Fisher, ben je al gebeld vandaag? Vind het erg spannend, hopelijk morgen tp?? En zelf geklust... wordt een spannend wachtbankje denk ik zo! Willeke, 30 + 1 maand haha lief van je! Ik hoop het ook... Wat rot voor jou dat het even wat minder gaat. Ga je dan ook pas na 6 november aan de cryo denken? Kop op meid! Pien, morgen dus weer spieken naar de kleine. Ik snap dat de onzekerheid dan weer boven water komt. Ik hoop voor je dat alles goed is. Hoe gaat het plassen voor ons? Hihi. Doom, toch een beetje jammer natuurlijk van de klachtjes die beginnen te komen nu. Heel veel succes met dit laatste deel (laatste loodjes wil ik het nog niet noemen). Nog steeds leuk dat je zo mee blijft schrijven hier! Fijn dat je niet hoeft te wachten tot 2 weken over tijd. Probeer ook te genieten van de rust die er nu nog is, lekker even tijd voor jezelf pakken! Beschuitje Dat blijft door je hoofd spoken zolang er niets nieuws is om naar uit te kijken he? Niet leuk. Maar wel heel knap nu alweer 4,5 eraf. Af en toe zondigen moet je doen, anders hou je het minder lang vol. Maar dan wel snel daarna die kracht weer vinden om door te pakken. Succes, maar ook sterkte de komende tijd. Klinkt allemaal goed hoor Kriti! November komt er weer actie, fijn voor je. Niet echt super tips hoor, ik probeer op mijn ademhaling te letten. Dat leid wat af. En ik probeer bewust die spanning uit mijn benen te halen (ik merk dat ik dan toch aanspan). Kimbo, balen dat je het gevoel hebt dat het niet is gelukt. Maar tot die test er is weten we het nooit zeker! Dus laat je ons nog weten wat het is geworden vandaag? Yaraah, super dat je hebt genoten! Het wordt dus heel spannend aankomende nacht. Duimen draaien nog heel hard hier, laat je het ons ook snel weten? Hier geen nieuws hoor, pas 4 dagen na tp natuurlijk. Vanaf donderdag ga ik het spannend vinden, dat weet ik nu al... Ben alleen veel moe, echt een gevoel alsof ik keihard heb gesport. Dus dat mijn lichaam hard aan het werk is, is duidelijk. Ik hoop met een innesteling!
Hai meiden! Ik heb de afgelopen tijd wel een beetje meegelezen, maar niet veel met het forum gedaan. Vandaag ongesteld en dus beginnen met progynova voor hopelijk mijn eerste cryo. Ik ga vanaf nu weer een beetje meekletsen. Ik vind het allemaal erg spannend en zie op tegen de bijwerkingen, maar we gaan er weer voor!
He mimami. Spannend! Ik heb helemaal geen bijwerkingen gehad van de progynova hoor. Dus dat kan ook nog. Succes 🍀
U&D: bedankt voor het duimen meid. Ook voor jou blijven de duimen hier hard draaien Mimami: spannend hoor, blij te horen dat je weer zal meeschrijven all: even een vraagje, werden jullie gewoon ongesteld toen jullie utro bolletjes moesten gebruiken? Ik heb nl al veel gelezen dat de utro de ongi zou uitstellen...
Yaraah bij mij hield het inderdaad tegen, ik werd 3 dagen na het stoppen ermee ongesteld. Doordat ik ook niet ongesteld werd had ik goede hoop dat het gelukt was maar dat zegt dus helaas. Maar wie weet voor jou wel goed nieuws! Duim voor je! Ups, ja spannend voor jou ook! Nog even geduld hebben dus! Gaan sowieso nu voor de cryo tp maar omdat ik endo heb moet ik 2 pil strippen slikken ipv 1. Om alles weer tot rust te brengen. Kimbo weet je al meer? Succes! Mimami Hoe werkt dat bij jullie? Nu ongesteld en dan gelijk die pilletjes slikken? En heb je dan vaak metingen voor het bms?
U&D, dan hoop ik dat ik ook niks ga merken van dat spul... Succes op het eachtbankje trouwens... Een vreselijke plek... Yara, bij mij stelde de utro uit, maar niet af. Ik werd het later, maar nog voor de test. Willeke, ik moet dag 12 voor een bms meting. Als die goed is wordt de tp gepland, anders een week later weer een meting en dan door.
U&D: ja de laatste week is het ergste he, nog ff niet aan denken . Doe maar lekker rustig aan! Mimami: dus jij bent ook weer in de race . Spannend weer! Yaraah: ik werd wel gewoon ongesteld ondanks de utro, behalve toen ik zwanger bleek . Wat knap dat je nog niet getest hebt, ik duim voor je!!
Yaraah bij mij heeft het nooit tegen gehouden maar dat is volgens mij een uitzondering, ik werd altijd netjes 1 dag voor de testdatum ongie zoals mn gewone cyclus ook loopt. Spannend mimami, leuk dat je er weer bij bent! Woensdag word ik pas gebeld of het ontdooien is gelukt en dan hopelijk donderdag een tp, hoop het zo! Het eigen klussen is ook goed gelukt ik heb er een goed gevoel over dit keer, op naar een tweeling haha! Ok sorry zal niet te hard van stapel lopen
Lijkt me prima zo fisher! Yaraah, ik werd gewoon ongi door de utro heen. Mimami, succes! Pien, ook weer leuk zo'n echo, ook al is het natuurlijk vnl spannend! Alle anderen zwaai: ik moet ff weg, dus excuses voor op wie ik niet reageer. Ik heb morgen een tp! We hadden 2 cryo's waarvan 1 goed ontdooide.
in afwachting om te starten: [/B] kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt beschuitje - 1e kindje Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober mimami - 2e kindje ups and downs - icsi1 - 1e kindje onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - punctie 29/9 - tp 2/10 - testdatum 14/10 cryo terugplaatsing: m676 - 2e kindje - ivf 2 - tp - 21/10 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje Pien - eerste kindje
goedemorgen meiden, Ik kon de spanning niet meer aan en had hier nog een test in huis liggen en er stond binnen de tijd een heel licht streepje... de test was nog goed, is er een van de action, op foto is het streepje heeeeeeeel moeilijk te zien (zie album "een wondertje voor ons???")
Yaraah: goh ja ik heb er naar gekeken, maar ik heb geen ervaring met die testen... Ik zie wel een streepje, maar idd nog redelijk wazig en ook wel ver naar links? Maar misschien hoort dat bij die testen wel zo hoor. En ik weet niet of deze wel of niet gevoelig zijn. Krijg je vandaag een bloedtest? Zo niet, zou ik een kruidvat test kopen of een digitale van clearblue, die zijn denk ik betrouwbaarder, dan heb je hopelijk meer duidelijkheid. Het is wel heel spannend nu, hopelijk snel echt goed nieuws!! M676: oh fijn meid, succes vandaag en dan maar lekker broeden !!
in afwachting om te starten: [/B] kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt beschuitje - 1e kindje Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober mimami - 2e kindje onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - punctie 29/9 - tp 2/10 - testdatum 14/10 cryo terugplaatsing: ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - tp 16/10 - testdatum 28/10 m676 - 2e kindje - ivf 2 - tp - 21/10 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje Pien - eerste kindje
M676 wat super!! Succes met de tp en welkom op het gezellige wachtbankje 😉 Yaraah hoe spannend!! Hoe laat heb je bloedtest en hoe laat de uitslag??? Een streep is een streep natuurlijk, maar iets duidelijker had fijn geweest haha. Succes vandaag!
Hoi meiden, Ik lees hier nog wel mee om te kijken hoe het met jullie gaat maar omdat ik zelf nu niet met ivf bezig ben heb ik zelf weinig te melden Ik zie dat een aantal dames op de wachtbank zitten, spannend hoor! Yaraah: voor jou heel spannend zeg! Ups: ook bijna testen! Veel succes! M676: ook jij veel succes! Ik zit nu weer in het iui traject, heb een iui gehad met 3 eitjes maar helaas weer niet gelukt. Nu besloten nog 2x iui te doen en dan in januari verder te gaan met ivf. Heel veel succes dames! Hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger!
Yaraah, ik reken het goed! Een streepje is een streepje! Gefeliciteerd! M676, succes met broeden... Spannend weer hoor!
Ik zit weer op t wachtbankje! Pien, hoe ging t bij jou?? Mnr, succes! Hopelijk de volgende x raak! Yaraah, vandaag ook bloedtest? Een streepje is een streepje toch?!
Hey meiden, inderdaad vandaag bloed laten prikken en zonet gebeld naar gyn. Er is HCG, maar de waarde is maar 12. De assistente vond dit wel wat aan de lage kant en wou dit eerst nog even bespreken met de gyn. Ze bellen mij vanavond of morgen terug hierover.