsingen, dat vond ik altijd nog zo vroeg... maar goed, ook dat kan lukken blijkt wel :).

Diligo: heel veel succes straks! Heb je lang of kort protocol? Dus met of zonder decapeptyl? Echt tips heb ik niet, maar als je ook decapeptyl hebt, kun je daar wel erg moe van worden na een paar dagen spuiten. Dus dan is het lekker als je verder wat rustig aan kunt doen. Zodra je gaat stimuleren gaat het vaak weer wat beter. Zo lang je geen overstimulatie krijgt, is dat verder goed te doen. Tsja prikken is niet zo leuk, maar ik vond het wel te doen. Verder gewoon zo normaal mogelijk verder leven en leuke dingen doen voor wat afleiding!

Fisher: dankje, ik hoop ook op weer een bevestiging. Maar ik vind het nog steeds heel spannend! Ben pas om 11:20 aan de beurt, dus nog ff zenuwlijden...

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Goed nieuws: hij of zij deed het nog steeds heel goed :D.
    Termijn klopte weer perfect, 8 weken en 3 dagen. Helemaal blij en weer een stapje de goede richting in :).

4. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat fijn Pien!! Blij voor jullie!!

Hier nog alles rustig, de 14e krijg ik een bloedtest. Heb zo nu en dan steekjes in mijn buik, maar dat kan ook door de endometriose komen, heb daar nl ook behoorlijk wat verklevingen zitten. Lees op internet dat dit een goed teken kan zijn omdat de baarmoeder wat groter aan het worden is, maar ook dat een menstruatie in aantocht kan zijn..
    Mijn gevoel gaat heen en weer van positief naar negatief. Het ene moment zie ik het allemaal niet meer zitten en denk ik dat het vast niet gelukt is en het volgende moment denk ik dat het zomaar wel eens raak kan zijn.. maar echt overtuigend ben ik niet. Is denk ik ook een bepaalde voorzichtigheid om teleurstellingen te voorkomen (hoewel je dat natuurlijk toch wel bent als het niet gelukt is ;))

5. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Hallo meiden

U&d hoe gaat het nu met jouw

Beschuitje vervelend dat het afvallen niet wil lukken

Willeke nog effe en dan mag je testen duim voor positief nieuws

M676 suc6 maandag met je echo duim voor je dat je cryo goed ontdooit

Klaproos wat een tegenvaller dat je weer zo last hebt en dat al drue weken in het ziekenhuis ligt. Hopelijk kunnen ze je nu goed helpen en dat je je maar snel beter voelt

Yaraah suc6 met je tp zondag alvast suc6 voor op wachtbankje

Diligo spannend nu gaat het echt beginnen

Pien wat fijn dat je zo'n mooie echo had vandaag hopelijk kunnen hierdoor al weer wat meer van je zwangerschap genieten

Girlije hoe gaat het met jou

Update
    De medicatie voor mijn schildklier doet zijn werk de waarde was 71,03 en nu 2,33. Hier in griekenland is het goed moet tussen 0,72 en 4,20 zijn. Ook mag ik al weer met ivf beginnen wat het zit rond de twee maar ben eigenwijs liet zelf het ndlse boekje zien dat het best is waarde onder de 1 dus nu is mijn medicatie verhoogd van 100 naar 112 voor een maand. Ga bellen naar mijn gynecolloog om te vragen of ze weer mijn baarmoeder gaan schrappen voor een betere innestteling en of wedan volgende maand kunnen beginnen want moet al vanaf 21 aan de medicatie hoop zo dat het allemaal kan dan heb ik als het goed is voor de kerst nog de tp

Zwaai naar de rest fijne avond en alvast een prettig weekend

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    OOOO Pien wat fijn voor jullie... Blijf maar van dat goede nieuws brengen hoor.

Willeke spannend meid, nog even op het wachtbankje, ik denk aan je, en alles moet gewoon goed komen, dan hebben we hier weer wat meer positive vibes
    Kriti meid goed dat je zelf aangegeven hebt dat je die waardes nog wat lager wil krijgen. Hoop voor je dat je nog voor Kerst een tp zal krijgen

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve klaproos wat rot voor je allemaal! Jammer ook dat je niet meer mee komt schrijven zeg. Heel veel sterkte.

Het afvallen ging deze week opeens wel goed. Ik ben in totaal nu een kilo of vier afgevallen. Voelt toch wel goed al moet ik nog heel veel.

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Pien, yessss! Wat fijn! Gauw weer op die roze wolk!

Beschuitje. 4 kilo, goed van je!

Kriti, fijn dat de waardes in de goede richting gaan. Goed dat je nog even wacht.

Willeke, succes met wachten! Hoop dat je een leuk weekend voor de boeg hebt.

Yaraah, komt vast goed. Laat dat duveltje z'n mond maar houden 😉

Diligo, dat komt dichtbij, fijn!

9. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Thanx voor alle lieve woorden dames..
    Ik denk dat ik dan het korte protocol heb! :)

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Willeke: heel herkenbaar, zo gaan die weken precies! Van positief naar negatief en er bestaat bijna niets tussenin ;). Ik had meestal de eerste dagen nog wel een positief gevoel, omdat je weet dat er dan toch nog eigenlijk weinig gebeurt. Maar tegen het einde wordt het steeds lastiger. Zoek lekker wat leuke afleiding. Ik duim voor je, het komt nu dichtbij!

Kriti: goed meid dat je nog ff wacht! Maar heel fijn dat je waardes al zo snel de goede kant op zijn gegaan. Het is nu echt al een heel stuk beter, bijna goed eigenlijk. Dus het zal niet lang meer duren voordat je weer van start kunt! Mijn waardes bleken deze week ook weer goed te zijn, tsh 1.2. Voel je je ook al weer beter?

Beschuitje: top meid, 4 kilo is een mooi begin!

Diligo: dat scheelt dan weer, dan gaat alles nog ff wat sneller :).

11. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Pien,
    Ja het ;schijnt...in principe moet ik dan maar twee weken spuiten...

merk dat ik nu erg aan het aftellen ben na de dag dat ik ongesteld wordt..nog 17 dagen...moet het eigenlijk gewoon even uit mijn hoofd zetten nu..maar ja. Ik wil zo graag ;)

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Diligo, ja het even uit je hoofd zetten, makkelijker gezegd dan gedaan hé... Ik was ook zo... Best normaal als je iets zo graag wilt

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    zo de embryo zit er in. De dokter zei dat het een mooie blastocyst was. De overige bevruchtingen gaan ze deze namiddag evalueren en ze laten dan begin volgende week weten hoeveel er ingevroren werden. Nu is het gewoon twee weken op de wachtbank, veel kunnen we nu niet doen, behalve afwachten hé

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah, mooi. Succes met wachten, jij ook Diligo!

15. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat fijn Yaraah! Gezellig samen op het wachtbankje al mag ik er bijna af met hopelijk een mooi resultaat :D

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Willeke, nog maar 2 dgn! Ik duim voor je

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Willeke ik duim voor jou. Wanneer ga je testen? Voel je iets?

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Zonet een sms gekregen van UZ Gent, er werden verder geen embryo's ingevroren dus hopen maar dat deze blijft plakken...

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jammer Yaraah, maar concentreer je op de topper in je buik! Heel veel succes op het wachtbankje!

Willeke: hoe ist met jou? Nog 1 dagje...

20. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad jammer yaraah! Hopen dat het met deze topper gaat lukken!

Deel Deze Pagina