Diligo, logisch hoor dat je er zo aan denkt! Zeker nu je een datum weet. Misschien toch nog even bewust genieten van deze 'rust' voor straks de molen begint te draaien? Kimbo, nog 4 dagen inmiddels. Succes meid. Fisher lastig! De drukte heeft mij eerder wel geholpen om soepel door de wachtweken te komen. Aan de andere kant moet je lichaam idd wel voldoende energie hebben om ook een kindje tot leven te brengen denk ik altijd maar. Ik heb ook accupunctuur gedaan, misschien daarmee starten en tp 1 cyclus later? Yaraah hoe gaat het? Geen stress is een goede afspraak met jezelf hihi. Bijna weekend meid, dan gaat de tijd tot dinsdag wat sneller. Leuke plannen nog misschien? Willeke, helaas hier niet echt een advies voor. Alleen dat ik het herken. Ik vond de rustmaand voor en na ivf al een drama. Er gebeurd dan niks! En je bent niets aan het 'doen' om die droom te verwezenlijken. Bedenk maar dat je je lichaam optimaal aan het voorbereiden bent op die zwangerschap die volgt... Pien over de 9 wk nu! Inmiddels kwaaltjes? Of meer vertrouwen? Jippie goed nieuws hier!! Eerste cryo is gelijk goed ontdooit. Dus heb er hierna nog 3 over. Vanmiddag om 2 uur terugplaatsing.
Goed nieuws Ups! Heerlijk idee dat je er nog een paar achter de hand hebt! Hopeljk gaan wij snel goed nieuws brengen hier, daar gaan we voor! PFF ik heb vanacht vreselijk gedroomd dat ik de eerste echo weer had gehad en het zag er prima uit. Toen ik mij aankleede vroeg ze of het wel goed met mij ging, dus zei dat ik gewoon super moe was van de drukke tijd en mij dik voelde van alle hormonen. Opeens moest ik nog een echo dus opeens dacht ik, heeey misschien ben ik wel zwanger. Maar toen bleek juist dat ze zagen dat mijn eitjes bijna opwaren, pffff rot wakker worden! Ik hou er wel rekening mee dat de kans groot is dat de cryo niet goed ontdooit. Tot nu toe zijn al mijn 5 cryo's goed ontdooid dus er za toch een keer moeten komen dat het niet goed gaat (denk ik dan) Als deze goed ontdooid dan ga ik alleen maar positief denken!
Ups, wat fijn dat hij goed ontdooid is meid! Succes vanmiddag!! Fisher, wanneer hoor jij dan wanneer het goed is gegaan? En wanneer heb je dan de terugplaatsing? Succes!!
Dank jullie wel! Tp ging goed, het was een morula! Helemaal happy Fisher het was gewoon een nachtmerrie. Bah. Ja wij gaan gewoon goed nieuws brengen!
U&d, yes! Op naar een positieve test! Fisher, wat een nare droom! Zo heb ik ze ook steeds. Niet hetzelfde onderwerp, maar wel dingen waar ik naar van wakker wordt of heel ongemakkelijke situaties. Ik moet er ook rekening mee houden dat ze niet goed ontdooien, maar m'n gevoel wil daar nog niet aan. Willeke, het is zo moeilijk om te accepteren dat het niet gaat zoals je wil! Ik word er ook nerveus van als ik eraan denk dat de cryo niet lukt en ik dan tot januari moet wachten voor we verder mogen ivm planning zh. Yaraah, wat vervelend op je werk! Hoop dat je een goed gesprek kunt hebben en daar uitleggen hoe het zit. Diligo, dat duurt niet meer zo lang. Mooi. Ego, vandaag bsv 7,5. Maandag telefoontje, dinsdag tp als het goed gaat.
Ups: jeej tp gehad en van zo'n topper dan nog. Welkom op het wachtbankje. M676: ziet er goed uit meid. Dinsdag tp voor jou. Spannend Fisher: wat een nare droom. Ja ons onderbewustzijn kan vreemde spelletjes met ons spelen Ego: het lukt nog wel met wachten. Het ene moment heb ik echt zo'n gevoel dat ik zwanger ben en dan denk ik dat het niet kan omdat ik helemaal niks voel. We gaan wel van morgenmiddag tot zondagavond op weekend dus het zal snel dinsdag zijn.
Fijn m676! Ik duim dat de eerste gelijk goed ontdooit. Dan kunnen we achter elkaar goed nieuws brengen hier hihi. Yaraah heerlijk en goed getimed! Wat is de bestemming? Heel veel plezier en geniet ervan!
Vandaag de eerste echo gehad en mn ei was 18mm dus ik zal dit weekend mn eisprong krijgen denk ik en dan halverwege volgende week tp. Meestal word ik een dag van te voren gebeld op de cryo goed is ontdooid. Eerst telefoontje van vanmiddag afwachten wat ze zeggen
M676, spannend meid! Hopelijk volgende week op het wachtbankje! Ups, wat goed zeg een morula! Nu lekker broeden, hopelijk 30+1maand dan zwanger, zou ook wel mooi zijn toch?? Ik duim voor je! Fisher, spannend en succes! Duim ook voor jou dat je snel de tp hebt!! Yaraah, ook hier, fijn weekend! Hier, ups&downs, herkennen jullie vast wel. Heb voor 6 nov. een afspraak bij de gyn gemaakt om even wat vragen te beantwoorden, met name ook gericht op mijn endometriose. Soms lijkt het net alsof de afgelopen weken helemaal niet zijn geweest en we weer aan het begin staan. Maar dan denk ik weer, oh ja, heb wel degelijk een tp gehad die niet gelukt is.. balen..
U&D: super! Fijn dat je zo'n topper binnenboort hebt en mooi ook dat je er alsnog 3 over hebt! Ik duim voor deze topper! Yaraah: geniet van je weekendje weg, en hopelijk brengt het bij jou ook geluk, want ik ging ook met mijn man een weekendje weg een paar dagen voor de testdatum . Ik duim voor je! Fisher: je eisprong zal niet lang meer op zich laten wachten. Dus je hebt het in natuurlijke cyclus? Is wel zo prettig he, heb je niet last van die idiote hormonen erbij. Heb je wel pregnyl? Dat had ik dan nog wel. Ik hoop voor je dat ie goed ontdooit! Is het de laatste of heb je er nog meer? M676: en jij ook waarschijnlijk een tp volgende week, dat wordt een druk bezet wachtbankje met z'n allen . Ik duim ook voor jou meid!! Beschuitje: hoe gaat het meid? Wil het nog wat lukken met afvallen? Denk aan je!
Ik kom ook weer om de hoek kijken ! Ik lees veel terug plaatsingen en dus weer spannende tijden�!!!! Is jullie allemaal zo gegund.. @ hier al weer in de laatste loodjes beland. Onze man doet het goed en groeit nog steeds op voor. Betekend dat ik niet tot de 42 weken bijv Door zal lopen dat geeft mij wel een fijn gevoel. Verder krijg ik nu wel meer zeertjes: zere liezen, drukkend gevoel in schaamlippen, klein begin van aambeien. De druk van onder word steeds groter en dat is aan mijn klachten helaas ook te merken. Maar klagen doen we niet. Kan niet wachten om hem te zien ♡
Doom jeetje wat gaat dat hard zeg ! Zeker voor ons als buitenstaanders. Hopelijk heb je straks een mooi kind in je armen. Pien met mij gaat het wel goed, helaas met ups and downs. Er is nu rond de 4,5 kilo af en deze week weer een dipje. Ongesteld en dan meteen weer last van de hormonen en last van chocoladedrang haha.. Ik mis ons kleine kindje ook zo. Volgende maand is het alweer twee jaar geleden dat ik zwanger mocht zijn. De tijd tikt maar door en dan is de confrontatie wel erg groot als het nogsteeds niet gelukt is.
Jep je zou inderdaad zwanger kunnen worden van je eigen ei, ik ga dus ook gewoon klussen ook al is het zaad vrij waardeloos ik blijf er altijd nog in geloven
Doom de tijd gaat inderdaad super snel nog maar 8 weken, super! Beschuitje dikke knuffel! Snap dat zoiets in je hoofd blijft zitten, blijft moeilijk zulke dingen!
Ja het gaat echt heel snel! Moet zeggen dat het voor mij steeds meer dubbel voelt om hier te reageren nu ik zo op het einde nader. Ik kwam hier ff om de hoek kijken en was bij de eerste keer zwanger.. voel me rot om het feit dat hier nog steeds meiden zitten die hier in dit topic al flink een tijd zitten en nog steeds geen positief nieuws hebben. Pien geeft daarmee zeker de burger weer moet!!
zo vandaag weer een dagje vrij tijd om te reageren Beschuitje goed van je de eerste vier kilo eraf ga zo door je kan het Pien fijn dat jouw waarde ook weer goed hoe gaat het verder wanneer krijg je weer een echo kun je nu al wat meer genieten van de zwangerschap yaraah hoe gaat het op een wachtbankje je mag toch al bijna testen wat vervelend geen embryo daar hoop je toch wel op maar duim voor een positieve test. Wat vervelend je gesprek op je werk zeker dat het niet jouw schuld is dat er fouten worden gemaakt en jij er op aan wordt gekeken Wel fijn dat je nu een weekendje weg bent even wat afleiding tijdens het wachtbankje kimbo welkom wat spannend hoe gaat het op wachtbankje dat hoor je niet vaak in dat er in ndl twee cryos worden terug geplaats tijdens je eerste ivf willeke o nee toch sterkte meid. Hier als een ivf mislukt moet je sowieso een paar maanden wachten voordat je weer op nieuw mag. Vanwege al medicatie enz (hier kreeg ik na mijn tp ook veel mediciatie en injecties) en het wachten duurt al zo lang en dan zag ik eigenlijk wel als gemiste maanden m676 spannend duim voor een tp di voor jouw Ups and downs inderdaad lang in dit forum en hiervoor in het iui forum. wat fijn voor je dat eerste cryo gelijk goed is ontdooit en een tp hebt gehad van een morula fisher duim voor je dat de cryo goed ontdooit dooom al weer 32 weken nog effe en dan heb je jullie wondertje in je handen update Hier toch maar al naar de gynecoloog geweest voor wat vragen (of dat ze mijn baarmoeder weer gaan schrappen voor de ivf (normaal moet dit een maand van te voren (en aangezien ik een lang protecol heb duurt dat wel even). maar goed nieuws en kan nu een paar dagen (op dag vijf) van je cyclus van ifv gedaan worden. Hij ziet het zo postief in dat mijn waarde al bijna goed is (zeker nu de medicatie verhoogd is dat de waarde wel goed moet zijn (ben in nog geen acht weken van de 74 naar de 2 gegaan, hij weet er zelf wel veel van want hij heeft zelf ook schildklier probleem). Dus moet nu op dag twee van de menstruatie bloed laten prikken (dit is een gewoonte hier om met ivf te beginnen en dan prikken ze gelijk ook weer tsh) en laat ik nu net ongeveer a.s. dinsdag mijn menstruatie verwachten. Als alles goed is mag ik dan op dag 21 gaan beginnen met prikken rond 11 nov . Verder ook weer baarmoeder schrappen en gelukkig betalen we deze niet scheelt een hoop geld. Zie wel weer tegen het schrappen op want had wel een last omdat ik mijn niet kan ontspannen had ik tijdens iui en ivf tp ook dus als iemand nog tips heeft) Fijne avond
Pien15, klopt je voelt vanalles. Om gek van te worden! Dit is mijn 2e icsi poging... Ik ben in behandeling in Brugge (België). Als je hier onder de 8 cellen hebt mag je er voor kiezen er 2 terug te plaatsen. Ik ben 25 jaar dus in Nederland zou dat niet mogen. Een vriendin van me is 23 en ook in Brugge 2 terug geplaatst van matige kwaliteit. Ik denk inmiddels (nog 1,5 dag wachten) dat mijn 2e poging is mislukt. Er is niks overgebleven om in te vriezen helaas, terwijl ik niks mankeer aan mijn eicellen zijn ze nu voor de tweede keer van zeer slechte kwaliteit. 2x gonal-f gespoten, ga nu vragen of ik menopur krijg, veel betere verhalen over gehoord en gelezen. Voel dat mijn menstruatie eraan komt en mijn baarmoeder mond zit laag en is zacht (tijdens het inbrengen van utrogestan is me dat opgevallen) Nou goed, maandag weet ik het...
Hey meiden, wij zijn terug van een heerlijk weekend met vrienden. Lekker veel afleiding gehad. Voel nog steeds niks. Ook geen aankomende ongie. Kimbo: jammer dat je nu al het gevoel hebt dat het niet goed zit.
Kimbo: ah vandaar! Jammer dat je embryo's niet van goede kwaliteit zijn . Maar hopelijk klopt je voorgevoel niet, want ook minder goede embryo's kunnen uiteindelijk tot een zwangerschap leiden! En misschien idd een idee om anders de volgende keer Menopur te vragen. Ik heb daar ook wel eens over gehoord dat de kwaliteit er soms beter van wordt. Ik heb alle 3 keren Menopur gebruikt en pas bij de derde keer was het raak, en alle keren had ik 1 cryo. Je moet ook echt een flinke portie geluk hebben... Kriti: goed nieuws dat je al weer snel kunt beginnen ! Dat je weer verder kunt geeft vast een goed gevoel! Yaraah: ik duim rustig door, spannend hoor!! All: dinsdag dus een intake bij de vk en als het goed is dan ook weer een echo. Dan wordt ik langzamerhand toch wel weer wat zenuwachtig hoor... de laatste paar dagen voel ik me zo goed en best wel fit dat ik het allemaal zo moeilijk te geloven vind dat het echt goed zit... Vertrouwen blijft een moeilijk puntje .