Oef Yaraah wat vervelend zeg die spanning. Eerlijk gezegd denk ik dat je met deze lage hcg rekening moet houden met een teleurstelling, 12 op dag 14 is echt heel laag, ik had een keer 33 en dat rekende ze goed maar op het randje. Hoop echt voor je dat het een hele late innesteling is maar hou een slag om je arm, succes meis!
O wat vervelend Yaraah, nu weet je het eigenlijk nog niet. Of ben je inmiddels gebeld? Ik hoop natuurlijk voor je dat het alsnog goed gaat stijgen, maar misschien ook verstandig wat Fisher zegt nog een slag om de arm te houden... Ik duim voor je! All: echo was goed . Omdat ik IVF heb gehad weten we precies wanneer de bevruchting was en wat de uitgerekende datum is, maar als het natuurlijk geweest was hadden ze me nu 3 dagen eerder uitgerekend . Wel apart eigenlijk want in het ziekenhuis klopte de echo tot 2 x toe precies met de uitgerekende datum. Maar ja dit is natuurlijk weer een ander apparaat en het was uitwendig wat het ook iets minder precies maakt volgens mij. Enfin, beter iets eerder uitgerekend dan later .
Fijn Pien! Hopelijk geeft het je meer vertrouwen! Ik denk dat ik precies hetzelfde zou hebben als ik ooit weer zwanger word. Je zal denk ik pas echt gerust zijn als er een klein bloederig wondertje ligt te huilen op je buik over 30 weken
Yaraah: Hoe voel je je eronder? Erg teleurgesteld of nog hoop? Lijkt me heel lastig die onzekerheid. Knuffel!
@Pien: wat fijn dat je weer een goed echo achter de rug heb. Ego: ik ben een zeer positief ingestelde persoon, waardoor ik nu nog geloof in een zwangerschap, tot het tegendeel bewezen is
Goed yaraah, zowel positief ingesteld zijn als ook realistisch. Pien, wat heerlijk dat je echo weer goed was!! Fisher, ik duim voor een positief telefoontje morgen!
Net telefoon gehad van de gyn. Er is sprake van een prille zwangerschap maar doordat de waarde zo laag is, moet ik donderdag terug bloed laten prikken en dan zien we weer verder.
Dat had ik inderdaad wel verwacht, hopelijk is de waarde mooi gestegen daar gaat het om! Begin waarde hoeft niet altijd iets te zeggen zolang het maar stijgt, succes yaraah wachten op morgen is toch altijd nog een soort lang als je nu eigenlijk wil horen dat het goed zit, maar met je instelling zit het wel goed! Ik blijf duimen!
Bedankt meiden, ik heb vandaag ook eens mijn temp. genomen en die is 37,1. Toen ik dit vroeger bijhield, zakte die altijd naar 36,6 en toen werd ik die dag nog ongesteld.
Yaraah wat goed dat je zo positief blijft! Dat is echt het allerbeste voor nu. Echt slopend dit, voor ons allemaal haha. We hopen hier morgen te lezen dat je waarde mooi is gestegen. Succes met het doorkomen van deze dag! Pien goed nieuws zeg! Kleine groeit dus keurig. Nog een week en 5 dagen, zou het je gevoel helpen als je door het eerste trimester heen bent? Ik hoop het! Fisher, al wat gehoord? Hoop dat je snel op ons wachtbankje komt! Op naar een tweeling hihi. Mnr heel veel succes met de iui. Hopelijk nog maar eentje nodig! Dan snel weer kletsen op het zwangerenforum! M676 hoe voel je je? Hier wat last van mijn buik. Veel gerommel, geen kramp maar het zit ook niet lekker. Geen idee ofdat het met de tp te maken heeft of het gewoon toeval is. We zullen nog een week moeten wachten.
Yessss fisher! Wat fijn. Ud. Wat duurt wachten lang! Hopelijk hoort het bij goed nieuws! Ikzelf ben heel moe en afwezig. Echt geen gezellig gezelschap. Last van m'n gewrichten, beetje buikpijn en hoofdpijn. Dit heb ik al wat langer, komt van de medicatie denk ik. Mocht er een volgende keer komen, dan toch liever geen progynova meer! Genoeg geklaagd, vroeg naar bed straks en hopen dat het morgen weer gezelliger wordt.
Fijn de terugplaatsing ik heb er een goed gevoel bij. Yaraah spannend maar ook bij jou zit het vast goed !! Ups.. spannende tijd weer. Ik heb heel duidelijk mijn innesteling gevoeld toen de tijd. Was ff een gemene steken 2 min lang! Iedereen ervaart het anders. Ook voor jou gaan de duimen weer draaien!!
Dank jullie wel meiden! Ik ben echt 1,5 dag niet lekker geweest maar nu gaat het weer. Een week na tp... Ik hoop dat het goed nieuws betekend! Yaraah, heeeeel veel succes vandaag. We hopen zo met je mee!
Fisher jij veel succes vandaag! Dat je maar een mooie plakker krijgt geplaatst, naast de emmy die er al zit hihi. Broedse! 😉
Meiden HCG vandaag gedaald naar 8, dus stoppen medicatie en volgende week nog eens HCG controle. Nu zeker 1 maand wachten en dan zien we wel weer verder
Fisher: tp goed gegaan vandaag? Lekker broeden nu he! Ups: het klinkt altijd wel positief vind ik als je wat pijntjes voelt rondom de dagen van de innestelling. Het zegt natuurlijk nog weinig, maar je moet toch ergens je hoop uithalen he! Nog ff volhouden! Yaraah: ah wat balen meid . Knuffel!!
Yaraah, wat balen meid! Heel verdrietig nieuws! Fisher, hoe is het gegaan? Ups, volgens mij voelen de meeste vrouwen niks van de innesteling. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het de innesteling was! En zo niet, dan kan het nog steeds een plakker zijn! Hier geen nieuws. Gaat goed, weinig bijwerkingen van de progynova. Beetje misselijk af en toe, iets gevoeliger en wat sneller hoofdpijn, maar allemaal in kleine mate.